1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.07.2017 № 1039
Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
Відповідно до пункту 1.8 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України , затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за № 628/15319, з метою реалізації рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 22.06.2017 року (протокол № 5/7-19) "Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити перелік навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, якій надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
Міністр Л.М. Гриневич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
14.07.2017 № 1039
ПЕРЕЛІК
навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, якій надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України"
1. Програма "Українська мова. Читання. 1-4 класи" для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Іванченко С.В., Ліщук Н.І., Гаценко С.П., Піддубна П.М.).
2. Навчально-методичний посібник "Навчаємося з радістю: компенсаторне навчання української мови" для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Іванченко С.В., Ліщук Н.І., Макарчук Н.О., Морозова Н.В., Піддубна П.М.).
3. Програма з трудового навчання "Агровиробництво. 10 клас" для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Хмельницька І.В.).
4. Комплект навчальних програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. 8-10 класи. ("Основи здоров'я", "Інформатика", "Музичне мистецтво", "Українська мова", "Математика", "Основи правознавства", "Українська література", "Трудове навчання (офісно-палітурна справа)", "Трудове навчання (взуттєва справа)", "Трудове навчання (професійно-трудове самовизначення "Крок до мети" (варіативний модуль)", "Трудове навчання (швейна справа)", "Трудове навчання (квітникарство)", "Трудове навчання (столярна справа)", "Трудове навчання (сільськогосподарська праця)", "Трудове навчання (штукатурно-малярна справа. 4-10 класи)", "Природознавство", "Фізична культура", "Фізика і хімія у побуті") (авт. Висоцька А.М., Косенко Ю.М., Королько Н.І., Блеч Г.О., Трикоз С.В., Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Бобренко І.В. та інші).
5. Програма з корекційно-розвиткової роботи "Соціально-побутове орієнтування" для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Остапенко Л.І., Тарновська Л.І.).
6. Програма з корекційно-розвиткової роботи "Світ мистецтва" для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Дмитрієва І.В.).
7. Програма з корекційно-розвиткової роботи "Корекція розвитку (розвиток художньо-естетичної діяльності)" для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (авт. Гаман Л.М., Чеботарьова О.В.).

................
Перейти до повного тексту