- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
29.04.2014 Протокол № 2/4-22 |
Про стан дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнівської, студентської молоді та заходи щодо профілактики порушень Правил дорожнього руху
Заслухавши і обговоривши доповідну записку головного спеціаліста з безпеки життєдіяльності Гребницького Г.М. "Про стан дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнівської, студентської молоді та заходи щодо профілактики порушень Правил дорожнього руху", колегія
УХВАЛЮЄ:
2. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.), професійно-технічної освіти (Супрун В.В.), вищої освіти (Коровайченко Ю.М.), наукової діяльності та ліцензування (Якименко О.В.), головному спеціалісту з безпеки життєдіяльності (Гребницький Г.М.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.), Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити виконання в повному обсязі наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 07.05.2012 р. № 545 "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2015 року".
3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації:
3.1. Спільно з представниками Державної автомобільної інспекції обговорити на засіданнях відповідних колегій, рад стан дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнів, студентів; проаналізувати причини скоєння дорожньо-транспортних пригод з вини та за участі дітей.
3.2. Під час реалізації навчальних програм, проведення виховної роботи в установах і закладах освіти запроваджувати новітні форми і технології організації профілактики дорожньо-транспортного травматизму серед учасників навчально-виховного процесу; поліпшити цю роботу в установах з цілодобовим перебуванням дітей.
3.3. До освітньої діяльності в інститутах післядипломної педагогічної освіти, науково-, навчально-методичних центрах, методичних кабінетах місцевих органів управління освітою залучати представників Державної автомобільної інспекції, громадських організацій, які здійснюють моніторинг дорожньо-транспортного травматизму серед населення.
3.4. Активізувати співпрацю органів управління освітою, навчальних закладів з територіальними підрозділами Державної служби з гірничого нагляду та промислової безпеки, Департаменту державної автомобільної інспекції, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної санітарно-епідеміологічної служби, служб рятування на водах, а також з обласними радами з безпечної життєдіяльності населення.
3.5. Проаналізувати та переглянути обов'язки посадових осіб, відповідальних за безпеку життєдіяльності, чітко розмежувати повноваження керівного складу та спеціалістів.
3.6. Вирішити в установленому порядку питання встановлення біля навчальних закладів пристроїв примусового зниження швидкості ("лежачі поліцейські") та попереджувальних знаків у разі їх відсутності.
3.7. Вжити заходів щодо удосконалення системи обліку та аналізу нещасних випадків під час навчально-виховного процесу та у побуті, інших надзвичайних подій; забезпечити надання своєчасної і достовірної інформації про ці події Міністерству освіти і науки.
3.8. Не допускати проведення реконструкції, технічного переоснащення навчальних приміщень, перепланування територій без попередньої експертизи проектної документації на відповідність нормативним актам з безпеки життєдіяльності.
4. Постійно діючій комісії Міністерства освіти і науки з перевірки знань з питань безпеки життєдіяльності керівників і спеціалістів органів управління освітою, вищих навчальних закладів практикувати повторну перевірку знань з питань безпеки життєдіяльності осіб вказаних категорій, у яких травматизм серед учасників навчально-виховного процесу носить систематичний характер.
5. Головному спеціалісту з безпеки життєдіяльності (Гребницький Г.М.) посилити взаємодію з органами управління освітою щодо створення безпечних умов навчання та праці вихованців, учнів, студентів, надання практичної та організаційно-методичної допомоги у вирішенні планових і поточних завдань з безпеки життєдіяльності.
6. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на заступника Міністра - керівника апарату Дніпрова О.С.
Голова колегії, Міністр |
С.М. Квіт |
Додаток
Колегії Міністерства освіти і науки України
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
про стан дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнівської, студентської молоді та заходи щодо профілактики порушень Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
Дорожньо-транспортний травматизм - одна з найнебезпечніших світових загроз здоров'ю і життю людей. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я він посідає восьме місце в списку головних причин смертності серед молоді віком 15 - 25 років.
В Україні щороку відбувається майже 200000 дорожньо-транспортних пригод, в яких 40000 осіб отримують травми, а понад 5000 осіб гинуть. Рівень смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод в Україні (102 особи на 1 млн. жителів) значно перевищує показники таких країн, як Швейцарія (49 осіб), Німеччина (62 особи).
З метою виправлення ситуації Кабінетом Міністрів України розпорядженням від 25 травня 2011 р.
№ 480-р затверджено Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2015 року (далі - Стратегія), рішенням від 21 березня 2012 р.
№ 140-р - план заходів щодо реалізації Стратегії.
Відповідний план заходів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту (наказ від 07.05.2012 р. № 545 "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2015 року").
На виконання
Закону України "Про дорожній рух" з метою запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму Міністерством освіти і науки, органами управління освітою та навчальними закладами проводиться відповідна робота.
Затверджено нові типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 03.04.2012 р.
№ 409) із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 17.05.2013 р. № 551, які набрали чинність з 1 вересня 2013 року.
Розроблено Державний стандарт професійно-технічної освіти підготовки інструкторів індивідуального навчання водінню, затверджений наказом Міністерства освіти і науки від 27.06.2013 № 806.
Відповідно до технічної специфікації навчального комп'ютерного комплексу для кабінету інформатики, навчального комп'ютерного комплексу (мобільного) та інтерактивного комплексу (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор) для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 29.07.2011 № 907, до складу спеціалізованого проінстальованого програмного забезпечення входять педагогічні програмні засоби для вивчення предметів з "Основ безпеки життєдіяльності у 10 - 11 класах" та "Охорони праці та безпеки життєдіяльності" (тестова частина з темами основ безпеки дорожнього руху).
Розроблено модульну програму підготовки водіїв категорії "C", яка затверджена в травні 2013 року.
Міністерство освіти і науки бере участь у проведенні Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху, що організовує Всеукраїнська громадська організація "Асоціація безпеки дорожнього руху".
Міністерством освіти і науки разом з Міністерством внутрішніх справ щорічно проводиться Всеукраїнський дитячий творчий конкурс "Молоде покоління за безпеку дорожнього руху" та Всеукраїнська гра команд Клубу веселих та кмітливіших юних інспекторів дорожнього руху.
До початку нового навчального року працівниками Державної автомобільної інспекції спільно з органами управління освітою, навчальними закладами проводиться оперативно-профілактичний захід "Увага! Діти на дорозі!".
У результаті здійснення відповідними державними органами заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, в тому числі тих, що вживаються Міністерством освіти і науки, вдалося зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод, зокрема пригод з тяжкими наслідками, підвищити рівень безпеки дорожнього руху в цілому.
Порівнюючи 2013 рік з попереднім 2012 роком, кількість дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 2,8 відсотки, що складає 5559 випадків (з 196411 до 190852). На 126 менше скоєно автопригод із постраждалими, що означає зниження на 0,4 відсотка.
Кількість учасників дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 11529 осіб (з 391815 до 380286), що становить 2,9 відсотків. З них кількість загиблих зменшилася на 399 осіб (з 5131 до 4732) або 7,8 відсотків, кількість травмованих учасників дорожнього руху зменшилася на 44 особи (з 37519 до 37475), що складає 0,1 відсотка.
Аналіз оперативної інформації про нещасні випадки зі смертельним наслідком з вихованцями, учнями та студентами під час дорожньо-транспортних пригод теж свідчить про позитивну тенденцію до зниження, проте залишається високим - 148 випадків (у 2012 р. - 183), що складає 23 відсотки від загальної кількості випадків травматизму зі смертельним наслідком невиробничого характеру.
Найбільша кількість смертельних випадків від дорожньо-транспортних пригод впродовж звітного періоду спостерігалась у Донецькій (19 осіб), Харківській (14 осіб), Київській (13 осіб), Дніпропетровській (11 осіб) областях та в Автономній Республіці Крим (10 осіб).
Стан дорожньо-транспортних пригод з вини дітей характеризується таким чином.
На вулично-шляховій мережі країни з вини дітей кількість дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 16 випадків (з 1324 до 1308), що складає 1,2 відсотка.
Кількість учасників дорожньо-транспортних пригод з вини дітей зменшилася на 64 особи (з 2704 до 2640), що складає 2,4 відсотки, з них кількість загиблих зменшилася на 19 осіб (з 83 до 64), що складає 22,9 відсотки, кількість травмованих учасників дорожнього руху збільшилася 4 особи (з 1173 до 1177) або 0,3 відсотки.
Аварійність з вини дітей збільшилася в Тернопільській (з 6 до 10 випадків - 66,6 відсотки), Волинській (з 24 до 38 випадків - 58,3 відсотки) областях, місті Севастополі (з 14 до 21 випадку - 50 відсотків) та Хмельницькій області (з 23 до 34 випадків - 47,8 відсотки).
Загалом спостерігається зменшення аварійності з вини дітей на 1,2 відсотка.
Кількість дорожньо-транспортних пригод з потерпілими, скоєних з вини дітей віком до 18 років зменшилася: у 2012 році - 1007 випадків, у 2013 році - 970, внаслідок чого у 2012 році загинуло 69 дітей, а у 2013 - 56; травмовано у 2012 році - 1037, у 2013 - 1011 осіб.
Зменшилась кількість дітей, постраждалих внаслідок дорожньо-транспортних пригод, скоєних з вини дітей-пішоходів віком до 18 років (загиблих дітей зменшилось на 43,36 відсотків, а травмованих - на 9,9 відсотків).
Кількість дорожньо-транспортних пригод, скоєних за участі дітей віком до 18 років, збільшилась у 2013 році до 4463 випадків.
Аналіз інформації та показників звітності свідчить про тенденцію зниження усіх видів травматизму серед учасників навчально-виховного процесу. У побуті у 2012 році стався 701 нещасний випадок зі смертельним наслідком, у 2013 - 640. Під час навчально-виховного процесу у 2012 році загинуло 6 дітей, а в 2013 - 5.
Дещо стабілізувалася ситуація щодо травматизму серед вихованців, учнів, студентів під час навчально-виховного процесу та нещасних випадків зі смертельним наслідком серед працівників під час виконання службових обов'язків.
Кількісні показники стану дорожньо-транспортного та інших видів травматизму подані на інформаційних таблицях (додатки 1 - 10).
Незважаючи на певну результативність роботи, слід відзначити, що органами управління освітою, навчальними закладами ще не в повній мірі використовуються активні й ефективні форми роботи із запобігання дитячого травматизму на дорогах, зокрема, новітні інформаційні технології та засоби масової інформації.
Недостатньо аналізуються причини скоєння дорожньо-транспортних пригод з вини та за участі дітей, не систематично розглядаються на засіданнях педагогічних, методичних та інших колегіальних органів. Не проводиться системна робота щодо співпраці установ і закладів освіти з працівниками Державної автомобільної інспекції.
Не налагоджено чіткої системи обліку та аналізу нещасних випадків під час навчально-виховного процесу та у побуті. Повідомлення, звіти про травматизм, пожежі, отруєння, матеріали спеціальних розслідувань продовжують надсилатись до Міністерства освіти і науки із запізненням.
Ще не став визначальним критерієм оцінки ефективності діяльності органів управління освітою навчальних закладів рівень безпечної життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.
Очевидним є і те, що необхідні зміни у ставленні кожного до особистої безпеки, усвідомлення, що запорукою безпеки є неухильне дотримання всіма учасниками дорожнього руху встановлених правил поведінки. За таких умов зможемо докорінно змінити ситуацію на краще.
Зважаючи на те, що аналіз стану дорожньо-транспортного травматизму та запропоновані в проекті рішення заходи щодо профілактики порушень
Правил дорожнього руху сприятимуть підвищенню рівня безпеки вихованців, учнівської та студентської молоді на дорогах і транспорті, просимо колегію Міністерства освіти і науки розглянути доповідну записку та ухвалити рішення колегії, проект якого додається.
Заступник Міністра - керівник апарату |
О.С. Дніпров |
Додаток 1
ДИНАМІКА
дорожньо-транспортних пригод та їх наслідків
Рік |
ДТП |
ДТП з потерпілими |
Загинуло |
Число загиблих на 100 ДТП |
Поранено |
Всього потерпілих |
Питома вага загиблих у загальній кількості потерпілих |
2011 |
186225 |
31281 |
4908 |
2,6 |
38178 |
43086 |
11,4 |
2012 |
196411 |
30699 |
5131 |
2,6 |
37519 |
42650 |
12 |
2013 |
190852 |
30573 |
4732 |
2,5 |
37475 |
42207 |
11,2 |
ДИНАМІКА
ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПРИГОД З ВИНИ ДІТЕЙ
Рік |
ДТП |
Загинуло |
Число загиблих на 100 ДТП |
Поранено |
Всього потерпілих |
Питома вага загиблих у загальній кількості потерпілих |
2011 |
1289 |
100 |
7,8 |
1157 |
1257 |
8,0 |
2012 |
1324 |
83 |
6,3 |
1173 |
1256 |
6,6 |
2013 |
1308 |
64 |
4,9 |
1177 |
1241 |
5,2 |
Додаток 2
ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНІ ПРИГОДИ,
скоєні з вини дітей, за 12 місяців 2013 року (потерпілі в ДТП діти віком до 18 років)
Регіон |
Усього ДТП з вини дітей |
У тому числі ДТП з потерпілими з вини дітей |
усього ДТП з потерпілими з вини дітей |
загинуло дітей |
травмовано дітей |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
АР Крим |
83 |
69 |
-16,9 |
74 |
53 |
-28,4 |
7 |
3 |
-57,1 |
69 |
55 |
-20,3 |
Вінницька |
27 |
29 |
7,4 |
21 |
19 |
-9,5 |
5 |
2 |
-60 |
18 |
20 |
11,1 |
Волинська |
24 |
38 |
58,3 |
20 |
22 |
10 |
2 |
2 |
0 |
21 |
20 |
-4,8 |
Дніпропетровська |
119 |
153 |
28,6 |
96 |
123 |
28,1 |
4 |
4 |
0 |
104 |
130 |
25 |
Донецька |
155 |
118 |
-23,9 |
115 |
81 |
-29,6 |
3 |
9 |
200 |
124 |
83 |
-33,1 |
Житомирська |
39 |
33 |
-15,4 |
33 |
26 |
-21,2 |
3 |
0 |
зниж. |
34 |
27 |
-20,6 |
Закарпатська |
12 |
7 |
-41,7 |
5 |
3 |
-40 |
1 |
1 |
0 |
5 |
4 |
-20 |
Запорізька |
60 |
53 |
-11,7 |
45 |
35 |
-22,2 |
2 |
1 |
-50 |
52 |
37 |
-28,8 |
Івано-Франківська |
14 |
14 |
0 |
12 |
10 |
-16,7 |
2 |
0 |
зниж. |
10 |
11 |
10 |
Київська |
77 |
63 |
-18,2 |
64 |
42 |
-34,4 |
3 |
3 |
0 |
67 |
47 |
-29,9 |
м. Київ |
52 |
41 |
-21,2 |
32 |
17 |
-46,9 |
4 |
0 |
зниж. |
30 |
17 |
-43,3 |
Кіровоградська |
19 |
24 |
26,3 |
13 |
15 |
15,4 |
2 |
0 |
зниж. |
13 |
17 |
30,8 |
Луганська |
68 |
53 |
-22,1 |
52 |
44 |
-15,4 |
2 |
3 |
50 |
57 |
44 |
-22,8 |
Львівська |
83 |
94 |
13,3 |
65 |
78 |
20 |
4 |
6 |
50 |
67 |
77 |
14,9 |
Миколаївська |
33 |
29 |
-12,1 |
25 |
26 |
4 |
0 |
1 |
ріст |
30 |
27 |
-10 |
Одеська |
126 |
139 |
10,3 |
96 |
111 |
15,6 |
4 |
1 |
-75 |
101 |
116 |
14,9 |
Полтавська |
60 |
57 |
-5 |
50 |
45 |
-10 |
3 |
3 |
0 |
52 |
47 |
-9,6 |
Рівненська |
30 |
28 |
-6,7 |
27 |
21 |
-22,2 |
7 |
2 |
-71,4 |
22 |
21 |
-4,5 |
Сумська |
27 |
35 |
29,6 |
19 |
27 |
42,1 |
0 |
2 |
ріст |
19 |
27 |
42,1 |
Тернопільська |
6 |
10 |
66,7 |
3 |
9 |
200 |
0 |
1 |
ріст |
4 |
8 |
100 |
Харківська |
52 |
62 |
19,2 |
39 |
46 |
17,9 |
1 |
2 |
100 |
41 |
48 |
17,1 |
Херсонська |
28 |
41 |
46,4 |
20 |
30 |
50 |
1 |
4 |
300 |
22 |
29 |
31,8 |
Хмельницька |
23 |
34 |
47,8 |
14 |
25 |
78,6 |
3 |
0 |
зниж. |
11 |
30 |
172,7 |
Черкаська |
45 |
30 |
-33,3 |
28 |
18 |
-35,7 |
2 |
1 |
-50 |
28 |
20 |
-28,6 |
Чернігівська |
42 |
25 |
-40,5 |
27 |
18 |
-33,3 |
3 |
2 |
-33,3 |
25 |
19 |
-24 |
Чернівецька |
6 |
8 |
33,3 |
2 |
6 |
200 |
0 |
3 |
ріст |
2 |
6 |
200 |
м. Севастополь |
14 |
21 |
50 |
10 |
20 |
100 |
1 |
0 |
зниж. |
9 |
24 |
166,7 |
ЗАГАЛОМ |
1324 |
1308 |
-1,2 |
1007 |
970 |
-3,7 |
69 |
56 |
-18,8 |
1037 |
1011 |
-2,5 |
Додаток 3
ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНІ ПРИГОДИ,
скоєні за участю дітей віком до 18 років, за 12 місяців 2013 року (потерпілі в ДТП діти віком до 18 років)
Регіон |
Усього ДТП за участю дітей |
У тому числі ДТП з потерпілими за участю дітей |
усього ДТП з потерпілими за участю дітей |
загинуло дітей |
травмовано дітей |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
АР Крим |
266 |
231 |
-13,2 |
252 |
205 |
-18,7 |
16 |
13 |
-18,8 |
284 |
231 |
-18,7 |
Вінницька |
73 |
79 |
8,2 |
66 |
69 |
4,5 |
11 |
5 |
-54,5 |
69 |
78 |
13 |
Волинська |
78 |
109 |
39,7 |
73 |
90 |
23,3 |
12 |
9 |
-25 |
80 |
113 |
41,2 |
Дніпропетровська |
396 |
481 |
21,5 |
360 |
434 |
20,6 |
13 |
21 |
61,5 |
388 |
471 |
21,4 |
Донецька |
484 |
453 |
-6,4 |
429 |
384 |
-10,5 |
12 |
23 |
91,7 |
462 |
401 |
-13,2 |
Житомирська |
100 |
106 |
6 |
91 |
94 |
3,3 |
13 |
6 |
-53,8 |
90 |
103 |
14,4 |
Закарпатська |
94 |
93 |
-1,1 |
82 |
87 |
6,1 |
9 |
13 |
44,4 |
100 |
91 |
-9 |
Запорізька |
175 |
203 |
16 |
142 |
171 |
20,4 |
9 |
10 |
11,1 |
151 |
198 |
31,1 |
Івано-Франківська |
42 |
57 |
35,7 |
39 |
50 |
28,2 |
5 |
3 |
-40 |
39 |
54 |
38,5 |
Київська |
275 |
239 |
-13,1 |
248 |
200 |
-19,4 |
13 |
28 |
115,4 |
274 |
220 |
-19,7 |
м. Київ |
254 |
232 |
-8,7 |
187 |
150 |
-19,8 |
6 |
3 |
-50 |
189 |
155 |
-18 |
Кіровоградська |
54 |
58 |
74 |
46 |
47 |
2,2 |
7 |
4 |
-42,9 |
49 |
53 |
8,2 |
Луганська |
197 |
195 |
-1 |
179 |
181 |
1,1 |
9 |
8 |
-11,1 |
195 |
186 |
-4,6 |
Львівська |
266 |
272 |
2,3 |
231 |
248 |
7,4 |
18 |
18 |
0 |
263 |
271 |
3 |
Миколаївська |
103 |
88 |
-14,6 |
90 |
82 |
-8,9 |
3 |
6 |
100 |
114 |
89 |
-21,9 |
Одеська |
355 |
407 |
14,6 |
309 |
357 |
15,5 |
13 |
12 |
-7,7 |
331 |
375 |
13,3 |
Полтавська |
163 |
153 |
-6,1 |
148 |
133 |
-10,1 |
11 |
10 |
-9,1 |
157 |
137 |
-12,7 |
Рівненська |
74 |
71 |
-4,1 |
70 |
63 |
-10 |
20 |
9 |
-55 |
65 |
64 |
-1,5 |
Сумська |
84 |
92 |
9,5 |
69 |
83 |
20,3 |
3 |
5 |
66,7 |
70 |
92 |
31,4 |
Тернопільська |
39 |
53 |
35,9 |
34 |
52 |
52,9 |
3 |
3 |
0 |
62 |
58 |
-6,5 |
Харківська |
356 |
276 |
-22,5 |
316 |
256 |
-19 |
17 |
14 |
-17,6 |
332 |
262 |
-21,1 |
Херсонська |
102 |
121 |
18,6 |
91 |
106 |
16,5 |
7 |
9 |
28,6 |
100 |
115 |
15 |
Хмельницька |
72 |
90 |
25 |
60 |
78 |
30 |
9 |
2 |
-77,8 |
59 |
88 |
49,2 |
Черкаська |
111 |
102 |
-8,1 |
89 |
85 |
-4,5 |
11 |
5 |
-54,5 |
90 |
95 |
5,6 |
Чернігівська |
110 |
86 |
-21,8 |
89 |
78 |
-12,4 |
10 |
11 |
10 |
87 |
80 |
-8 |
Чернівецька |
39 |
30 |
-23,1 |
33 |
25 |
-24,2 |
2 |
6 |
200 |
34 |
26 |
-23,5 |
м. Севастополь |
59 |
86 |
45,8 |
54 |
85 |
57,4 |
4 |
3 |
-25 |
53 |
97 |
83 |
ЗАГАЛОМ |
4421 |
4463 |
1 |
3877 |
3893 |
0,4 |
266 |
259 |
-2,6 |
4187 |
4203 |
0,4 |
Додаток 4
ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНІ ПРИГОДИ,
скоєні з вини дітей-пішоходів віком до 18 років, за 12 місяців 2013 року (потерпілі в ДТП діти віком до 18 років, з вини дітей-пішоходів)
Регіон |
Усього ДТП з вини дітей |
У тому числі ДТП з потерпілими з вини дітей |
усього ДТП з потерпілими з вини дітей |
загинуло дітей |
травмовано дітей |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
2012 |
2013 |
% |
АР Крим |
55 |
36 |
-34,5 |
55 |
34 |
-38,2 |
5 |
1 |
-80 |
51 |
34 |
-33,3 |
Вінницька |
12 |
5 |
-58,3 |
12 |
5 |
-58,3 |
3 |
0 |
зниж. |
9 |
5 |
-44,4 |
Волинська |
14 |
14 |
0 |
14 |
14 |
0 |
0 |
1 |
ріст |
14 |
13 |
-7,1 |
Дніпропетровська |
66 |
75 |
13,6 |
63 |
73 |
15,9 |
3 |
2 |
-33,3 |
60 |
74 |
23,3 |
Донецька |
69 |
43 |
-37,7 |
65 |
39 |
-40 |
0 |
2 |
ріст |
65 |
37 |
-43,1 |
Житомирська |
21 |
14 |
-33,3 |
21 |
12 |
-42,9 |
2 |
0 |
зниж. |
22 |
12 |
-45,5 |
Закарпатська |
2 |
0 |
зниж. |
2 |
0 |
зниж. |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
зниж. |
Запорізька |
31 |
23 |
-25,8 |
29 |
21 |
-27,6 |
2 |
1 |
-50 |
28 |
21 |
-25 |
Івано-Франківська |
9 |
8 |
-11,1 |
9 |
7 |
-22,2 |
2 |
0 |
зниж. |
7 |
8 |
14,3 |
Київська |
34 |
21 |
-38,2 |
33 |
20 |
-39,4 |
1 |
2 |
100 |
32 |
18 |
-43,8 |
м. Київ |
30 |
18 |
-40 |
26 |
14 |
-46,2 |
3 |
0 |
зниж. |
24 |
14 |
-41,7 |
Кіровоградська |
10 |
6 |
-40 |
10 |
6 |
-40 |
2 |
0 |
зниж. |
8 |
6 |
-25 |
Луганська |
21 |
18 |
-14,3 |
21 |
18 |
-14,3 |
2 |
1 |
-50 |
19 |
17 |
-10,5 |
Львівська |
43 |
43 |
0 |
43 |
42 |
-2,3 |
3 |
3 |
0 |
41 |
39 |
-4,9 |
Миколаївська |
21 |
17 |
-19 |
20 |
17 |
-15 |
0 |
0 |
0 |
21 |
18 |
-14,3 |
Одеська |
65 |
83 |
27,7 |
63 |
82 |
30,2 |
2 |
1 |
-50 |
62 |
82 |
32,3 |
Полтавська |
31 |
24 |
-22,6 |
30 |
24 |
-20 |
3 |
1 |
-66,7 |
29 |
23 |
-20,7 |
Рівненська |
14 |
12 |
-14,3 |
14 |
12 |
-14,3 |
3 |
0 |
зниж. |
11 |
12 |
9,1 |
Сумська |
12 |
16 |
33,3 |
12 |
15 |
25 |
0 |
1 |
ріст |
12 |
15 |
25 |
Тернопільська |
2 |
3 |
50 |
2 |
3 |
50 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
50 |
Харківська |
18 |
26 |
44,4 |
18 |
25 |
38,9 |
0 |
0 |
0 |
18 |
26 |
44,4 |
Херсонська |
13 |
21 |
61,5 |
13 |
21 |
61,5 |
0 |
4 |
ріст |
14 |
17 |
21,4 |
Хмельницька |
7 |
10 |
42,9 |
7 |
10 |
42.9 |
0 |
0 |
0 |
7 |
10 |
42,9 |
Черкаська |
18 |
11 |
-38,9 |
17 |
10 |
-41.2 |
1 |
1 |
0 |
16 |
9 |
-43,8 |
Чернігівська |
14 |
6 |
-57,1 |
13 |
6 |
-53,8 |
1 |
0 |
зниж. |
12 |
6 |
-50 |
Чернівецька |
1 |
3 |
200 |
1 |
3 |
200 |
0 |
1 |
ріст |
1 |
2 |
100 |
м. Севастополь |
9 |
14 |
55,6 |
9 |
14 |
55,6 |
1 |
0 |
зниж. |
8 |
15 |
87,5 |
ЗАГАЛОМ |
642 |
570 |
-11,2 |
622 |
547 |
-12,1 |
39 |
22 |
-43,6 |
595 |
536 |
-9,9 |
................Перейти до повного тексту