1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.09.2022 № 836
Про затвердження типових освітніх програм для 1 - 2 та 3 - 4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України
Відповідно до абзацу двадцять сьомого частини першої статті 64 Закону України "Про освіту", пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 "Про затвердження Державного стандарту початкової освіти" (зі змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 03 червня 2022 року № 521 "Про утворення робочих груп з оновлення змісту навчальних програм" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити як такі, що додаються:
1) Типову освітню програму для 1 - 2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблену під керівництвом Чеботарьової О.В.);
2) Типову освітню програму для 3 - 4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблену під керівництвом Чеботарьової О.В.).
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства освіти і науки України:
1) від 26 липня 2018 року № 816 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями";
2) від 02 липня 2019 року № 917 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку";
3) від 01 квітня 2020 року № 467 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку";

................
Перейти до повного тексту