1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
21.07.2006 N 511
Про створення тендерного комітету МОЗ України з питань освіти і науки
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", з метою забезпечення ефективного планування та проведення державних закупівель у сфері освіти і науки за кошти Державного бюджету на 2006 рік
НАКАЗУЮ:
1. Тимчасово, до 31 грудня 2006 року, створити тендерний комітет з питань освіти і науки.
2. Затвердити склад тендерного комітету з питань освіти і науки (додається).
3. Затвердити положення про тендерний комітет з питань освіти і науки (додається).
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Гайдаєва Ю.О.
Міністр Ю.В.Поляченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
21.07.2006 N 511
СКЛАД
тендерного комітету Міністерства охорони здоров'я України з питань освіти і науки
Голова тендерного комітету:
Банчук М.В. - Директор Департаменту кадрової політики,
освіти і науки
Заступник Голови тендерного комітету:
Стахівський С.М. - начальник відділу запобігання корупційним
і злочинним проявам Департаменту кадрової
політики, освіти і науки
Члени тендерного комітету:
Баранова Т.Ф. - начальник відділу планування видатків
та фінансування закладів охорони здоров'я,
освіти, науки, культури Департаменту
економіки, фінансів та майнових відносин
Ємець П.В. - заступник начальника відділу планування
видатків та фінансування закладів охорони
здоров'я, освіти, науки, культури
Департаменту економіки, фінансів
та майнових відносин
Бадей О.І. - головний спеціаліст відділу правового
забезпечення Юридичного управління
Секретар тендерного комітету:
Кочет О.М. - головний спеціаліст відділу освіти і науки
Департаменту кадрової політики,
освіти і науки
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
21.07.2006 N 511
ПОЛОЖЕННЯ
про Тендерний комітет Міністерства охорони здоров'я України з питань освіти і науки
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" зі змінами та доповненнями та інших нормативно-правових актів, що не суперечать цьому Закону.
1.2. Тендерний комітет Міністерства охорони здоров'я України з питань освіти і науки (далі - Тендерний комітет) створюється тимчасово, до 31 грудня 2006 року.
1.3. Для вирішення організаційних та технічних завдань до діяльності Тендерного комітету залучаються члени тендерного комітету, які безпосередньо відповідальні за здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також інші члени тендерного комітету.
1.4. У своїй роботі Тендерний комітет керується Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", іншими нормативно-правовими актами з питань закупівель товарів, робіт і послуг, а також цим Положенням, внутрішніми нормативними документами Міністерства охорони здоров'я України та рішеннями, які приймаються самим Тендерним комітетом.
1.5. Положення визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності Тендерного комітету, а також права, обов'язки та відповідальність їх членів.
2. Типи Тендерних комітетів. Порядок їх створення та організація діяльності
2.1. Тендерний комітет створюється наказом МОЗ України для організації та проведення процедур закупівель науково-дослідних робіт та інших послуг у сфері науки і освіти за державні кошти на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів Тендерного комітету та їх неупередженості.
2.2. До складу Тендерного комітету входять відповідальні працівники МОЗ України у кількості не менше 5 осіб і в разі потреби представники інших центральних органів виконавчої влади, наукових установ та організацій (за їх згодою).
2.3. Склад Тендерного комітету формується з урахуванням частин другої і восьмої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
2.4. Зміни до складу Тендерного комітету вносяться за поданням голови Тендерного комітету та оформляються наказом МОЗ України.
2.6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення торгів на закупівлю послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи Тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (наукові, технічні) експерти та консультанти, крім тих, що є заінтересованими особами стосовно виконавців цієї процедури закупівлі з урахуванням вимог частини восьмої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
2.7. У разі здійснення закупівлі послуг, які потребують технічного захисту інформації, Тендерний комітет уключає в тендерну документацію вимоги щодо захисту інформації, передбачені законодавством, а також залучає до роботи комітету, починаючи з етапу підготовки тендерної документації, представників Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем і захисту інформації Служби безпеки України, які погоджують тендерну документацію в частині захисту інформації.
2.8. Керівництво роботою Тендерного комітету здійснює його голова, який призначається наказом МОЗ України та є посадовою особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
2.9. Голова Тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.10. Голова Тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена Тендерного комітету.
2.11. У разі відсутності голови Тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови Тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови Тендерного комітету, то він має визначити серед них виконуючого обов'язки голови Тендерного комітету на період своєї відсутності).
2.12. За рішенням голови Тендерного комітету його заступник може одночасно бути секретарем Тендерного комітету.
2.13. За рішенням голови Тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів МОЗ України.
2.14. Робоча група з представників Тендерного комітету в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель.
2.15. Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
2.16. Формою роботи Тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
2.17. Розгляду на засіданнях Тендерного комітету підлягають такі питання:
планування роботи Тендерного комітету, розподіл функцій членів Тендерного комітету, окремих його комісій та груп;
здійснення процедур закупівлі відповідно до чинного законодавства;
прийняття відповідних рішень.
2.18. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є ухвальним.
2.19. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами Тендерного комітету, що брали участь у голосуванні.
3. Головні функції Тендерного комітету
3.1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівлі науково-дослідних робіт та інших послуг у сфері науки і освіти на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він разом з експертною (конкурсною) комісією МОЗ України з оцінки наукових проектів, затвердженою наказом МОЗ України від 27.01.2006 N 28, забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти";
підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівлі чи процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель документації;

................
Перейти до повного тексту