1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.09.2003 N 614
Про оголошення постанови КМУ від 28.08.03 N 1377 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей, які можуть бути усиновлені, осіб, які бажають усиновити дитину, та здійснення нагляду за дотриманням прав дітей після усиновлення"
Оголошую постанову КМУ від 28.08.2003 р. N 1377 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей, які можуть бути усиновлені, осіб, які бажають усиновити дитину, та здійснення нагляду за дотриманням прав дітей після усиновлення".
На виконання постанови КМУ від 28.08.2003 р. N 1377
НАКАЗУЮ:
1. Постанову КМУ від 28.08.2003 р. N 1377 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей, які можуть бути усиновлені, осіб, які бажають усиновити дитину, та здійснення нагляду за дотриманням прав дітей після усиновлення" (далі - Порядок) довести до Міністерства освіти Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської державних адміністрацій.
2. Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської державних адміністрацій;
2.1. Довести зазначену постанову до відома керівників закладів, у яких перебувають діти, позбавлені батьківського піклування, та органів управління освітою.
2.2. Вжити невідкладних заходів щодо виконання з 01.01.2004 р. положень даної постанови.
3. Директору Центру по усиновленню дітей (Чернишова Є.Р.) до 01.01.04 р.:
3.1. Розробити методичні рекомендації до Порядку;
3.2. Розробити Інструкцію проведення ділової документації з питань усиновлення.
3.3. Провести наради-семінари для заступників начальників, спеціалістів з охорони дитинства Міністерства освіти Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської державних адміністрацій, кущові наради для спеціалістів з охорони дитинства районних відділів освіти з метою роз'яснення положень Порядку.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Міністр В.Г.Кремень
Перейти до повного тексту