1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2006 N 205
Про затвердження Статуту Севастопольської міської санітарно-епідеміологічної станції
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 820 від 12.12.2007 )
Для забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення на території м. Севастополя та з метою приведення статуту Севастопольської міської санітарно-епідеміологічної станції у відповідність до вимог чинного законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Статут Севастопольської міської санітарно-епідеміологічної станції (додається).
2. Головному лікарю Севастопольської міської санітарно-епідеміологічної станції здійснити реєстрацію Статуту у встановленому чинним законодавством України порядку.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра,
Головний державний
санітарний лікар України


С.П.Бережнов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
07.04.2006 N 205
Перший заступник Міністра,
Головний державний
санітарний лікар України
_____________ С.П. Бережнов
СТАТУТ
Севастопольської міської санітарно-епідеміологічної станції
1. Загальні положення
1.1. Севастопольська міська санітарно-епідеміологічна станція (далі - Севастопольська міська СЕС) є закладом санітарно-профілактичного профілю і входить до системи державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров'я України, заснованої на державній власності.
1.2. Севастопольська міська СЕС у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами МОЗ України, наказами та постановами Головного державного санітарного лікаря України та цим Статутом.
1.3. Севастопольська міська СЕС відносно усіх інших санепідзакладів та установ території м. Севастополя є провідним закладом санітарно-епідеміологічної служби України у межах м. Севастополя, а також у межах своєї компетенції виконує функції навчального, методичного, координаційного та консультаційного центру.
1.4. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Севастопольської міської СЕС, обговорення найважливіших напрямків діяльності та питань розвитку діє колегія міської санітарно-епідеміологічної служби, рішення якої вводяться в дію наказами головного державного санітарного лікаря м. Севастополя. Склад колегії затверджується Головним державним санітарним лікарем м. Севастополя.
2. Найменування та юридична адреса
2.1. Найменування:
повне: "Севастопольська міська державна санітарно-епідеміологічна станція";
скорочене: "Севастопольська міська СЕС".
2.2. Юридична адреса Севастопольської міської СЕС:
вул. Комуністична, 10,
м. Севастополь, Україна
99003
3. Юридичний статус
3.1. Севастопольська міська СЕС є юридичною особою, має закріплене за нею майно, може від свого імені укладати угоди, набувати майнові права, виконувати обов'язки, бути позивачем і відповідачем в судах.
3.2. Севастопольська міська СЕС має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
3.3. Севастопольська міська СЕС є неприбутковим закладом.
3.4. Севастопольська міська СЕС має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку та згідно з чинним законодавством України.
3.5. При міській санепідстанції створена централізована бухгалтерія, яка обслуговує заклади санепідслужби міста. Севастопольською міською СЕС здійснюється фінансування районних підвідомчих санітарно-епідеміологічних установ міста Севастополя за рахунок коштів Державного бюджету України.
3.6. Севастопольська міська СЕС здійснює оперативний і бухгалтерський облік діяльності закладу, веде статистичну звітність, встановлену чинним законодавством України.
4. Мета, основні напрями діяльності та завдання Севастопольської міської СЕС
4.1. Метою діяльності Севастопольської міської СЕС є нагляд за:
- забезпеченням санітарного та епідемічного благополуччя на підконтрольних об'єктах та територіях;
- профілактикою інфекційних і професійних хвороб та отруєнь, радіаційних уражень людей;
- запобіганням шкідливому впливу на стан здоров'я населення.
4.2. Основними напрямами діяльності Севастопольської міської СЕС є:
- здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду;
- визначення пріоритетних заходів у профілактиці захворювань, а також у охороні здоров'я населення від шкідливого впливу на нього факторів навколишнього середовища;
- вивчення, оцінка і прогнозування показників здоров'я населення залежно від стану середовища життєдіяльності людини, встановлення факторів навколишнього середовища, що шкідливо впливають на здоров'я населення;
- підготовка пропозицій щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, запобігання занесенню та поширенню особливо небезпечних (у тому числі карантинних) та небезпечних інфекційних хвороб;
- контроль за усуненням причин і умов виникнення і поширення інфекцій, масових неінфекційних захворювань, отруєнь та радіаційних уражень людей;
- державний облік інфекційних і професійних захворювань та отруєнь;
- видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
4.3. Основними завданнями Севастопольської міської СЕС є:
- нагляд за організацією та проведенням органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадянами санітарних і протиепідемічних заходів на підконтрольних Севастопольській міській СЕС об'єктах та територіях;
- нагляд за реалізацією державної політики з питань профілактики захворювань населення, участь у розробці та контроль за виконанням програм, що стосуються запобігання шкідливого впливу факторів навколишнього середовища на здоров'я населення;
- проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, гігієнічної регламентації небезпечних факторів і видача дозволів на їх використання;
- здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду на підконтрольних об'єктах та територіях;
- контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства, здійсненням санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, а також виконанням приписів, постанов і вимог, викладених у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- санітарно-карантинний контроль у пунктах пропуску через державний кордон;
- контроль за санітарною та епідеміологічною ситуацією на об'єктах нагляду;
- проведення санітарних та епідеміологічних розслідувань, спрямованих на встановлення причин та умов виникнення і розповсюдження інфекційних хвороб, професійних захворювань, масових неінфекційних захворювань (отруєнь) та радіаційних уражень людей;
- у межах своєї компетенції проведення роботи щодо гігієнічного виховання населення;
- вжиття заходів для припинення порушень санітарного законодавства та притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні таких правопорушень;
- проведення на об'єктах території Севастополя робіт по дератизації, дезінсекції та дезінфекції.
4.4. Севастопольська міська СЕС має право здійснювати іншу не заборонену чинним законодавством України діяльність.
5. Функції Севастопольської міської СЕС
5.1. Відповідно до мети, напрямів діяльності та покладених на Севастопольську міську СЕС завдань Севастопольська міська СЕС:
- здійснює та надає навчальну, методичну, координаційну, консультативну допомогу в межах своєї компетенції іншим санепідзакладам та установам на підконтрольних об'єктах на території Севастополя;
- здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд за дотриманням вимог санітарного законодавства органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями (незалежно від форм власності та господарювання) та громадянами на підконтрольних об'єктах та територіях;
- проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, обстеження, розслідування, лабораторні та інструментальні дослідження і випробування, а також санітарну, гігієнічну, токсикологічну, епідеміологічну та інших видів оцінку середовища життєдіяльності людини, об'єктів господарської та інших видів діяльності, продукції, робіт, послуг, проектної документації і видає висновок щодо відповідності (невідповідності) вимогам санітарних норм;
- надає навчальну, методичну, координаційну, консультативну допомогу в межах своєї компетенції іншим санепідзакладам м. Севастополя;
- проводить лабораторні дослідження і випробування з метою визначення впливу на стан здоров'я і життя людини повітря, води, ґрунту та продукції, що виробляється чи реалізується;
- вивчає, оцінює і прогнозує показники здоров'я населення залежно від стану середовища його життєдіяльності, визначає фактори довкілля, що шкідливо впливають на стан здоров'я людини;
- аналізує санітарну та епідемічну ситуацію на підконтрольних об'єктах та територіях;
- вносить в установленому порядку до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо проведення заходів з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, необхідності введення карантину;
- забезпечує охорону території України в межах території м. Севастополя від занесення та поширення особливо небезпечних (у тому числі карантинних) і небезпечних інфекційних хвороб, здійснює санітарно-епідеміологічний контроль і нагляд в пунктах пропуску через державний кордон;
- видає обов'язкові для виконання приписи і постанови щодо усунення або обмеження шкідливого впливу на стан здоров'я і життя людини факторів середовища життєдіяльності, причин та умов виникнення і поширенні інфекційних хвороб;
- виконує обумовлені чинним законодавством України в межах території м. Севастополя дії щодо обмеження або заборони в'їзду на територію України її громадян, іноземців та осіб без громадянства, експорт, імпорт, транзит, вантажів і товарів з країн або регіонів у зв'язку з неблагополучною епідемічною ситуацією на їх територіях;
- аналізує причини та умови виникнення і розповсюдження інфекційних хвороб, професійних захворювань, масових неінфекційних захворювань (отруєнь) радіаційних уражень людей;
- взаємодіє з державними органами і громадськими організаціями з питань охорони здоров'я людини;
- вживає заходів до розвитку міжнародного співробітництва з питань забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення;
- проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт на підконтрольних об'єктах та територіях;
- здійснює діяльність, пов'язану із придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, застосуванням і знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів у порядку, встановленому чинним законодавством України.
( Пункт 5.1 розділу 5 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 820 від 12.12.2007 )
6. Фінансове забезпечення та майно Севастопольської міської СЕС
6.1. Фінансування Севастопольської міської СЕС здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, у тому числі і спеціального фонду, а також інших джерел, передбачених чинним законодавством України.
6.2. Майно Севастопольської міської СЕС закріплено за нею у порядку та відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.3. Майно Севастопольської міської СЕС становить основні фонди (включаючи будинки, споруди, транспортні засоби, обладнання та інше), грошові кошти, вартість яких відображається в її самостійному балансі.
6.4. Приміщення, будівлі, споруди, устаткування, транспортні засоби та інше майно, що використовується Севастопольською міською СЕС перебуває у державній власності і передається їй у порядку, встановленому чинним законодавством України. Земельні ділянки, на яких розміщуються будівлі та споруди Севастопольської міської СЕС, надаються їй у порядку, встановленому чинним законодавством України.
6.5. Севастопольська міська СЕС має розрахункові рахунки в установах Державного казначейства України.
6.6. Севастопольська міська СЕС має право передавати та списувати майно у порядку та відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.7. Севастопольська міська СЕС має право здавати майно, яке знаходиться на її балансі, в оренду у порядку та відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.8. Кошти до спеціального фонду відраховують за виконання робіт і надання послуг у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, що не відносяться до медичної допомоги населенню:
- підготовка та видача дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, передбачених чинним законодавством України;
- проведення лабораторних досліджень, вимірювань, випробувань факторів середовища життєдіяльності людини;

................
Перейти до повного тексту