- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про формування плану роботи Віце-прем'єр-міністра України
З метою забезпечення взаємодії Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади відповідно до резолюції Віце-прем'єр-міністра України від 16 квітня 2014 р. № 14081/0/1-14
НАКАЗУЮ:
1. Заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства, Державної інспекції навчальних закладів (Дудник Ю.П.), Комітету з фізичного виховання та спорту (Баженков Є.В.), Українського центру оцінювання якості освіти (Лікарчук І.Л.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) забезпечити щотижневе (до 12.00 години щочетверга) подання департаменту організаційно-аналітичного забезпечення і взаємодії із засобами масової інформації та громадськими об'єднаннями електронною поштою на адресу: i_drevynska@mon.gov.ua пропозицій до плану роботи Віце-прем'єр-міністра України за встановленими формами (додаток 1, 2).
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Міністерства освіти і науки України від 31.01.2013 № 3-р "Про виконання резолюції Віце-прем'єр-міністра України".
3. Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення і взаємодії із засобами масової інформації та громадськими об'єднаннями:
забезпечити узагальнення поданих пропозиції та інформування Кабінету Міністрів України;
зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Дніпрова О.С.
Додаток 1
до наказу Міністерства
освіти і науки України
29.04.2014 № 528
ІНФОРМАЦІЯ
щодо заходів у сфері освіти, у яких пропонується взяти участь Віце-прем'єр-міністру України
у період з ___ по _______________ 201_ року
№ п/п |
Назва заходу (події) |
Підстави для проведення заходу |
Дата, місце та час проведення заходу |
Орієнтовний склад та чисельність учасників, чи планується висвітлення у ЗМІ |
Відомості про організаторів заходу (відповідальні органи влади, громадські організації, контактні особи) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту