- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Міністерству освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки
обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
інститутам післядипломної
педагогічної освіти
Про умови та порядок проведення третього (заключного) туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2005"
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України "Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2005" від 29.10.04 р.
N 832 повідомляємо, що III (заключний) тур конкурсу буде проводитись у два етапи та завершиться суперфіналом.
Перший етап відбудеться з 11 по 18 березня, другий та суперфінал - з 1 по 24 квітня 2005 року.
Оргкомітети та фахові журі конкурсу діють згідно з "Положенням про Всеукраїнський конкурс "Учитель року".
Матеріали переможця II туру в кожній із номінацій (додаток N 1) надсилаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 11 березня 2005 року на адреси інститутів післядипломної педагогічної освіти, де відбудеться III тур конкурсу:
Українська мова і література - Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. Римського-Корсакова, 5, м. Суми, 40007.
Тел. (054-2)-33-40-67; 33-21-66.
Історія - Кримський Республіканський інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. Леніна, 15, м. Сімферополь, 95001.
Тел. (065-2)-27-45-15; 27-44-18.
Фізика - Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, вул. Грушевського, 13, м. Вінниця, 21100.
Тел. (043-2)-32-05-61; 35-11-47.
Музика - Івано-Франківський інститут післядипломної педагогічної освіти, пл. Міцкевича, 3, м. Івано-Франківська, 76000.
Тел. (034-22)-2-24-93; 3-11 -84.
Фізична культура - Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти, вул. Пушкінська, 24, м. Харків, 61057.
Тел. (057)-731-21-31; 712-09-24.
На першому етапі III (заключного) туру конкурсу протягом перших чотирьох днів члени журі вивчають та оцінюють надіслані на конкурс матеріали учасників.
Впродовж 3-х наступних днів члени журі безпосередньо знайомляться з конкурсантами та проводять між ними творчі змагання.
День перший:
I половина дня. Письмова відповідь учасників на запитання або тестові завдання з фаху та методики викладання відповідних навчальних дисциплін (тривалість до 1,5 год.) з наступною перевіркою та оцінюванням їх членами журі.
Завдання для всіх конкурсантів номінації однакові. За результатами його виконання члени журі визначають рівень володіння сучасною методикою викладання предмета в умовах переходу на новий зміст і 12-річний термін здобуття повної середньої, освіти, з'ясовують вміння вчителя висловлювати свою думку письмово, творчий підхід його до вирішення поставленого перед ним завдання тощо.
II половина дня. Ділова гра "Я роблю так". Кожен учасник впродовж 15 хвилин виступає в ролі вчителя, ділиться педагогічними знахідками, родзинками своєї творчості, демонструє цікаві форми роботи, а решта 26 конкурсантів в цей час виступають у ролі учнів.
Цей вид діяльності не оцінюється членами журі, його мета - дати можливість конкурсантам ознайомитись та обмінятися досвідом, а також підготуватися психологічно до наступних змагань.
Другий-третій дні:
Співбесіда, яка передбачає презентацію конкурсантом власного досвіду, захист педагогічних ідей, технологій, методик; у тому числі за надісланими на конкурс матеріалами; відповіді на запитання з педагогіки, психології, фахової підготовки, методики, загальної ерудиції.
Співбесіда проводиться за окремим графіком, який своєчасно доводиться до відома інститутів післядипломної педагогічної освіти.
За результатами першого етапу III (заключного) туру конкурсу визначаються у кожній номінації 12 учасників другого етапу змагань.
На другому етапі III (заключного) туру конкурсу кожен учасник:
1) аналізує відеоурок або урок, запропонований організаторами у школі міста, де проводиться конкурс;
2) проводить у навчальному закладі урок, дата проведення якого, тема і клас визначаються напередодні жеребкуванням.
На кожному етапі кожен із членів журі оцінює роботу конкурсантів за бальною системою з урахуванням специфіки навчальної дисципліни, умов, в яких проводиться той чи інший захід. Максимальну кількість балів визначає журі. Оцінки членів журі не обговорюються до остаточного підведення підсумків окремих етапів, що визначають учасників наступних змагань.
Результати змагань учасників конкурсу на кожному етапі журі оцінює за рівнем педагогічної майстерності, загальної ерудиції, культури спілкування конкурсантів, творчим підходом щодо використання сучасних педагогічних інноваційних технологій та здатністю продукувати власні, вмінням аналізувати шляхи і способи досягнення ним належних результатів навчально-виховного процесу й оцінювати їх ефективність.
................Перейти до повного тексту