- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Департаментам (управлінням) освіти
і науки обласних та Київської міської
державних адміністрацій, Інститутам
післядипломної педагогічної освіти
Про навчальні плани та програми спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік
Надсилаємо в додаток до листа Міністерства освіти і науки від 11.06.2014
№ 1/9-303 для використання в роботі рекомендації щодо навчальних планів та програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік (додаються).
Заступник Міністра |
П. Полянський |
Додаток
до листа Міністерства
освіти і науки України
25.06.2014 № 1/9-335
Про навчальні плани та програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік
З метою оновлення змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами з 1 вересня 2014 року в дію вступає
Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 (далі - Державний стандарт). За цим Державним стандартом учні з особливими освітніми потребами можуть навчатися у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах, навчально-реабілітаційних центрах, у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 9.8
Державних санітарних норм і правил у спеціальних навчальних закладах та навчально-реабілітаційних центрах кількість навчальних годин (сумарно інваріантна частина, варіативна, фізична культура) повинна становити на тиждень не більше: у підготовчому, 1-му класі - 20 годин, у 2-му - 21 годину, 3 - 4-му - 22 години, 5-му - 25 годин, 6-му - 28 годин, 7-му - 30 годин, 8 - 12-му - 32 години.
Крім того,
Державним стандартом передбачено створення умов для здобуття початкової освіти дітьми з особливими освітніми потребами шляхом адаптації змісту і методів навчання до пізнавальних можливостей учнів; здійснення під час уроку системи корекційних заходів, спрямованих на опанування учнями навчального матеріалу. З цією метою інваріантна складова базового навчального плану передбачає проведення корекційно-розвиткових занять.
Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку для початкової школи, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014
№ 80 (зі змінами, внесеними наказом МОН України від 11.02.2014 р. № 133), Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 22.04.2014
№ 504 (зі змінами, внесеними наказом МОН України від 11.06.2014 р. № 701), вводяться в дію поетапно:
................Перейти до повного тексту