1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
24.04.2017 № 1/9-221
Департаментам (управлінням)
освіти і науки обласних,
Київської міської
державних адміністрацій
Про здійснення державної атестації позашкільних навчальних закладів
Міністерство освіти і науки надсилає для використання в роботі рекомендації щодо організації та проведення державної атестації позашкільних навчальних закладів, підготовлені спільно з Державною інспекцією навчальних закладів України, громадськими організаціями, науковими та педагогічними працівниками позашкільних навчальних закладів у галузі позашкільної освіти з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів.
Просимо під час проведення атестації позашкільних навчальних закладів не збільшувати кількість звітних, інформаційних та інших матеріалів, обов'язковість подання яких не передбачена законодавством України.
Заступник Міністра П. Хобзей
Додаток
до листа МОН
24.04.2017 № 1/9-221
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо організації та проведення державної атестації позашкільних навчальних закладів
Наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 173/26618, затверджено Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів.
Згідно із затвердженим Порядком головними завданнями державної атестації позашкільного навчального закладу є забезпечення надання якісної позашкільної освіти, надання організаційно-методичної допомоги навчальним закладам, що атестуються, здійснення контролю за діяльністю навчальних закладів.
Атестаційна комісія під час вивчення діяльності позашкільного навчального закладу може розглядати такі питання:
1) загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу;
2) відповідність документації вимогам законодавства;
3) створення умов для надання позашкільної освіти для дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами;
4) забезпечення оптимальної управлінської діяльності;
5) організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;
6) забезпечення соціально-психологічного супроводу вихованців (учнів, слухачів);
7) роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об'єднаннями.
Зокрема, під час вивчення стану документації позашкільного навчального закладу (далі - ПНЗ) звертається увага на дотримання вимог Примірної інструкції з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах (наказ Міністерства від 23.08.2012 № 947), що дозволить зробити висновки про виконання закладом завдань, визначених законодавством у сфері позашкільної освіти, дотримання ним вимог нормативно-правових актів, відповідність діяльності ПНЗ статуту.

................
Перейти до повного тексту