1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
21.07.2005 N 369
Про запровадження "гарячих телефонних ліній" в органах управління галуззю охорони здоров'я
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян та посилення відкритості в діяльності органів управління галуззю охорони здоров'я
НАКАЗУЮ:
1. Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам головних управлінь/управлінь охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
1.1. Визначити номери телефонів, що будуть використовуватись для прийому звернень громадян з проблем діяльності закладів, установ та організацій охорони здоров'я - "гарячі телефонні лінії".
1.2. Забезпечити широке оприлюднення номерів цих телефонів в друкованих та електронних засобах масової інформації, розмістити інформацію про них на власних веб-сайтах чи сторінках з питань охорони здоров'я офіційних веб-сайтів обласних (міських) державних адміністрацій.
1.3. Забезпечити щоденне чергування компетентних фахівців для прийому телефонних звернень громадян з 900 до 1800, включаючи вихідні і святкові дні.
1.4. Забезпечити ведення обліково-реєстраційної документації телефонних звернень громадян.
1.5. Забезпечити зворотній зв'язок з громадянами з метою доведення до їх відома результатів розгляду звернень.
1.6. Запровадити щопіврічний аналіз телефонних звернень громадян за змістом звернень (надання медичної допомоги, з кадрових питань, з питань направлення на МСЕК тощо).
1.7. Результати телефонних звернень громадян двічі на рік (до 25 липня і 25 січня) направляти до Відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та зв'язків з громадськістю для їх подальшого аналізу.
2. Начальнику Відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та зв'язків з громадськістю забезпечити узагальнення інформації та її подання на розгляд керівництву Міністерства.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр М.Є.Поліщук
Перейти до повного тексту