1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.10.2016 № 1191
Про затвердження Статуту Ірпінського державного коледжу економіки та права
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 15 Закону України "Про вищу освіту", пункту 3 частини першої статті 6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності", пункту 11 частини першої статті 15 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" та підпункту 54 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Статут Ірпінського державного коледжу економіки та права (нова редакція), прийнятий загальними зборами трудового колективу 04 серпня 2016 року, що додається.
2. Виконуючій обов'язки директора (керівнику) Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету державної податкової служби України Пілевич О. А. подати Статут на державну реєстрацію в порядку, встановленому законодавством.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора департаменту вищої освіти Шарова О. І.
Міністр Л. М. Гриневич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
від 04.10.2016 рік № 1191
Міністр Л.М. Гриневич
СТАТУТ
ІРПІНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО КОЛЕДЖУ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВА
Код ЄДРПОУ 22884554
ПРИЙНЯТО
Загальними зборами трудового колективу
Київського фінансово -економічного коледжу
Національного університету ДПС України
04 серпня 2016 року, протокол №4
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1.1. Статут Ірпінського державного коледжу економіки та права (далі - Коледж) розроблений відповідно до законодавства України і є документом, що регламентує його діяльність.
1.2. Повна назва Коледжу: Ірпінський державний коледж економіки та права.
1.3. Коледж утворений наказом Державної податкової адміністрації України "Про створення Київського фінансово-економічного коледжу" від 08.12.1997р. № 445 на базі Київського філіалу Українського фінансово-економічного інституту (Київська обл., м. Ірпінь), який, в свою чергу, був правонаступником Київського філіалу Одеського фінансово-економічного коледжу і відповідно до наказу Міністерства фінансів України "Про створення Українського фінансово-економічного інституту" від 23.02.1996 р.
Із створенням Академії державної податкової служби України (далі-Академія) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про створення Академії державної податкової служби України" від 21.12.1999р. № 2346 Коледж стає структурним підрозділом Академії із збереженням статусу юридичної особи.
У зв'язку із перетворенням Академії у Національний університет державної податкової служби України розпорядження Кабінету Міністрів України "Про перетворення Національної академії державної податкової служби України" від 23.08.2006р. №472 Коледж перейменовано на Київський фінансово-економічний коледж Національного університету державної податкової служби України.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України "Про перейменування Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету державної податкової служби України" від 27.07.2016 р. №886 Коледж перейменовано в Ірпінський державний коледж економіки та права.
1.4. Згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про передачу цілісних майнових комплексів навчальних закладів та державної установи до сфери управління Міністерства освіти і науки України" від 04.02.2015 р. №87 Коледж заснований на державній власності та підпорядкований Міністерству освіти і науки України.
1.5. Місцезнаходження Коледжу: вул. Університетська, 31
м. Ірпінь, Київська область, 08201
тел. (045-97) 62-4-10 факс (045-97) 61-3-34 електрона почта: kfek@ukr.net:
1.6. Діяльність Коледжу ґрунтується на гуманістичних, демократичних традиціях світової та вітчизняної освіти, науки і культури.
1.7. Основним напрямом діяльності Коледжу в межах загального та спеціального фонду державного бюджету є підготовка фахівців для органів фінансової системи, бюджетних організацій, а також на замовлення інших юридичних і фізичних осіб.
1.8. Здобуття вищої освіти здійснюється Коледжем на принципах незалежності від впливу політичних партій і релігійних організацій.
1.9. День Коледжу відзначається щорічно 8 грудня всіма структурними підрозділами.
1.10. Основною метою діяльності Коледжу є підготовка фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "молодший спеціаліст" на основі базової загальної середньої освіти, створення навчально-методичних, виховних, організаційних, матеріальних та інших умов для здобуття громадянами вищої освіти, забезпечення потреб суспільства і держави у висококваліфікованих фахівцях.
1.11. Коледж здійснює підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "молодшого спеціаліста" та має право продовжити освітню діяльність з підготовки фахівців освітньо-професійного ступеня молодшого бакалавра за умови отримання відповідної ліцензії.
Особливості ліцензування освітньої діяльності вищих навчальних закладів І рівня акредитації для отримання ліцензії на підготовку фахівців освітньо-професійного ступеня молодшого бакалавра встановлюються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
1.12. Коледж є юридичною особою, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав і обов'язків, бути позивачем і відповідачем у суді.
1.13. Коледж має печатку із зображенням Державного Герба України зі своїм найменуванням, інші печатки та штампи.
1.14. Коледж здійснює свою діяльність згідно з Законами України "Про освіту", "Про вищу освіту", нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України з питань освітньої діяльності, цим Статутом, іншими нормативно-правовими актами.
1.15. Акредитований з певних галузей знань (спеціальностей) Коледж має право видавати диплом про освіту за цими галузями знань (спеціальностями) за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
1.16. Структурні підрозділи Коледжу створюються відповідно до законодавства та головних завдань його діяльності і функціонують згідно з окремими положеннями про них.
Структурними підрозділами Коледжу є:
1) відділення;
2) предметні (циклові) комісії;
3) навчально-методичний кабінет;
1.17. Структурні підрозділи, що входять до складу Коледжу, мають право на прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції, якщо ці рішення не суперечать законодавству та відповідають цьому Статуту, положеню про відокремлені структурні підрозділи.
Структурні підрозділи Коледжу функціонують відповідно до окремих Положень, що розробляються згідно з законодавством та після схвалення педагогічною радою затверджуються директором Коледжу.
Відділення - структурний підрозділ, що об'єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, методичні та інші підрозділи. Відділення утворюються згідно з рішенням директора Коледжу, якщо на ньому навчається не менше як 150 студентів.
Предметна (циклова) комісія - структурний навчально-методичний підрозділ, що проводить виховну, навчальну та методичну роботу з однієї або кількох споріднених навчальних дисциплін. Предметна (циклова) комісія створюється згідно з рішенням директора Коледжу за умови, що до її складу входять не менше 3-х педагогічних працівників.
1.19. Коледж може створювати підрозділи, що надають платні освітні послуги відповідно до законодавства. Такі підрозділи підпорядковуються безпосередньо директорові Коледжу, який призначає керівника підрозділу.
1.20. Коледж є неприбутковою організацією.
Коледжу заборонений розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини між засновником, працівниками (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску).
Доходи (прибутки) Коледжу використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Коледжу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами Коледжу.
2. ПОВНОВАЖЕННЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
2.1. Коледж щодо управління його діяльністю підпорядкований Міністерству освіти і науки України, повноваження якого визначено в межах законодавства.
2.2. Міністерство освіти і науки України:
1) затверджує Статут Коледжу за поданням Загальних зборів трудового колективу Коледжу або затверджує його нову редакцію;
2) укладає в місячний строк контракт з директором Коледжу, обраним за конкурсом у порядку, встановленому Законом України "Про вищу освіту";
3) за поданням Загальних зборів трудового коллективу Коледжу достроково розриває контракт із директором Коледжу на підставах, визначених законодавством про працю, чи за порушення цього Статуту та умов контракту;
4) здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Коледжу;
5) здійснює контроль за дотриманням цього Статуту;
6) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством;
7) здійснює ліцензування та акредитацію Коледжу, видає ліцензії, сертифікати за спеціальностями;
2.3. Організовує фінансове забезпечення Коледжу в межах бюджетних асигнувань передбачених Законом про Державний бюджет на відповідний рік за напрямами витрат для здійснення основної мети та діяльності Коледжу.
2.4. Затверджує штатний розпис та кошторис Коледжу у порядку встановленому законодавством.
3. ОБСЯГ ЦИВІЛЬНОЇ ПРАВОЗДАТНОСТІ КОЛЕДЖУ
3.1. Цивільна правоздатність Коледжу виникає з моменту його створення і припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) запису про його припинення. Цивільна правоздатність Коледжу складається з його прав та обов'язків.
3.2. Основним завданням Коледжу є:
1 Здійснення освітньої діяльності, що включає навчальну, виховну, культурну, методичну діяльність;
2) забезпечення виконання умов державного замовлення та інших угод
щодо підготовки фахівців з вищою освітою;
3) забезпечення набуття студентами знань в економічній та юридичній галузях, підготовка їх до професійної діяльності;
4) забезпечення умов для оволодіння системою знань про людину, природу і суспільство; формування соціально зрілої, творчої особистості; виховання морально, психічно та фізично здорового покоління громадян; формування громадянської позиції, патріотизму, почуття власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свою долю, долю суспільства, держави і людства;
5) довузівська підготовка абітурієнтів до вступу у вищі навчальні заклади;
6) співпраця зі спеціалізованими школами, гімназіями, ліцеями;
7) успадкування та розвиток національних традицій українського народу, створення у своїй діяльності умов для цього;
8) забезпечення високих етичних норм, атмосфери доброзичливості та взаємної поваги у стосунках між працівниками, викладачами та студентами;
9) інформування абітурієнтів і студентів про ситуацію, що склалася на ринку праці;
10) створення належних умов для охорони здоров'я; просвітницька діяльність;
11) виконання інших завдань відповідно до Закону України "Про вищу освіту".
3.3. Діяльність Коледжу провадиться на принципах:
1) автономії та самоврядування;
2) розмежування прав, повноважень і відповідальності до сфери управління якого належить Коледж, органів управління Коледжу та його структурних підрозділів;
3) поєднання колегіальних та єдиноначальних засад;
4) незалежності від політичних партій і релігійних організацій.
3.4. Автономія та самоврядування Коледжу реалізується відповідно до законодавства і передбачає право:
1) розробляти та реалізовувати освітні програми в межах ліцензованої спеціальності;
2) самостійно визначати форми навчання та форми організації освітнього процесу;
3) приймати на роботу педагогічних та інших працівників;
4) надавати додаткові освітні та інші послуги відповідно до законодавства;
5) самостійно розробляти та запроваджувати власні програми освітньої та інноваційної діяльності;
6) самостійно запроваджувати спеціалізації, визначати їх зміст і програми навчальних дисциплін;
7) присуджувати ступені вищої освіти здобувачам вищої освіти, які відповідно до законодавства успішно пройшли процедуру атестації після завершення навчання на відповідному рівні вищої освіти;
8) утворювати загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з органами місцевого самоврядування;
9) утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати свої структурні підрозділи;
10) провадити на підставі відповідних договорів спільну діяльність з навчальними закладами, науковими установами та іншими юридичними особами;
11) брати участь у роботі міжнародних організацій;
12) запроваджувати власну символіку та атрибутику;
13) встановлювати власні форми морального та матеріального заохочення учасників освітнього процесу;
14) звертатися з ініціативою до органів, що здійснюють управління у сфері вищої освіти, про внесення змін до чинних або розроблення нових нормативно-правових актів у сфері вищої освіти, а також брати участь у роботі над проектами;
15) провадити фінансово-господарську та іншу діяльність відповідно до законодавства та цього Статуту;
16) розпоряджатися власними надходженнями, зокрема від надання платних послуг;
17) відкривати поточні та депозитні рахунки в банках;
18) здійснювати інші права, що не суперечать законодавству.
Коледж зобов'язаний:
1) вживати заходів, у тому числі шляхом запровадження відповідних новітніх технологій, щодо запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових роботах наукових, науково-педагогічних, педагогічних, інших працівників і здобувачів вищої освіти та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;
2) мати внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти;
3) створювати необхідні умови для здобуття вищої освіти особами з особливими освітніми потребами;
4) оприлюднювати на офіційному веб-сайті, на інформаційних стендах та в будь-який інший спосіб інформацію про реалізацію своїх прав і виконання зобов'язань.
3.5. Права та обов'язки педагогічних працівників, інших працівників та осіб, які навчаються у Коледжі, визначаються відповідно до законодавчих та нормативних актів з питань вищої освіти, Колективного договору та цього Статуту.
3.6. За рішенням загальних зборів трудового колективу Коледжу працівникам Коледжу та особам, які навчаються, можуть бути надані додаткові права та обов'язки.
4. УПРАВЛІННЯ КОЛЕДЖЕМ
4.1. Безпосереднє управління діяльністю Коледжу здійснює його керівник - директор.
4.2. Порядок обрання та звільнення з посади директора Коледжу:
4.2.1. Кандидат на посаду директора Коледжу має бути громадянином України, повинен вільно володіти державною мовою і мати стаж роботи на посаді педагогічних працівників не менше 10 років.
Одна і та сама особа не може бути директором Коледжу більше ніж два строки.
4.2.2. Вибори директора Коледжу проводяться з дотриманням таких принципів:
1) відкритості;
2) гласності;
3) таємного та вільного волевиявлення;
4) добровільної участі у виборах;
5) демократичності;
6) забезпечення рівності прав учасників виборів.
4.2.2.1. Процедура обрання директора Коледжу складається з таких етапів:
1) оголошення конкурсу та прийом документів від претендентів на посаду директора Коледжу;
2) підготовка виборів;
3) проведення виборів.
4.3. Міністерство освіти і науки України оголошує конкурс на заміщення посади директора Коледжу не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку контракту особи, яка обіймає посаду. У разі дострокового припинення повноважень директора Коледжу конкурс оголошується протягом тижня з дня утворення вакансії.
4.4. Міністерство освіти і науки України протягом двох місяців з дня оголошення конкурсу на посаду директора Коледжу приймає пропозиції щодо претендентів на посаду директора Коледжу і протягом 10 днів з дня завершення терміну подання відповідних пропозицій вносить кандидатури претендентів, які відповідають вимогам, для голосування.
4.5. Директор коледжу обирається шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
4.6. Брати участь у виборах директора Коледжу мають право
1) педагогічні штатні працівники Коледжу;
2) представники з числа інших штатних працівників, які обираються відповідними працівниками шляхом прямих таємних виборів;
3) виборні представники з числа студентів, які обираються студентами шляхом прямих таємних виборів.
4.7. Загальна кількість (повний склад) педагогічних працівників Коледжу повинна становити не менше 75 відсотків. Загальна кількість осіб, які мають право брати участь у виборах, кількість виборних представників з числа інших працівників Коледжу - до 10 відсотків, а кількість виборних представників з числа студентів не менше 15 відсотків осіб, які мають право брати участь у виборах.
4.8. Особливості виборчої системи директора Коледжу регулюються Законом України "Про вищу освіту" від 01.07.2014 року № 1556-VII, Методичними рекомендаціями щодо особливостей виборчої системи та порядку обрання керівника вищого навчального закладу, затверджених постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання реалізації статті 42 Закону України "Про вищу освіту"" від 05.12.2014 № 726, цим Статутом.
4.9. Вибори вважаються такими, що відбулися, якщо участь у них взяло більше 50 відсотків від загальної кількості осіб, які мають право брати участь у виборах, кожен з яких має один голос і голосує особисто.
4.10. З особою (кандидатурою), яка набрала більше 50 відсотків голосів осіб, які мають право брати участь у виборах, Міністерство освіти і науки України укладає контракт строком на п'ять років не пізніше одного місяця з дня її обрання.
4.11. Директор Коледжу може бути звільнений з посади Міністерством освіти і науки України, а також у зв'язку з прийняттям рішення про його відкликання зборами трудового колективу, які його обрали на посаду з підстав, визначених законодавством про працю, за порушення Статуту Коледжу та умов контракту. Рішення про відкликання директора Коледжу приймається більшістю голосів за умов присутності не менш як двох третин статутного складу зборів трудового колективу Коледжу.
4.12. Директор Коледжу підпорядковується Міністерству освіти і науки України.
4.13. Права та обов'язки директора Коледжу:
1) організовує діяльність Коледжу;
2) вирішує питання фінансово-господарської діяльності Коледжу, затверджує його структуру;
3) видає накази і розпорядження, дає обов'язкові для виконання всіма учасниками освітнього процесу і структурними підрозділами Коледжу, доручення;
4) відповідає за результати діяльності вищого навчального закладу перед Міністерством освіти і науки України;
5) є розпорядником майна і коштів;
6) забезпечує виконання фінансового плану (кошторису), укладає договори;
7) призначає на посаду та звільняє з посади працівників;
8) забезпечує охорону праці, дотримання законності та порядку;
9) визначає функціональні обов'язки працівників;
10) формує контингент осіб, які навчаються у Коледжі;
11) відраховує з Коледжу та поновлює на навчання до нього здобувачів вищої освіти за погодженням з органами студентського самоврядування та первинною профспілковою організацією осіб, які навчаються (якщо дана особа є членом профспілки), на підставах, установлених Законом України "Про вищу освіту";
12) забезпечує організацію та здійснення контролю за виконанням навчальних планів і програм навчальних дисциплін;
13) контролює дотримання всіма підрозділами штатно-фінансової дисципліни;
14) здійснює контроль за якістю роботи педагогічних, науково-педагогічних, наукових та інших працівників;
15) забезпечує створення умов для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю Коледжу;
16) сприяє та створює умови для діяльності органів студентського самоврядування, організацій профспілок працівників і студентів Коледжу, громадських організацій, які діють у вищому навчальному закладі;
17) сприяє формуванню здорового способу життя у здобувачів вищої освіти, зміцненню спортивно-оздоровчої бази вищого навчального закладу, створює належні умови для занять масовим спортом;
18) спільно з виборними органами первинних організацій профспілок працівників і студентів Коледжу подає для затвердження вищому колегіальному органу громадського самоврядування Коледжу правила внутрішнього розпорядку та колективний договір і після затвердження підписує їх;
19) здійснює інші передбачені законодавством повноваження.
Директор Коледжу відповідає за провадження освітньої, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності у Коледжі, за результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження нерухомого та іншого майна Коледжу;
4.14. Директор коледжу щороку звітує перед Міністерством освіти і науки України та Загальними зборами трудового колективу Коледжу .
4.15. Директор Коледжу зобов'язаний оприлюднювати щорічний звіт про свою діяльність на офіційному веб-сайті Коледжу.
4.16. Директор Коледжу відповідно до цього Статуту може делегувати частину своїх повноважень своїм заступникам і керівникам структурних підрозділів.
4.17. Для вирішення поточних питань діяльності Коледжу створюються такі робочі та дорадчі органи:
1) адміністративна рада;
2) приймальна комісія;
3) педагогічна рада;
4) методична рада.
4.18. Адміністративна рада створюється для оперативного вирішення поточних питань навчальної, науково-дослідної, фінансово-господарської та іншої діяльності Коледжу, що потребують колегіального обговорення. До її складу входять директор, заступники та інші посадові особи Коледжу.
На засідання адміністративної ради можуть бути запрошені керівники структурних підрозділів та інші працівники вищого навчального закладу, представники органів студентського самоврядування.
Засідання адміністративної ради проводяться за потреби або в терміни, визначені директором Коледжу.
4.20. Для організації та проведення прийому студентів до Коледжу створюється приймальна комісія, головним завданням якої є формування контингенту студентів усіх форм навчання із числа найбільш підготовленої та здібної молоді. Діяльність приймальної комісії здійснюється відповідно до чинного Положення про приймальну комісію.
4.21. Дорадчим органом Коледжу є педагогічна рада. Педагогічну раду Коледжу очолює її голова який обирається таємним голосуванням з числа членів Педагогічної ради Коледжу. До складу педагогічної ради входять:
1) педагогічні працівники;
2) головний бухгалтер;
3) студенти - представники органів студентського самоврядування та профспілкового комітету;
Основними функціями педагогічної ради є:
1) контроль за організацією навчально-виховного процесу;
2) контроль за підвищенням педагогічної майстерності;
3) розгляд програм (робочих програм) навчальних дисциплін;
4) контроль за процесом підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
5) створення (скасування) відділень, предметних (циклових) комісій відповідно до вимог, установлених органами державного управління освітою; виходячи з рішень педагогічної ради з цих питань, директор видає наказ по впровадженню.
Рішення педагогічної ради є правомочним, якщо на раді присутні не менше двох третин її членів та прийняті більшістю присутніх. Рішення вводяться в дію наказом директора Коледжу.
4.22. Методична рада - колегіальний орган, який об'єднує працівників, безпосередньо зайнятих у навчально-виховному процесі. Вона створюється з метою вдосконалення якості навчання та виховання, підвищення професійної кваліфікації і педагогічної майстерності викладачів.
Головою методичної ради є заступник директора Коледжу з навчальної роботи.
Повноваження методичної ради:
1) обговорення і підготовка рекомендацій з питань навчально-виховної та методичної роботи;
2) видання рекомендацій щодо втілення в навчальний процес нових ефективних форм і методів навчання;
3) впровадження і опанування педагогічними працівниками сучасних інформаційних технологій;
4) постійне вивчення і широке розповсюдження передового досвіду викладачів Коледжу та інших вищих навчальних закладів.
4.23. Положення про робочі та дорадчі органи затверджуються наказом директора Коледжу відповідно до Статуту Коледжу.
5. ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА СТУДЕНСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ КОЛЕДЖУ
5.1. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування Коледжу є Загальні збори трудового колективу, включаючи виборних представників з числа студентів.
5.2. Порядок скликання і прийняття рішень Загальних зборів трудового колективу Коледжу визначається цим Статутом.
Збори трудового колективу Коледжу скликає директор, який відповідним наказом встановлює порядок та строки їх проведення. Збори трудового колективу Коледжу можуть також скликатися за ініціативою Педагогічної ради, профспілкового комітету оформленною відповідним рішенням, а також за ініціативою не менше 2/3 працівників.
5.3. У Загальних зборах трудового колективу Коледжу представлені всі категорії учасників освітнього процесу Коледжу. При цьому не менш як 75 відсотків складу членів виборного органу повинні становити педагогічні працівники Коледжу, які працюють на постійній основі, і не менш як 15 відсотків - виборні представники з числа студентів, які обираються студентами шляхом прямих таємних виборів.
5.4. Загальні збори трудового колективу Коледжу скликаються не рідше одного разу на рік.
Загальні збори трудового колективу Коледжу вважаються повноважними якщо на них присутні не менше 2/3 працівників.
5.5 Загальні збори трудового колективу Коледжу:
1) приймає Статут Коледжу чи зміни (доповнення) до нього;
2) заслуховує щороку звіт директора Коледжу та оцінює його діяльність;
3) обирає комісію з трудових спорів відповідно до законодавства про працю;
4) розглядає питання про дострокове припинення повноважень директора Коледжу;
5) затверджує правила внутрішнього розпорядку Коледжу і колективний договір;
6) розглядає інші питання діяльності Коледжу.
5.6. У Коледжі діє студентське самоврядування, яке є невід'ємною частиною громадського самоврядування Коледжу. Студентське самоврядування - це право і можливість студентів вирішувати питання навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів, а також брати участь в управлінні Коледжем.
Студентське самоврядування об'єднує всіх студентів Коледжу. Усі студенти Коледжу мають рівні права та можуть обиратися та бути обраними в робочі, дорадчі, виборні та інші органи студентського самоврядування.
Студентське самоврядування забезпечує захист прав та інтересів студентів та їх участь в управлінні Коледжем. Студентське самоврядування здійснюється студентами безпосередньо і через органи студентського самоврядування, які обираються шляхом прямого таємного голосування студентів.
5.7. У своїй діяльності органи студентського самоврядування керуються законодавством, цим Статутом та положенням про студентське самоврядування Коледжу.
5.8. Органи студентського самоврядування діють на принципах:
1) добровільності, колегіальності, відкритості;
2) виборності та звітності органів студентського самоврядування;
3) рівності права студентів на участь у студентському самоврядуванні;
4) незалежності від впливу політичних партій та релігійних організацій.
Органи студентського самоврядування можуть мати різноманітні форми (парламент, сенат, старостат, студентський ректорат, студентські деканати, студентські ради тощо).
Представницькі, виконавчі та контрольно-ревізійні органи студентського самоврядування обираються строком на один рік. Студенти, обрані до складу органів студентського самоврядування, можуть бути усунені із своїх посад за результатами загального таємного голосування студентів. Для ініціювання такого голосування потрібно зібрати підписи не менш як 10 відсотків студентів Коледжу.
Керівник студентського самоврядування та його заступники можуть перебувати на посаді не більш як два строки.
З припиненням особою навчання у Коледжі припиняється її участь в органі студентського самоврядування у порядку, передбаченому положенням про студентське самоврядування Коледжу.
Орган студентського самоврядування може бути зареєстрований як громадська організація відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про вищу освіту".
5.9. Органи студентського самоврядування:
1) беруть участь в управлінні Коледжем у порядку, встановленому Законом України "Про вищу освіту" та цим Статутом;
2) беруть участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення освітнього процесу, призначення стипендій, організації дозвілля, оздоровлення, побуту та харчування;
3) проводять організаційні, просвітницькі, спортивні, оздоровчі та інші заходи;
4) беруть участь у заходах (процесах) щодо забезпечення якості вищої освіти;
5) захищають права та інтереси студентів, які навчаються у Коледжі;
6) делегують своїх представників до робочих, консультативно-дорадчих органів Коледжу;
7) приймають акти, що регламентують їх організацію та діяльність;
8) беруть участь у вирішенні питань забезпечення належних побутових умов проживання студентів у гуртожитках та організації харчування студентів;
9) розпоряджаються коштами та іншим майном, що перебувають на балансі та банківських рахунках органів студентського самоврядування;
10) вносять пропозиції щодо змісту навчальних планів і програм;
11) вносять пропозиції щодо розвитку матеріальної бази Коледжу, у тому числі з питань, що стосуються побуту та відпочинку студентів;

................
Перейти до повного тексту