N/N |
Назва заходів |
Термін виконання |
1. |
Організувати та забезпечити проведення обов'язкової відкритої лекції з екологічної тематики ("Збережемо довкілля", "Довкілля та здоров'я української нації", "Екологічні проблеми регіону" тощо). |
01.05.-30.05.05 р. |
2. |
Організувати та забезпечити роботу студентського лекторію з питань екологічних проблем регіону, охорони навколишнього середовища в галузі. |
з 2005/2006 навчального року |
3. |
Провести інвентаризацію зелених насаджень на територіях навчальних закладів, скласти план поступового озеленення цих територій та створення на їх базі зразкових "зелених зон". |
01.05-30.05.05 |
4. |
Створити студентські екологічні дружини, основною метою яких є екологічне впорядкування та збереження довкілля. |
з 2005/2006 навчального року |
5. |
За сприянням районних держадміністрацій взяти шефство над конкретними ландшафтними ділянками (скверами, алеями, парками тощо). |
з 2005/2006 навчального року |
6. |
Щорічно проводити конкурси учнівських, студентських наукових робіт (конкурси плакатів, малюнків, творів з екологічної тематики). |
01.04-30.04.05 |
7. |
Провести концерти студентської самодіяльності, присвячені пропаганді здорового способу життя, охороні навколишнього середовища. Задля залучення дітей та підлітків до природоохоронного руху разом із Всеукраїнською дитячою спілкою "Екологічна варта" провести фестиваль екологічної творчості молоді "Свіжий вітер". |
01.05-30.05.05 |
8. |
Організувати проведення акції "Чисте подвір'я": прибирання, впорядкування, очищення від сміття, різних відходів територій навчальних закладів. |
01.05-30.05.05 |
9. |
Організувати проведення акції "До чистих джерел", мета якої - ліквідація сміттєзвалищ на берегах річок і водойм, очищення та впорядкування джерел; запобігання антропогенному забрудненню води, створення прибережних та захисних насаджень. |
01.05-30.05.05 |
10. |
Щорічно організовувати проведення науково-практичних семінарів, науково-методичних конференцій з проблем екологічної освіти та виховання, збереження довкілля, природо-заповідних територій, ландшафтів, біорізноманіття, використання та упровадження екологічних технологій. |
з 2005/2006 навчального року |