1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
15.07.2013 № 602
Про затвердження положень про Департамент економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України та його відділи
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, та у зв'язку із змінами до штатного розпису Міністерства охорони здоров'я України на 2013 рік
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про Департамент економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України (далі - Департамент), що додається.
1.2. Положення про відділ планування та фінансування видатків закладів та установ Департаменту економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України, що додається.
1.3. Положення про відділ інвестицій та фінансування капітальних вкладень, майнових відносин, діяльності державних підприємств та безпеки життєдіяльності Департаменту економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України, що додається.
2. У наказі МОЗ України від 15 жовтня 2012 року № 446-к "Про затвердження положень про структурні підрозділи Міністерства охорони здоров'я України" підпункти 1.1, 1.1.2, 1.1.4 пункту 1 виключити. У зв'язку з цим підпункти 1.1.1, 1.1.3 уважати відповідно підпунктами 1.1, 1.1.1.
3. Департаменту роботи з персоналом, освіти та науки (М. Осійчук) забезпечити належне зберігання положень про Департамент та зазначені відділи.
4. Директору Департаменту економіки та ресурсного забезпечення В. Дуді забезпечити підготовку та затвердження у встановленому порядку у двотижневий строк посадових інструкцій працівників відповідних відділів Департаменту.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Міністра О. Толстанов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
15.07.2013 № 602
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України
1. Загальні засади
1.1. Департамент економіки та ресурсного забезпечення (далі - Департамент) є структурним підрозділом Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України), який підпорядковується, координується і контролюється безпосередньо Міністром охорони здоров'я України.
1.2. До структури Департаменту входять:
відділ планування і фінансування видатків централізованих заходів;
відділ планування та фінансування видатків закладів та установ;
відділ нормування і оплати праці та роботи з місцевими бюджетами;
відділ інвестицій та фінансування капітальних вкладень, майнових відносин, діяльності державних підприємств та безпеки життєдіяльності.
1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України , законами України, актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про МОЗ України , рішеннями колегії МОЗ України, наказами МОЗ України, а також цим Положенням.
1.4. У межах своїх повноважень Департамент організовує виконання актів законодавства і здійснює систематичний контроль за їх реалізацією на підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління МОЗ України (далі - юридичні особи), а також вносить у встановленому порядку та у межах своїх повноважень пропозиції щодо удосконалення законодавства.
1.5. Департамент діє на підставі плану основних організаційних заходів МОЗ України та окремих доручень керівництва МОЗ України.
1.6. Чисельність працівників Департаменту визначається штатним розписом МОЗ України.
1.7. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до Департаменту, визначені у положеннях про них.
2. Основними завданнями Департаменту є:
2.1. Забезпечення в установленому порядку реалізації економічних аспектів державної політики у сфері охорони здоров'я.
2.2. Участь у забезпеченні концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках діяльності галузі охорони здоров'я.
2.3. Участь у проведенні економічних обґрунтувань визначення пріоритетних напрямів розвитку охорони здоров'я.
2.4. Здійснення разом з іншими органами державної влади аналізу сучасної економічної та фінансової ситуації в галузі охорони здоров'я, а також перспектив її розвитку.
2.5. Участь у розробці в галузі охорони здоров'я проектів Державної програми економічного і соціального розвитку України, Державного бюджету України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України.
2.6. Участь у розробці та організації виконання планів та заходів, спрямованих на розвиток і удосконалення матеріально-технічної бази юридичних осіб за рахунок коштів державного бюджету, інвестицій та інших джерел відповідно до законодавства.
2.7. Участь у розробці нормативно-правових актів з питань фінансово-економічної діяльності юридичних осіб.
2.8. Участь у розробці державних соціальних нормативів у сфері охорони здоров'я, державних стандартів.
2.9. Вжиття заходів щодо усунення причин і умов, які призводять до незаконного та неефективного використання державних коштів та матеріальних цінностей юридичних осіб.
2.10. Участь у роботі щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування, фінансування, а також звітності про використання бюджетних коштів в галузі охорони здоров'я.
2.11. Забезпечення впровадження новітніх технологій в будівництві та експлуатації юридичних осіб.
2.12. Координація фінансової діяльності юридичних осіб.
2.13. Забезпечення в установленому порядку складання, розгляду, затвердження, виконання державного бюджету, а також контролю за виконанням державного бюджету.
2.14. Організація та координація виконання завдань служби охорони праці, служби безпеки дорожнього руху та служби пожежної безпеки.
3. Функції:
Департамент, відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Узагальнює показники фінансово-економічної діяльності галузі з метою інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень керівництвом МОЗ України.
3.2. Бере участь у розробці нормативно-правових актів та інструктивних матеріалів з питань фінансово-економічної діяльності галузі охорони здоров'я.
3.3. Розробляє та подає на розгляд Міністерству фінансів України бюджетний запит та пропозиції щодо обсягів видатків на охорону здоров'я для врахування у проекті державного бюджету відповідно до основних напрямків діяльності галузі охорони здоров'я.
3.4. Координує роботу по складанню кошторисів на утримання юридичних осіб.
3.5. Приймає участь у розробці з використанням даних та інформації, наданих структурними підрозділами МОЗ України, фінансово-економічних розрахунків при підготовці проекту актів Кабінету Міністрів України та законопроектів, що вноситься у порядку законодавчої ініціативи.
3.6. Бере участь у розробці плану діяльності МОЗ України, як головного розпорядника бюджетних коштів, на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
3.7. Організовує та забезпечує на підставі плану діяльності та індикативних прогнозних показників бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди складання проекту кошторису та бюджетного запиту і подає їх центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.
3.8. Координує роботу по складанню, затвердженню кошторисів та планів використання бюджетних коштів юридичних осіб.
3.9. Розробляє спільно з структурними підрозділами МОЗ України проекти порядків використання коштів державного бюджету.
3.10. Розробляє спільно з структурними підрозділами МОЗ України та забезпечує затвердження паспортів бюджетних програм і складає звіти про їх виконання, здійснює аналіз показників виконання бюджетних програм.
3.11. Здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених МОЗ України бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи юридичних осіб у бюджетному процесі.
3.12. Приймає участь у забезпеченні доступності до інформації про бюджет відповідно до законодавства та Бюджетного кодексу України .
3.13. Готує пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень у визначеному законодавством порядку.
3.14. Здійснює складання спільно з іншими відділами Департаменту зведеного кошторису та зведеного плану асигнувань з державного бюджету.
3.15. В установленому порядку здійснює розподіл відкритих асигнувань.
3.16. За звітними даними приймає участь у проведенні аналізу мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів МОЗ України і фінансово-господарської діяльності юридичних осіб.
3.17. Забезпечує складання зведеного кошторису та зведеного плану асигнувань з державного бюджету.
3.18. Співпрацює з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами, об'єднаннями громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту.
3.19. При потребі надає організаційно-методичну та практичну допомогу юридичним особам, управлінням (головним управлінням) охорони здоров'я з питань фінансово-економічної діяльності.
3.20. Вивчає, узагальнює та втілює у практику роботи позитивний досвід юридичних осіб щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
3.21. Координує фінансову діяльність юридичних осіб.
3.22. Бере участь у реалізації державної політики з питань оплати праці та її нормування в сфері охорони здоров'я.
3.23. Бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарської діяльності юридичних осіб, щодо ефективного використання бюджетних коштів, дотримання фінансово-бюджетної дисципліни.
3.24. Здійснює проведення заходів по моніторингу виконання зведеного бюджету охорони здоров'я.
3.25. Бере участь у визначенні необхідних обсягів фінансових ресурсів на забезпечення охорони здоров'я.
3.26. Здійснює фінансовий супровід бюджетних програм МОЗ України.
3.27. Здійснює моніторинг виконання місцевих бюджетів на охорону здоров'я.
3.28. Забезпечує розроблення та подання пропозицій до проектів інвестиційних та цільових комплексних програм галузі, планів економічного і соціального розвитку України, в тому числі по розділу "капітальне будівництво", і їх подання у встановленому порядку до відповідних центральних органів державної виконавчої влади.
3.29. Забезпечує надання пропозицій щодо розвитку діяльності державних підприємств, що належать до сфери управління МОЗ України.
3.30. Бере участь у підготовці та поданні пропозицій щодо створення, реорганізації, ліквідації юридичних осіб, формування пропозицій до проектів Статутів, проектів контрактів з керівниками юридичних осіб.
3.31. Бере участь у розробленні проектів законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України й Кабінету Міністрів України з питань державного регулювання фінансово-економічної діяльності.
3.32. Забезпечує організацію та моніторинг своєчасної підготовки юридичних осіб до роботи в осінньо-зимовий період.
3.33. Надає пропозиції щодо фінансування енергозберігаючих заходів, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, а також розподілу бюджетних коштів по замовниках, сприяє залученню позабюджетних коштів для фінансування об'єктів юридичних осіб, здійснює контроль за їх цільовим і ефективним використанням.
3.34. Забезпечує ведення програми зменшення споживання енергоресурсів та води у юридичних особах.
3.35. Забезпечує організацію розгляду матеріалів для підготовки дозволу МОЗ України про надання в оренду нежилих приміщень юридичним особам.
3.36. Бере участь у підготовці матеріалів для приймання-передачі будинків, споруд, обладнання, земельних ділянок юридичних осіб.
3.37. Бере участь у підготовці висновків про доцільність списання з балансу будинків і споруд юридичних осіб.
3.38. Забезпечує організацію виконання заходів та здійснення контролю за економію споживання паливно-енергетичних ресурсів.
3.39. Забезпечує організацію, моніторинг та контроль виконання фінансових ресурсів державних цільових програм, в межах компетенції Департаменту.
3.40. Організовує проведення заходів із охорони праці, безпеки руху та протипожежного захисту.
3.41. Забезпечує розроблення та організацію виконання планів та заходів, спрямованих на створення здорових і безпечних умов праці, протипожежної безпеки та безпеки руху автотранспорту в юридичних особах.
3.42. Забезпечує інформацією та матеріалами контролюючі органи державної влади, якими проводяться планові та позапланові перевірки у МОЗ України.
3.43. Розглядає звернення інших юридичних та фізичних осіб з питань, що належать до компетенції Департаменту, за необхідності вживає згідно із законодавством заходів за результатами їх розгляду.
3.44. Взаємодіє з структурними підрозділами МОЗ України, органами державної влади, органами місцевого самоврядування з проблем та завдань, що знаходяться у межах повноважень Департаменту.
3.45. Забезпечує взаємодію із посадовими особами МОЗ України, що здійснюють повноваження у зв'язках із засобами масової інформації.
4. Департамент має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також від юридичних осіб, структурних підрозділів МОЗ України інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань.
4.2. Вносити пропозиції керівництву МОЗ України щодо вирішення питань зі структурними підрозділами МОЗ України, іншими органами державної влади з проблем та завдань, що знаходяться у межах повноважень Департаменту.
4.3. Залучати спеціалістів від юридичних осіб (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту.
4.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Департаменту.
4.5. Проводити за дорученням керівництва МОЗ України перевірки організації роботи економічних служб, в межах компетенції здійснювати контроль за повнотою та своєчасністю усунення недоліків і порушень, встановлених цими перевірками у юридичних особах.
4.6. Готувати проекти інструктивно-директивних матеріалів з питань планування видатків та використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.
4.7. Представляти МОЗ України в органах державної влади при розгляді питань, що знаходяться у межах повноважень Департаменту, вести листування з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами.
4.8. Здійснювати контроль за дотриманням умов оплати праці у юридичних особах.
5. Організація діяльності Департаменту
5.1. Департамент очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністром охорони здоров'я України в порядку, передбаченому законодавством.
5.2. На цю посаду призначається особа з вищою економічною освітою. Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління 5 років.
5.3. Директор Департаменту, в межах своєї компетенції, здійснює організаційно-розпорядчі та консультативно-дорадчі функції та безпосередньо бере участь у вирішенні питань з наступних напрямків:
5.3.1. Організація роботи Департаменту.
5.3.2. Координація ефективної роботи працівників Департаменту.
5.3.3. Розробка основних напрямків роботи Департаменту та участь у розробці планів роботи МОЗ України.
5.3.4. Визначення планових та поточних завдань працівників Департаменту, координація та контроль за виконанням завдань.
5.3.5. Забезпечення дотримання працівниками Закону України "Про правила етичної поведінки" та відповідальність за його порушення.
5.3.6. Забезпечення у межах компетенції реалізації існуючих вимог щодо збереження таємної інформації відповідно до Закону України "Про державну таємницю" та в установленому порядку конфіденційної інформації, що є власністю держави.
5.4. Директор Департаменту крім прав, передбачених Законом України "Про державну службу" , також має право:
5.4.1. У межах своєї компетенції давати працівникам Департаменту доручення, обов'язкові для виконання.
5.4.2. Вносити пропозиції керівництву МОЗ України щодо преміювання працівників Департаменту, притягнення їх до дисциплінарної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування, надання відпусток.
5.4.3. Працювати з "цілком таємними" та "таємними" відомостями з питань дислокації, характеристики запасних пунктів управління (міського) та здійснювати контроль за забезпеченням, плануванням, організацією запровадження заходів та фактичним станом технічного захисту секретної інформації в МОЗ України.
5.5. У разі відсутності директора Департаменту його обов'язки виконує один із заступників директора Департаменту, визначений директором Департаменту. Директор Департаменту має право делегувати заступникам директора Департаменту виконання окремих функцій.
5.6. Директор Департаменту, у межах визначених законодавством, несе відповідальність за:
5.6.1. Неякісне та/або несвоєчасне виконання посадових обов'язків, завдань, доручень керівництва МОЗ України, плану організаційних заходів МОЗ України, невжиття можливих заходів щодо запобігання недолікам і порушенням у роботі.
5.6.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, службової дисципліни та етики державного службовця, вимог правил охорони праці, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
5.6.3. Порушення законодавства про державну таємницю.
5.7. За недотримання вимог законів України "Про державну службу" , "Про засади запобігання і протидії корупції" інших актів законодавства України з питань, що стосуються його діяльності, директор Департаменту притягається до відповідальності згідно з законодавством.
5.8. Працівники Департаменту несуть відповідальність у відповідності до законодавства, у тому числі, персональну відповідальність, за:
5.8.1. Неналежне виконання покладених на них посадовими інструкціями обов'язків.
5.8.2. Розголошення відомостей, що є державною таємницею.
5.8.3. Недотримання правил поведінки державного службовця, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил протипожежної охорони, технічної безпеки та виробничої санітарії та професійно-ділової етики.
5.8.4. Неналежне зберігання техніки, яка знаходиться в їх користуванні відповідно до законодавства України.
Директор Департаменту В. Дуда
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
15.07.2013 № 602
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ планування та фінансування видатків закладів та установ Департаменту економіки та ресурсного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України
1. Загальні положення
1.1. Відділ планування та фінансування видатків закладів та установ (далі - Відділ) є структурним підрозділом Департаменту економіки та ресурсного забезпечення (далі - Департамент) Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України).
1.2. Відділ забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров'я з питань планово-фінансової діяльності закладів і установ, які включені до мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів МОЗ України (далі - юридичні особи).
1.3. Відділ у своїй роботі керується Конституцією України , законами України, у тому числі Бюджетним кодексом України , актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про МОЗ України , наказами та рішеннями колегії МОЗ України, Положенням про Департамент, а також цим Положенням.
1.4. Структура та чисельність Відділу визначаються відповідно до структури та штатного розпису МОЗ України.
1.5. Основні завдання, функції та права Відділу визначаються у положенні про Відділ. Відділ працює за планом організаційних заходів МОЗ України.
2. Основними завданнями Відділу є:
2.1. Забезпечення реалізації МОЗ України економічних аспектів державної політики у сфері охорони здоров'я з питань планово-фінансової діяльності юридичних осіб.
2.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з питань планово-фінансової діяльності юридичних осіб.
2.3. Участь у забезпеченні концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках діяльності галузі охорони здоров'я.
2.4. Участь у підготовці економічних обґрунтувань визначення пріоритетних напрямів розвитку охорони здоров'я.
2.5. Здійснення разом з іншими органами державної влади аналізу сучасної економічної та фінансової ситуації в галузі охорони здоров'я, а також перспектив її розвитку.
2.6. Участь у розробці в галузі охорони здоров'я проектів Державної програми економічного і соціального розвитку України, Державного бюджету України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України.
2.7. Участь у розробці та організації виконання планів та заходів, спрямованих на розвиток і удосконалення матеріально-технічної бази юридичних осіб за рахунок коштів державного бюджету, інвестицій та інших джерел відповідно до законодавства.
2.8. Участь у розробці нормативно-правових актів з питань фінансово-економічної діяльності юридичних осіб.
2.9. Вжиття заходів щодо усунення причин і умов, які призводять до незаконного та неефективного використання державних коштів та матеріальних цінностей у юридичних осіб.
2.10. Участь у роботі щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування, фінансування, а також звітності про використання бюджетних коштів в галузі охорони здоров'я.
2.11. Координація фінансової діяльності юридичних осіб.
2.12. Забезпечення формування в межах галузі охорони здоров'я єдиного підходу до економічних методів управління і господарювання.
2.13. Участь у розробці показників до проекту Закону України "Про Державний бюджет України" на відповідний рік.
2.14. Забезпечення складання та подання планово-фінансової звітності та оперативної інформації центральним органам виконавчої влади у порядку, встановленому законодавством України.
2.15. Забезпечення в установленому порядку складання, розгляду, затвердження, виконання державного бюджету, а також контролю за виконанням державного бюджету.
3. Функції
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Узагальнює показники фінансово-економічної діяльності галузі охорони здоров'я з метою інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень керівництвом МОЗ України.
3.2. Бере участь у розробці нормативно-правових актів та інструктивних матеріалів з питань фінансово-економічної діяльності галузі охорони здоров'я.
3.3. Бере участь у розробці плану діяльності МОЗ України, як головного розпорядника бюджетних коштів, на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
3.4. Організовує та забезпечує на підставі плану діяльності та індикативних прогнозних показників бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди складання проекту кошторису та бюджетного запиту і подає їх центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.
3.5. Координує роботу по складанню, затвердженню кошторисів та планів використання бюджетних коштів юридичних осіб.
3.6. Розробляє спільно з структурними підрозділами МОЗ України проекти порядків використання коштів державного бюджету за відповідними бюджетними програмами.
3.7. Розробляє спільно з структурними підрозділами МОЗ України та забезпечує затвердження відповідних паспортів бюджетних програм і складає звіти про їх виконання, здійснює аналіз показників виконання бюджетних програм.
3.8. Здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених МОЗ України бюджетних повноважень для фінансового забезпечення юридичних осіб та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи юридичних осіб у бюджетному процесі.
3.9. Приймає участь у забезпеченні доступності до інформації про бюджет відповідно до законодавства та Бюджетного кодексу України .
3.10. Готує пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень у визначеному законодавством порядку.
3.11. Здійснює складання спільно з іншими відділами Департаменту зведеного кошторису та зведеного плану асигнувань з державного бюджету.
3.12. В установленому порядку здійснює розподіл відкритих асигнувань для юридичних осіб.
3.13. За звітними даними приймає участь у проведенні аналізу мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів МОЗ України і фінансово-господарської діяльності юридичних осіб.
3.14. Співпрацює з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами, об'єднаннями громадян з питань, що належать до компетенції Відділу.
3.15. При потребі надає організаційно-методичну та практичну допомогу юридичним особам з питань фінансово-економічної діяльності.
3.16. Вивчає, узагальнює та втілює у практику роботи позитивний досвід роботи юридичних осіб щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
3.17. Координує планово-фінансову діяльність юридичних осіб.
3.18. Бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарської діяльності юридичних осіб щодо ефективного використання бюджетних коштів, дотримання фінансово-бюджетної дисципліни.
3.19. Бере участь у визначенні необхідних обсягів фінансових ресурсів на забезпечення охорони здоров'я.
3.20. Здійснює планово-фінансовий супровід відповідних бюджетних програм МОЗ України.
3.21. Бере участь у розробленні пропозицій до проектів інвестиційних та цільових комплексних програм галузі охорони здоров'я, планів економічного і соціального розвитку України.
3.22. Бере участь у підготовці пропозицій щодо реорганізації юридичних осіб, формування пропозицій до проектів Статутів, проектів контрактів з керівниками юридичних осіб.
3.23. Бере участь у розробленні проектів законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України й Кабінету Міністрів України з питань державного регулювання фінансово-економічної діяльності.
3.24. Організовує роботу по формуванню (внесенню обґрунтованих змін) мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів МОЗ України.
3.25. В установленому порядку розглядає питання щодо внесення змін до кошторисів, планів асигнувань, планів використання та штатних розписів в частині їх фінансового забезпечення по юридичних особах.
3.26. Подає планово-фінансову та статистичну звітність центральним органам виконавчої влади у порядку, встановленому законодавством.
3.27. Організовує проведення робочих нарад з метою координації діяльності економічних служб юридичних осіб та розповсюджує позитивний досвід юридичних осіб щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
3.28. Забезпечує підготовку інформації та матеріалів контролюючим органам державної влади, якими проводяться планові та позапланові перевірки у МОЗ України.
3.29. Розглядає звернення інших юридичних та фізичних осіб з питань, що належать до компетенції Відділу, за необхідності вживає згідно із законодавством заходів за результатами їх розгляду.
3.30. Взаємодіє з структурними підрозділами МОЗ України, органами державної влади, органами місцевого самоврядування з проблем та завдань, що знаходяться у межах повноважень Відділу.
3.31. Забезпечує взаємодію із посадовими особами МОЗ України, що здійснюють повноваження у зв'язках із засобами масової інформації.
4. Відділ має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також від юридичних осіб, структурних підрозділів МОЗ України інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.
4.2. Вносити пропозиції керівництву Департаменту та МОЗ України щодо вирішення питань зі структурними підрозділами МОЗ України, іншими органами державної влади з проблем та завдань, що знаходяться у межах повноважень Відділу.
4.3. Залучати спеціалістів від юридичних осіб (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
4.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Відділу.
4.5. За дорученням керівництва МОЗ України проводити перевірки організації роботи економічних служб юридичних осіб, в межах компетенції здійснювати контроль за повнотою та своєчасністю усунення недоліків і порушень, встановлених цими перевірками.

................
Перейти до повного тексту