11.10.2018 № 1093 |
Міністр | Л. Гриневич |
Зміст дистанційного курсу | ||
Кількість годин | Модулі/теми | Зміст |
5 | Модуль 1. Компетентнісний підхід до навчання |
- Компетентнісний потенціал освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти . - Формування ключових компетентностей в учнів початкової школи: навчання через дію. - Підходи до формування ціннісних ставлень в учня початкової школи. |
5 | Модуль 2. Наскрізні уміння та їх роль у навчанні учнів |
- Суть поняття "наскрізні уміння". - Яку роль відіграють наскрізні уміння у здобутті учнями освіти. - Системний підхід до формування наскрізних умінь під час вивчення предметів різних освітніх галузей. |
5 | Модуль 3. Конструювання навчальних програм |
- Типова освітня програма, її структура. Змінні та незмінні компоненти. - Як розробляти навчальні програми. Конструктор навчальних програм. |
5 | Модуль 4. Планування освітньої діяльності |
- Підходи до календарного та поурочного планування в НУШ (на прикладі навчальних предметів та інтегрованих курсів). - Планування навчального дня та заняття. Гнучке варіативне планування. |
5 | Модуль 5. Способи інтеграції освітнього змісту |
- Інтегратори освітнього змісту: тема, проблемне питання, текст, спосіб діяльності. - Організація освітнього процесу учнів під час вивчення інтегрованих курсів. - Як розробити інтегроване навчальне заняття. Інтеграція видів діяльності учнів. |
5 | Модуль 6. Педагогіка партнерства |
- Як побудувати партнерські відносини учителя та учня. - Організація групової взаємодії учнів на уроках. |
5 | Модуль 7. Організація навчального діалогу в освітньому процесі |
- Навчальний діалог. Структура та функції. - Проблемне питання. Проблемна ситуація. Формулювання проблемних запитань. - Способи організації діалогової взаємодії. Роль учителя у діалозі. |
5 | Модуль 8. Виховання лідера у НУШ |
- Виховання лідерських якостей учнів. - Формування громадянських та демократичних цінностей в учнів. |
5 | Модуль 9. Сучасні технології навчання у початковій школі |
- Технологія розвитку критичного мислення. - Інтерактивні технології. - ТРВЗ-технологія. - Проектна технологія. |
5 | Модуль 10. Освітнє середовище класу |
- Динамічне освітнє середовище: рекомендації до організації. - Функціональний підхід до оформлення класної кімнати. Застосування різних осередків в освітньому процесі. |
5 | Модуль 11. Інклюзивне навчання |
- Створення безпечного дружнього середовища в класі. - Асистент учителя. Як правильно розподілити педагогічні ролі та функції. - Врахування принципів інклюзивної освіти у відборі дидактичних матеріалів. |
5 | Модуль 12. Оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ |
- Система формувального оцінювання. Вербальне оцінювання. Портфоліо учня. - Оцінювання компетентностей учнів початкової школи. - Самооцінювання та взаємооцінювання учнів. - Конфіденційність оцінювання. |
Примірні технічні вимоги | ||
Характеристика курсу | Вимоги | |
Складові навчальних матеріалів |
- не менше 60 навчальних відео (по 5 для кожного модуля), роздільна здатність не гірше 1920 х 1080; бітрейт: 320 кбіт/с, без артефактів комп'ютерної графіки у відео, тривалість не більше 10 хв.; - не менше 60 навчальних текстових додатків (по 5 для кожного модуля) з методичними й дидактичними матеріалами у форматі pdf (роздільна здатність не гірше 1280 х 720); - не менше 360 міжлекційних запитань; - не менше 180 модульних запитань; не менше 36 запитань у фінальному іспиті. |
|
Компоненти дистанційного курсу |
- програма навчання; - графік навчання; - система оцінювання результатів, умови видачі сертифіката; - розроблення відеолекцій з використання анімації, візуального супроводу й динаміки (роздільна здатність 1920 х 1080; бітрейт: 320 кбіт/с, без артефактів комп'ютерної графіки у відео); - розроблення обкладинок до відеолекцій із зазначенням назви курсу, теми лекції, ініціалів авторів лекцій курсу; - розмір: 1920 х 1080 пікселів; розширення не гірше 300 dpi; - розроблення тестових завдань різних типів (з вибором однієї правильної відповіді серед декількох варіантів відповідей; з вибором декількох правильних відповідей серед декількох варіантів відповідей; на встановлення відповідності); - розроблення додаткових навчальних матеріалів (у форматі pdf); - упорядкування банку тестових завдань з групуванням по категоріях; - формування індивідуальних та загальних звітів за результатами навчання користувачів курсу з можливістю фільтрування по декількох параметрах одночасно. |
|
Формування системи обліку користувачів дистанційного курсу |
- онлайн реєстрація користувачів курсу; - наявність функції аутентифікації користувачів курсу; - доступ до модулів системи за допомогою web-інтерфейсів; - архівація дій користувачів усіх рівнів доступу; - перегляд статистики тестування, кількість пройдених лекцій/модулів, виконаних завдань, слухачів, які отримали сертифікат; перегляд відео, веб-сторінок курсу; - імпорт завдань, сформованих у вигляді формату XML, до бази завдань; - автоматичне генерування сертифіката для користувача курсу в разі успішного завершення навчання. |
|
Формування статистичних звітів |
- кількість зареєстрованих учасників на курс; - успішність слухачів курсу: кількість пройдених лекцій/модулів, кількість виконаних завдань, кількість слухачів, які отримали сертифікат; - кількість переглядів відео; - кількість переглянутих веб-сторінок курсу; - вік і стать слухачів курсу; - дані про географічне розташування; - кількість виконаних/не виконаних завдань/тестових завдань. |