1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.11.2020 № 1408
Деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів
Відповідно до абзацу 6 частини 1 статті 64 Закону України "Про освіту" , абзацу одинадцятого пункту 2, підпунктів 19, 20 пункту 3, пунктів 18, 19 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 131, підпункту 78 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (зі змінами) та з метою підвищення ефективності діяльності інклюзивно-ресурсних центрів і виконання завдань, передбачених пунктом 8 Положення про інклюзивно-ресурсний центр , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 (із змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Технічне завдання щодо розширення існуючого функціоналу системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (далі - АС "ІРЦ") та створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління (далі - Технічне завдання), що додається.
2. Державній науковій установі "Інститут освітньої аналітики" (Лондар С.) здійснити у 2020 році процедуру закупівлі в установленому законодавством порядку робіт і послуг, пов'язаних із розширенням існуючого функціоналу АС "ІРЦ" та створенням модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління згідно із Технічним завданням, затвердженим пунктом 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Л. Мандзій.
Т.в.о. Міністра С. Шкарлет
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
13 листопада 2020 року № 1408
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
щодо розширення існуючого функціоналу системи автоматизованої роботи ІРЦ (АС "ІРЦ") та створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління
Перелік визначень та скорочень
АРМ Автоматизоване робоче місце - індивідуальний комплекс технічних і програмних засобів, що призначений для автоматизації професійної праці користувача
АС "ІРЦ" Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
АЦСК Акредитований центр сертифікації ключів
БД База даних
Батьки Батьки (або один з) або законні представники дитини
Висновок КО Висновок про комплексну оцінку
ДССУ Державна служба статистики України
ЗО Заклади освіти
ЗЗСО Заклад загальної середньої освіти.
ЗДО Заклади дошкільної освіти
ЗПТО Заклади професійно-технічної освіти
ІПР Індивідуальна програма розвитку
ІОА Державна наукова установа "Інститут освітньої аналітики"
ІРЦ Інклюзивно-ресурсні центри, які мають надавати повну, актуальну та достовірну інформацію у машинозчитувальному вигляді для подальшої обробки в АС "ІРЦ", а саме: забезпечити своєчасне, достовірне внесення заяв, що подаються представниками дитини, з внесенням необхідної інформації; формувати остаточні та повторні висновки у АС "ІРЦ" на основі проведених заходів та внесеної достовірної інформації.
ІТС Інформаційно-телекомунікаційна система
ІТС "ДІСО" (АІКОМ) Інформаційно-телекомунікаційна система "Державна інформаційна система освіти" (Автоматизований комплекс освітнього менеджменту)
IT-інфраструктура Інформаційна інфраструктура - система організаційних структур, підсистем, що забезпечують формування, функціонування і розвиток інформаційного простору та засобів інформаційної взаємодії
КЕП Кваліфікований електронний підпис
КО Комплексна оцінка
Користувачі АС "ІРЦ" Працівники уповноважених суб'єктів, що мають право доступу до АС "ІРЦ" відповідно до наказу керівника уповноваженого суб'єкта, надають повну, актуальну та достовірну інформацію з сфери інклюзивної освіти, у тому числі статистичну; забезпечують актуальність і достовірність інформації, що міститься в АС "ІРЦ", у тому числі стосовно персональних даних. Інші особи, яким надається доступ до АС "ІРЦ" у порядку та обсягах, визначених законодавством
КСЗІ Комплексна система захисту інформації
Локальна мережа Локальна мережа (LAN) - об'єднання певної кількості комп'ютерів на відносно компактній території. У порівнянні з глобальною мережею (WAN) локальна мережа зазвичай має більшу швидкість обміну даними, менше географічне покриття та відсутність необхідності використовувати запозичені телекомунікаційні лінії зв'язку
Матриця доступу Розмежування доступу (англ. Access Mediation) - сукупність процедур, які забезпечують перевірку запитів на доступ і оцінюють можливість надання доступу на підставі правил розмежування
Місцеві адміністратори АС "ІРЦ" Посадові особи місцевих органів управління освітою, їх структурних підрозділів, інклюзивно-ресурсних центрів, які забезпечують: облік та надання прав користувачам; захист інформації; призначення відповідальних осіб за роботу з АС "ІРЦ"; дотримання порядку доступу до АС "ІРЦ", визначеного Технічним адміністратором АС "ІРЦ"; технічну підтримку та методичний супровід користувачів АС "ІРЦ"
МКФ Міжнародна класифікація функціювання, обмежень життєдіяльності та здоров'я
МКФ ДП Міжнародна класифікація функціювання, обмежень життєдіяльності та здоров'я дітей і підлітків
МКХ-10 Міжнародна статистична класифікація хвороб та споріднених проблем охорони здоров'я
МОН Міністерство освіти і науки України
ОС Операційна система
ОТГ Об'єднана територіальна громада
ПЗ Програмне забезпечення
ПК Персональний комп'ютер - пристрій, що забезпечує здійснення операцій із введення інформації, оброблення її за певною програмою, виведення одержаних результатів у формі, придатній для сприйняття користувачем
ПП Програмний продукт - комп'ютерна програма, створена з використанням однієї з мов програмування з метою забезпечення вимог користувача щодо автоматизації тих чи інших процесів у сфері його діяльності з допомогою комп'ютерів.
Розпорядник АС "ІРЦ" Міністерство освіти і науки України, що є володільцем інформації в інформаційній системі АС "ІРЦ", та: вживає організаційних заходів, пов'язаних із забезпеченням функціонування системи; здійснює контроль за забезпеченням захисту інформації; використовує інформацію, що міститься в системі, з метою прийняття управлінських рішень; встановлює вимоги до апаратного та програмного забезпечення системи; визначає перелік інформації, доступ до якої надається уповноваженим суб'єктам; визначає порядок доступу користувачів до АС "ІРЦ"; забезпечує збір, обробку та формування інформації, у тому числі персональних даних, у сфері інклюзивної освіти, у тому числі статистичної; забезпечує аналіз інформації щодо поточного стану інклюзивної освіти в Україні, зокрема з діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти України в рамках здобуття дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти; здійснює контроль змісту та стану інформації, що надається в АС "ІРЦ", у частині її повноти, актуальності та достовірності
СКБД Система керування базами даних
Технічний адміністратор АС "ІРЦ" ДНУ "Інститут освітньої аналітики", що належить до сфери управління МОН (розпорядника АС "ІРЦ"), і забезпечує: функціонування інформаційної системи АС "ІРЦ" у порядку, визначеному розпорядником АС "ІРЦ"; здійснення заходів із технічного і технологічного забезпечення АС "ІРЦ", створення, розвитку і супроводження її програмного забезпечення та веб-сайту АС "ІРЦ"; взаємодію АС "ІРЦ" з іншими автоматизованими системами, інформаційними ресурсами та державними реєстрами у випадках та у порядку, визначених законодавством; ведення обліку користувачів та надання їм доступу до інформації, що в ній обробляється; захист інформації від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до неї шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації; вжиття заходів стосовно розвитку і вдосконалення системи; координацію функціонування складових системи; виконання інших заходів із забезпечення функціонування АС "ІРЦ" у порядку та обсягах, передбачених відповідно до законодавства розпорядником АС "ІРЦ"
ТЗ Технічне завдання
Уповноважені суб'єкти Розпорядник АС "ІРЦ", технічний адміністратор АС "ІРЦ", місцевий адміністратор АС "ІРЦ", державні органи, органи управління у сфері освіти, суб'єкти освітньої діяльності, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління розпорядника АС "ІРЦ", інші особи, яким надається доступ до АС "ІРЦ" у порядку та обсягах, визначених законодавством
Google Chrome Браузер (веб-переглядач), створений корпорацією Google
Internet Explorer Браузер (веб-переглядач), створений корпорацією Microsoft
KPI Ключові показники ефективності (англ. Key Performance Indicators, KPI) - система індикаторів, яка дає змогу певній організації здійснювати оцінювання та коригування на його основі з метою оптимізації шляхів досягнення стратегічних цілей
Mozilla Firefox Браузер (веб-переглядач) з відкритим кодом, заснований на ядрі Gecko (Проект Mozilla)
1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Це технічне завдання (ТЗ) на доопрацювання інформаційної системи АС "ІРЦ" в частині створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління з метою створення зручного інформативного інструменту для інтенсифікації його використання батьківською і учительською спільнотами, а також освітніми управлінцями за рахунок розширення існуючого функціоналу та автоматизації формування вибірок даних та індикаторів. Дане технічне завдання встановлює обов'язкові до виконання вимоги стосовно удосконалення системи збирання, оброблення, зберігання та захисту інформації про дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років, які реалізують свої права з використанням засобів мережі інклюзивно-ресурсних центрів в Україні, для всіх сторін (фізичних та юридичних осіб), причетних до цього освітнього процесу.
Роботи здійснюються в рамках впровадження системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів у промислову експлуатацію, модернізації системи, а також забезпечення її технічного адміністрування.
АС "ІРЦ" призначена для забезпечення єдиного інтегрованого інформаційного середовища у сфері інклюзивної освіти, призначеного для обробки відомостей, що утворюються у процесі діяльності мережі інклюзивно-ресурсних центрів, та інформаційно-аналітичного забезпечення процесу прийняття рішень на всіх рівнях управління інклюзивною освітою.
1.1 Повне найменування програмно-апаратного комплексу
Повне найменування: Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.
Умовне позначення: АС "ІРЦ"
1.2 Розробник технічного завдання
Технічний адміністратор АС "ІРЦ" - ДНУ "Інститут освітньої аналітики".
1.3 Перелік документів, на основі яких розроблено ТЗ
ТЗ розроблено у відповідності до такої нормативно-правової бази:
Закону України "Про електронні довірчі послуги";
Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг";
Закону України "Про звернення громадян";
Закону України "Про адміністративні послуги";
Закону України "Про інформацію";
Закону України "Про доступ до публічної інформації";
Закону України "Про освіту";
Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах";
• Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2002 № 522 "Про затвердження Порядку підключення до глобальних мереж передачі даних";
• Постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 "Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності";
• Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 "Деякі питання документування управлінської діяльності";
• Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах".
1.4 Фінансування робіт
Роботи з практичної імплементації даного технічного завдання щодо розширення існуючого функціоналу АС "ІРЦ" та створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління плануються в межах наявного бюджетного фінансування (за рахунок економії бюджетних коштів в рамках бюджетної програми 2201260 "Загальнодержавні заходи у сфері освіти") та згідно Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти, затвердженого Постановою КМУ від 19 лютого 2020 р. № 131.
Зміст та вимоги технічного завдання (ТЗ) розробляються за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".
1.5 Порядок оформлення та надання Замовнику результатів робіт з розширення існуючого функціоналу АС "ІРЦ"
Основні етапи життєвого циклу програмного забезпечення повинні бути організовані відповідно до ISO/IEC 12207:2008 "Система та програмне забезпечення - процеси життєвого циклу програмного забезпечення", який регулює основні етапи, дії та завдання, які застосовуються для придбання програмного продукту або послуги, зокрема для розробки, запуску, передачі результатів, підтримки та припинення використання програмних продуктів.
Вибір методології розробки повинен узгоджуватися з Замовником.
МОН та ІОА мають ексклюзивні права на результати роботи Виконавця цього ТЗ. Детальна інформація щодо передачі результатів розробки, їх переліку (включаючи вихідний код, перелік необхідних документів на кожному етапі) та, зокрема, питання про передачу прав інтелектуальної власності буде зазначено в договорі.
Загальні терміни робіт*
Завдання Термін виконання завдання
Очікувана дата підписання контракту Листопад 2020 року
Забезпечено доопрацювання АС "ІРЦ" в частині розширення існуючого функціоналу та автоматизації формування вибірок даних (в т. ч. індикаторів) для супроводу та управління інклюзивною освітою (АКТ) Листопад-грудень 2020 року
Передача кінцевих результатів Замовнику Грудень 2020 року
Технічна підтримка системи** До кінця 2020 року
__________
* - Порядок складання та передачі результатів розвитку АС "ІРЦ" Замовнику визначається Договором, який буде укладений між Замовником та Виконавцем. Детальний опис процесу розробки програмного забезпечення має бути погоджено додатком до зазначеного договору. Перелік етапів, включаючи всі аспекти (розміщення тестової версії, експериментальної версії, остаточної версії, ролей та обов'язків тощо), має бути зазначено. Очікуваний термін для кожної загальної фази повинен бути вказаним, оскільки це допоможе оцінити ресурси та зобов'язання на кожному етапі. Результати для кожної фази повинні бути вказані.
** - буде уточнено в процесі переговорів
1.6 Порядок внесення змін
У випадку наявності у МОН та ІОА необхідних важливих уточнень, зміни до технічного завдання можуть вноситись на етапі роботи з розвитку АС "ІРЦ". Усі зміни до цього ТЗ оформлюються в вигляді доповнень.
Доповнення до ТЗ є невід'ємною частиною цього ТЗ та оформлюються у вигляді додатків, які погоджуються та затверджуються окремими документами.
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ АС "ІРЦ"
2.1 Мета розвитку АС "ІРЦ"
АС "ІРЦ" за структурою є інтегрованою інформаційно-телекомунікаційною системою, технічні засоби якої перебувають в межах території України. Архітектура АС "ІРЦ" представляє собою комплекс автоматизованих робочих місць, об'єднаних в єдину інформаційну систему із захищеними каналами зв'язку з використанням технології віддаленого доступу та підключення до мереж зв'язку загального користування.
В рамках виконання робіт згідно даного ТЗ планується модернізація програмного забезпечення АС "ІРЦ" з метою розширення його функціональних та сервісних можливостей для батьківської і учительської спільнот та управлінців на рівні МОН.
До основних напрямків робіт входять:
1) Розробка програмного забезпечення "Розгортання рядків звіту 1-ІРЦ на національному рівні (рівні МОН) в розрізі областей та кожного з ІРЦ області";
2) Розробка програмного забезпечення "Пошук і детальний перегляд заяв на рівні МОН в розрізі областей та окремих ІРЦ";
3) Розробка програмного забезпечення "Пошук і детальний перегляд журналу висновків на рівні МОН в розрізі областей та окремих ІРЦ";
4) Розробка програмного забезпечення "Функціонал відображення в "Журналі заяв" дітей, які не з'явились на КО";
5) Розробка програмного забезпечення "Функціонал "Пошук" щодо дітей, які не з'явились на КО для всіх рівнів (ІРЦ, область, МОН);
6) Розробка програмного забезпечення "Автоматична статистика співвідношення сформованих ІПР на основі отриманих висновків в розрізі області, ІРЦ";
7) Розробка програмного забезпечення "Графічна візуалізація статистичних даних (співвідношення сформованих ІПР на основі отриманих висновків, співвідношення дітей, які не з'явились на КО, та ін.), автогенерація зведених файлів експорту даних звіту 1-ІРЦ, в рамках створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління;
8) Розробка програмного забезпечення "Розширення функціоналу "Журнал зустрічей" щодо додавання інформації про дитину та експорту зустрічей з фахівцями в таблицю;
9) Розробка програмного забезпечення "Розширення функціоналу "Кабінету фахівця" в частині додавання ознаки "виконуючий обов'язки" в таблиці "перелік фахівців системи";
10) Розробка програмного забезпечення "Функціонал створення висновку КО для фахівців з наявною ознакою "виконуючий обов'язки", а також у функціонал формування розділу висновку КО "фахівці ІРЦ, які провели оцінку";
11) Розробка функціоналу для відображення працевлаштованих фахівців за переліком посад та за віком та експорту цих результатів в таблицю.
Для батьківської та педагогічної спільноти також буде покращений функціонал системи в частині:
1) покращення доступу до інформації, необхідної для надання консультацій та допомоги педагогічним працівникам, які працюють з дітьми з ООП для вирішення питань;
2) залучення батьків для формування ІПР (без підпису батьків або офіційного представника ІПР не починає діяти);
3) залучення батьків для погодження закупівлі корекційних засобів за кошти інклюзивної субвенції;
4) Покращений графічний інтерфейс візуалізації статистичних даних;
5) Можливість отримання статистичних даних, як автозгенерованих по інформації із зведених файлів експорту даних звіту 1-ІРЦ.
Достовірна, наглядна інформація слугуватиме для забезпечення структурних підрозділів з питань діяльності ІРЦ органів управління освітою областей та МОН даними, що є основою для планування освітньої політики та здійснення реформаторських змін у сфері інклюзивної освіти. Легше відстеження змін, що відбуваються в цій сфері освіти, дасть змогу приймати більш обґрунтовані та виважені управлінські рішення. Проблема полягає у забезпеченні більш детального відображення результатів на рівні МОН у розрізі областей та включно до рівня ІРЦ.
Розширення функціоналу АС ІРЦ - це об'єктивно обумовлена необхідність модернізації системи в рамках автоматизованих процесів збору та обробки з метою досягнення більш повного та різностороннього відображення інформації, її графічної візуалізації.
Графічна візуалізація інформації в системі інклюзивної освіти АС ІРЦ повинна бути налаштована таким чином, щоб охоплювати усі рівні АС ІРЦ - рівень МОН, обласні структурні підрозділи, окремі ІРЦ.
Основною метою створення розширеного функціоналу АС ІРЦ є: розробка дружньої користувачу графічної візуалізацїї інформації, отриманої ним в результаті пошуку та обробки; підвищення оперативності та якості роботи користувача з обробленням необхідної йому інформації загалом.
При створенні розширеного функціоналу АС ІРЦ необхідно вирішити низку завдань: вдосконалення автоматизації процесів пошуку та візуалізацїї інформації; розроблення інтерфейсу дружнього користувачу щодо пошуку та візуалізацїї інформації відповідно до вимог цього ТЗ.
2.2 Функціональне призначення АС "ІРЦ"
Головним призначенням АС "ІРЦ" є забезпечення єдиного інтегрованого інформаційного середовища у сфері інклюзивної освіти, призначеного для оброблення відомостей, що утворюються у процесі діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття рішень на всіх рівнях управління інклюзивною освітою, використання необхідної інформації батьками та педагогами для забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та вдосконалення навчального процесу.
АС "ІРЦ" функціонує з метою:
• створення єдиної інформаційної інфраструктури для одержання, обробки та формування інформації у сфері інклюзивної освіти, у тому числі статистичної;
• забезпечення достовірності та цілісності даних;
• забезпечення створення електронних переліків фахівців, майна, відвідувачів інклюзивно-ресурсних центрів;
• створення доказової інформаційної бази для прийняття управлінських рішень у сфері інклюзивної освіти;
• інформаційно-телекомунікаційного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
• якісної організації процесів корекційно-розвивальних занять з дітьми із розладами аутичного спектру;
• надання консультацій та допомоги педагогічним працівникам, які працюють з дітьми з ООП для вирішення питань;
• залучення батьків для розроблення ІПР;
• залучення батьків для погодження закупівлі корекційних засобів за кошти інклюзивної субвенції;
• одержання, обробки і формування інформації, що відтворюється у заявах та висновках про проведення комплексної оцінки, індивідуальних програмах розвитку;
• створення електронного переліку інклюзивно-ресурсних центрів;
• забезпечення комплексного захисту інформації відповідно до вимог законодавства, у тому числі персональних даних, від несанкціонованого доступу та розмежування доступу до інформації, що зберігається та обробляється в АС "ІРЦ";
• інших потреб у сфері інклюзивної освіти, визначених законодавством. з розмежуванням прав доступу.
Робота ІТС має базуватися на однорідному інтерфейсі, з використанням загальноприйнятих і загальнозрозумілих термінів, мнемонічних і графічних позначень.
АРМ має бути реалізовано бей використання спеціальних клієнтських додатків, виключно на основі web-технології та бути сумісними з наступними браузерами:
• Microsoft Edge;
• Internet Explorer;
• Google Chrome;
• Mozilla Firefox.
2.3 Розробка і впровадження розширеного функціоналу
В результаті модернізації в рамках ТЗ авторизовані фахівці системи МОН в кабінеті мають отримати доступ до розширеного функціоналу АС ІРЦ, що реалізує наступне:
1) Розгортання рядків звіту 1-ІРЦ зведений МОН на рівні в розрізі областей з детальним відображенням інформації кожного з ІРЦ відповідної області;
2) Пошук і детальний перегляд заяв на рівні МОН в розрізі областей та окремих ІРЦ;
3) Пошук і детальний перегляд журналу висновків на рівні МОН в розрізі областей та окремих ІРЦ;
4) Функціонал щодо відображення в "Журналі заяв" дітей, які не з'явились на КО;
5) Пошук дітей, які не з'явились на КО, для всіх рівнів (ІРЦ, область, МОН);
6) Автоматична статистика співвідношення сформованих ІПР на основі отриманих висновків в розрізі області, ІРЦ;
7) Графічна візуалізація статистичних даних, автогенерація зведених файлів експорту даних звіту 1-ІРЦ в рамках створення модуля індикаторів інклюзивної освіти для інформування батьківської і учительської спільнот та управління;
8) Функціонал "Журнал зустрічей" щодо додавання інформації про дитину та експорту зустрічей з фахівцями в таблицю;
9) Функціонал в частині редагування та/або перегляду ознаки "виконуючий обов'язки" в переліку фахівців системи, а також у функціоналі формування розділу висновку КО "фахівці ІРЦ, які провели оцінку";
10) Функціонал створення висновку КО для фахівців з наявною ознакою "виконуючий обов'язки", а також у функціонал формування розділу висновку КО "фахівці ІРЦ, які провели оцінку".
Батьки та педагоги отримають доступ до більш інтерактивного та користувацько-дружнього інтерфейсу автоматизованої системи, а саме:
1) Доступ до оперативної та статистичної інформації щодо дітей, які обліковуються в системі;
2) Покращений графічний інтерфейс візуалізації статистичних даних;
3) Можливість отримання статистичних даних, як автозгенерованих по інформації із зведених файлів експорту даних звіту 1-ІРЦ.
2.4 Функціонал розгортання рядків звіту 1-ІРЦ (зведений) МОН
Для авторизованого користувача на сторінці "Панель адміністратора > Звіти > " відображається список звітів 1-ІРЦ з функціоналом "Розгорнути рядок звіту". Для розгортання рядків звіту 1-ІРЦ (зведений) МОН на рівні областей з детальним відображенням інформації кожного з ІРЦ відповідної області на веб-сторінці розгорнутих даних створити відповідний функціонал та додати кнопку для його запуску. Функціонал розгортає вибрані рядки звіту 1-ІРЦ (зведений) рівня МОН до рівня включно всіх відповідних рядків звітів 1-ІРЦ (зведений) областей та безпосередньо звітів інклюзивно-ресурсних центрів.
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Детальніше Посилання Відображення даних обраного рядка звітів всіх ІРЦ по кожній з областей. Звіти 1-ІРЦ
інклюзивних ресурсних центрів.
2.5 Функціонал пошуку і детальний перегляд заяв на рівні МОН
Для користувачів структурного підрозділу МОН на сторінці "ЖУРНАЛ обліку заяв щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини" створити наступні поля перед таблицею заяв під кнопками "Пошук", "Скинути фільтр" та посиланням "Експорт в CSV".
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Регіон Текстовий Визначення регіону Список областей, що випадає з додатковим пунктом "Всі"
ІРЦ Текстовий Визначення регіону Список ІРЦ, що випадає з додатковим пунктом "-" та "Всі"
Вік Числовий Кількість повних років
Роки народження Дата, рік з - Дата, рік по Інтервал років народження
Період подання Дата, з - Дата, по
Створити наступні поля в таблиці заяв для вводу тексту пошуку для граф "Прізвище, ім'я, по батькові батьків (одного з батьків) або законних представників, які подали заяву" та "Причина подання заяви".
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Прізвище, ім'я, по батькові батьків (одного з батьків) або законних представників, які подали заяву Текстовий Батьки або законні представники, які подали заяву
Причина подання заяви Текстовий Причина подання
2.6 Пошук і детальний перегляд журналу висновків
Для користувачів структурного підрозділу МОН на сторінці "ЖУРНАЛ ВИСНОВКІВ" створити наступні поля перед таблицею заяв під кнопками "Пошук", "Скинути фільтр" та посиланням "Експорт в CSV".
Створити поле "Період" для визначення періоду, в який були надані висновки
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Період Дата, з - Дата, по Період для візуалізації
Поле "Кількість" для відображення кількості наданих висновків за період
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Кількість висновків Числове Кількість на вибраний період за критеріями
Створити поля "Вік дитини", "Рік народження", "Період подання заяви"
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Вік дитини Числовий Кількість повних років
Рік народження Дата, рік з - Дата, рік по Інтервал років народження
Період подання заяви Дата, з - Дата, по Період подання заявки
Створити наступні поля в таблиці заяв для вводу тексту пошуку для граф "Прізвище та ініціали особи, відповідальної за оформлення висновку про комплексну оцінку".
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Прізвище та ініціали особи, відповідальної за оформлення висновку про комплексну оцінку Текстовий Особи, відповідальні за оформлення висновку ЖУРНАЛ ВИСНОВКІВ
НІР Наявність/відсутність ІПР ЖУРНАЛ ВИСНОВКІВ
2.7 Відображення в "Журналі заяв" дітей, які не з'явились на КО
Для користувачів структурного підрозділу МОН на сторінці "ЖУРНАЛ обліку заяв щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини" створити для заявок без висновку в таблиці після графи "Причина подання заяви" поле "Не з'явились на КО". Мітка в цьому полі установлюється фахівцем (особою, відповідальною за оформлення висновку про комплексну оцінку). При створенні висновку КО поле мітки автоматично стає не активним.
Назва поля Тип поля Зміст Джерело інформації
Не з'явились на КО Чек-бокс Неявка на КО в установлений термін Задається користувачем
2.8 "Пошук" дітей, які не з'явились на КО, для всіх рівнів (ІРЦ, область, МОН)
Для користувачів структурного підрозділу МОН на сторінці "ЖУРНАЛ обліку заяв щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини" створити для заявок без висновку в таблиці в графі "Не з'явились на КО" поле для пошуку заяв з такою міткою.
Назва поля Тин поля Зміст Джерело інформації
Не з'явились на КО Чек-бокс Не з'явились на КО Наявність/Відсутність

................
Перейти до повного тексту