1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.05.2018 № 478
Про затвердження Порядку опрацювання Міністерством освіти і науки України звернень, які надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр"
На виконання Закону України "Про звернення громадян" , постанови. Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр""
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок опрацювання Міністерством освіти і науки України звернень, які надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - Порядок), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів Міністерства забезпечити виконання вимог цього Порядку.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника управління адміністративно-господарського та організаційного забезпечення Єрко І.А.
Державний секретар П. Полянський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
16.05.2018 № 478
ПОРЯДОК
опрацювання Міністерством освіти і науки України звернень що надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр"
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає організацію опрацювання в Міністерством освіти і науки України звернень громадян, підприємств, установ та закладів освіти, організацій, фізичних осіб, органів місцевого самоврядування (далі - звернення), що надходять на "гарячу лінію" Урядового контактного центру (далі - Центр).
2. Цей Порядок розроблено згідно із Законом України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постановами Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації" (далі - Інструкція), "Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр"" від 12 серпня 2009 р. № 898, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві освіти і науки України затверджено наказом МОН від 13 лютого 2018 року № 136, іншими нормативно-правовими актами з питань звернень.
3. Звернення, що надійшли від Центру, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства у порядку, встановленому Інструкцією.
II. Організація порядку розгляду та роботи за зверненнями громадян
1. Організація діловодства за зверненнями у МОН покладається на управління адміністративно-господарського та організаційного забезпечення, (далі - управління) та спеціально призначену посадову особу в управлінні (далі - працівник управління), яка відповідає за роботу із зверненнями, що надійшли від Центру. Працівник управління приймає та вносить до електронної бази даних звернень інформацію про стан роботи із зверненнями, що надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - база даних).
2. Особливості реєстрації звернень, що надійшли від Центру, визначені в Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві освіти і науки України, затвердженій наказом МОН від 13 лютого 2018 року № 136, зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 06 березня 2018 року за № 271/31723.
3. Звернення заявника надходить на розгляд МОН від Центру у вигляді електронної "реєстраційної картки звернення заявника", в якій зазначається прізвище, ім'я, по батькові заявника, номер контактного телефону, місце проживання заявника, електронна адреса або відомості про інші засоби зв'язку з ним, викладається суть порушених питань, зауважень, пропозицій, прохань чи вимог.
4. Працівник управління приймає від Центру звернення, вивантажує його із бази даних УКЦ та реєструє в АС "Системі електронного документообігу" МОН (далі - АС МОН).
5. Працівник управління аналізує зміст звернення та направляє його, відповідно розподілу функціональних обов'язків між Міністром, першим заступником, заступниками Міністра та повноваженнями державного секретаря МОН, на розгляд та накладання резолюції щодо порядку виконання та визначення головного виконавця (виконавців) тощо.

................
Перейти до повного тексту