1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Л И С Т
01.09.2010 N 10.03.68/2579
Щодо встановлення вчителям початкової школи санаторію доплати за класне керівництво
Міністерство охорони здоров'я розглянуло <...> звернення щодо встановлення вчителям початкової школи санаторію додаткової оплати праці за класне керівництво і повідомляє.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.07.92 р. N 118 "Про організацію навчально-виховної (педагогічної) роботи в санаторіях туберкульозного та нетуберкульозного профілів для дітей та підлітків шкільного віку" затверджено Інструкцію про організацію педагогічної роботи у санаторіях туберкульозного та нетуберкульозного профілів для дітей та підлітків шкільного віку (далі - Інструкція N 118) та Положення про загальноосвітню школу дитячого та підліткового санаторію туберкульозного та нетуберкульозного профілів (далі - Положення N 118).
Згідно з Інструкцією N 118 у дитячому та підлітковому санаторіях поряд з лікувальним процесом проводиться навчально-виховна (педагогічна) робота. Діти шкільного віку навчаються у школі санаторію. Навчання здійснюється згідно з Положенням.
Відповідно до п. 1 Положення загальноосвітні школи в дитячих та підліткових санаторіях організовуються органами охорони здоров'я по підпорядкуванню за погодженням з МОЗ України. Вони є структурним підрозділом санаторію, підпорядковуються органам охорони здоров'я та знаходяться на їх бюджеті.
Згідно з п. 1.4 наказу Мінпраці та Міністерства охорони здоров'я від 05.10.2005 р. N 308/519 "Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення" оплата праці керівників, фахівців, технічних службовців і робітників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, що не передбачені цими Умовами (педагогічних працівників, працівників культури, сільського господарства та інших), здійснюється відповідно до умов оплати праці аналогічних категорій працівників відповідних галузей бюджетної сфери.

................
Перейти до повного тексту