- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про хід виконання Програми розвитку позашкільних навчальних закладів в Одеській і Черкаській областях
Заслухавши і обговоривши доповідну записку "Про хід виконання Програми розвитку позашкільних навчальних закладів в Одеській і Черкаській областях", колегія зазначає, що управлінням освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та Головним управлінням освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації протягом 2002-2003 років проводилась робота щодо виконання завдань
Програми розвитку позашкільних навчальних закладів на 2002-2008 роки та реалізації Основних заходів щодо розвитку позашкільних навчальних закладів і запровадження регіональних програм розвитку позашкільних навчальних закладів.
Вживаються заходи щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів, зміцнення і модернізації матеріально-технічної бази та програмного і методичного забезпечення, створюються необхідні умови для здобуття позашкільної освіти, її доступності для дітей сільської місцевості.
Поряд з тим організація і проведення навчально-виховної роботи у позашкільних навчальних закладах ускладнюється недостатнім фінансуванням.
Невиконання планів надходжень до відповідних бюджетів, особливо у сільській місцевості, створює значні труднощі у фінансовому забезпеченні діяльності позашкільних закладів, стримує процеси відновлення їх мережі, поновлення матеріально-технічної бази, збільшення учнівських контингентів, охоплених позашкільною освітою.
Актуальними є питання науково-методичного, кадрового забезпечення системи позашкільної освіти, соціального захисту учасників навчально-виховного процесу.
Управлінська діяльність керівників позашкільних навчальних закладів ускладнюється недостатнім рівнем їх економічної, правової підготовки.
Враховуючи зазначене, колегія
УХВАЛЮЄ:
1. Доповідну записку "Про хід виконання Програми розвитку позашкільних навчальних закладів в Одеській і Черкаській областях" взяти до відома.
2. Звернути увагу керівників органів управління освітою на неухильне виконання Програми розвитку позашкільних навчальних закладів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 року
N 378, та регіональних програм розвитку позашкільних навчальних закладів, необхідність посилення організаторської роботи щодо збереження та розвитку мережі позашкільних навчальних закладів, зміцнення їх матеріально-технічної бази, недопущення фактів вилучення земельних ділянок.
3. Керівникам органів управління освітою з метою залучення учнівської молоді до відродження і становлення кращих традицій національної музично-хорової школи, розвитку аматорського українського дитячо-юнацького хорового виконавства, використання можливостей хорової культури для виховання і розвитку творчої особистості вжити заходів щодо створення в навчальних закладах хорових колективів та сприяти їх участі у Всеукраїнському фестивалі хорового мистецтва "Співає юність України".
4. Управлінню освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації (Демченко Д.М.) вжити дієвих заходів щодо поновлення і відкриття обласних профільних позашкільних навчальних закладів.
5. Головному управлінню освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (Богославець Г.І.):
5.1. Уживати заходів щодо створення в кожному районі оптимальної мережі комплексних позашкільних навчальних закладів з метою задоволення потреб дітей у здобутті позашкільної освіти з різних її напрямів.
5.2. Протягом 2004 року вжити дієвих заходів щодо зміцнення навчальної, матеріально-технічної бази обласного центру науково-технічної творчості.
6. Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
6.1. Уживати заходів щодо збереження Кримських республіканських, обласних, Київських і Севастопольських міських профільних позашкільних навчальних закладів як координаційних центрів навчально-виховної та організаційно-масової роботи районних, міських позашкільних навчальних закладів і забезпечення їх інформаційно-методичної діяльності.
................Перейти до повного тексту