1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
06.09.2005 N 513
Про вивчення стану фінансового та матеріально-технічного забезпечення дитячих будинків, загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
На виконання доручення Президента України від 26 серпня 2005 року N 1-1/879 та з метою вдосконалення діяльності інтернатних закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування,
НАКАЗУЮ:
1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.) спільно з Науково-методичним центром середньої освіти (Завалевський Ю.І.) протягом вересня 2005 року вивчити стан фінансового та матеріально-технічного забезпечення дитячих будинків, загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також виплати заробітної плати працівникам зазначених закладів, забезпечення соціально-правового захисту вихованців цих закладів.
2. Увести до складу міжгалузевої робочої групи з вивчення зазначених питань Шиян О.П., методиста вищої категорії НМЦСО МОН України, Щербакову Л.Ф., провідного спеціаліста відділу дошкільної, початкової та спеціальної освіти МОН України, Геліон Н.І., начальника відділу соціального та правового захисту дітей Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації.
3. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 25 вересня 2005 року подати Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.) узагальнену інформацію про стан фінансового та матеріально-технічного забезпечення дитячих будинків, загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, соціально-правового захисту вихованців та педагогічних працівників цих закладів за останні 3 роки.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Огнев'юка В.О.
Міністр С.М.Ніколаєнко
Перейти до повного тексту