1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.09.2014 № 646
Про затвердження Плану заходів для поліпшення якості підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація"
Відповідно до підпункту 6.12 підпункту 6 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, з метою поліпшення якості підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація", забезпечення належного контролю за рівнем їхньої професійної компетентності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План заходів для поліпшення якості підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація" (далі - План заходів), що додається.
2. Ректорам вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, що належать до сфери управління МОЗ України (далі - вищі навчальні заклади), Державній установі "Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України" (Л. Соколова), Державній організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах) забезпечити вчасне виконання Плану заходів.
3. Департаменту персоналу, освіти та науки (О. Волосовець), Державній установі "Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України" (Л. Соколова), Державній організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах) щороку до 1 вересня аналізувати результати виконання вищими навчальними закладами Плану заходів та подавати Міністру охорони здоров'я України пропозиції для прийняття управлінських рішень щодо удосконалення додипломної та післядипломної підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр О. Мусій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
12.09.2014 № 646
ПЛАН ЗАХОДІВ
для поліпшення якості підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація"
№ з/п Заходи Відповідальні виконавці Терміни виконання
1 2 3 4
1. Привести у відповідність з Галузевими стандартами вищої освіти, затвердженими та введеними у дію наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2004 № 629
"Про затвердження складових галузевих стандартів вищої освіти зі спеціальностей 7.110201 "Фармація", 7.110202 "Технологія парфумерно-косметичних засобів", 7.110204 "Технологія фармацевтичних препаратів", 7.110206 "Клінічна фармація" напряму підготовки 1102 "Фармація" та спеціальності 6.110100 "Лабораторна діагностика" напряму підготовки 1101 "Медицина", робочі навчальні плани підготовки фахівців (заочна форма навчання) за спеціальностями галузі знань "Фармація", освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст" кваліфікацій "Провізор", "Клінічний провізор", "Провізор-косметолог", передбачивши у них проведення державної атестації у формі ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок 1" та "Крок 2" упродовж тижня за рахунок навчального часу або додаткового часу за вибором вищого навчального закладу
Ректори вищих навчальних закладів Упродовж 2014/2015 навчального року
2. Впровадити ліцензійні інтегровані іспити "Крок" як засіб діагностики якості підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація" (заочна форма навчання) у такі терміни: "Крок 1. Фармація, Клінічна фармація, Технологія парфумерно-косметичних засобів" - з 2014/2015 навчального року, "Крок 2. Фармація, Клінічна фармація, Технологія парфумерно-косметичних засобів" - з 2016/2017 навчального року Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
Ректори вищих навчальних закладів
Упродовж 2014/2015 навчального року
3. Підготувати для затвердження МОЗ України Методичні рекомендації для організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) Національний фармацевтичний університет (В. Черних)
Львівський національний медичний університет імені Д. Галицького (Б. Зіменковський)
Запорізький державний медичний університет (Ю. Колесник)
Державний вищий медичний заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" (Л. Ковальчук)
Державна установа "Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України" (Л. Соколова)
До 1 грудня 2014 року
4. Унести зміни до робочих навчальних планів підготовки фахівців (заочна форма навчання) галузі знань "Фармація" освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст":
кваліфікації "Провізор" - відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 розділу I Навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "провізор" у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації за спеціальністю "фармація"
, затвердженого наказом МОЗ України від 07.12.2009 № 930 (у редакції наказу МОЗ України від 08.07.2010 № 542);
кваліфікації "Клінічний провізор" - відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 розділу I Навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "клінічний провізор" у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації за спеціальністю "клінічна фармація"
, затвердженого наказом МОЗ України від 07.12.2009 № 931 (у редакції наказу МОЗ України від 08.07.2010 № 543);
кваліфікації "Провізор-косметолог" - відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 розділу I Навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "провізор-косметолог" у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації за спеціальністю "технологія парфумерно-косметичних засобів"
, затвердженого наказом МОЗ України від 07.12.2009 № 932 (у редакції наказу МОЗ України від 08.07.2010 № 544)
Ректори вищих навчальних закладів Упродовж 2014/2015 навчального року
5. Забезпечити контроль за внесенням вищими навчальними закладами змін до робочих навчальних планів підготовки фахівців галузі знань "Фармація" (заочна форма навчання) освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст" кваліфікацій "Провізор", "Клінічний провізор", "Провізор-косметолог" у вищих навчальних закладах та про виявлені порушення проінформувати Департамент персоналу, освіти та науки Державна установа "Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України" (Л. Соколова) До 15 жовтня 2014 року
6. Привести зміст навчально-методичного забезпечення лекційних, практичних, семінарських, лабораторних занять та самостійної роботи студентів у відповідність до вимог галузевих стандартів підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань "Фармація". Включати до методичних розробок ситуаційні завдання з Інформаційного банку тестових завдань Державної організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" Ректори вищих навчальних закладів
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
Щороку до 1 липня
7. Запровадити інноваційні інтерактивні технології навчання для забезпечення ефективної самостійної позааудиторної роботи студентів заочної форми навчання (виконання електронних контрольних робіт, он-лайн тестування, виконання завдань для самоперевірки із обов'язковим використанням тестових завдань Інформаційного банку тестових завдань Державної організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України") Ректори вищих навчальних закладів
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
Щороку до 1 липня
8. Впровадити ліцензійний інтегрований іспит "Крок 3" для присвоєння кваліфікації спеціаліста за спеціальностями "Загальна фармація" та "Клінічна фармація" для фахівців галузі знань "Фармація": для денної форми навчання - з 2016/2017 навчального року, для заочної форми навчання - з 2017/2018 навчального року Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
Ректори вищих навчальних закладів
2016/2017 - 2017/2018 навчальні роки
9. Розробити структуру змісту ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 3" для присвоєння кваліфікації спеціаліста за спеціальностями "Загальна фармація" та "Клінічна фармація" для фахівців галузі знань "Фармація" Національний фармацевтичний університет (В. Черних)
Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького (Б. Зіменковський)
Запорізький державний медичний університет (Ю. Колесник)
Державний вищий медичний заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" (Л. Ковальчук)
Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (Ю. Вороненко)
Харківська медична академія післядипломної освіти (О. Хвисюк)
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
До 1 грудня 2014 року
10. Забезпечити щорічне наповнення Інформаційного банку тестових завдань Державної організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" для ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 3" та фахову експертизу тестових завдань відповідно до встановленої процедури Ректори вищих навчальних закладів
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" (І. Булах)
Щороку до 1 липня
11. Ураховувати результати складання студентами та провізорами (клінічними провізорами) - інтернами ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок", внесок викладачів у наповнення Інформаційного банку тестових завдань Державної організації "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при МОЗ України" та якість роботи комітетів фахової експертизи у визначенні рейтингу кафедр при укладенні контрактів з науково-педагогічними працівниками на посадах завідувачів кафедр та деканів Ректори вищих навчальних закладів Щороку до 1 липня

................
Перейти до повного тексту