- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Л И С Т
01.04.2011 N 12.01-06/364-1 |
Керівникам закладів,
установ, організацій
(розпорядникам
бюджетних коштів)
та державних підприємств
(одержувачів
бюджетних коштів),
підпорядкованих МОЗ України
Порядок та терміни подання квартальної фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами у 2011 році
Міністерство охорони здоров'я України повідомляє, що термін подання квартальних фінансових звітів у 2011 році для Вашої бюджетної установи, закладу, організації та державного підприємства - одержувача бюджетних коштів встановлено _____ числа місяця наступного за звітним кварталом.
При складанні квартальних фінансових звітів заклади та установи, що підпорядковані МОЗ України, керуються Порядком складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 05.01.2011
N 2.
Форми квартальних фінансових звітів підлягають консолідації у зведеному звіті Міністерства при умові відповідності окремих даних форм фінансової звітності установи (закладу) до аналогічних даних відображених в обліку органів Державного казначейства України, які візуються останніми з проставляння підпису, печатки або штампу на кожній сторінці.
За достовірність даних квартальної фінансової звітності безпосередньо несуть відповідальність керівник та головний бухгалтер установи (закладу).
До звіту додається супровідний лист, пояснювальна записка у відповідності до цього Порядку та додаткова інформація відповідно до запропонованої Міністерством форми (додатки N 1 та N 2 (у разі змін, якщо вони відбулися у звітному періоді)).
Одночасно подається аналіз фінансово-господарської діяльності, пов'язаний із виконанням основних функцій та завдань бюджетної установи (закладу).
Квартальна фінансова звітність подається безпосередньо головним бухгалтером (керівником фінансової служби) установи (закладу) в паперовому вигляді до Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку МОЗ України, а також на електронному носії чи попередньо електронною поштою до ДП Українського інформаційно-обчислювального центру МОЗ України.
Директор Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку | І.І.Дєєва |
Додаток N 1
до листа МОЗ України
01.04.2011 N 12.01-06/364-1
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
до пояснювальної записки до квартальної фінансової звітності за 2011 рік
I. Повна назва закладу (установи), юридична адреса.
II. Характеристика закладу (установи), діяльність згідно статуту (його номер, дата реєстрації).
III. Реєстраційні рахунки, відкриті в органах державного казначейства:
------------------------------------------------------------------
| Назва відділення | N реєстраційного | Загальний або |
| казначейства | рахунка | спеціальний фонд |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
IV. Розрахункові рахунки з обслуговування по виплаті заробітної плати в банках:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Назва| Договір |Назва валюти | плата за обслуговування | плата за | Порядок виплати |
|банку| |(національна,| з виплати з/плати (%) | обслуговування з | з/плати |
| | | іноземна) | |виплати з/плати (%) | |
|-----+-----------------------+-------------+-----------------------------+--------------------+-----------------|
| | Дата | Дата | | До | Після |На момент| Після | Каса |Карткові|
| |укладання|переукладання| | прийняття | прийняття |укладання|поновлення|установи|рахунки |
| |договору | договору | | постанови | постанови |договору | договору | | |
| | | | | КМУ N 318 | КМУ N 318 | | | | |
| | | | | від | від | | | | |
| | | | | 22.04.2005 | 22.04.2005 | | | | |
|-----+---------+-------------+-------------+--------------+--------------+---------+----------+--------+--------|
| | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V. Валютні рахунки в банках:
------------------------------------------------------------------
|Назва банку |N валютного рахунка | Перелік послуг, за які |
| | | надійшла валюта |
|------------+--------------------+------------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
VI. Джерела фінансування:
------------------------------------------------------------------
| Державний бюджет | | Примітка |
|--------------------------------+-------------------+-----------|
| КПКВ |Повна назва програми|Сума (грн.)| | |
|-----------+--------------------+-----------+-------+-----------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
|За послуги згідно | Від | За оренду майна | Від реалізації |
|з функціональними | господарської | | майна |
| повноваженнями | діяльності | | |
|------------------+-----------------+-----------------+----------------|
| Перелік | Сума | Перелік | Сума | Перелік | Сума | Перелік | Сума |
|одержувачів|(грн.)|фінансових|(грн.)|орендарів |(грн.)|майна та |(грн.)|
| послуг | | операцій | | | |покупців | |
|-----------+------+----------+------+----------+------+---------+------|
| | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Від отримання грантів та | Отримані на виконання |Сума (грн.) |
| дарунків (перелік |окремих доручень (перелік| |
| суб'єктів) | суб'єктів) | |
|-------------------------+-------------------------+------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Державний бюджет | | Примітка |
|-------------------------------+--------------------+-----------|
| КПКВ | Повна назва програми|Сума (грн.)| | |
|---------+---------------------+-----------+--------+-----------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Місцевий бюджет | | Примітка |
|-------------------------------+--------------------+-----------|
| КПКВ |Повна назва програми|Сума (грн.)| | |
------------------------------------------------------------------
XI. Зміни у стані обліку основних засобів, нематеріальних активів:
1 Надходження
------------------------------------------------------------------
|Балансовий рахунок з|Кількість |Сума (грн.) | Джерела |
| обліку основних | | | фінансування |
| засобів | | | |
|--------------------+----------+------------+-------------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
|*надходження будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних |
|засобів - відображати по найменуваннях об'єктів |
------------------------------------------------------------------
2 Вибуття
------------------------------------------------------------------
|Балансовий рахунок з| Кількість | Сума (грн.) | Причини вибуття |
| обліку основних | | | |
| засобів | | | |
|--------------------+-----------+-------------+-----------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
|*вибуття будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних |
|засобів - відображати по найменуваннях об'єктів |
------------------------------------------------------------------
XII. Наявність земельних ділянок:
------------------------------------------------------------------
| Площа | Вартість (грн.) | Дата взяття на | Номер державного |
| | | облік | акта на право |
| | | | власності |
|-------+-----------------+-------------------+------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
XIII. Незавершене будівництво:
------------------------------------------------------------------
| Перелік | Вартість | Рік |Дата взяття| Причини що |
| об'єктів | (грн.) | забудови | на облік | спричинили |
| незавершеного| | | | утворення |
| будівництва | | | |незавершеного|
| | | | |будівництва, |
| | | | | заходи щодо |
| | | | | завершення |
| | | | | будівництва |
|--------------+-----------------------+-----------+-------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
................Перейти до повного тексту