1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.10.2016 № 1254
Про реорганізацію Академії муніципального управління
Відповідно до статей 104- 107 Цивільного кодексу України, статей 32, 40, 42, 44, - 49-2 Кодексу законів про працю України, статті 31 Закону України "Про вищу освіту", Заковів України "Про управління об'єктами державної власності", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2016 р. № 694-р "Про реорганізацію Академії муніципального управління",
НАКАЗУЮ:
1. Реорганізувати Академію муніципального управління (код ЄДРПОУ 22927068) шляхом приєднання до Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського (код ЄДРПОУ 02070967).
2. Установити, що:
2.1. Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського є правонаступником всього майна, прав та обов'язків Академії муніципального управління.
2.2. Здобувані вищої освіти Академії муніципального управління продовжують навчання у Таврійському національному університеті імені В. І. Вернадського.
3. Створити комісію з реорганізації Академії муніципального управління (далі - Комісія) у складі згідно з додатком. Місцезнаходження Комісії визначити за адресою: м. Київ, вул. І. Кудрі, 33.
4. Установити, що відповідно до частини четвертої статті 105 Цивільного кодексу України з моменту призначення Комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами Академії муніципального управління.
5. Комісії:
5.1. У триденний строк повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про прийняте рішення щодо реорганізації Академії муніципального управління шляхом приєднання до Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, подати йому в установленому законодавством порядку документи, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідних записів, у тому числі повідомити про персональний склад Комісії.
5.2. Розробити та організувати виконання плану реорганізації Академії муніципального управління.
5.3. Вжити всіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомити їх про реорганізацію Академії муніципального управління. Встановити строк заявлення кредиторами вимог до Академії муніципального управління - два місяці з дня публікації повідомлення.
5.4. Здійснити інвентаризацію майна Академії муніципального управління.
5.5. У встановленому законодавством порядку вжити заходів щодо забезпечення трудових прав працівників Академії муніципального управління.
5.6. Після закінчення строку для заявлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог скласти передавальний акт, який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов'язків Академії муніципального управління стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами, та в десятиденний строк подати на затвердження Міністерству освіти і науки України.
5.7. Здійснити передачу-приймання майна з балансу Академії муніципального управління на баланс Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського.
5.8. У триденний строк від дати внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про реорганізацію Академії муніципального управління надати Міністерству освіти і науки України копію витягу з цього реєстру.
5.9. Здійснити у встановленому законодавством порядку інші заходи, пов'язані з реорганізацією Академії муніципального управління.
5.10. Після завершення процедури реорганізації Академії муніципального управління надати Міністерству освіти і науки України інформацію про вжиті заходи щодо виконання цього наказу.
6. В. о. ректора Академії муніципального управління Дацію О. І. забезпечити:
6.1. Безперешкодний доступ членів Комісії до будівель, приміщень та структурних підрозділів.
6.2. Надання первинних документів фінансово-господарської та іншої діяльності на вимогу членів Комісії.
7. Установити, що Дацій О. І. є відповідальним за збереження майна, службових документів та інформації, яку вони містять, втрату і несанкціоноване знищення документів.

................
Перейти до повного тексту