2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання |
2.1.2.1. Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу |
2.1.3. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об'єктивним |
2.1.3.1. Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання у закладі освіти справедливим і об'єктивним |
2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування навчальних досягнень кожного здобувача освіти |
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти |
2.2.1.1. У закладі освіти систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти |
2.2.1.2. За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування |
2.2.1.3. Частка здобувачів освіти, динаміка результатів навчальних досягнень яких з навчальних предметів загальноосвітньої підготовки є позитивною (упродовж навчання) |
2.2.1.4. Частка здобувачів освіти, динаміка результатів навчальних досягнень яких з навчальних предметів професійної підготовки, виробничого навчання і виробничої практики є позитивною (упродовж навчання) |
2.2.1.5. Частка здобувачів освіти, динаміка результатів навчальних досягнень яких з навчальних предметів загальноосвітньої підготовки є негативною (упродовж навчання) |
2.2.1.6. Частка здобувачів освіти, динаміка результатів навчальних досягнень яких з навчальних предметів професійної підготовки є негативною (упродовж навчання) |
2.2.1.7. Результативність участі здобувачів освіти в конкурсах фахової майстерності, олімпіадах з предметів професійно-теоретичної підготовки |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується формувальне оцінювання |
2.2.2.1. Частка педагогічних працівників, які за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них внутрішню мотивацію, позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися |
2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання |
2.3.1.1. Педагогічні працівники надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності, сприяють формуванню позитивної самооцінки, підгримують бажання навчатися |
2.3.1.2. Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою |
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
2.3.2.1. Частка педагогічних працівників, які в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
2.4. Академічна доброчесність здобувачів освіти |
2.4.1. Здобувачі освіти під час освітнього процесу дотримуються академічної доброчесності |
2.4.1.1. Частка здобувачів освіти, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності |
2.4.1.2. Частка здобувачів освіти, які дотримуються академічної доброчесності |
3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти |
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування загальнопрофесійних, ключових та професійних компетентностей здобувачів освіти |
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність |
3.1.1.1. Частка педагогічних працівників, які використовують поурочно-тематичні плани та робочі навчальні програми з професійно-практичної підготовки, переліки навчально-виробничих робіт з професії, що відповідають освітній програмі (освітнім програмам) та аналізують їх результативність |
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування загальнопрофесійних, ключових, професійних компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти |
3.1.2.1. Частка педагогічних працівників, які використовують освітні, виробничі технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти загальнопрофесійними, ключовими, професійними компетентностями та наскрізними вміннями |
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби) |
3.1.3.1. Педагогічні працівники беруть участь у розробленні індивідуальних освітніх траєкторій (складають завдання, перевіряють роботи, надають консультації, проводять оцінювання навчальних досягнень тощо) та відстежують їх результативність |
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують електронні освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо) |
3.1.4.1. Частка педагогічних працівників, які створюють та/або використовують власні освітні ресурси, мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки (у тому числі, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів закладів освіти, закладів післядипломної освіти) |
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку |
3.1.5.1. Частка педагогічних працівників, які використовують зміст предмету (курсу), інтегрованих змістових ліній для формування суспільних цінностей |
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
3.1.6.1. Частка педагогічних працівників, які застосовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної та фахової майстерності педагогічних працівників |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи зі здобувачами освіти з особливими освітніми потребами |
3.2.1.1. Частка педагогічних працівників закладу освіти, які обирають різні види, форми і напрями підвищення рівня своєї педагогічної та фахової майстерності |
3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь в освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти |
3.2.2.1. Частка педагогічних працівників, які беруть участь в інноваційній роботі (розроблення/адаптація, впровадження освітніх технологій, експериментальна робота), ініціюють та/або реалізують освітні проєкти |
3.2.2.2. Частка педагогічних працівників, які здійснюють експертну діяльність в сфері загальної середньої та/або професійної (професійно-технічної) освіти |
3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками (особами, які їх замінюють), працівниками закладу освіти |
3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства |
3.3.1.1. Частка здобувачів освіти, які вважають, що їх думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі |
3.3.1.2. Частка педагогічних працівників, які використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти із застосуванням особистісноорієнтованого підходу |
3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками (особами, які їх замінюють) здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв'язок |
3.3.2.1. У закладі освіти налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками (особами, які їх замінюють) здобувачів освіти в різних формах |
3.3.2.2. Частка педагогічних працівників (викладачів, майстрів виробничого навчання), які інформують (із дотриманням конфіденційності) батьків (осіб, які їх замінюють) здобувачів освіти про результати навчальних досягнень їхніх неповнолітніх дітей |
3.3.2.3. Частка батьків (осіб, які їх замінюють) здобувачів освіти, які задоволені рівнем комунікації з педагогічними працівниками |
3.3.3. У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці |
3.3.3.1. Частка педагогічних працівників, які надають методичну підтримку колегам, які її потребують, обмінюються досвідом (консультації, навчальні семінари, майстер-класи, конференції, взаємовідвідування занять, наставництво, публікації тощо) |
3.3.3.2. Частка педагогічних працівників, які потребують методичної допомоги, яким надають методичну підтримку колеги |
3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності |
3.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності |
3.4.1.1. Частка педагогічних працівників, які діють на засадах академічної доброчесності |
3.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти |
3.4.2.1. Частка педагогічних працівників, які інформують здобувачів освіти про правила дотримання академічної доброчесності |
3.5. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу освіти |
3.5.1. Педагогічні працівники отримують від керівництва закладу освіти інформацію про критерії, правила та процедуру оцінювання їх педагогічної діяльності |
3.5.1.1. У закладі освіти оприлюднено критерії, правила та процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників |
3.5.1.2. Частка педагогічних працівників, які в закладі освіти отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їх педагогічної діяльності |
3.5.1.3. Частка педагогічних працівників, які вважають критерії, правила та процедури оцінювання їх педагогічної діяльності об'єктивними |
4. Управлінські процеси закладу освіти |
4.1. Організаційно-правові засади діяльності закладу освіти |
4.1.1. У закладі освіти наявні установчі, реєстраційні та дозвільні документи, що відповідають вимогам нормативних |
4.1.1.1. Ступінь відповідності установчих, реєстраційних та дозвільних документів закладу освіти вимогам нормативних документів |
4.1.1.2. Частка атестованих професій від загальної кількості ліцензованих |
4.1.2. У закладі освіти наявні організаційні та розпорядчі документи, що відповідають вимогам нормативних |
4.1.2.1. Частка організаційних та розпорядчих документів закладу освіти, які відповідають вимогам нормативних документів |
4.1.2.2. Ступінь відповідності діяльності закладу освіти заявленому статусу на рівні вимог державних стандартів професій |
4.2. Формування контингенту здобувачів освіти |
4.2.1. Прийом на навчання здобувачів освіти здійснюється відповідно до правил прийому в межах затвердженого державного/регіонального замовлення та згідно з укладеними угодами з юридичними і фізичними особами |
4.2.1.1. Керівництво закладу освіти аналізує стан виконання показників державного/регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників |
4.2.1.2. У закладі освіти наявні правила прийому на відповідний рік, розроблені відповідно до вимог законодавства |
4.2.1.3. Частка двосторонніх договорів, укладених між закладом освіти та замовником (замовниками) робітничих кадрів, що відповідають вимогам законодавства |
4.2.1.4. Ступінь (%) виконання обсягів прийому кваліфікованих робітників |
4.2.1.5. Ступінь відповідності ведення закладом освіти ділової документації щодо прийому та руху контингенту здобувачів освіти нормативним вимогам |
4.2.2. Чисельність здобувачів освіти відповідає ліцензійному обсягу закладу освіти |
4.2.2.1. Ступінь відповідності контингенту здобувачів освіти ліцензійному обсягу закладу освіти |
4.2.2.2. Чисельність здобувачів освіти у навчальних групах відповідає встановленим нормативам |
4.2.2.3. Дострокове відрахування здобувачів освіти за невиконання вимог навчальних планів та навчальних (освітніх) програм здійснюється із дотриманням вимог нормативно-правових актів |
4.2.3. У закладі освіти здійснюється професійно-орієнтаційна робота (заходи щодо професійної орієнтації населення на підготовку та отримання робітничої професії у закладі освіти, проведення консультацій з питань організації професійного відбору, допрофесійної підготовки та прийому громадян на навчання) |
4.2.3.1. Заходи щодо професійно-орієнтаційної роботи закладу освіти реалізують вимоги нормативних актів |
4.2.3.2. Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення інформаційних ресурсів закладу освіти (засновника) інформацією, спрямованою на популяризацію робітничих професій та закладу освіти |
4.3. Наявність стратегії, програми розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
4.3.1. У закладі освіти затверджено стратегію та/або програму його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності |
4.3.1.1. Стратегія та/або програма розвитку закладу освіти відповідають особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, територія обслуговування, стратегія розвитку області, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг та джерела фінансування тощо), передбачають заходи з підвищення якості освітньої діяльності |
4.3.2. У закладі освіти річне планування та відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії та програми його розвитку |
4.3.2.1. План роботи закладу освіти на навчальний рік реалізує стратегію та програму його розвитку |
4.3.2.2. Учасники освітнього процесу залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти на навчальний рік |
4.3.2.3. Керівництво та органи громадського самоврядування закладу освіти (органи самоврядування працівників закладу освіти, органи самоврядування здобувачів освіти, органи батьківського самоврядування, інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу) аналізують реалізацію плану роботи закладу освіти на навчальний рік та у разі потреби коригують його |
4.3.2.4. Діяльність педагогічної ради закладу освіти спрямовується на реалізацію плану роботи закладу освіти на навчальний рік та стратегію та/або програму розвитку закладу |
4.3.2.5. Ступінь системності внутрішнього контролю у закладі освіти |
4.3.2.6. Частка виконаних рішень, що були прийняті за результатами внутрішнього контролю |
4.3.3. У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти |
4.3.3.1. Заклад освіти розробляє та оприлюднює документ, що визначає стратегію (політику) і процедури забезпечення якості освіти |
4.3.3.2. У закладі освіти здійснюється періодичне (не рідше одного разу на рік) самооцінювання якості освітньої діяльності відповідно до розроблених та/або адаптованих у закладі процедур |
4.3.3.3. Учасники освітнього процесу залучаються до самооцінювання якості освітньої діяльності |
4.3.4. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання |
4.3.4.1. Керівництво закладу освіти вживає заходів для створення належних умов діяльності закладу (зокрема, аналізує стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, звертається із відповідними клопотаннями до засновника (уповноваженого органу), здійснює проєктну діяльність тощо) |
4.4. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
4.4.1. Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру |
4.4.1.1. Частка учасників освітнього процесу, які задоволені загальним психологічним кліматом у закладі освіти, взаємовідносинами та співпрацею між учасниками освітнього процесу в закладі, діями керівництва щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними |
4.4.1.2. Діяльність закладу освіти є прозорою та відкритою, у закладі освіти забезпечується доступ учасників освітнього процесу, громадян до спілкування із керівництвом (особистий прийом, звернення, використання сучасних засобів комунікації тощо) |
4.4.1.3. Керівництво закладу вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу, громадян та вживає відповідних заходів реагування |
4.4.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
4.4.2.1. Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти / інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах тощо) відповідно до вимог законодавства |
4.5. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
4.5.1. Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми (освітніх програм) |
4.5.1.1. У закладі освіти виконуються кадрові вимоги щодо провадження освітньої діяльності |
4.5.1.2. У закладі освіти укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) |
4.5.1.3. Частка педагогічних працівників закладу освіти, які працюють за фахом (мають відповідну освіту та/або професійну кваліфікацію) |
4.5.1.4. Керівництво закладу освіти залучає кваліфікованих працівників з виробництва до здійснення педагогічної діяльності (участь у проведенні окремих навчальних занять, проведення майстер-класів тощо) |
4.5.2. Керівництво закладу освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
4.5.2.1. Керівництво закладу освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних, інших працівників |
4.5.2.2. Частка працівників закладу освіти, які вважають, що рішення керівництва щодо матеріального та/або морального заохочення працівників є об'єктивними |
4.5.3. Керівництво закладу освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників |
4.5.3.1. Керівництво закладу освіти створює умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації педагогічних працівників |
4.5.3.2. Частка педагогічних працівників, які вважають, що керівництво закладу освіти сприяє їхньому професійному розвиткові |
4.5.3.3. Наявність та своєчасність виконання плану заходів щодо підвищення кваліфікації (у тому числі стажування) та атестації педагогічних працівників |
4.6. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
4.6.1. У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов'язків учасників освітнього процесу |
4.6.1.1. Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються |
4.6.1.2. Права і обов'язки працівників закладу освіти визначені посадовими інструкціями та відповідають чинним нормативно-правовим актам |
4.6.1.3. Права і обов'язки здобувачів освіти визначені Правилами поведінки здобувача освіти в закладі освіти та відповідають чинним нормативно-правовим актам |
4.6.2. Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу |
4.6.2.1. Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень |
4.6.3. Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування |
4.6.3.1. Керівництво сприяє участі громадського самоврядування у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти |
4.6.4. Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади |
4.6.4.1. Керівництво закладу підтримує освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу, які спрямовані на сталий розвиток закладу освіти та участь у житті місцевої громади (виховні, культурні, спортивні, екологічні проєкти, заходи тощо) |
4.6.5. Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують вимоги освітньої програми (освітніх програм), вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам |
4.6.5.1. Режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу |
4.6.5.2. Розклад навчальних занять забезпечує рівномірний розподіл навчального навантаження з урахуванням вимог освітньої програми (освітніх програм), вікових особливостей здобувачів освіти |
4.6.5.3. Розклад навчальних занять у закладі освіти сформований відповідно до освітньої програми (освітніх програм) |
4.6.6. У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти |
4.6.6.1. Керівництво закладу освіти забезпечує розроблення та затвердження індивідуальних навчальних планів, використання форм організації освітнього процесу відповідно до потреб здобувачів освіти |
4.7. Організація освітнього процесу на основі конструктивної співпраці з роботодавцями (представниками роботодавців) їх організаціями та об'єднаннями |
4.7.1. У закладі освіти створюються необхідні умови для проведення професійно-практичної підготовки здобувачів освіти (у тому числі в умовах виробництва з використанням дуальної форми здобуття освіти) |
4.7.1.1. Заклад освіти спільно з роботодавцями (представниками роботодавців) визначає освітню програму (освітні програми), за якою (якими) організовується освітній процес (у тому числі за дуальною формою здобуття освіти) |
4.7.1.2. Заклад освіти координує, здійснює контроль навчання здобувачів освіти на підприємстві (установі, організації) та разом з представником підприємства (установи, організації) приймає визначені нормативно-правовими актами документи про результати навчання (у тому числі за дуальною формою здобуття освіти) та оцінює результати |
4.7.1.3. У закладі освіти призначено (визначено) осіб (підрозділи), що відповідають за проведення професійно-практичної підготовки здобувачів освіти (у тому числі за дуальною формою здобуття освіти) |
4.7.1.4. При складанні (розробленні) освітньої програми (освітніх програм), заклад освіти організовує обговорення та враховує пропозиції (побажання) підприємств (установ, організацій) до змісту та якості професійної (професійно-технічної) освіти, відповідності професійним (освітнім) стандартам та вимогам до компетентностей випускників закладу освіти |
4.7.1.5. Частка робочих місць (від потреби), передбачена відповідними договорами між закладом освіти і підприємствами, установами, організаціями, що надають місця для проходження виробничого навчання і виробничої практики |
4.7.1.6. Частка замовників робітничих кадрів, які задоволені якістю професійно-теоретичної підготовки випускників закладу освіти |
4.7.1.7. Частка замовників робітничих кадрів, які задоволені якістю професійно-практичної підготовки випускників закладу освіти |
4.7.1.8. Частка замовників робітничих кадрів, які мають намір продовжувати співпрацю із закладом освіти |
4.8. Результативність (якість) освітньої діяльності |
4.8.1. Результати поточного, тематичного, проміжного та вихідного контролю навчальних досягнень здобувачів освіти відповідають фактичному рівню |
4.8.1.1. Заходи контролю, що проводяться у закладі освіти, спрямовані на визначення відповідності фактичного рівня знань, умінь та навичок здобувачів освіти вимогам освітніх програм |
4.8.1.2. Частка здобувачів освіти, результати поточного, проміжного та вихідного контролю навчальних досягнень яких відповідають фактичному рівню, визначеному (встановленому) за результатами незалежного (зовнішнього, внутрішнього) оцінювання |
4.8.2. У закладі освіти кваліфікаційна атестація проводиться у формі державних кваліфікаційних іспитів або кваліфікаційних іспитів |
4.8.2.1. У закладі освіти створено державну кваліфікаційну комісію (державні кваліфікаційні комісії) |
4.8.2.2. Державна кваліфікаційна атестація (кваліфікаційна атестація) проводиться на завершальному етапі повного або певного проміжного ступеня навчання |
4.8.2.3. До складання державних кваліфікаційних іспитів або кваліфікаційних іспитів допускаються особи, які пройшли відповідний повний або певний проміжний ступінь курсу навчання й мають позитивні підсумкові оцінки з усіх навчальних предметів, виробничого навчання та виробничої практики |
4.8.2.4. Частка здобувачів освіти, які успішно склали проміжну (поетапну) кваліфікаційну атестацію |
4.8.2.5. Частка здобувачів освіти, які успішно склали державну кваліфікаційну атестацію |
4.8.3. Заклад освіти сприяє працевлаштуванню випускників, що здобували освіту за державним/регіональним замовленням |
4.8.3.1. Частка випускників, які здобували освіту за державним/регіональним замовленням, що працевлаштовані |
4.8.3.2. Частка випускників, які здобували освіту за державним/регіональним замовленням, що працевлаштовані за здобутою професією |
4.8.3.3. Частка здобувачів освіти, які задоволені якістю отриманих освітніх послуг |
4.8.3.4. Частка випускників, які задоволені якістю отриманих освітніх послуг |
4.8.3.5. Частка випускників, які здобували освіту за державним/регіональним замовленням, що працюють за здобутою професією на першому робочому місці більше одного року |
4.9. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
4.9.1. Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності та сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції |
4.9.1.1. Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів із формування академічної доброчесності та протидіє фактам її порушення |
4.9.1.2. Частка педагогічних працівників, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності |
4.9.1.3. Керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції |
4.10. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти |
4.10.1. Керівництво закладу освіти дотримується встановлених вимог щодо правил і процедур оцінювання їх діяльності |
4.10.1.1. Частка працівників закладу освіти, які вважають, що оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти відбувається прозоро і об'єктивно |
4.10.1.2. Частка працівників закладу освіти, які поінформовані про критерії, правила і процедуру оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти |
4.11. Стипендіальне забезпечення та соціальний захист здобувачів освіти |
4.11.1. Здобувачі освіти на період навчання забезпечуються гуртожитками, стипендіями, спеціальним одягом у визначеному порядку |
4.11.1.1. Здобувачам освіти жила площа та житлово-комунальні послуги у гуртожитку надаються безоплатно |
4.11.1.2. Здобувачі освіти, які належать до визначених законодавством категорій, першочергово забезпечені жилою площею в гуртожитку |
4.11.1.3. Частка здобувачів освіти, яким здійснюється виплата академічної стипендії (з числа здобувачів освіти, які мають право на отримання академічної стипендії) |
4.11.1.4. Частка здобувачів освіти, яким здійснюється виплата соціальної стипендії (з числа здобувачів освіти, які належать до визначених законодавством категорій) |
4.11.1.5. Здобувачі освіти безоплатно забезпечуються спеціальним одягом відповідно до Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я під час використання працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці та Норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості |
4.11.2. У закладі освіти організовано соціальний/особливий соціальний захист здобувачів освіти |
4.11.2.1. Керівництво закладу освіти забезпечує виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів щодо соціального захисту здобувачів освіти |
4.11.2.2. Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію гарантованих державою прав на соціальний / особливий соціальний захист в галузі професійної (професійно-технічної) освіти |
4.12. Раціональність та ефективність використання наявних ресурсів і матеріально-технічної бази |
4.12.1. У закладі освіти організовано надання платних освітніх та інших послуг |
4.12.1.1. Динаміка надходжень до спеціального фонду закладу освіти від надання платних освітніх (окрім коштів на підготовку кваліфікованих робітників за регіональним замовленням) та інших послуг (від загальної суми фінансування закладу освіти (державного/регіонального) у відповідному календарному році) |
4.12.1.2. Частка коштів від загальної суми надходжень, від надання платних освітніх та інших послуг, що використані закладом освіти на розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази |
4.12.2. Заклад освіти співпрацює з роботодавцями (представниками роботодавців), їх організаціями та об'єднаннями, громадськими організаціями та об'єднаннями, іншими фізичними та юридичними особами з метою залучення фінансових, інших ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку |
4.12.2.1. Динаміка надходжень до спеціального фонду закладу освіти від отриманих благодійних внесків (від загальної суми фінансування закладу освіти (державного/регіонального) у відповідному календарному році) |
4.12.2.2. Частка коштів від загальної суми отриманих благодійних внесків, що використані закладом освіти на розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази |
4.12.2.3. Динаміка надходжень до спеціального фонду закладу освіти від заробітної плати за виробниче навчання і виробничу практику здобувачів освіти (від загальної суми фінансування закладу освіти (державного/регіонального) у відповідному календарному році) |
4.12.2.4. Частка коштів від загальної суми надходжень, від заробітної плати за виробниче навчання і виробничу практику здобувачів освіти, що використані закладом освіти на розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази |
4.12.2.5. Частка коштів від загальної суми надходжень, від заробітної плати за виробниче навчання і виробничу практику здобувачів освіти, що використані закладом освіти на преміювання майстрів виробничого навчання, педагогів професійного навчання за безпосередню підготовку здобувачів освіти, якісну організацію та виконання освітніх програм з виробничого навчання на підприємстві і виробничої практики |
4.12.3 Професійно-практична підготовка здобувачів освіти здійснюється у тісному поєднанні з виготовленням корисної продукції, що реалізується згідно із законодавством України |
4.12.3.1. Динаміка надходжень до спеціального фонду закладу освіти від реалізації виготовленої корисної продукції (від загальної суми фінансування закладу освіти (державного/регіонального) у відповідному календарному році) |
4.12.3.2. Частка коштів від загальної суми надходжень, від реалізації виготовленої корисної продукції, що використані закладом освіти на розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази |