1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.04.2013 № 292
Про модернізацію роботи системи телефонної "гарячої лінії" МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я № 55 від 06.02.2015 № 597 від 16.09.2015 )
Для забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, на виконання пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 року № 589-р "Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади", а також з метою дотримання підпункту 11 пункту 4, пункту 6 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" МОЗ України (далі - Порядок), що додається.
2. Визначити:
1) Державне підприємство "Український інформаційно-обчислювальний центр МОЗ України" (Піскун А.М) адміністратором телефонної "гарячої лінії" МОЗ України;
2) Адміністративне управління (Величко І.М.) координатором телефонної "гарячої лінії" МОЗ України;
3) Державне підприємство "Державний експертний центр МОЗ України" (Шкробанець І.Д.) Центром прийому звернень на телефонну "гарячу лінію" МОЗ України.
( Пункт 2 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 55 від 06.02.2015 )
3. Адміністратору телефонної "гарячої лінії" МОЗ України забезпечувати безперебійне функціонування та постійний технічний супровід роботи телефонної "гарячої лінії" МОЗ України (далі - Гаряча лінія).
( Пункт 3 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 55 від 06.02.2015 )
4. Керівникам структурних підрозділів МОЗ України відповідно до вимог Порядку у межах компетенції забезпечувати опрацювання внесених у СЕД звернень.
5. Центру прийому звернень на телефонну "гарячу лінію" МОЗ України забезпечити:
1) організацію роботи операторів з прийому та подальшої обробки звернень, що надходять на Гарячу лінію;
2) щоденне чергування двох операторів (з 9.00 до 18.00 години), окрім вихідних та святкових днів, для прийому та опрацювання звернень;
3) щотижневе інформування стосовно проведеної роботи зі зверненнями, що надходять на Гарячу лінію, на апаратних нарадах МОЗ України.
( Пункт 5 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 55 від 06.02.2015 )
6. Керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласних, Київської міської державних адміністрацій:
1) здійснювати контроль за розміщенням біля входів до приміщень закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління, а також на офіційних веб-сайтах інформації щодо номерів Гарячої лінії;
2) призначити посадових осіб, відповідальних за взаємодію з Гарячою лінією (далі - Відповідальні особи);
3) інформувати МОЗ України у разі змін інформації стосовно Відповідальних осіб у п'ятиденний строк.
( Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 55 від 06.02.2015 )
7. Визнати такими, що втратили чинність, накази МОЗ України від 20 жовтня 2010 року № 892 "Про створення телефону "гарячої лінії" в Міністерстві охорони здоров'я України" та від 14 листопада 2011 року № 789 "Про створення телефонної "гарячої лінії - АНТИ ГРИП" Міністерства охорони здоров'я України".
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра О. Качура.
Міністр Р. Богатирьова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
10.04.2013 № 292
ПОРЯДОК
роботи телефонної "гарячої лінії" МОЗ України
1. Загальні положення
1.1. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Адміністратор телефонної "гарячої лінії" МОЗ України (далі - Адміністратор) - підприємство (установа або організація), на яку Власником покладено функцію щодо забезпечення постійного технічного супроводу телефонної "гарячої лінії" МОЗ України (далі - Гаряча лінія);
Власник Гарячої лінії (далі - Власник) - МОЗ України;
Гаряча лінія - інформаційно-телекомунікаційна система, створена для оперативного прийому, реєстрації, збереження, розгляду та аналізу звернень;
заявники - фізичні особи, які звертаються до МОЗ України по Гарячій лінії;
звернення - пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги, що надходять від заявників по Гарячій лінії;
Координатор Гарячої лінії (далі - Координатор) - структурний підрозділ Власника, який забезпечує взаємодію між центром прийому звернень, Адміністратором, структурними підрозділами Власника, а також підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління МОЗ України;
оператори центру прийому звернень (далі - оператори Центру) - особи, які безпосередньо здійснюють прийом, реєстрацію, збереження, розгляд та аналіз звернень;
Центр прийому звернень по Гарячій лінії (далі - Центр) - підприємство (установа або організація), на яку Власником покладено функції прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення.
1.2. Цей Порядок визначає механізми прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять до Гарячої лінії.
1.3. Гаряча лінія створена з метою оптимізації роботи із заявниками та забезпечення оперативного реагування МОЗ України на звернення.
1.4. Ефективність функціонування Гарячої лінії забезпечується взаємодією Центру, Координатора, Адміністратора, структурних підрозділів МОЗ України, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МОЗ України.
1.5. Центр здійснює:
прийом усіх звернень, що надходять на Гарячу лінію;
реєстрацію усіх звернень в оновленій Системі електронного документообігу у центральному апараті МОЗ України (далі - СЕД);
збереження усіх звернень, які надійшли на Гарячу лінію, на серверному обладнанні МОЗ України за допомогою відповідних програмно-апаратних засобів;
надання відповідей на звернення, що не потребують додаткового вивчення;
передання звернень, що потребують додаткового вивчення, відповідним структурним підрозділам МОЗ України, до компетенції яких належить розгляд порушених у зазначених зверненнях питань;
взаємодію, шляхом електронного листування, із Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій для забезпечення невідкладного реагування на питання, що порушуються у зверненнях;
інформування заявників щодо норм законодавства, надання консультаційних послуг і роз'яснень з пріоритетних питань державної політики у сфері охорони здоров'я;
надання Координатору результатів аналізу стану опрацювання звернень щокварталу, до 10 числа місяця, наступного за останнім місяцем звітного періоду.
1.6. Координатор забезпечує:
взаємодію у процесі експлуатації Гарячої лінії між Центром, Адміністратором, структурними підрозділами МОЗ України, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління МОЗ України; Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
визначення прав доступу та персоніфікованих робочих місць у СЕД операторам Центру;
здійснення контролю опрацювання звернень, що направлені до відповідних структурних підрозділів МОЗ України;
інформування керівництва МОЗ України щодо якості функціонування Гарячої лінії та роботи Центру;
інформування громадськості стосовно роботи Гарячої лінії;
організацію заходів щодо поліпшення якості роботи Гарячої лінії.
1.7. Структурні підрозділи МОЗ України у межах компетенції здійснюють:
щоденне приймання від Центру за допомогою СЕД звернень громадян, форма яких визначена додатком до цього Порядку;
надання операторам Центру роз'яснень щодо норм законодавства та іншої необхідної для виконання покладених на них завдань інформації;
розгляд звернень, що потребують додаткового вивчення;
підготовку письмових відповідей результатів розгляду звернень заявникам та їх реєстрацію у СЕД.
1.8. Адміністратор здійснює:
робоче налаштування програмно-апаратного забезпечення Гарячої лінії;

................
Перейти до повного тексту