- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Департаментам (управлінням)
освіти і науки обласних,
Київської міської
державних адміністрацій
Про здійснення державної атестації позашкільних навчальних закладів
Міністерство освіти і науки надсилає для використання в роботі рекомендації щодо організації та проведення державної атестації позашкільних навчальних закладів, підготовлені спільно з Державною інспекцією навчальних закладів України, громадськими організаціями, науковими та педагогічними працівниками позашкільних навчальних закладів у галузі позашкільної освіти з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів.
Просимо під час проведення атестації позашкільних навчальних закладів не збільшувати кількість звітних, інформаційних та інших матеріалів, обов'язковість подання яких не передбачена законодавством України.
Заступник Міністра |
П. Хобзей |
Додаток
до листа МОН
24.04.2017 № 1/9-221
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо організації та проведення державної атестації позашкільних навчальних закладів
Наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015
№ 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 173/26618, затверджено Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів.
Згідно із затвердженим
Порядком головними завданнями державної атестації позашкільного навчального закладу є забезпечення надання якісної позашкільної освіти, надання організаційно-методичної допомоги навчальним закладам, що атестуються, здійснення контролю за діяльністю навчальних закладів.
Атестаційна комісія під час вивчення діяльності позашкільного навчального закладу може розглядати такі питання:
1) загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу;
2) відповідність документації вимогам законодавства;
3) створення умов для надання позашкільної освіти для дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами;
4) забезпечення оптимальної управлінської діяльності;
5) організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;
6) забезпечення соціально-психологічного супроводу вихованців (учнів, слухачів);
7) роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об'єднаннями.
Зокрема, під час вивчення стану документації позашкільного навчального закладу (далі - ПНЗ) звертається увага на дотримання вимог
Примірної інструкції з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах (наказ Міністерства від 23.08.2012 № 947), що дозволить зробити висновки про виконання закладом завдань, визначених законодавством у сфері позашкільної освіти, дотримання ним вимог нормативно-правових актів, відповідність діяльності ПНЗ статуту.
................Перейти до повного тексту