- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
20.10.2005 протокол N 10/4-1 |
Про підсумки роботи Міністерства освіти і науки України за 9 місяців 2005 року та пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році
Заслухавши та обговоривши інформацію "Про підсумки роботи Міністерства освіти і науки України за 9 місяців 2005 року" та "Пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році" (додаються), колегія Міністерства освіти і науки України
УХВАЛЮЄ:
1. Інформацію заступника міністра Богомолова А.Г. про підсумки роботи Міністерства освіти і науки за 9 місяців 2005 року та пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році взяти до відома.
2. Першим заступникам, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів міністерства, місцевим органам управління освітою і наукою зосередити зусилля на виконанні у IV кварталі 2005 року Указу Президента України
"Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні", завдань щодо вдосконалення системи державного управління у сфері наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності (Розпорядження Президента України від 3 жовтня 2005 року
N 1183/2005-рп, заходів на реалізацію Програми діяльності Кабінету Міністрів України
"Назустріч людям".
3. Затвердити пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році та розробити заходи міністерства для їх реалізації.
3. Керівникам структурних підрозділів міністерства забезпечити безумовне виконання завдань, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів України
"Назустріч людям", - як найважливіших пріоритетів роботи міністерства у II півріччі 2005 року.
4. Контроль за виконанням рішення колегії залишаю за собою.
Голова колегії, Міністр | С.М.Ніколаєнко |
Пріоритетні напрями
розвитку освіти і науки у 2006 році
У сфері дошкільного виховання
Збільшити охоплення дітей дошкільною освітою в сільській місцевості до 50 відс., в містах до 80 відс. через розвиток дошкільних навчальних закладів з короткотривалим терміном навчання, створення системи навчально-виховних комплексів "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад", приватні, сімейні, індивідуальні форми навчання.
У сфері загальної середньої освіти:
забезпечення подальшого переходу основної школи на новий зміст і структуру навчання через розробку навчально-методичної документації, видрук нового покоління підручників, комп'ютеризацію та інформатизацію навчальних закладів, переоснащення новими засобами навчання шкільних кабінетів з природничо-математичних дисциплін;
розширення форм навчання учнів початкової школи у позашкільних умовах, апробація моделі організації навчально-виховного процесу "Школа - родина";
розробка та запровадження системи незалежного оцінювання знань учнів. Проведення експерименту в усіх школах Чернігівської, Хмельницької областей та міста Севастополя;
оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів, подальша реалізація програми
"Шкільний автобус";
формування освітніх округів на основі волевиявлення батьків;
добитися стовідсоткового забезпечення педагогічними кадрами всіх шкіл.
У сфері професійно-технічної освіти:
................Перейти до повного тексту