1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.06.2015 № 656
Щодо перевірки організації роботи із документами з грифом "Для службового користування" у структурних підрозділах Міністерства
Відповідно до пункту 7.7 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави у Міністерстві освіти і науки України, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2006 № 580 "Про організацію роботи з документами з грифом "ДСК", з метою перевірки у структурних підрозділах МОН організації роботи із документами з грифом "Для службового користування" за 2013 - 2014 роки,
НАКАЗУЮ:
1. Утворити постійну комісію Міністерства освіти і науки України для перевірки наявності документів та стану справ з грифом "Для службового користування" (далі - "ДСК") у складі згідно з додатком 1 .
2. Комісії здійснити перевірку організації роботи із документами з грифом "ДСК" у структурних підрозділах Міністерства за 2013 - 2014 роки. За результатами перевірки наявності та стану документів і справ з грифом "ДСК" за 2013 - 2014 роки оформити відповідний акт.
3. Керівникам структурних підрозділів до 06.07.2015:
3.1. Провести звірку наявності документів та стану справ з грифом "ДСК" за 2013 - 2014 роки із відділом документального забезпечення департаменту управління справами та надати інформацію за встановленою формою (додаток 2).
3.2. Про факти втрати документів з грифом "ДСК" або розголошення відомостей, що містяться в них, терміново доповідати заступнику Міністра - керівнику апарату, департаменту управління справами та спецсектору.
4. Департаменту управління справами (Рева Д.М.) довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів Міністерства.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра -
керівник апарату
О.В. Дерев'янко
Додаток 1
до наказу Міністерства освіти
і науки України
19.06.2015 № 656
СКЛАД

................
Перейти до повного тексту