1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.09.2019 № 1184
Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
Відповідно до пунктів 1.4, 1.8 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за № 628/15319, з метою реалізації рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 29.08.2019 (протокол № 6/4-19, пункт 2) "Про доповнення до Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2019 року"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити перелік навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, якій надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Хобзея П.К.
Міністр Г.І. Новосад
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
09.09.2019 № 1184
ПЕРЕЛІК
навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, якій надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України"
1. "Українська мова та читання" підручник для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 54) (у 4-х частинах) (Частини 1, 2 авт. Пономарьова К.І.), (Частини 3, 4 авт. Савченко О.Я.).
2. "Математика" підручник для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 54) (у 3-х частинах) (авт. Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.).
3. "Я досліджую світ" підручник для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 54) (у 3-х частинах) (авт. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Павич Н.М.).
Генеральний директор
директорату інклюзивної
та позашкільної освіти


В.В. Хіврич
( Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://www.mon.gov.ua )
Перейти до повного тексту