1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Л И С Т
08.11.2011 N 10.0.67/3030
Начальникам управління
охорони здоров'я
та курортів Вінницької,
головних управлінь
охорони здоров'я
Дніпропетровської,
Донецької
облдержадміністрацій,
Головного управління
охорони здоров'я
Київської міської
держадміністрації
На виконання Ваших звернень щодо проблемних питань фінансового характеру Міністерство охорони здоров'я України в межах наданих повноважень надає відповіді на поставлені питання.
Забезпечення ефективного управління бюджетними коштами та спрощення порядку перерозподілу бюджетних коштів
Шляхом вирішення даного питання є здійснення фінансування видатків на охорону здоров'я за двома кодами економічної класифікації видатків, а саме: видатки з оплати праці та нарахувань на заробітну плату ( КЕКВ 1110 і 1120) та на дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення ( КЕКВ 1170) .
Тепло-, енергопостачання, комунальні послуги Центрів
Центр первинної медико-санітарної допомоги (далі - Центр) створюється шляхом реорганізації юридичних осіб, що існують, та є їх правонаступником.
Згідно із п. 6 ст. 40 Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 N 2289-VI Центр матиме право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році.
У випадку, якщо створюється новий Центр та він не є правонаступником жодної існуючої юридичної особи, на його баланс можуть бути передані матеріальні цінності з балансу іншої юридичної особи. Відповідно до ст. 39 зазначеного Закону України передбачено проведення процедури закупівлі в одного учасника.
Жодних додаткових труднощів у створених Центрів ПМСД щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів немає. Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів не відрізняються від проведення конкурсних закупівель іншими лікувальними закладами.
Впровадження програмно-цільового методу фінансування ЦПМСД
Законодавчою підставою для запровадження програмно-цільового методу планування та виконання місцевих бюджетів є нова редакція Бюджетного кодексу України.
Слід зазначити, що запровадження ПЦМ на місцевому рівні визначено одним із пріоритетних напрямків проведення бюджетної реформи відповідно до Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна влада" за напрямом "Регіональний розвиток і реформа міжбюджетних відносин".
Відповідно до положень Концепції реформування місцевих бюджетів та Програми економічних реформ перехід усіх місцевих бюджетів на програмно-цільовий метод бюджетування планується у 2014 році.
Основна робота щодо поетапного впровадження ПЦМ в бюджетний процес на місцевому рівні проводиться у рамках діяльності Міжвідомчої робочої групи з проведення підготовчої роботи щодо запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів, створеної при Міністерстві фінансів, та робочої підгрупи "Регіональний розвиток і реформа міжбюджетних відносин" Комітету з економічних реформ.
Етапи запровадження ПЦМ на рівні місцевих бюджетів, завдання по кожному етапу та заходи щодо їх реалізації визначено наказом Міністерства фінансів України від 02.08.2010 N 805 "Про затвердження Основних підходів до запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів".

................
Перейти до повного тексту