- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2004 N 373
Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник - 2004" в загальноосвітніх навчальних закладах
Відповідно до Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми "Діти України" на період до 2005 року" від 24.01.2001 року
N 42/2001 з метою сприяння поширенню та впровадженню в практику виховної діяльності педагогічних працівників кращого досвіду роботи класних керівників, ефективних форм і методів, інноваційних технологій виховання підростаючої особистості; залучення вчителів-практиків до наукової роботи в галузі педагогіки і психології розвитку дітей та учнівської молоді
НАКАЗУЮ:
1. Провести Всеукраїнський конкурс "Класний керівник - 2004 " з 1 вересня 2004 року до 15 січня 2005 року.
2. Затвердити Умови проведення Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник - 2004" (додаток 1) і склад журі конкурсу (додаток 2).
3. Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Сприяти участі у конкурсі класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів;
3.2. Забезпечити надходження конкурсних матеріалів до журі Всеукраїнського конкурсу до 15 грудня 2004 року.
4. Науково-методичному центру середньої освіти (Завалевський Ю.І.):
4.1. Здійснити організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу;
4.2. Підвести підсумки конкурсу з 15 грудня 2004 року до 15 січня 2005 року;
4.3. Провести нагородження переможців конкурсу у м. Києві 15 січня 2005 року.
5. Контроль за виконання цього наказу покласти на заступника Міністра Десятова Т.М.
Міністр В.Г.Кремень
Додаток 1
до наказу МОН України
06.05.2004 N 373
УМОВИ
проведення Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник - 2004"
I. Загальні положення
Всеукраїнський конкурс "Класний керівник - 2004" (далі - Конкурс) проводиться спільно з Інститутом проблем виховання Академії педагогічних наук України та часописом "Позакласний час" відповідно до заходів Міністерства освіти і науки України "Про виконання Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми "Діти України" на період до 2005 року" від 24.01.2001 року
N 42/2001.
II. Мета і завдання Конкурсу
Мета:
- звернути увагу науково-педагогічної громадськості до проблем виховання, які зактуалізовані практикою і потребують теоретико-методологічного осмислення та наукового забезпечення;
- виявити кращих педагогів, які у практичній роботі ефективно використовують форми і методи виховної роботи, інноваційні виховні технології;
- сприяти поширенню та впровадженню у практику виховної діяльності педагогічних колективів досвід роботи класних керівників-новаторів;
- залучити вчителів-практиків до наукової роботи в галузі педагогіки і психології розвитку особистості.
Завдання:
- сприяти зростанню престижності класного керівника, підвищення його ролі і статусу як компетентного педагога XXI століття;
- виявити якісно нові форми і методи організації колективних творчих справ; продемонструвати та узагальнити досвід представлених на Конкурс авторських педагогічних програм, систем, моделей;
- ознайомитися з інноваційними виховними технологіями в організації діяльності класного керівника та педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів; провести їх експертну оцінку;
- сприяти створенню умов для впровадження кращих методик та технологій виховання у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів;
- сформувати інформаційно-аналітичний, методичний та науково-педагогічний банк даних авторських доробок, зорієнтованих на підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів як вихователів та організаторів діяльності дитячого колективу;
- пропагувати кращий досвід педагогічної виховної роботи класних керівників;
- сприяти організації проведення психолого-педагогічних досліджень з проблем виховання; провести відбір кращих методичних напрацювань, технологій виховання, ефективних форм роботи, спрямованих на гуманізацію та демократизацію відносин "учень - учень - учитель - батьки", становлення та розвиток особистості дітей і підлітків.
III. Учасники конкурсу
Для участі у Конкурсі запрошуються (на добровільних засадах) педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та форм власності, які мають стаж педагогічної роботи не менше 3-х років.
Конкурс проводиться за чотирма номінаціями:
- вчителі початкових класів;
- класні керівники 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів;
- вихователі шкіл-інтернатів;
- класні керівники 5-11 класів гімназій, ліцеїв, колегіумів, колежів.
IV. Умови участі та порядок проведення Конкурсу
Для організації та проведення Конкурсу на всіх його етапах створюються організаційні комітети та журі, склад яких затверджується керівниками відповідних органів управління освіти.
Склад Оргкомітету та журі підсумкового етапу Конкурсу затверджується наказом Міністерства освіти і науки України.
Відповідні оргкомітети вирішують всі питання, пов'язані із проведенням Конкурсу.
Конкурс проводиться з 1 вересня 2004 року у чотири етапи:
1-й етап: з 1 вересня до 1 жовтня - у навчальних закладах, де визначається один переможець у кожній номінації;
2-й етап: з 1 до 20 жовтня - у районах та містах обласного підпорядкування, де визначаються три переможці у кожній номінації;
3-й етап: з 20 жовтня до 25 листопада - в Автономній Республіці Крим, у областях, містах Києві та Севастополі, де визначаються три переможці у кожній номінації;
4-й (підсумковий) етап: з 15 грудня 2004 року до 15 січня 2005 року -у Міністерстві освіти і науки України.
ВИМОГИ
до представлених робіт
До журі Всеукраїнського конкурсу подаються такі матеріали:
1. Заявка на участь у Конкурсі від Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласної (для м. Києва та м. Севастополя - міської) державних адміністрацій.
2. Висновок обласного журі, зроблений на підставі матеріалів, поданих відділом освіти районної (міської) державної адміністрації або окремим педагогічним колективом загальноосвітнього навчального закладу.
3. Опис виховної системи роботи класного керівника, вказавши при цьому конкретні практичні результати, здобутки, напрацювання, публікації (якщо такі є) - за підписом директора загальноосвітнього навчального закладу та його заступника з виховної (науково-методичної - для гімназій, ліцеїв, колежів) роботи та завірених печаткою навчального закладу.
4. Паспорт класу.
5. Об'єктивні дані на вчителя, чиї матеріали представлені на Конкурс (прізвище, ім'я, по батькові; дата народження; освіта - коли і який навчальний заклад закінчив, спеціальність за освітою; місце (повна назва і поштова адреса) навчального закладу, і стаж роботи за спеціальністю та стаж роботи класним керівником; повна поштова адреса місця проживання вчителя).
6. Фотографія розміром 9 х 13 (у незаклеїному конверті).
7. Матеріали (опис досвіду роботи за номінацією, наукові статті, сценарії, методичні рекомендації та розробки, схеми, таблиці, моделі, фотографії (у конвертах, не приклеювати!), супроводжуючі аудіо- та відеоматеріали, публікації в пресі, інші матеріали, які, на думку, класного керівника, розкривають сутність його роботи та досягнення у визначеній номінації, а також два домашніх завдання за темами: "Сучасний погляд на педагогічну та психологічну науку", "Сучасні діти, які вони?").
Подані на Конкурс матеріали не рецензуються і не повертаються.
Авторські права на творчі роботи переможців Конкурсу переходять до його організаторів, які залишають за собою право їх використання при організації виставок, реалізації міжнародних гуманітарних програм.
Конкурсні роботи надсилаються у двох примірниках, українською мовою; комп'ютерний набір, кегль 14, інтервал 1,5. Обов'язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
................Перейти до повного тексту