1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
27.01.2005
протокол N 1/4-1
Про стан роботи із зверненнями громадян у 2004 році
Заслухавши та обговоривши інформацію адміністративно-господарського департаменту "Про стан роботи із зверненнями громадян у 2004 році" (доповідна записка додається), колегія Міністерства освіти і науки України У Х В А Л Ю Є:
1. Інформацію директора адміністративно-господарського департаменту Ханюка В.А. взяти до відома.
2. Першим заступникам, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства, Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних (міських) державних адміністрацій, вищих навчальних закладів:
2.1. Забезпечити всебічний розгляд і інформування авторів звернень. У разі порушення їх прав, вживати конкретних заходів для усунення зазначених порушень та недопущення їх у подальшому.
2.2. Звернути увагу да необхідність посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян та результати порушених у них питань.
2.3. Продовжити практику проведення особистого контролю керівниками за роботою із зверненнями категорій громадян, визначених Указом Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", приділення особливої уваги при розгляді та підготовці відповідей цим заявникам.
2.4. Продовжувати практику активної взаємодії структурних підрозділів Міністерства та управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з метою оперативного і всебічного вирішення в межах наданих їм повноважень та інших вимог законодавства питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі.
2.5. При виїзді на місця перевіряти стан виконання Указу Президента України від 14 квітня 2004 року N 434 "Про невідкладні заходи з організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", давати принципову оцінку всім фактам порушень та зволікань у виконанні зазначеного Указу.
2.6. Продовжити роботу по виконанню пп. 3.1, 3.2, 3.3, 3.5, 3.6 рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2003 р. N 5/6-1 "Про стан роботи із зверненнями громадян у 2002 році".
2.7. Проводити аналітичну роботу з питань, що порушуються у зверненнях та на особистому прийомі громадян, спрямувати роботу підпорядкованих підрозділів та установ на розв'язання проблем, що породжують звернення громадян.
2.8. Започаткувати в управліннях освіти і науки обласних (міських) державних адміністраціях, вищих навчальних закладах освіти електронну довідкову службу для відвідувачів та розміщення на веб-сайтах цих установ і закладів постійно діючої рубрики "Запитуйте - відповідаємо".
2.9. При розгляді звернень громадян дотримуватись принципів законності, гласності та прозорості. Давати принципову оцінку порушенням, допущеним при розгляді цих звернень керівниками усіх рівнів.
2.10. Вивчати, аналізувати і активно застосовувати нові форми та методи роботи із зверненнями громадян.
2.11. Вивчати та узагальнювати позитивний досвід у цьому напрямку роботи, оперативно інформувати Міністерство для подальшого вивчення та запровадження позитивних форм роботи із населенням в усіх регіонах України.
2.12. Продовжувати розв'яснювально-консультативну роботу через засоби масової інформації, мережу Інтернет, виступи у трудових колективах, на зустрічах із громадськістю тощо.
3. Адміністративно-господарському департаменту (Ханюк В.А.):
3.1. Проаналізувати стан роботи з особистого прийому громадян у Міністерстві за 2004 рік, подати пропозиції щодо покращання цієї роботи.
3.2. Підготувати проект Аналітичної доповіді МОН "Про стан роботи із зверненнями громадян у 2005 році" (до 10 січня 2006 р.).
4. Контроль за виконанням рішення колегії залишаю за собою.
Голова колегії, Міністр В.Г.Кремень
Додаток
Колегія Міністерства освіти
і науки України
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про стан роботи із зверненнями громадян у 2004 році
Питання всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав оголошено одним із пріоритетних завдань органів державної влади.
На виконання цих завдань у Міністерстві освіти і науки України створена чітка система роботи із зверненнями громадян.
Ці питання систематично аналізуються та узагальнюються, приймаються відповідні рішення.
Проте, вжиті заходи виявилися недостатніми для докорінної перебудови роботи Міністерства, органів та установ освіти на місцях у питаннях задоволення потреб заявників, зменшення кількості їх звернень до центральних органів виконавчої та законодавчої влади.
За 2004 рік до Міністерства освіти і науки України надійшло 6665 звернень громадян, що на 2177 (32,6 %) більше ніж за 2003 рік.
Серед них значну частину складають ті, що надійшли поштою (98 відсотків від загальної кількості звернень), у тому числі:
- з Адміністрації Президента України - 558 звернень громадян або 3,4 % від загальної кількості (за 2003 р. відповідно 542, або 12,7 %);
- Верховної Ради України - 282 або 4,2 % (225 або 5,0 %);
- народних депутатів України -253 або 3,8 % (251 або 5,6 %);
- Кабінету Міністрів України - 1166 або 17,5 % (400 або 8,9 %);
- інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств - 646 або 9,6 % (356 або 7,9 %);
- безпосередньо від громадян - 3759 або 56,4 % (2714 або 60,4 %).
Колективних звернень громадян за 2004 рік поступило 482 або 7,2 % від загальної кількості звернень (за 2003 рік відповідно 278 або 5,79 %).
Повторних звернень громадян надійшло до Міністерства у 2004 році 646 або 0,1 % від загальної кількості звернень.
Основні питання, що підіймалися громадянами у повторних зверненнях, - це зарахування (переведення) на державну форму навчання, допомога в оплаті за навчання щодо порушень навчально-виховного процесу, оплата праці вчителів, викладачів, техпрацівників, отримання кредиту на навчання тощо.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільше звернень надійшло до Міністерства з питань:
- заробітної плати, стипендії, пенсії - 988 звернень або 14,82 % (м. Київ - 98 звернень, Харківська область - 82, Дніпропетровська - 78, Донецька - 60, Львівська - 55, Одеська - 53, Луганська - 49, Полтавська - 47);
- соціальних питань (житло, ремонт, надання пільг, порушення прав) - 802 звернення або 12,03 % (м. Київ - 74 звернення, Харківська область - 58, Донецька - 48, Київська - 46, Дніпропетровська - 45, Луганська - 41, Одеська - 39, Львівська - 36);
- переведення на державну форму навчання - 723 звернення або 10,84 % (м. Київ - 61 звернення, Чернігівська область - 53, Одеська - 50, Дніпропетровська - 39, Донецька - 36, Полтавська - 35, Житомирська та Вінницька області - по 32 звернення);
- навчально-методичної роботи (зарахування, навчання, поновлення на навчання) - 412 звернень або 6,18 % (м. Київ - 53 звернення, Донецька область - 27, Дніпропетровська - 26, Харківська - 22, Чернігівська та Житомирська області - по 21 зверненню, Полтавська - 20);
- видачі документів про перебування у навчальних закладах - 309 звернень або 4,64 % (м. Київ - 59 звернень, Одеська область - 20, Донецька -19, Дніпропетровська - 18, Автономна республіка Крим - 16, Харківська область - 15);
- організації навчально-виховного процесу - 303 звернення або 4,55 % (м. Київ - 45 звернень, Дніпропетровська область - 24, Донецька - 18, Одеська та Полтавська області - по 16 звернень, Київська, Сумська, Житомирська, Кіровоградська - по 11 звернень).
Розгляд звернень категорій громадян, визначених Указом Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" беруться на особистий контроль Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра. У 2004 році 639 заявників таких категорій звернулися до Міністерства, їх заяви були уважно розглянуті, заявникам надані вичерпні відповіді.
Серед загальної кількості звернень, що надійшла до Міністерства, найбільше було розглянуто департаментом вищої освіти (2175 звернень або 32 %), департаментом загальної середньої та дошкільної освіти (1637 або 24 %), департаментом економіки та фінансування (959 або 14 %).
Всього у згаданих департаментах розглянуто разом 4770 листів або 71,56 % звернень від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у 2004 році. Майже 28 % звернень знаходились на опрацюванні в інших структурних підрозділах Міністерства.
Значна кількість звернень, адресованих згаданим структурним підрозділам, обумовлена завданнями, що покладені на ці департаменти та відповідною специфікою їх роботи.
Найбільш актуальними питаннями, з якими звертаються громадяни, є питання нарахування пенсії, заробітної плати, стипендії - 14,83 %, надання пільг, захист прав громадян - 12,04 %, переведення на державну форму навчання - 10,85 % (таких звернень стало майже вдвічі більше), зарахування або поновлення на навчання - 6,19 %.
Стабільним залишається відсоток звернень, що стосуються питань ліцензування та акредитації навчальних закладів, організації навчально-виховного процесу.
На керівників структурних підрозділів Міністерства покладено персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у підрозділах.
Із загальної кількості звернень 205 (або 3,07 %) було розглянуто з порушенням встановлених термінів. Найбільша кількість таких порушень у департаменті економіки та фінансування (10,1 %), юридичному відділі (6,9 %), департаменті міжнародного співробітництва та європейської інтеграції (4,9 %).
З початку 2004 року Міністерством вжито комплекс заходів методологічного, організаційного, інформаційно-аналітичного характеру щодо перебудови роботи із зверненнями громадян, безумовного виконання вимог законодавства.
У січні поточного року оновлено Регламент Міністерства освіти і науки України та графік особистого прийому громадян у Міністерстві.
Наказом МОН від 11.03.2004 р. N 190 затверджено зразок Журналу обліку особистого прийому громадян у Міністерстві, порядок його ведення та звітності. У 2004 році на особистому прийомі у Міністерстві прийнято 4006 громадян.
Дані про особистий прийом громадян у приймальних перших заступників, заступників Міністра, керівників структурних підрозділів щоквартально аналізуються за встановленою формою і направляються до Секретаріату Кабінету Міністрів України.
На виконання Указу Президента України від 14 квітня 2004 року N 434 "Про невідкладні заходи з організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" наказом МОН від 07.06.2004 р. N 455 на керівників усіх рівнів покладено персональну відповідальність за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у адресованих їм зверненнях громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для обїрунтованих повторних звернень, в тому числі і до органів вищого рівня.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.2003 р. N 1447 Міністр освіти і науки України здійснює особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України кожного другого понеділка парного місяця. Наказом МОН від 25.11.2003 р. N 783 затверджено графік проведення прийому громадян у приймальні Кабінету Міністрів України на 2004 рік відповідальними працівниками Міністерства. Відпрацьовано порядок реєстрації таких звернень та контроль за їх виконанням. За 2004 рік у Міністерстві зареєстровано понад 50 таких заяв.
Питання роботи із зверненнями громадян постійно вивчається працівниками Міністерства, Державної інспекції навчальних закладів при виїзді у відрядження на місця. Так, за звітний період поточного року стан роботи із зверненнями громадян перевірено в органах управління освітою Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Харківської, Львівської областей, надано необхідну методичну допомогу та рекомендації.
Оцінювання діяльності управлінь освіти і науки обласних, міських держадміністрацій, районних відділів освіти, навчальних закладів всіх рівнів акредитації проводиться як правило з урахуванням їх роботи із запитами і зверненнями громадян.
Для удосконалення форми звітності наказом МОН від 15.04.2004 р. N 310 внесені зміни та доповнення до Інструкції по веденню діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві.
З початку 2004 року класифікатор звернень громадян доповнено, що пов'язано з розширенням діапазону питань, з якими звертаються заявники.
На виконання пп. 4.5 Протоколу наради у Міністра Кабінету Міністрів України з удосконалення діяльності апаратів центральних органів виконавчої влади та зміцнення виконавської дисципліни від 21 липня 2004 року у Міністерстві запроваджено постійно діючу "гарячу лінію" (тел. 216-71-98). Звернення громадян фіксуються у спеціальному журналі, зміст заяв оперативно розглядається, приймаються відповідні рішення. За останній період розглянуто та врегульовано понад 100 заяв.
У 2004 році значну роль у поліпшенні роботи із зверненнями громадян почали відігравати "Юридичні клініки". За ініціативою та всебічною підтримкою з боку Міністерства вони створені у 51 вищому навчальному закладі в усіх областях України. Нормативно-правовою базою для їх діяльності стали Закон України "Про вищу освіту", Указ Президента України від 18.10.2001 року N 992/2001 "Про національну програму правової освіти населення", лист Міністерства освіти і науки України від 08.04.2002 р. N 1/11-2194, наказ МОН від 17.12.2002 р. "Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади 2002/2003 н. р. з конституційного та комерційного права", рекомендації Всеукраїнської конференції "Розвиток програм, що допомагають вдосконалювати навчально-виховний процес на юридичних факультетах" (березень 2002 р., м. Київ), Міжнародно-правового семінару "Правові питання вступу України до Європейського Союзу: надбання, проблеми, перспективи" (квітень 2002 р., м. Київ).
До роботи у цих громадських установах залучаються сотні студентів юридичних факультетів, молоді викладачі та науковці-правовики. "Юридичними клініками" надаються безоплатні юридичні консультації та здійснюється правовий всеобуч населення як у приміщеннях вищих навчальних закладів, так і з виїздом до районних центрів та у сільську місцевість. Послугами "Юридичних клінік" у цьому році користувалися тисячі громадян України.
З метою оперативного контролю за станом виконавської дисципліни в цілому та розгляду заяв і звернень громадян зокрема, на апаратних нарадах керівництва Міністерства обов'язково заслуховується стан виконавської дисципліни, даються відповідні оцінки виконавцям, доручення та вказівки. Керівництву Міністерства та керівникам структурних підрозділів щотижнево надаються аналітичні та статистичні дані щодо стану виконавської дисципліни для своєчасного реагування та виконання документів. Для підготовки відповідної інформації у Міністерстві використовується автоматизована система "Контроль виконання доручень". Цією автоматизованою системою здійснюється також облік заяв і звернень громадян та контроль за їх розглядом.
Крім того, для впровадження сучасних технологій діловодства, підвищення швидкості документообігу та ефективності управління діловими процесами, контролю виконання документів у Міністерстві впроваджується система електронного документообігу "Megapolis. Документообіг" у співпраці із компанією "Софтлайн".
Питання організації та ведення діловодства, зокрема робота із зверненнями громадян перевірялася адміністративно-господарським департаментом у департаментах загальної середньої та дошкільної освіти, вищої освіти, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Міністерства (повторно), а також у департаментах кадрової роботи, економіки та соціального розвитку. За наслідками перевірки підготовлені відповідні довідки, надано методичну та практичну допомогу.
На виконання доручення Міністра Кабінету Міністрів України від 01.10.2003 р. N 59994 щодо забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади, організації ефективного діалогу з громадськістю, розпорядженням МОН від 20 жовтня 2003 р. N 151-р Міністерством щомісячно подається інформація для наповнення веб-сторінки "Уряд і громадськість" на Урядовому порталі Кабінету Міністрів України.
Ця ж інформація, яка містить конкретні заходи за зверненнями громадян, врахування їх пропозицій та відповіді громадянам з актуальних питань соціально-економічного характеру розміщується і на веб-сторінці Міністерства www@mon.gov.ua. Окрім того, на сайті Міністерства в обов'язковому порядку розміщуються рішення колегії щодо стану роботи із зверненнями громадян у Міністерстві освіти і науки України, накази, розпорядження, інші нормативні документи, інструктивні листи та повідомлення, які інформують громадськість про роботу Міністерства у сфері освіти і науки. Щоденно веб-сторінку Міністерства відвідують більше п'ятисот громадян.
Активне використання населенням, особливо її молодою частиною, сучасних засобів зв'язку та обміну інформацією, стрімким розвитком інтерактивного спілкування у країні, висуває проблеми, що потребують уважного вивчення, прийняття базових рішень та перспективного планування роботи у даному напрямку.
Сайт Міністерства за 2004 рік відвідало понад 350000 чоловік.
У ініціативному порядку Міністерство на своєму сайті відкрило такий вид спілкування відвідувачів, як "Форум". Тут відвідувачі самостійно формують теми, спілкуються між собою, обмінюються інформацією, надають один одному допомогу у вирішенні певних проблем.
Майже кожне десяте відвідування "Форуму" завершується запитаннями до Міністерства.
Чинне правове поле, нормативна база не зобов'язують давати відповіді Міністерством на кожне таке звернення. Реєстрація, облік та контроль за виконанням таких звернень теж не передбачено.
Проте, систематизація таких звернень по напрямках показує, що найбільше турбує громадян питання корупції та порушення прав людини у навчальних закладах, питання соціального забезпечення (заробітна плата, стипендія, пенсія, питання грошових компенсацій та різних видів доплат), отримання ліцензії на право роботи навчальних закладів різних форм власності.
Керівники структурних підрозділів Міністерства повинні бути особисто зацікавлені у структуризованій інформації щодо звернень громадян на сайт Міністерства, активно реагувати на ці запити, розв'язувати проблемні питання освіти, надавати упереджувальні консультації та іншу необхідну інформацію через засоби масової інформації та Інтернет.
Позитивним прикладом нової форми спілкування з населенням на сайті Міністерства можна назвати проведення "гарячого чату" департаментом вищої освіти (Болюбаш Я.Я.), під час вступної кампанії та екзаменаційних сесій у 2003 та 2004 роках. Таке інтерактивне спілкування викликало схвальні відгуки громадян.
Певну роботу у цьому напрямку започатковано Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки Запорізької, Харківської, Рівненської обласних державних адміністрацій.
Дане питання потребує детального вивчення і внесення пропозицій щодо підвищення ефективності роботи у цьому напрямку як у Міністерстві, так і на місцях.
Міністерство освіти і науки забезпечує громадян достовірною інформацією про свою діяльність. Здійснюється систематичне публікування різноманітної інформації, що висвітлює процеси, які відбуваються у сфері освіти і науки. За 2004 рік керівниками Міністерства та його структурних підрозділів було надано понад 300 інтерв'ю, прес-конференцій, проведено зустрічей, опубліковано статей, взято участь у телевізійних та радіопередачах.
Аналіз звернень громадян, що надійшли у 2004 році до Міністерства освіти і науки України, свідчить про певну результативність вжитих заходів, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян.
Проте, на місцях керівників установ, закладів освіти та науки всіх рівнів ще не в повній мірі використовуються упереджувальні консультації та роз'яснення населенню їх прав, законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, основних документів про освіту, наказів та інструктивних листів Міністерства із широким залученням засобів масової інформації, виступами керівників на зборах трудових колективів, проведення особистого прийому громадян, пошуку нових форм спілкування із громадськістю та її інформування.
ПРОПОЗИЦІЇ
Направити рішення колегії Міністерства освіти і науки України "Про стан роботи із зверненнями громадян у 2004 році" та доповідну записку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства у 2004 році, Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, головам рад ректорів (директорів) ВНЗ для удосконалення існуючої практики порядку розгляду звернень громадян, підвищення її ефективності, результативності, розгляду та вжиття відповідних заходів, спрямованих на вирішення проблем, що порушуються у зверненнях громадян.
Керівникам структурних підрозділів Міністерства, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, навчальних закладів освіти всіх рівнів акредитації:
- активно проводити упереджувальну роз'яснювально-консультативну роботу серед населення України за напрямками своєї діяльності;
- проводити аналітичну роботу з питань надходження звернень громадян, оперативно реагувати на виникнення проблемних ситуацій у галузі, широко використовувати засоби масової інформації, Інтернет для інформування громадян з проблем, що їх хвилюють;
- вивчати та узагальнювати позитивний досвід у цьому напрямку роботи, оперативно інформувати Міністерство для подальшого вивчення та запровадження позитивних форм роботи із населенням в усіх регіонах України;
- посилити персональну відповідальність працівників Міністерства, керівників закладів та установ освіти і науки всіх рівнів за стан виконавської дисципліни.
Міністерство освіти і науки України
ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У МІНІСТЕРСТВІ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Адміністративно-господарський департамент
(у розрізі регіонів)
НАЗВА
РЕГІОНУ
В період з 01.01 по 20.12.2004 В період
з 01.01 по
20.12.2003
+/-
ТИПИ ЗВЕРНЕНЬ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 РАЗОМ % РАЗОМ %
м. Київ 12 43 99 59 53 46 10 10 30 75 4 15 61 16 82 113 2 6 4 9 16 765 11.46 592 13.19 +173
Дніпропетровська 6 37 78 18 26 24 5 4 16 45 5 39 7 51 46 2 7 8 4 12 440 6.59 251 5.59 +189
Донецька 7 33 60 19 27 18 3 3 15 48 3 2 36 5 44 60 15 11 9 13 431 6.46 359 8.00 +72
Харківська 3 27 82 15 22 13 1 11 58 2 1 29 4 64 56 1 11 5 5 7 417 6.25 285 6.35 +132
Одеська 4 17 53 20 14 16 5 7 23 39 2 50 10 36 50 7 7 29 6 395 5.92 235 5.24 +160
Львівська 8 20 55 10 14 8 1 4 11 36 4 2 25 4 41 29 5 3 6 286 4.28 213 4.75 +73
Полтавська 7 14 47 9 20 16 2 1 2 32 1 5 35 8 28 26 1 6 6 2 9 277 4.15 175 3.90 +102
Луганська 2 18 49 8 15 4 3 3 6 41 1 3 36 6 16 34 1 6 8 4 3 267 4.00 228 5.08 +39
Республіка Крим 8 8 30 16 8 15 8 12 7 23 1 7 20 17 26 32 3 2 13 7 263 3.94 219 4.88 +44
Чернігівська 3 9 25 6 21 13 1 1 1 31 1 53 12 27 33 1 8 5 3 254 3.80 151 3.36 +103
Київська 3 14 31 9 18 11 2 1 6 46 7 24 2 16 41 6 7 3 247 3.70 150 3.34 +97
Запорізька 5 11 38 6 16 12 1 7 6 27 4 2 24 12 20 27 6 3 3 5 235 3.52 136 3.03 +99
Черкаська 12 30 11 18 10 1 2 5 29 5 28 7 24 27 4 9 1 4 227 3.40 147 3.28 +80
Сумська 6 8 38 7 8 11 1 5 35 1 3 24 6 14 30 11 3 5 216 3.24 112 2.50 +104
Житомирська 1 9 43 6 21 11 2 27 2 32 11 13 19 1 1 8 1 4 212 3.18 135 3.01 +77
Кіровоградська 1 16 32 9 11 11 2 3 25 1 5 15 20 10 34 7 6 4 212 3.18 110 2.45 +102
Вінницька 4 16 22 9 16 3 6 27 2 3 32 5 16 22 1 5 2 1 5 197 2.95 139 3.10 +58
Херсонська 3 7 23 7 13 5 2 1 5 27 10 16 5 15 33 6 5 5 188 2.82 110 2.45 +78
Івано-Франківська 6 9 24 8 9 14 1 3 18 1 24 2 8 15 5 3 2 152 2.28 125 2.79 +27
Хмельницька 2 10 21 1 11 10 3 23 3 23 6 10 20 2 1 2 148 2.22 82 1.83 +66
Миколаївська 1 6 21 7 7 6 1 2 10 15 2 24 6 11 19 3 1 6 148 2.22 102 2.27 +46
Тернопільська 1 6 15 7 5 3 2 2 19 22 2 20 23 4 1 3 1 136 2.04 89 1.98 +47
Закарпатська 2 13 19 7 9 3 2 1 1 13 7 2 15 24 4 1 1 1 125 1.87 74 1.65 +51
Рівненська 1 2 20 4 8 7 2 2 3 14 14 6 7 14 3 1 1 3 112 1.68 67 1.49 +45
Чернівецька 3 3 14 10 3 1 2 2 12 3 12 4 9 9 3 7 5 102 1.53 76 1.69 +26
Волинська 4 13 4 8 7 1 1 11 4 13 2 16 10 3 1 1 99 1.48 88 1.96 +11
Інші країни 1 1 15 9 4 1 1 2 1 5 4 4 22 2 1 6 79 1.18 36 0.80 +43
м. Севастополь 2 5 3 3 3 3 5 7 1 1 3 8 2 46 0.69 2 0.04 +44
В період
з 01.01 по
20.12.2004
ВСЬОГО 99 375 988 310 413 305 57 70 190 804 24 94 724 191 646 876 12 146 108 106 138 6676 100%
% 1.48 5.62 14.80 4.64 6.19 457 0.85 1.05 2.85 12.04 0.36 1.41 10.84 2.86 9.68 13.12 0.18 2.19 1.62 1.59 2.07 100%
В період
з 01.01 по
20.12.2003
ВСЬОГО 171 818 591 231 774 260 24 47 150 377 9 178 259 82 177 293 21 26 4488 100%
% 3.81 18.23 13.17 5.15 17.25 5.79 1.27 1.05 3.34 8.40 0.20 3.97 5.77 1.83 3.94\ 6.53 0.47 0.58 100%
+/- -72 -443 +397 +79 -361 +45 +33 +23 +40 +427 +15 -84 +465 +109 +469 +583 +12 +125 +82 +106 +138

................
Перейти до повного тексту