1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
20.05.2014 № 1/9-256
Міністерство освіти і науки,
молоді та спорту
Автономної Республіки Крим,
департаменти (управління)
освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
До Міністерства освіти і науки надходять звернення випускників інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, щодо незадовільної організації правового виховання, що ускладнює їхню соціалізацію після закінчення навчальних закладів.
У зв'язку з цим, місцевим органам управління освітою необхідно звернути увагу керівників шкіл-інтернатів різних типів на забезпечення правового виховання учнів цих закладів, з метою підготовки їх до самостійного життя в суспільстві.
Оскільки психолого-педагогічний та соціальний супровід випускників інтернатних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, здійснюється місцевими службами у справах дітей, соціальними службами спільно з управліннями освітою, то необхідно відпрацювати механізм взаємодії цих органів та керівників інтернатних закладів, особливо з питань підготовки пакету документів, які повинен отримати випускник інтернатного закладу, який має статус сироти чи позбавленого батьківського піклування.
Перелік цих документів визначено Положенням про дитячі будинки і загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, затвердженим наказом МОНмолодьспорту та Мінсоцполітики від 10.09.2012 № 995/557, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 вересня 2012 року за № 1629/2194.
При цьому обов’язково провести роз’яснювальну роботу з випускниками для чого потрібні ті, чи інші документи, як їх зберігати, як ними користуватися.
З метою підвищення рівня поінформованості випускників з питань діяльності державних установ (паспортний стіл, податкова інспекція, медична установа, центр зайнятості, військкомат та інші), в які їм необхідно буде звертатися після закінчення навчання в інтернатному закладі, керівники повинні планувати зустрічі з представниками цих установ.

................
Перейти до повного тексту