1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Норми


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
ФЕДЕРАЦІЯ ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛОК УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністерство освіти
України
12.05.1994,
Постанова президії
ФП України
22.04.1994 N П-13-13
ТИПОВІ ШТАТНІ НОРМАТИВИ
оздоровчих таборів (комплексів) для дітей, підлітків та учнівської молоді з цілодобовим перебуванням
1. Загальні положення
1.1 Штатний розпис дитячого оздоровчого табору встановлюється засновниками відповідно до цих Типових штатних нормативів, а також з урахуванням специфіки, обсягів і конкретних умов його функціонування.
1.2 При визначенні загальної кількості працівників кожного структурного підрозділу табору слід в першу чергу керуватися необхідністю забезпечення повної безпеки життя і здоров'я дітей, які знаходяться на відпочинку, та дотриманням норм чинного законодавства України про працю та охорону праці.
1.3 На період консервації штат стаціонарних таборів, які знаходяться на балансі підприємств, установ, організацій, визначається адміністрацією цих підприємств. Залежно від конкретних умов засновники можуть приймати необхідний адміністративно-господарський, педагогічний, медичний та обслуговуючий персонал на роботу у табір на час його підготовки до відкриття.
1.4 У дитячих оздоровчих таборах, що частково фінансуються з профспілкового бюджету та бюджету соціального страхування, працівники, які зайняті обслуговуванням будівель, споруд і приміщень, утримуються підприємствами, установами й організаціями, на балансі яких знаходяться ці табори.
2. Адміністративно-господарський персонал
---------------------------------------------------------------------------
|Найменування | Кількість працівників залежно від кількості дітей у зміну |
|-------------+-----------------------------------------------------------|
| посад |90 - |151 -|241 -|331 -|421 -|511 -|601 -|691 -|781 -|871 -|
| |150 |240 |330 |420 |510 |600 |690 |780 |870 |960 |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Директор | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|(начальник) | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Заступник | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 |
|директора | | | | | | | | | | |
|(начальника) | | | | | | | | | | |
|з | | | | | | | | | | |
|господарських| | | | | | | | | | |
|питань | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Заступник | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|директора | | | | | | | | | | |
|(начальника) | | | | | | | | | | |
|з виховної | | | | | | | | | | |
|роботи | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Завідуючий | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|господарством| | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Бухгалтер | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Рахівник | - | 1 | 1 | 1 | - | - | - | - | - | - |
|(калькулятор)| | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Агент з | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|постачання | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Завідуючий | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|складом | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Комірник | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Сестра- | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|господарка | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Завідуючий | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|камерою | | | | | | | | | | |
|схову | | | | | | | | | | |
|-------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Кастелянка | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
---------------------------------------------------------------------------
Примітка. У таборах, які знаходяться на самостійному балансі та з кількістю дітей понад 420 на зміну, встановлюється посада головного (старшого бухгалтера).
3. Педагогічний персонал
--------------------------------------------------------------------------
|Найменування| Кількість працівників залежно від кількості дітей у зміну |
| посад |-----------------------------------------------------------|
| |90 - |151 -|241 -|331 -|421 -|511 -|601 -|691 -|781 -|871 -|
| |150 |240 |330 |420 |510 |600 |690 |780 |870 |960 |
|------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Старший | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|вихователь | | | | | | | | | | |
|(вожатий) | | | | | | | | | | |
|------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Культоргані-| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|затор | | | | | | | | | | |
|------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Методист | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Інструктор | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
|з фізичної | | | | | | | | | | |
|культури | | | | | | | | | | |
|і спорту | | | | | | | | | | |
|------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Психолог | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
--------------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Кількість вихователів (вожатих) встановлюється із розрахунку 2-3 одиниці на кожен загін (групу). На кожні 2-3 загони (групи) встановлюється одна посада підмінного вихователя та одна посада помічника вихователя.
2. При наявності басейну, пляжу додатково встановлюється посада інструктора з фізичної культури і спорту з розрахунку одна одиниця на кожні 150 дітей.
3. При наявності у таборі туристського клубу, туристського містечка або стоянки може встановлюватись додатково посада інструктора з туризму.
4. Кількість керівників гуртків у таборі встановлюється із розрахунку одна одиниця на 4 групи, при середній наповнюваності кожної 20 чол., крім танцювальних, хорових гуртків та гуртків ритміки, де середня наповнюваність не менш як 30 чол.
5. Кількість акомпаніаторів встановлюється з урахуванням кількості хорових, танцювальних та інших гуртків, що потребують музичного супроводу, а також часу, який витрачається на супровід ранкової гімнастики, підготовку і проведення культурно-масових і спортивних заходів.
6. При наявності у таборі книжкового фонду встановлюється посада бібліотекаря.
4. Медичний персонал
--------------------------------------------------------------------------

................
Перейти до повного тексту