1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
29.05.2003 N 6/4-13
Про затвердження середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності галузевого рівня у сфері освіти та в науковій і науково-технологічній сфері
Заслухавши та обговоривши інформацію директора департаменту вищої освіти Болюбаша Я.Я. про середньострокові пріоритетні напрями інноваційної діяльності у сфері освіти та директора департаменту інноваційного розвитку Гончаренка М.Ф. про середньострокові пріоритетні напрями інноваційної діяльності в науковій і науково-технологічній сфері (доповідна записка додається), колегія Міністерства освіти і науки України ухвалює:
1. Затвердити "Середньострокові пріоритетні напрями інноваційної діяльності галузевого рівня у сфері освіти" та "Середньострокові пріоритетні напрями інноваційної діяльності галузевого рівня в науковій і науково-технологічній сфері", що додаються.
2. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Романенко В.П.), професійно-технічної освіти (Томашенко В.В.), вищої освіти (Болюбаш Я.Я.), інноваційного розвитку (Гончаренко М.Ф.), науково-технологічного розвитку (Свіженко В.О.):
2.1. Врахувати зазначені середньострокової пріоритетні напрями інноваційної діяльності при розробленні прогнозів та програм розвитку освіти і науки.
2.2. Протягом місяця розробити план заходів щодо реалізації зазначених пріоритетних напрямів у сфері освіти та в науковій і науково-технологічній сфері.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника Державного секретаря Гуржія А.М., заступників Державного секретаря Огнев'юка В.О. і Степка М.Ф.
Голова колегії, Міністр В.Г.Кремень
УХВАЛЕНО
Рішення колегії
Міністерства освіти і
науки України
29.05.2003 N 6/4-13
Середньострокові пріоритетні напрями інноваційної діяльності галузевого рівня в науковій та науково-технологічній сфері:
- розроблення та запровадження системи стратегічного планування та прогнозування розвитку науково-технологічної сфери;

................
Перейти до повного тексту