1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2005 N 133
Про затвердження нової редакції Статуту Української медичної стоматологічної академії
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України установчих документів Української медичної стоматологічної академії
НАКАЗУЮ:
Викласти в новій редакції Статут Української медичної стоматологічної академії (додається).
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр М.Є.Поліщук
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністерство освіти Міністерство охорони
і науки України здоров'я України
Заступник Міністра Міністр
___________________ ___________ М.Є. Поліщук
24.03.2005 р. 25.03.2005 р.
Зареєстровано в Міністерстві
охорони здоров'я України
28 березня 2005 р.
за N 113
СТАТУТ
вищого Державного навчального закладу України "Українська медична стоматологічна академія" підпорядкованої Міністерству охорони здоров'я України
Прийнято
конференцією трудового колективу
29 грудня 2004 року
Полтава-2005
1. Загальна частина
1.1. Цей Статут розроблений відповідно до чинного законодавства України і є документом, який регламентує діяльність Української медичної стоматологічної академії (далі Академія).
Академія створена постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1994 року за N 52 як правонаступниця Полтавського державного медичного стоматологічного інституту.
1.2. Місцезнаходження Академії:
36024, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23;
тел./факс - 7-17-31 електронна пошта umsa 1@pi.net.ua
1.3. Основною метою діяльності Академії є:
створення навчально-методичних, науково-дослідних, виховних, організаційних, матеріальних та інших умов, необхідних для здобуття громадянами вищої освіти, забезпечення потреб суспільства й держави у висококваліфікованих фахівцях;
підготовка згідно з державним замовленням і договірними зобов'язаннями висококваліфікованих фахівців відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів для галузі охорони здоров'я.
1.4. Головними завданнями Академії є:
- здійснення освітньої діяльності, яка забезпечує підготовку, перепідготовку фахівців, атестація та підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів і медичних фахівців;
- довузівська підготовка молоді до вступу у вищі навчальні заклади;
- здійснення наукової, науково-технічної, творчої, культурно-виховної, спортивної та оздоровчої діяльності;
- здійснення медичної практики;
- забезпечення виконання державного замовлення та угод на підготовку фахівців із вищою освітою;
- здійснення підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів через магістратуру, клінічну ординатуру, аспірантуру, докторантуру та їх атестація;
- забезпечення здобувачам можливостей набуття наукових ступенів (кандидата й доктора наук) та вчених звань (доцента, професора);
- вивчення попиту на окремі медичні спеціальності на ринку праці і сприяння працевлаштуванню випускників;
- проведення спільної роботи з органами та закладами охорони здоров'я, спрямованої на підвищення якості та ефективності лікувально-профілактичних заходів;
- організація та проведення на основі тісного зв'язку навчального процесу і наукових досліджень науково-дослідних та науково-виробничих робіт, які забезпечують випереджальний розвиток фундаментальних та прикладних досліджень, розв'язання найважливіших проблем соціально-економічного, науково-технічного та суспільно-політичного розвитку країни;
- забезпечення культурного і духовного розвитку особистості, виховання осіб, які навчаються в Академії, в дусі українського патріотизму і поваги до Конституції України;
- успадкування та розвиток національних традицій українського народу, створення у своїй діяльності умов для цього;
- забезпечення та створення належних умов охорони здоров'я, праці, відпочинку й оздоровлення працівників, студентів, аспірантів, докторантів, ветеранів війни і праці Академії;
- здійснення інших завдань відповідно до Закону України "Про вищу освіту".
1.5. Відповідно до рішення Міжгалузевої акредитаційної комісії від 30 червня - 1 липня 1994 року, протокол N 12 та наказу N 229 Міністерства освіти України від 13 липня 1994 року про наслідки акредитації Українська медична стоматологічна академія, правонаступниця Полтавського державного медичного стоматологічного інституту, віднесена до вищих закладів освіти IV рівня акредитації, має право готувати фахівців за такими освітньо-кваліфікаційними рівнями: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр, проводити післядипломну підготовку лікарів. Академія акредитована за напрямком 1101 "Медицина" зі спеціальностей: 8.110101 "Лікувальна справа", 8.110106 "Стоматологія", 7.110104 "Педіатрія", 6.110100 "Сестринська справа", 5.110102 "Сестринська справа", 5.110106 "Стоматологія", 5.110109 "Стоматологія ортопедична" (ліцензії Міністерства освіти і науки України серія АА N 233481, серія АА N 234463).
1.6. Освітньо-наукова та виховна робота, діловодство ведеться державною мовою України. Звітність подається відповідно до чинного законодавства.
1.7. Діяльність політичних партій, релігійних об'єднань та рухів під час навчального процесу в Академії не допускається.
1.8. Академія є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, може від свого імені набувати майнових та особистих немайнових прав і мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у судах.
Академія має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, офіційні бланки і штампи.
1.9. Академія здійснює свою діяльність відповідно до чинних законів України та цього Статуту.
1.10. Структурні підрозділи Академії створюються відповідно до чинного законодавства та головних завдань Академії і функціонують згідно з окремими положеннями, розробленими в Академії.
Структурні підрозділи Академії, які забезпечують навчально-виховну діяльність:
- факультети (стоматологічний, медичний, з підготовки іноземних студентів, післядипломної освіти);
- кафедри;
- відділення (довузівської підготовки, підготовче відділення для іноземних громадян);
- інститути;
- медичний коледж;
- навчальний відділ;
- навчально-методичний кабінет;
- науково-методична лабораторія з підготовки стоматологів;
- інформаційно-аналітичний підрозділ;
- відділ технічних засобів навчання;
- редакційно-видавничий відділ;
- академічна клініка;
- академічний навчальний центр;
- бібліотеки;
- відділ культурно-освітньої діяльності;
- музей академії;
- спортивний клуб;
- навчально-спортивний комплекс.
Структурні підрозділи, що забезпечують наукову діяльність:
- науковий відділ;
- патентно-інформаційний відділ;
- центральна науково-дослідна лабораторія;
- метрологічна служба;
- наукові лабораторії;
- віварій;
- наукова бібліотека;
- центр інноваційної діяльності;
- інтернет-центр.
- Структурні підрозділи Академії, що забезпечують адміністративну, фінансову, господарську та іншу діяльність:
- відділ кадрів;
- бухгалтерія;
- планово-фінансовий відділ;
- адміністративно-господарська частина;
- канцелярія;
- студентська канцелярія;
- архів;
- режимно-секретний відділ;
- штаб цивільної оборони;
- центр громадського харчування;
- спортивно-оздоровчий табір;
- юридична служба;
- студентська поліклініка та інші структурні підрозділи.
Кафедра є базовим структурним підрозділом Академії, що проводить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених спеціальностей, спеціалізацій чи навчальних дисциплін і здійснює наукову, науково-дослідну та науково-технічну діяльність за певним напрямом. Кафедра створюється рішенням Вченої ради Академії за умови, якщо до її складу входять не менше п'яти науково-педагогічних працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менше ніж три з яких мають науковий ступінь або вчене звання. Керівництво кафедрою здійснює завідуючий кафедрою, який обирається на цю посаду за конкурсом Вченою радою Академії строком на п'ять років. Із завідуючим кафедри ректор укладає контракт.
Факультет є основним організаційним і навчально-науковим структурним підрозділом, що об'єднує відповідні кафедри і лабораторії. Факультет створюється рішенням Вченої ради Академії за умови, якщо до його складу входить не менше ніж три кафедри і на ньому навчається не менше ніж 200 студентів денної форми навчання. Керує факультетом декан, який виконує свої повноваження на постійній основі. Декан призначається на посаду та звільняється з посади ректором відповідно до Закону України "Про вищу освіту". Декан призначається на посаду строком на п'ять років із числа науково-педагогічних працівників, які мають вчене звання професора, доцента і науковий ступінь.
Граничний вік кандидата на посаду декана не може перевищувати шістдесяти років.
Заступники декана призначаються на посаду на строк повноважень декана і звільняються з посади ректором, у порядку визначеному законодавством.
Філія - відокремлений структурний підрозділ, що створюється з метою забезпечення потреб у фахівцях місцевого ринку праці та наближення місця навчання студентів до їхнього місця проживання. Філію очолює директор, який призначається ректором Академії.
Відділення - структурний підрозділ, що об'єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, напрямів підготовки, методичні, навчально-виробничі та інші підрозділи і створюється рішенням ректора Академії, якщо на ньому навчається не менше ніж 150 студентів.
1.11. Академія за погодженням із Міністерством охорони здоров'я України має право створювати й інші підрозділи, діяльність яких не заборонена чинним законодавством.
2. Повноваження Міністерства охорони здоров'я України
2.1. Центральним органом виконавчої влади у підпорядкуванні якого перебуває Академія, є Міністерство охорони здоров'я України.
2.2. Крім повноважень, передбачених ст. 18 ч. 2 Закону України "Про вищу освіту" (2984-14 ) Міністерство охорони здоров'я:
- забезпечує разом із Міністерством освіти і науки України реалізацію державної політики у галузі вищої освіти і здійснює контроль за втіленням державної політики у галузі вищої освіти, дотриманням нормативно-правових актів про вищу освіту;
- здійснює контроль за дотриманням вимог щодо якості, змісту, рівня і обсягу вищої освіти;
- затверджує за погодженням із Міністерством освіти і науки України Статут Академії;
- затверджує кошторис доходів і видатків та штатний розпис Академії;
- організовує вибори керівника Академії, затверджує та звільняє його з посади;
- здійснює інформаційне забезпечення освітньої діяльності та створює нормативно-правову базу для діяльності Академії;
- забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
- установлює нормативи матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
- формує державне замовлення;
- має право делегувати частину своїх повноважень або окремі повноваження щодо управління Академією ректору;
- здійснює інші повноваження, передбачені чинними законами та нормативно-правовими актами.
3. Обсяг цивільної правоздатності
3.1. Цивільна правоздатність Академії виникає з моменту її створення та реєстрації цього Статуту і складається із прав та обов'язків.
3.2. Академія має право:
- приймати необхідні рішення і проводити дії, які належать до компетенції Академії та не суперечать чинному законодавству;
- визначати зміст (навчальні плани, програми тощо) й організаційні форми та види навчального процесу, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів;
- здійснювати освітню, виробничу, видавничу, фінансово-економічну і госпрозрахункову діяльність;
- користуватися пільгами, встановленими чинним законодавством для вищих закладів освіти;
- розробляти та запроваджувати у межах своєї компетенції власні програми з навчальної, наукової та виробничо-господарської діяльності;
- готувати фахівців за державним замовленням і замовленням підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, місцевих органів виконавчої влади, громадських організацій та за договорами з юридичними та фізичними особами;
- укладати угоди про спільну діяльність відповідно до чинного законодавства із підприємствами, установами й організаціями в Україні та за її межами для виконання статутних завдань;
- проводити лікувально-консультативну діяльність;
- брати участь у впровадженні в практику результатів своїх досліджень;
- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних закладів;
- надавати платні освітні послуги, у порядку, визначеному чинним законодавством;
- здійснювати капітальне будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт приміщень та іншого майна, що належить Академії;
- видавати багатотиражну газету, здійснювати інші види видавничої діяльності, розвивати власну поліграфічну базу;
- забезпечувати видання наукових і науково-методичних журналів, інформаційно-аналітичних збірників тощо;
- брати участь у діяльності міжнародних організацій;
- користуватися закріпленими земельними ділянками, які не можуть бути вилучені для державних і громадських потреб;
- користуватися банківськими кредитами і позичками згідно з чинним законодавством;
- отримувати кошти і матеріальні цінності (будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо) від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадян і благодійних фондів, зокрема іноземних;
- здійснювати спонсорську та благодійну діяльність відповідно до законодавства;
- установлювати у межах фонду заробітної плати, позабюджетних коштів та власних коштів підвищені посадові оклади, іменні стипендії та інші заохочувальні виплати відповідно до законодавства України;
- встановлювати ціни на послуги, що виконуються на договірній основі;
- розробляти свою організаційну і керівну структуру;
- замовляти, закупляти, орендувати за рахунок держбюджетних коштів, а також власних коштів необхідне обладнання, устаткування та інші матеріальні ресурси;
- присвоювати і присуджувати вчені ступені і звання;
- створювати, за погодженням з Міністерством охорони здоров'я, у своїй структурі навчальні заклади і наукові установи різних типів у межах асигнувань, передбачених у бюджеті на фінансування цих навчальних закладів і установ, а також підрозділів на госпрозрахунковій основі;
- самостійно планувати та розвивати наукові і фундаментальні дослідження у межах додаткових позаконкурсних асигнувань;
- здійснювати підготовку громадян іноземних держав на контрактній основі в межах ліцензованого обсягу прийому;
- приймати рішення про закордонні відрядження викладачів, студентів, аспірантів, докторантів, інтернів і ординаторів;
- здійснювати зовнішньоекономічну діяльність із зарубіжними навчальними закладами, науковими установами, організаціями, фірмами в галузі освіти та охорони здоров'я в межах міждержавних угод, а також через прямі договори та контракти відповідно до чинного законодавства України;
- надавати творчі відпустки із збереженням заробітної плати для завершення роботи над дисертаціями та підручниками;
- направляти співробітників на факультети підвищення кваліфікації і стажування в науково-дослідні установи, інші навчальні заклади та організації України та зарубіжжя;
- вирішувати всі інші питання відповідно до чинного законодавства.
3.3. Академія зобов'язана:
- дотримуватись державних стандартів освіти у підготовці та перепідготовці фахівців;
- виконувати державне замовлення та інші договірні зобов'язання на підготовку фахівців на рівні державних стандартів;
- створювати належні умови охорони здоров'я, праці, відпочинку і оздоровлення працівників, студентів, аспірантів, докторантів, ветеранів війни і праці Академії;
- дотримуватись фінансової дисципліни та збереження державного майна;
- здійснювати будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів;
- забезпечувати дотримання екологічного законодавства;
- здійснювати бухгалтерський, оперативний облік та вести статистичну звітність згідно з чинним законодавство;
- забезпечувати соціальний захист членів трудового колективу та інших учасників навчально-виховного процесу;
- додержуватись вимог законів України "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про мови в Україні" та інших нормативно-правових актів;
- забезпечувати безпечні умови проведення освітньої діяльності;
- дотримуватись договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності та громадянами, у тому числі за міжнародними угодами;
- поширювати і впроваджувати наукові знання, проводити культурно-освітню діяльність;
- організовувати роботу структурних підрозділів;
- виконувати інші обов'язки відповідно до завдань Академії та Закону України "Про вищу освіту".
3.4. Права та обов'язки педагогічних, науково-педагогічних працівників та осіб, що навчаються в Академії, визначаються відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів із питань вищої освіти, Правил внутрішнього трудового розпорядку.
3.5. За рішенням конференції трудового колективу Академії педагогічним, науково-педагогічним працівникам та особам, що навчаються, можуть надаватися додаткові права та обов'язки, зокрема:
- науково-педагогічні і наукові працівники Академії один раз на п'ять років мають право отримати за поданням кафедри творчу відпустку тривалістю до одного року для підвищення науково-педагогічної кваліфікації в навчальній чи науковій установі;
- професор, що має стаж бездоганної роботи на цій посаді в Академії (для чоловіків - 27 років, для жінок - 15 років) і особливі заслуги перед Академією, може бути удостоєний почесного звання "Заслужений професор Української медичної стоматологічної Академії" із врученням йому відповідного диплома. Інші працівники, які безперервно працювали в Академії (чоловіки - 25 років, жінки - 20), можуть бути удостоєні почесних звань "Заслужений науково-педагогічний працівник Української медичної стоматологічної академії", "Заслужений науковий працівник Української медичної стоматологічної академії", "Заслужений працівник Української медичної стоматологічної академії" із врученням їм відповідного диплома;
- працівники Академії можуть бути представлені до державних нагород, відзнак Президента України, присвоєння почесних звань та відзначень державними преміями, грамотами тощо;
- студенти, які беруть постійну та активну участь у культурно-освітній діяльності Академії, науково-дослідній роботі, мають право на позачергове забезпечення студентським гуртожитком.
3.6. Інші права й обов'язки членів трудового колективу Академії (виплата заробітної плати, робочий час, час відпочинку, порядок прийняття та звільнення з роботи, соціальні гарантії, додаткові права тощо), які не визначені цим Статутом, можуть передбачатися у колективному договорі.
4. Управління Академією, права та обов'язки ректора Академії
4.1. Управління Академією здійснюється на основі принципів:
- автономії та самоврядування;
- розмежування прав, повноважень та відповідальності власника, органів управління вищою освітою, керівництва Академії та його структурних підрозділів;
- поєднання колегіальних та єдиноначальних засад;
- незалежності від політичних партій, громадських та релігійних організацій.
4.2. Автономія та самоврядування Академії реалізуються відповідно до законодавства про освіту, цього Статуту і передбачають право:
- приймати самостійні рішення та здійснювати відповідні дії у межах своєї компетенції з навчальної, науково-дослідної, виховної і виробничо-господарської діяльності;
- самостійно використовувати майно, передане Академії в оперативне управління, яке належить йому на правах повного господарського управління, у тому числі для здійснення господарської діяльності;
- надавати додаткові освітньо-наукові послуги на підставі відповідних угод;
- здійснювати спільну діяльність на підставі угод з іншими вищими навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями;
- самостійно розробляти та запроваджувати власні програми наукової і науково-виробничої діяльності;
- створювати у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інститути, коледжі, технікуми, факультети, відділення, філії, навчальні, методичні, наукові, науково-дослідні центри та лабораторії, конструкторські та конструкторсько-технологічні бюро, територіальне відокремлені та інші структурні підрозділи;
- здійснювати видавничу діяльність, розвивати власну поліграфічну базу;
- брати участь у роботі міжнародних організацій;
- запроваджувати власну символіку та атрибутику;
- звертатися з ініціативою до органів управління вищою освітою про внесення змін до чинних або розроблення нових нормативно-правових актів у галузі вищої освіти, а також брати участь у роботі над проектами щодо їх удосконалення;
- користуватися виділеними земельними ділянками з правами та в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.
4.3. Безпосереднє керівництво діяльністю Академії здійснює ректор, який обирається шляхом таємного голосування конференцією трудового колективу за результатами конкурсу в порядку, встановленому Законом України "Про вищу освіту".
Ректор Академії відповідно до законодавства діє від імені Академії, представляє її без доручення в усіх органах, організаціях, установах, укладає угоди (контракти), дає доручення, відкриває в установах банків рахунки Академії.
У межах наданих повноважень ректор:
- подає Міністру охорони здоров'я на затвердження проект Статуту, зміни та доповнення до нього;
- видає накази і розпорядження з усіх напрямів діяльності Академії, обов'язкові для виконання всіма працівниками і структурними підрозділами Академії;
- затверджує рішення Вченої ради Академії;
- призначає проректорів, визначає їхні службові обов'язки, делегує їм частину своїх повноважень;
- є розпорядником майна і коштів;
- укладає з трудовим колективом Академії колективний договір, який за дорученням колективу підписує голова профспілкового комітету як його повноважний представник;
- подає спільно з профспілковою організацією на затвердження конференції трудового колективу Академії правила внутрішнього розпорядку та колективний договір і після затвердження підписує його;
- забезпечує охорону праці, додержання вимог законодавства. Статуту Академії, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників, визначає їхні функціональні обов'язки, делегує частину своїх повноважень керівникам структурних підрозділів;
- формує контингент осіб, які навчаються в Академії;
- звітує щорічно про результати діяльності перед конференцією трудового колективу Академії;
- здійснює інші повноваження передбачені законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я.
Ректор має право порушити питання перед Вченою радою Академії про невідповідність проректорів, декана, директора бібліотеки, завідуючого кафедри, головного бухгалтера займаній посаді до закінчення строку їхніх повноважень.
Ректор Академії діє на засадах єдиноначальності і відповідає за результати роботи Академії.
4.4. Ректор, при виході на пенсію з посади ректора Академії, пропрацювавши на цій посаді не менше двох термінів підряд, може бути призначений на посаду почесного ректора, у порядку передбаченому Кабінетом Міністрів України, з виплатою грошового утримання за рахунок коштів Академії в розмірі заробітної плати, яку він отримував перед виходом на пенсію.
4.5. В Академії діють вчені ради, ректорат, деканати, приймальна комісія:
- Вчена рада Академії утворена як колегіальний орган для розгляду найважливіших питань діяльності Академії, не менше сімдесяти п'яти відсотків загальної чисельності складу якої становлять науково-педагогічні працівники Академії. До її складу за посадами входять ректор (голова), проректори, декани факультетів, завідувачі кафедр, головний бухгалтер, голова профспілкового комітету Академії, керівники окремих структурних підрозділів, професори та провідні фахівці, які працюють у закладах охорони здоров'я.
Персональний склад Вченої ради Академії затверджується наказом ректора строком на п'ять років.
Засідання Вченої ради вважається правомочним, якщо на ньому присутні дві третини від загальної кількості членів Вченої ради.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більше половини присутніх на засіданні Вченої ради.
Вчена рада Академії:
- подає до конференції трудового колективу Академії проект Статуту, зміни та доповнення до нього;
- ухвалює:
- навчальні програми та навчальні плани;
- рішення з питань організації навчально-виховного процесу;
- основні напрями наукових досліджень;
- фінансовий план і звіт Академії;
- оцінює стан науково-педагогічної діяльності структурних підрозділів;
- подає пропозиції ректору щодо призначення та звільнення з посад: проректорів, головного бухгалтера, директора бібліотеки, директорів інститутів;
- обирає таємним голосуванням на посади завідуючих кафедрами, професорів;
- визначає кандидатури для присвоєння вчених звань доцента, професорів, старшого наукового співробітника;
- приймає рішення про надання творчих відпусток;
- заслуховує та затверджує звіти ректора, проректорів;
- вирішує питання підготовки до друку та видання підручників, навчальних посібників, наукової та навчально-методичної літератури;
- подає ректору пропозиції щодо створення, реорганізації, ліквідації лабораторій, кафедр, інститутів, факультетів та інших структурних підрозділів;
- приймає в установленому порядку рішення про призначення почесного ректора;
- створює комісії для вивчення та підготовки окремих питань на розгляд Вченої ради;
- розглядає основні питання економічного і соціального розвитку Академії;
- розробляє символіку Академії;
- подає пропозиції щодо рекомендації робіт студентів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників на здобуття різних премій, участь у конкурсах тощо;
- розглядає інші питання діяльності Академії відповідно до законодавства;
Порядок денний засідання Вченої ради формується ректором з урахуванням пропозицій факультетів, інститутів, ректорату, а також за пропозицією більшості членів Вченої ради. Рішення Вченої ради вводяться в дію рішеннями (наказами) ректора Академії.
Вчена рада факультету утворена як колегіальний орган факультету для розгляду питань навчально-виховного процесу та наукової діяльності. До її складу входять за посадами декан (голова), заступники декана, завідуючі кафедр, керівники органів самоврядування факультету та інші за пропозицією декана, при цьому не менш як сімдесят п'ять відсотків загальної чисельності складу Вченої ради факультету мають становити науково-педагогічні працівники.

................
Перейти до повного тексту