- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження номінацій та критеріїв оцінювання Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017"
Відповідно до
Положення про Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства культури України від 25 січня 2012 року № 61/58, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2012 року за № 209/20522, наказу Міністерства освіти і науки України від 11.03.2016 № 247 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017", рішення організаційного комітету Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017" (протокол № 01) та з метою належної організації конкурсу
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити як такі, що додаються:
1.1. Номінації Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017".
1.2. Критерії оцінювання Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017" (далі - Конкурс).
2. Органам управління освітою, закладам післядипломної педагогічної освіти забезпечити:
2.1. Проведення 1-го та 2-го етапів Конкурсу.
2.2. Подання до 15 квітня 2017 року в установленому порядку конкурсних матеріалів переможців 2-го етапу у номінаціях, затверджених цим наказом.
3. Інституту модернізації змісту освіти (Завалевський Ю.І.) здійснити організаційні заходи з проведення 3-го всеукраїнського етапу Конкурсу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра П.К. Хобзея.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23.05.2016 № 559
НОМІНАЦІЇ
Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017"
№ |
Найменування номінації |
Учасники номінації |
1 |
Шкільна бібліотека: інноваційні проекти |
Керівники загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів |
2 |
Шкільна бібліотека - інформаційний центр навчального закладу |
Бібліотекарі, педагоги загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів |
3 |
Бібліотека - виховний простір навчального закладу |
Бібліотекарі загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів |
4 |
Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей |
Бібліотекарі, педагоги загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів |
5 |
Сучасний методист: новий формат діяльності |
Працівники органів управління освітою і науково-методичних служб місцевих органів виконавчої влади, методисти закладів післядипломної педагогічної освіти, які координують діяльність шкільних бібліотек |
Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти |
Ю.Г. Кононенко |
В.о. директора Інституту модернізації змісту освіти |
Ю.І. Завалевський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23.05.2016 № 559
КРИТЕРІЇ
оцінювання Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017"
Номінація "Шкільна бібліотека: інноваційні проекти" (для керівників загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів)
На конкурс подаються діючі управлінські проекти з модернізації бібліотеки, перетворення її на сучасний бібліотечно-інформаційний, культурно-просвітницький центр навчального закладу.
Форма - проект.
Включає: актуальну мету, завдання, етапи та шляхи реалізації, стратегічні документи (концепцію/програму), опис теоретичного і практичного значення з вихідними, проміжними та кінцевими результатами втілення задуму, моделювання та планування діяльності з розвитку бібліотеки та створення її позитивного іміджу.
Оцінюється:
сучасність та значущість проекту;
раціональність та продуктивність реалізації проекту;
системність та чіткість визначення цілей і завдань, які взаємопов'язані між собою і взаємоузгоджені із наявним обсягом ресурсного потенціалу;
накопичення в документації ідей та пропозицій, що сукупно сприяють запровадженню системної реалізації проекту;
проведення аналізу реального стану та формування візії бібліотеки;
наявність процесу моніторингу (спостереження за станом і змінами зовнішнього середовища);
врахування думки педагогічного колективу, батьків, учнів;
залучення педагогічного колективу, батьків учнів, громадськості до спільної діяльності в розвитку бібліотеки та створенні її позитивного іміджу, наявність практичних результатів;
створення умов для організації діяльності сучасного бібліотечно-інформаційного центру;
забезпечення заходів щодо поповнення фондів бібліотеки.
Номінація "Шкільна бібліотека - інформаційний центр навчального закладу" (для бібліотекарів, педагогів загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів)
На конкурс подаються матеріали, що представляють бібліотеку як осередок медіаосвіти, висвітлюють її роль у реалізації освітніх стандартів нового покоління.
Форма - портфоліо.
Матеріали оформляються у вигляді тематичного портфоліо, що вміщує: авторські доробки із створення високоякісного і високотехнологічного інформаційно-освітнього простору: програми, методики, методичні матеріали, опис-анотацію (презентацію) веб-ресурсу (назва, електронна адреса, його особливість, значення для різної категорії користувачів) тощо.
................Перейти до повного тексту