1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.01.2015 № 44
Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти", з метою забезпечення корекції первинних і вторинних відхилень у розвитку учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, формування компенсаційних способів діяльності, як важливої умови підготовки таких дітей до навчання,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити склад науково-педагогічних колективів з розроблення програм з корекційно-розвиткової роботи для школи I ступеня (підготовчий, 1-4 класи) та школи II ступеня (5-9 (10) класи) спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів у складі згідно з додатком.
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Засенко В.В.):
2.1. До 01.06.2015 розробити програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.
2.2. До 30.05.2016 розробити програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з розумовою відсталістю.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з розумовою відсталістю та із складними вадами розвитку.
3. Керівникам органів управління освітою Дніпропетровської, Житомирської, Івано-Франківської, Київської, Львівської, Миколаївської, Харківської обласних, Київської міської державних адміністрацій, ректору Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (Чебикін О.Я.), Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка (Кудренко А.І.) створити умови для роботи фахівців у складі науково-творчих колективів з розроблення зазначених вище навчальних матеріалів.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра П. Полянський
Додаток
до наказу Міністерства
освіти і науки України
23.01.2015 № 44
СКЛАД
науково-педагогічних колективів з розроблення програм з корекційно-розвиткової роботи для I (підготовчий, 1-4 класи) та II (5-9 (10) класи) ступенів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з розумовою відсталістю
Для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором
Гудим
Ірина Миколаївна
- керівник творчої групи, завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Костенко
Тетяна Миколаївна
- кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Довгопола
Катерина Станіславівна
- кандидат психологічних наук, науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Шеремет
Борис Григорович
- професор, директор Інституту фізичної культури та реабілітації Південноукраїнського державного педагогічного інституту ім. К. Д. Ушинського;
Картава
Юлія Анатоліївна
- кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка;
Христоєва
Надія Вікторівна
- заступник директора з навчальної роботи, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист комунального закладу "Харківського спеціального навчально-виховного комплексу імені В. Г. Короленка" Харківської обласної ради;
Якимів
Оксана Романівна
- директор Вигодського навчального корекційно-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради;
Мельник
Наталія Василівна
- вчитель початкових класів Вигодського навчального корекційно-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради;
Мальон
Леся Орестівна
- вчитель розвитку мовлення Вигодського навчального корекційно-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради;
Галів
Віталія Іванівна
- вчитель-дефектолог Вигодського навчального корекційно-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради;
Гошовський
Василь Ігорович
- вчитель-дефектолог Вигодського навчального корекційно-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради;
Купрас
Віра Василівна
- заступник директора з навчальної роботи навчально-реабілітаційного центру № 12 Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ;
Біличенко
Людмила Іванівна
- вчитель початкових класів навчально-реабілітаційного центру № 12 Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ;
Чепіга
Катерина Семенівна
- вчитель розвитку мовлення навчально-реабілітаційного центру № 12 Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ;
Вовк
Любов Петрівна
- вчитель-дефектолог навчально-реабілітаційного центру № 12 Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ;
Волошина
Тетяна Вікторівна
- вчитель початкових класів навчально-реабілітаційного центру № 12 Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ.
Для сліпоглухих дітей
Ремажевська
Віра Миколаївна
- кандидат педагогічних наук, доцент, директор Комунального закладу Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня";
Джула
Олеся Семенівна
- заступник директора з виховної роботи комунального закладу Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня";
Болотська
Оксана Володимирівна
- заступник директора з навчально-реабілітаційної роботи Комунального закладу Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня";
Велитяк
Ірина Михайлівна
- вчитель-дефектолог Комунального закладу Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня";
Колоскова
Орися Романівна
- вчитель-дефектолог Комунального закладу Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня".
Для дітей глухих та зі зниженим слухом
Жук
Валентина Володимирівна
- керівник творчої групи, завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Федоренко
Оксана Филимонівна
- науковий співробітник лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Прокопенко
Ольга Анатоліївна
- кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Міняйло
Микола Павлович
- директор Комунального навчального закладу "Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів № 2" Житомирської обласної ради;
Кострікіна
Галина Володимирівна
- заступник директора з виховної роботи Комунального навчального закладу "Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів № 2" Житомирської обласної ради;
Родименко
Ірина Миколаївна
- директор Комунального закладу освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради.
Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Данілавічютє
Еляна Анатоліївна
- керівник творчої групи, завідувач лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Трофименко
Людмила Іванівна
- старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Ільяна
Валентина Михайлівна
- старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Рібцун
Юлія Валентинівна
- старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Куравська
Людмила Сергіївна
- директор Васильківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I та II ступенів;
Чепурний
Андрій Володимирович
- вчитель фізичної культури та лікувальної фізкультури Лисогірської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської області.
Для дітей із затримкою психічного розвитку
Сак
Тамара Василівна
- керівник творчої групи, доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії інтенсивної педагогічної корекції, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Прохоренко
Леся Іванівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Омельченко
Ірина Миколаївна
- старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Логвінова
Ірина Петрівна
- кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Бабяк
Ольга Олексіївна
- науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Гломозда
Ірина Віталіївна
- заступник директора з навчальної роботи Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів Київської області;
Москаленко
Валентина Григорівна
- психолог Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів Київської області;
Строга
Ніна Миколаївна
- логопед Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів Київської області;
Чухліб
Олена Анатоліївна
- вчитель Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів Київської області;
Колоджейська
Неля Миколаївна
- вчитель Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів Київської області.
Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарата
Чеботарьова О.В. - старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Данілавічутє
Еляна Анатоліївна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Коваль
Людмила Вікторівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Кабанова
Ірина Володимирівна
- директор спеціального навчально-виховного комплексу "Мрія" Деснянського р-ну м. Києва, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель;
Іванченко
Наталія Володимирівна
- заступник директора з навчально-виховної роботи спеціального навчально-виховного комплексу "Мрія";
Чорна
Ірина Василівна
- - вихователь-методист, вчитель початкових класів спеціального навчально-виховного комплексу "Мрія";
Брусенська
Ірина Миколаївна
- вчитель трудового навчання спеціального навчально-виховного комплексу "Мрія", вчитель-методист;
Тіщенко
Наталія Федорівна
- директор Бориславської спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями опорно-рухового апарата та представники закладу львівської області;
Торба
Леонід Сергійович
- директор спеціальної школи-інтернату № 15 для дітей з порушеннями опорно-рухового апарата м. Києва.
Для розумово відсталих дітей
Макарчук Н.О. - керівник творчої групи, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Блеч
Ганна Олександрівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Висоцька
Алла Михайлівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Гладченко
Ірина Вікторівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Трикоз
Сніжана Валеріївна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Чеботарьова
Олена Валентинівна
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Міненко
Анна Вікторівна
- науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Бобренко
Інна Всеволодівна
- молодший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Орлов
Олег Вікторович
- аспірант лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Нікулєнкова
Наталія Михайлівна
- вчитель-методист, директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 16 м. Києва;
Остапенко
Лариса Іванівна
- директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 17 м. Києва;
Павлюченко
Ольга Миколаївна
- директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 26 м. Києва;
Хованова
Олена Анатоліївна
- директор Богодухівського навчально-виховного комплексу для розумово відсталих дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Харківської області;
Шкільна
Тетяна Борисівна
- директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 2 м. Києва, вища категорія, старший учитель;
Пижевська
Ірина Володимирівна
- учитель-дефектолог вищої категорії, старший вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціальної школи-інтернату № 8 I-II ступеня Шевченківського р-ну м. Києва.
Для дітей з розладами аутичного спектра
Скрипник
Тетяна Вікторівна
- керівник творчої групи, завідувач лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, доктор психологічних наук;
Куценко
Тетяна Олександрівна
- молодший науковий співробітник лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Риндер
Іван Дмитрович
- молодший науковий співробітник лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Недозим
Інна Вікторівна
- молодший науковий співробітник лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
Супрун
Ганна Володимирівна
- науковий співробітник лабораторії науково-методичного забезпечення роботи психолого-медико-педагогічних консультацій Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи;
Павлюченко
Ольга Миколаївна
- директор спеціальної школи-інтернату № 26 м. Києва;
Манченко
Надія Леонідівна
- заступник директора загальноосвітньої школи з інклюзивними класами № 231 м. Києва.

................
Перейти до повного тексту