1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
20.10.2005 N 10/2-18
Про результати діяльності Державної інспекції навчальних закладів
Заслухавши та обговоривши інформацію Державної інспекції навчальних закладів "Про результати діяльності Державної інспекції навчальних закладів", колегія відзначає, що діяльність інспекції в цілому здійснюється відповідно до покладених на неї завдань, визначених чинним Положенням і проводиться відповідно до планів роботи, а також позапланових завдань та доручень МОН, вищих органів державного управління, правоохоронних та судових органів.
Протягом звітного періоду в 2005 році проведено 1730 контрольних заходів, на виконання яких здійснено 330 відряджень і затрачено 3910 людино-днів. Так, контроль за дотриманням вимог законодавства України здійснено у 146 навчальних закладах, 35 відділах (управліннях) освіти рай(міськ)держадміністрацій 24 регіонів;
Указів, розпоряджень Президента України та постанов Кабінету Міністрів України - у 98 навчальних закладах, 54 відділах (управліннях) освіти рай(міськ)держадміністрацій 18 регіонів, 1864 людино-днів. На виконання планових та позапланових завдань, наказів та доручень МОН, правоохоронних і судових органів перевірено 619 навчальних закладів, 132 відділи (управління) освіти рай(міськ)держадміністрацій 27 регіонів, 2046 людино-днів.
За результатами здійснених перевірок підготовлені матеріали до трьох засідань колегій Міністерства освіти і науки України, 92 доповідні записки керівництву міністерства (включаючи результати розгляду звернень), 129 інформаційно-аналітичних матеріалів структурним підрозділам міністерства, 81 лист центральним та місцевим органам виконавчої влади, 103 відповіді на звернення громадян.
Для організації методичного забезпечення проведення контрольних заходів підготовлено та оновлено 19 програм інспектування, розроблені показники та критерії діяльності навчальних закладів та методика визначення рейтингу їх досягнень, видано збірник атестаційної експертизи професійно-технічних навчальних закладів. Проведені семінари-практикуми "Шляхи удосконалення атестації професійно-технічних навчальних закладів" у восьми областях. Структурними підрозділами інспекції підготовлені нові та оновлені пакети завдань для контрольних робіт учнів ПТНЗ з предметів професійної підготовки та студентів ВНЗ з фундаментальних дисциплін. Розроблено пакети тестових контрольних завдань з предметів загальноосвітньої та професійно-технічної підготовки для учнів ПТНЗ будівельних професій, тести для перевірки якості знань студентів з дисциплін напрямів підготовки "Економіка і підприємництво", "Менеджмент".
Розширюється та поглиблюється спільна робота інспекції щодо проведення контрольних заходів зі структурними підрозділами міністерства, органами управління освітою, центральними та місцевими органами виконавчої влади. Так, спільно з департаментом загальної середньої та дошкільної освіти здійснено перевірку питання "Про діяльність органів управління освітою Кіровоградської області щодо створення умов рівного доступу до здобуття якісної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах", з управлінням ліцензування, акредитації та нострифікації удосконалена програма перевірки дотримання вищими навчальними закладами ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти. Із залученням керівництва управлінь освіти і науки облдержадміністрацій перевірена діяльність відокремлених структурних підрозділів ВНЗ у п'яти регіонах (Автономна Республіка Крим, Донецька, Луганська, Одеська, Чернігівська області).
Разом з тим слід відзначити, що робота інспекції потребує свого подальшого удосконалення. Повільно запроваджується інформатизація контрольної діяльності, що гальмує створення ефективної системи державного контролю. Відсутність засобів діагностики якості підготовки призводить до збільшення суб'єктивності в оцінці рівня досягнень учнів та студентів при проведенні контрольних заходів, що в кінцевому результаті впливає на об'єктивність комплексної оцінки діяльності навчальних закладів.
Із значним збільшенням інтенсивності позапланових завдань, і в першу чергу пов'язаних з перевіркою звернень громадян, намітилась тенденція до зменшення кількості комплексних оцінок роботи управлінь освітою місцевих органів виконавчої влади щодо створення умов для рівного доступу до здобуття якісної освіти, рівня досягнень вищих навчальних закладів.
За браком необхідної кількості кабінетів потребують покращання умови роботи: працівники інспекції розміщені в шести кабінетах, загальна площа яких складає 109,4 куб.м.
Заслухавши та обговоривши інформацію голови Державної інспекції навчальних закладів Бурлакова О.М., колегія У Х В А Л Ю Є:
1. Визнати роботу Державної інспекції навчальних закладів щодо забезпечення державного контролю за діяльністю навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування та форми власності недостатньою.
2. З метою посилення контролю за реалізацією навчальними закладами державної політики у сфері освіти Державній інспекції навчальних закладів:
2.1. Забезпечити координацію та поглиблення контролюючої діяльності з місцевими органами управління освітою, запровадження сучасних форм і методів контролю за роботою навчальних закладів.
2.2. Періодично здійснювати аналіз діяльності навчальних закладів щодо реалізації ними законодавчих та нормативно-правових актів у сфері освіти і вносити пропозиції щодо усунення негативних та поширення позитивних тенденцій у розвитку освіти (один раз в півріччя).
2.3. Забезпечити своєчасне інформування громадськості про результати виконання навчальними закладами актів законодавства України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів та рішень колегії міністерства.
2.4. Систематично аналізувати роботу місцевих органів управління освітою із зверненнями громадян та вносити керівництву міністерства пропозиції щодо її удосконалення (один раз в півріччя).
3. При проведенні перевірок навчальних закладів посилити контроль за станом реалізації заходів щодо активізації боротьби з корупцією, для чого:
3.1. Постійно вивчати стан роботи щодо запобігання правопорушень, посадових зловживань і хабарництва, регулярно здійснювати вибірковий контроль за організацією і проведенням екзаменаційних сесій, роботою приймальних та державних екзаменаційних комісій навчальних закладів.
3.2. Запровадити комплекс процедур, спрямованих на попередження та виявлення елементів корупційних дій в роботі навчальних закладів, зокрема налагодити взаємодію з органами студентського самоврядування.
4. Державній інспекції навчальних закладів (Бурлаков О.М.) спільно з департаментом загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.), департаментом професійно-технічної освіти (Десятов Т.М.), департаментом вищої освіти (Болюбаш Я.Я.):
4.1. Провести апробацію критеріїв оцінки діяльності навчальних закладів для визначення рейтингу їх досягнень (серпень 2006 р.).
4.2. Розробити Положення про проведення рейтингу досягнень навчальних закладів (грудень 2006 р.).
5. Державній інспекції навчальних закладів (Бурлаков О.М.) спільно з управлінням ліцензування, акредитації та нострифікації (Домніч В.І.):
5.1. Здійснювати комплексну оцінку рівня розвитку і досягнень вищих навчальних закладів, результати якої враховувати при прийнятті рішення про продовження терміну дії ліцензії та повторну акредитацію.
5.2. Запровадити у міжакредитаційний період обов'язковий контроль дотримання вищим навчальним закладом, ліцензійних та акредитаційних вимог.
6. Науково-методичному центру вищої освіти (Левківський К.М.), Науково-методичному центру загальної середньої освіти (Завалевський Ю.І.), Науково-методичному центру професійно-технічної освіти (Паржницький В.В.), Державній інспекції навчальних закладів (Бурлаков О.М.) розробити педагогічні тести, методичні основи їх застосування, забезпечити поетапний контроль за якістю освіти протягом усього терміну навчання (вересень 2007 р.).
7. З метою створення належних умов та підвищення ефективності роботи працівників інспекції заступнику Міністра Богомолову А.Г. в місячний термін вирішити питання щодо виділення інспекції додаткових приміщень та покращання її інформаційного забезпечення.
8. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на першого заступника міністра освіти і науки України Жебровського Б.М.
Голова колегії, Міністр С.М.Ніколаєнко
Колегія Міністерства
освіти і науки України
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про результати діяльності Державної інспекції навчальних закладів
Згідно з Положенням про Державну інспекцію навчальних закладів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.01 р. N 1614, та покладеними на неї завданнями інспекцією здійснюється контроль за виконанням загальноосвітніми, професійно-технічними та вищими навчальними закладами незалежно від їх підпорядкування та форм власності норм Конституції України, законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів Міністерства освіти і науки України та інших нормативно-правових актів з питань освіти; інспектування навчальних закладів з питань організації навчально-виховної і наукової роботи, використання науково-педагогічного потенціалу та матеріальних ресурсів, розвитку матеріально-технічної бази і соціальної сфери, дотримання державних стандартів освіти та якості підготовки учнів та студентів.
Діяльність інспекції, її структурних підрозділів проводиться відповідно до планів роботи, а також позапланових завдань МОН та доручень Секретаріату Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, правоохоронних та судових органів. До планів роботи інспекції включені найбільш актуальні питання освітньої галузі, які закріплені законодавством та нормативно-правовими актами вищих органів державної влади: створення умов для рівного доступу до якісної освіти, оптимізація та реформування мережі загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, науково-методичне, матеріально-технічне та кадрове забезпечення навчально-виховного процесу, здійснення комп'ютеризації, впровадження сучасних технологій навчання, вдосконалення управління освітою, оновлення змісту освіти, розширення україномовного освітнього простору, інтеграція вітчизняної освіти до європейського освітнього простору та інші.
Протягом звітного періоду у 2005 році проведено 1730 контрольних заходів, на виконання яких здійснено 330 відряджень і витрачено 3910 людино-дні (додаток 1, 2). Так, контроль за дотриманням вимог законодавства України здійснено у 146 навчальних закладах, 35 управліннях (відділах) освіти рай(міськ)держадміністрацій 24 регіонів; Указів, розпоряджень Президента України та постанов Кабінету Міністрів України - у 98 навчальних закладах, 54 управліннях (відділах) освіти рай(міськ)держадміністрацій 18 регіонів, 1864 людино-днів. На виконання планових та позапланових завдань, наказів та доручень МОН, правоохоронних і судових органів перевірено 619 навчальних закладів, 132 управліннях (відділах) освіти рай(міськ)держадміністрацій 27 регіонів, 2046 людино-днів.
Під час виконання планових завдань вивчались питання стану реалізації законів України "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про мови...", "Про звернення громадян", "Про боротьбу з корупцією", "Про оренду державного та комунального майна", "Про охорону праці", "Про пожежну безпеку", "Про дорожній рух" у навчальних закладах Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської областей та мм. Києва, Севастополя.
На виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України проведені перевірки з питань:
- про роботу навчальних закладів щодо виконання Комплексної програми профілактики злочинності на 2001-2005 роки, затвердженої Указом Президента України від 25.12.00 р. N 1376/2000, у Волинській, Кіровоградській областях;
- про стан виконання Цільової комплексної програми "Фізичне виховання - здоров'я нації", затвердженої Указом Президента України від 01.09.98 р. N 963/98, у навчальних закладах Кіровоградської, Одеської, Миколаївської областей;
- про хід реалізації місцевими органами управління освітою Програми роботи з обдарованою молоддю на 2001-2005 роки, затвердженої Указом Президента України від 08.02.01 р. N 78/2001, у Волинській, Дніпропетровській, Кіровоградській, Одеській, Тернопільській областях;
- про забезпечення рівного доступу громадян України до здобуття якісної освіти в ЗНЗ, ПТНЗ та 11 ВНЗ I-IV рівнів акредитації та 39 відокремлених структурних підрозділах ВНЗ Волинської, Донецької, Дніпропетровської, Луганської, Кіровоградської, Одеської, Полтавської, Тернопільської, Черкаської, Чернігівської областей та м. Києва;
- про стан забезпечення належних умов для навчання, виховання та підготовки до життя вихованців шкіл соціальної реабілітації згідно з Указом Президента України від 24.01.01 р. N 42/2001 "Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми "Діти України" на період до 2005 року".
На виконання постанов Кабінету Міністрів України здійснено інспектування:
- про хід виконання вищими навчальними закладами та відокремленими структурними підрозділами ВНЗ Донецької, Закарпатської, Одеської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької, Чернігівської областей та мм. Києва, Севастополя умов та правил провадження освітньої діяльності згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.03 р. N 1380 "Про ліцензування освітніх послуг";
- про роботу регіональних експертних рад щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.08.03 р. N 1380 "Про ліцензування освітніх послуг" у ПТНЗ Волинської, Житомирської, Кіровоградської, Одеської, Тернопільської, Хмельницької областей;
- про стан роботи щодо збалансованого задоволення потреб ринку праці у фахівцях, підготовки молоді до самостійного життя у 85 ВНЗ Дніпропетровської, Донецької, Кіровоградської, Луганської, Тернопільської областей та мм. Києва, Севастополя щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.96 р. N 992 "Про порядок працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснюється за державним замовленням";
- про роботу органів управління освітою та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.99 р. N 992 "Про затвердження порядку надання робочих місць для проходження учнями, слухачами професійно-технічних навчальних закладів виробничого навчання та виробничої практики" у ПТНЗ Волинської, Кіровоградської, Тернопільської областей;
- про роботу місцевих органів управління освітою щодо задоволення освітніх потреб сільської молоді у Дніпропетровській області згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 20.07.99 р. N 1305 "Про розвиток сільської загальноосвітньої школи" та від 11.03.99 р. N 348 "Про затвердження Комплексного плану заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в 1999-2012 рр.".
Постійно на контролі інспекції знаходиться питання стану діяльності відокремлених структурних підрозділів вищих навчальних закладів. За результатами перевірки 269 відокремлених структурних підрозділів вищих навчальних закладів підготовлено матеріали на засідання ДАК.
Значна увага була приділена вивченню питання щодо протидії корупції, хабарництву та зловживанням у навчальних закладах. З цією метою здійснено ряд перевірок з питання:
- про роботу щодо протидії корупції, хабарництву та зловживанням у 72 ВНЗ I-IV р. акр. Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Львівської, Луганської, Одеської, Тернопільської, Чернігівської областей та М.Києва, а також у 38 відокремлених структурних підрозділах ВНЗ (на виконання Заходів МОН, затверджених наказом МОН від 22.06.01 р. N 475, на виконання рішення Координаційного комітету по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю при Президентові України). Під час перевірок керівництву навчальних закладів вказано на виявлені порушення і запропоновано розробити заходи на їх усунення. Керівництво міністерства поінформовано про результати даних перевірок. Запропоновано використовувати отриману інформацію при прийнятті управлінських рішень щодо навчальних закладів, в яких виявлені порушення та недоліки, а також при укладанні контрактів з - керівниками цих ВНЗ та під час підготовки нових нормативних, інструктивних та розпорядчих документів щодо вищої освіти.
Також за дорученням Кабінету Міністрів України від 14.02.05 р. N 477 здійснено перевірку вищих навчальних закладів з питань, порушених в листі МВС від 25.01.05 р. N 5/314 "Про викриті факти хабарництва у навчальних закладах". З'ясовано, що у переважній більшості навчальних закладів, зазначених у листі МВС, факти зловживань мали місце. Суми отриманих хабарів становили від 40 до 150 гр. (в окремих випадках до 500 грн.). Разом з тим, виявлені правопорушення у переважній більшості ВНЗ є поодинокими і не мають системного характеру. Встановлено, що найбільш поширеними є прояви хабарництва та службового зловживання під час здачі заліків та екзаменів студентами молодших курсів денної та заочної форми навчання, в першу чергу, з точних наук (фізика, вища математика, нарисна геометрія та ін.). Разом з тим, виявлені органами МВС правопорушення вказують на недостатню взаємодію на місцях органів управління освітою, керівників навчальних закладів з правоохоронними органами та громадськістю. Про наслідки перевірок поінформовано Кабінет Міністрів України та керівництво міністерства, запропоновано дане питання розглянути на колегії МОН.
Державною інспекцією здійснюється систематичний контроль за виконанням місцевими органами управління освітою та навчальними закладами розпорядчих документів та рішень колегії МОН. З цією метою здійснено перевірки з питань:
- про організацію та ведення діловодства, виконання розпорядчих та нормативних документів у загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах та 32 вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації м. Києва, Львова, Севастополя, Кіровограда та Донецької Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Тернопільської, Чернігівської областей (на виконання пункту 9 рішення колегії МОН від 31.10.02 р. N 10/5-1);
- про хід виконання Заходів Міністерства освіти і науки України щодо реалізації положень і завдань державної Програми розвитку і функціонування української мови на 2004-2010 роки, затверджених наказом МОН від 14.11.03 р. N 759, у загальноосвітніх, професійно-технічних та 39 ВНЗ I-IV р.а. Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Харківської, Чернігівської областей та м. Києва, Севастополя;
- про хід виконання рішення колегії МОН від 25.05.01 р. N 6/4-10 "Про стан використання приміщень гуртожитків та санітарно-побутові умови проживання в них студентів та учнівської молоді" щодо створення належних житлово-побутових умов для студентів у гуртожитках 12 ВНЗ та 31 ПТНЗ Запорізької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Хмельницької областей;
- про стан професійно-практичної підготовки учнів у 20 ПТНЗ Волинської, Кіровоградської областей та М.Києва відповідно до вимог наказу МОН від 18.05.98 р. N 181 "Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах" тощо.
Згідно з планом роботи інспекції здійснено інспектування, зокрема:
- про реалізацію вимог Закону України "Про звернення громадян" управліннями освіти і науки Львівської, Полтавської облдержадміністрації та професійно-технічними навчальними закладами;
- про стан розвитку та якості освітньої діяльності Тернопільської академії народного господарства, Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка та Запорізького національного університету;
- про стан виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.02.96 р. N 200 "Про ліцензування, атестацію та акредитацію навчальних закладів" у ПТНЗ Житомирської, Тернопільської областей;
- про стан професійної підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах I атестаційного рівня недержавної форми власності м. Києва;
- про хід реалізації місцевими органами управління освітою Дніпропетровської області Програми роботи з обдарованою молоддю на 2001 - 2005 роки, затвердженої Указом Президента України від 08.02.01 N 78/2001;
- про організацію та проведення прийому у вищих навчальних закладах АРК, Донецької області, м. Києва;
- про підготовку та забезпечення організованого початку нового 2005-06 навчального року у ЗНЗ та ПТНЗ Житомирської та Київської областей;
- про стан організації та проведення державної підсумкової атестації у ЗНЗ Дніпропетровської, Миколаївської, Львівської областей;
- про збереження та розвиток освітнього простору, оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів у Чернігівській області;
- про організацію кваліфікаційної атестації учнів та працевлаштування випускників ПТНЗ Волинської області;
- про перевірку діяльності Севастопольського морського коледжу Київської державної академії водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного;
- про діяльність Донецького державного університету економіки та торгівлі ім. М.Туган-Барановського (перевірка фактів, наведених у листі Донецького обласного УМВС);
- про діяльність Харківського економіко-правового університету, Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Національного університету внутрішніх справ (перевірка питань, зазначених у листі УМВС України у Харківській області від 14.06.05 р. N 47/4679).
За підсумками перевірок проведені наради з керівниками управлінь освіти і науки відповідних облдержадміністрацій, навчальних закладів, надана інструктивно-методична допомога.
У поточному році інспекцією виконано позапланові завдання, серед яких:
1. Підготовлено збірник атестаційної експертизи професійно-технічних навчальних закладів.
2. Проведені семінари-практикуми "Шляхи удосконалення атестації професійно-технічних навчальних закладів" у Вінницькій, Житомирській, Львівській, Одеській, Полтавській, Тернопільській Харківській, Чернігівській областях.
3. Здійснено перевірку стану забезпечення належних умов для навчання, виховання, підготовки до життя вихованців Єнакіївської загальноосвітньої школи соціальної реабілітації Донецької області.
4. Вивчено питання стану профілактичної роботи щодо запобігання нещасним випадкам в професійно-технічних навчальних закладах та її вплив на рівень травматизму серед учасників навчально-виховного процесу.
5. Проведено перевірку стану професійної підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах I атестаційного рівня М.Києва.
6. Здійснено перевірку стану організації та підготовки до проведення державної кваліфікаційної атестації у ПТНЗ Волинської області.
7. Вивчено питання забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти в дошкільних навчальних закладах Львівської області.
8. Вивчено причини відрахування студентів вищих навчальних закладів м. Луганська (За дорученням міністерства від 02.03.05 р. N 4.3-22/586).
9. Вивчено стан матеріальної бази і соціальної інфраструктури Морехідного коледжу технічного флоту Одеської національної морської академії та доцільності передачі частини приміщень коледжу Одеській національній юридичній академії (за дорученням Міністерства освіти і науки України).
10. Здійснено перевірку умов навчання іноземних студентів у Кримському державному медичному університеті ім. С.І.Георгієвського (за дорученням Міністерства освіти і науки України).
11. Перевірено організацію та проведення навчального процесу у Рівненській філії ВМУРоЛ "Україна" (за дорученням Міністерства освіти і науки України).
12. Розробляється методика визначення рейтингу досягнень загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
За результатами здійснених перевірок підготовлені матеріали до трьох засідань колегій Міністерства освіти і науки України, 92 доповідні записки керівництву міністерства (включаючи результати розгляду звернень); 129 інформаційно-аналітичних матеріалів структурним підрозділам міністерства; 81 лист центральним та місцевим органам виконавчої влади; 103 відповіді на звернення громадян.
13. Проаналізовано стан забезпечення підручниками учнів п'ятих класів в 2005 році в регіонах України.
Підготовлено і направлено на розгляд колегії Міністерства освіти і науки України матеріали:
- про результати діяльності вищих навчальних закладів у 2004 році до підсумкової колегії з питання "Вища освіта і наука - найважливіші сфери відповідальності громадянського "суспільства та основа інноваційного розвитку";
- про стан розвитку загальної середньої та професійно-технічної освіти до підсумкової колегії з питання "Про виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям" щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти";
- про вдосконалення системи акредитації як механізму забезпечення якості освіти на рівні вимог міжнародної освітньої спільноти.
Згідно з планом проведення засідань колегії Міністерства освіти і науки у I півріччі 2005 року в повному обсязі вивчено та підготовлено для розгляду колегії МОН питання "Про діяльність органів управління освітою Кіровоградської області щодо створення умов рівного доступу до здобуття якісної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах". Враховуючи невідкладність прийняття рішень з ряду проблем, що були виявлені в ході перевірки з ініціативи голови Кіровоградської ОДА Зейналова Е.Д., зазначене питання було розглянуто на колегії обласної державної адміністрації.
За наслідками перевірок інформували особисто Міністра з питань:
- про стан діяльності відокремлених структурних підрозділів вищих навчальних закладів у Автономній Республіці Крим, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Миколаївській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Херсонській, Черкаській, Чернівецькій, Чернігівській областях та м. Севастополі (231 ВСПВНЗІ-IV р.акр.);
- про діяльність органів управління освітою Кіровоградської області щодо створення умов рівного доступу до здобуття якісної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах;
- про стан атестації ПТНЗ;
- про результати перевірки Тернопільської академії народного господарства;
- про порушення умов ліцензування та правил впровадження освітньої діяльності в Одеському кооперативному музичному училищі;
Всього доповідних записок (включаючи і результати розгляду звернень) - 44.
Надіслані інформаційні матеріали заступникам міністра з питань:
- про вдосконалення контролю і оцінок якості вищої освіти;
- про вдосконалення контролю і оцінок якості вищої освіти згідно з дорученням Президента України "Дорожня карта";
- про стан роботи з профілактики злочинності, корупції та зловживань у загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах (щоквартально та півріччя);
- про стан роботи щодо протидії корупції, хабарництва та зловживанням у вищих навчальних закладах на виконання Закону України "Про боротьбу з корупцією" (щоквартально та півріччя).

................
Перейти до повного тексту