- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.06.2011 № 370
Про заходи щодо впровадження Єдиної системи екстреної медичної допомоги на території Вінницької, Донецької, Дніпропетровської областей та міста Києва
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 23.11.2010 р. № 69158/1/1-10 до доручення Президента України від 19.11.2010 з метою прискорення та ефективності впровадження Єдиної системи екстреної медичної допомоги на території Вінницької, Донецької, Дніпропетровської областей та м. Києва
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План заходів щодо впровадження Єдиної системи екстреної медичної допомоги у пілотних регіонах України з реформування охорони здоров'я (додається).
2. Затвердити Примірне положення про територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (додається).
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
22.06.2011 № 370
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо впровадження Єдиної системи екстреної медичної допомоги у пілотних регіонах України з реформування охорони здоров'я
Даний План заходів визначає послідовність дій, що передбачають розбудову структури та основних компонентів Єдиної системи екстреної медичної допомоги на рівні адміністративно-територіальних одиниць та їх окремих частин, що визначені пілотними регіонами з реформування системи охорони здоров'я.
№ |
Захід |
Дата |
Виконавець |
1. |
Проведення інвентаризації наявного: - кадрового забезпечення; - автомобілів ШМД; - засобів зв'язку та радіочастот. |
серпень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
2. |
Розроблення та затвердження положення, структури, штатів територіального центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Визначення господарської форми та призначення керівництва. |
липень 2011 р. |
МОЗ: Департамент кадрової політики, освіти, науки та запобігання корупції; Департамент нормативно-правового забезпечення; Департамент фінансово-ресурсного забезпечення; Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів |
3. |
Затвердження Порядку фінансування територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. |
серпень - вересень 2011 р. |
МОЗ: Департамент фінансово-ресурсного забезпечення; Департамент з реформ та розвитку галузі охорони здоров'я; Фінансові структури ОДА пілотних регіонів |
4. |
Затвердження порядку передачі та підпорядкування існуючого фінансового та майнового ресурсу швидкої медичної допомоги та служби медицини катастроф територіальним центрам екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. |
вересень 2011 р. |
МОЗ: Департамент фінансово-ресурсного забезпечення; Управління бухгалтерського обліку; Майнові та фінансові структури ОДА пілотних регіонів |
5. |
Проведення спільних нарад з місцевим керівництвом служб МНС, МВС, територіальними підрозділами Держкомзв'язку, фінансово-економічним управлінням ОДА та міст обласного підпорядкування щодо впровадження системи екстреної медичної допомоги на підпорядкованих територіях. |
|
|
6. |
Розробка та затвердження плану розміщення бригад швидкої медичної допомоги на підпорядкованій території. Визначення кількості спеціалізованих лікарських бригад, їх відсотка від загальної кількості бригад швидкої медичної допомоги та підпорядкування. |
вересень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів |
7. |
Проведення навчальних семінарів для керівників УОЗ та територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на базі підрозділів служби швидкої медичної допомоги м. Києва та Харкова. |
вересень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів |
8. |
Розробка та затвердження Порядку забезпечення транспорту ШМД паливно-мастильними матеріалами та забезпечити їх технічне обслуговування. |
вересень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
9. |
Розробка та затвердження Порядку поповнення медикаментами та наркотичними засобами бригад ШМД. |
вересень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
10. |
Розробка та затвердження Порядку організації та функціонування оперативно-диспетчерської служби на території області та госпітальних округів. Проведення навчальних семінарів та стажування диспетчерів, старших медичних працівників оперативно-диспетчерської служби на базі підрозділів служби швидкої медичної допомоги м. Києва та Харкова. |
вересень - грудень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів та м. Харкова |
11. |
Розробка та затвердження функціональних обов'язків операторів/диспетчерів, старших медичних працівників оперативно-диспетчерської служби. |
жовтень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф |
12. |
Розробка та затвердження Порядку надання виїзної консультативної допомоги на підпорядкованій території. |
жовтень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф |
13. |
Розробка та затвердження штатного розкладу та табелів оснащення відділень невідкладної медичної допомоги Визначення лікувально-профілактичних закладів (лікарень інтенсивного лікування) на територіях госпітальних округів, у складі яких функціонуватимуть відділення невідкладної медичної допомоги. |
жовтень 2011 р. |
МОЗ: Департамент лікувально-профілактичної допомоги; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів |
14. |
Розробка та затвердження протоколів надання екстреної медичної допомоги на догоспітальному та госпітальному етапах для лікарів та фельдшерів. |
жовтень 2011 р. |
Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; Департамент контролю якості медичних послуг, регуляторної політики та санітарно-епідемічного благополуччя. |
15. |
Розробка Планів підвищення кваліфікації лікарів з медицини невідкладних станів та фельдшерів швидкої медичної допомоги на базі університетів та медичних коледжів. |
вересень 2011 р. |
Департамент кадрової політики, освіти, науки та запобігання корупції; Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; УОЗ ОДА пілотних регіонів |
16. |
Створення навчально-тренувальних класів на базі територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. |
грудень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
17. |
Організація навчання немедичних працівників пілотних регіонів навичкам надання першої невідкладної допомоги. |
протягом 2011 - 2012 років |
ОДА, УОЗ ОДА пілотних регіонів |
18. |
Проведення інформаційної та навчальної роботи з населенням пілотних регіонів щодо принципів роботи Єдиної системи надання екстреної медичної допомоги. |
липень - грудень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
19. |
Подання звіту про виконання цього плану заходів. |
грудень 2011 р. |
УОЗ ОДА пілотних регіонів |
20. |
Розроблення Плану забезпечення Єдиної системи екстреної медичної допомоги на наступний рік, його погодження з МОЗ України та затвердження головою ОДА. |
грудень 2011 р. |
ОДА, УОЗ ОДА пілотних регіонів |
Директор Департаменту лікувально-профілактичної допомоги |
М.К. Хобзей |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
22.06.2011 № 370
ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ
про територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
1. Загальні положення
1.1. Територіальний центр екстреної медичної допомоги (далі - Центр) є закладом охорони здоров'я, що є складовою Єдиної системи надання екстреної медичної допомоги на територіях адміністративно-територіальних одиниць та їх окремих частин та забезпечує організацію та управління наданням екстреної медичної допомоги хворим та постраждалим, що знаходяться у невідкладному стані як у повсякденних умовах так і за умов надзвичайної ситуації.
1.2. Центр створюється рішеннями Вінницької, Донецької, Дніпропетровської обласних, Київської міської державних адміністрацій.
1.3. Центр у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, актами Президента і Кабінету Міністрів України, актами Вінницької, Донецької, Дніпропетровської обласних, Київської міської державних адміністрацій, наказами МОЗ України, а також цим Положенням.
1.4. На період впровадження пілотного проекту Вінницькою, Донецькою, Дніпропетровською обласними, Київською міською державними адміністраціями розробляються плани роботи Системи надання екстреної медичної допомоги на територіях адміністративно-територіальних одиниць, які затверджуються МОЗ.
1.5. Юридична, господарська форма та структура Центру затверджується рішеннями рад відповідного рівня за поданням Вінницької, Донецької, Дніпропетровської обласних, Київської міської державних адміністрацій, затвердженими МОЗ.
1.6. Центр має статус юридичної особи, відокремлене майно, реєстраційні рахунки в установах держказначейства, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, веде самостійний баланс.
1.7. Центри підпорядковуються Вінницькій, Донецькій, Дніпропетровській обласним, Київській міській державним адміністраціям з функціональним підпорядкуванням Українському науково-практичному центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
2. Основні завдання Центру
2.1. Основними завданнями Центру є:
організація надання екстреної медичної допомоги хворим та постраждалим на догоспітальному та госпітальному етапах, в тому числі під час ліквідації наслідків НС на території підпорядкованої адміністративно-територіальної одиниці;
організація медико-санітарного забезпечення масових заходів та заходів за участі осіб, щодо яких здійснюється державна охорона на території підпорядкованої адміністративно-територіальної одиниці;
................Перейти до повного тексту