- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15.06.2012 № 703
1. Внести до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15 червня 2012 р.
№ 703 такі зміни:
1.1. Наказ доповнити пунктом 2 такого змісту:
"2. Затвердити Умови, порядок проведення та критерії оцінювання Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання системи професійно-технічної освіти з професії "Перукар", що додаються".
1.2. Пункт 7 наказу виключити.
У зв'язку з цим пункти 2, 3, 4, 5 та 6 вважати відповідно пунктами 3, 4, 5, 6 та 7.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки, молоді
та спорту України
02.08.2012 № 880
УМОВИ,
порядок проведення та критерії оцінювання Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання системи професійно-технічної освіти з професії "Перукар"
Кожний учасник обов'язково повинен мати при собі: паспорт, медичну книжку, довідку з місця роботи, спецодяг (без логотипів), індивідуальні засоби захисту, наказ про відрядження, проїзні документи в обидва кінці, перукарські засоби та білизну, робочий одяг, інструменти, приладдя.
Витрати на проїзд (в обидва кінці), відрядження (харчування, проживання) здійснюються за рахунок відправляючої сторони.
Адреса проведення Конкурсу: 14037, м. Чернігів, вул. 50 років ВЛКСМ, 11; телефон: (063) 975-71-72, факс: (0462) 72-40-88, е-mail: svpurst@yandex.ru.
Спостереження за виконанням роботи здійснюється лише членами журі та оргкомітету, але забороняється їх втручання в роботу конкурсантів.
Обов'язковою умовою Конкурсу є дотримання кожним учасником правил та норм охорони праці.
За спільним рішенням оргкомітету та журі учасникам Конкурсу можуть бути нараховані штрафні бали (не більше 30).
Перед початком Конкурсу проводиться жеребкування учасників з метою визначення моделей і робочих місць. Конкурсанти мають можливість ознайомитися з ними.
Презентація "Мій навчальний заклад"
Презентація рекламного ролику на тему "Мій навчальний заклад" (3 хвилини і 2 хвилини для коментування учасником).
Відеоматеріал подається членам журі, а також демонструється в конференц-залі в рамках роботи Конкурсу.
Презентація не оцінюється членами журі.
Теоретичний тур
Виконання завдань теоретичного туру полягає у перевірці рівня знань шляхом тестування на персональному комп'ютері із загальних питань організації виробничого навчання, методики, педагогіки, психології професійного навчання (60 питань з чотирма варіантами відповіді, з яких одна вірна).
На виконання завдань теоретичного туру відводиться одна академічна година.
За кожну вірну відповідь учасникам нараховується 1 бал.
Максимальна кількість балів за теоретичний тур складає 60 балів.
Практичний тур
Практичний тур проводиться у навчальних перукарнях.
Учасники отримують конкурсне завдання, забезпечуються моделями та робочим місцем.
Конкурсне завдання складається із виконання жіночої "Весільної зачіски" на третю (35 - 40 см) довжину фарбованого гладко зачесаного волосся.
Зачіска повинна відповідати модним тенденціям та мати елементи, що підкреслюють її призначення. Форми, лінії та використані прикраси повинні відображати цілісність гармонії образу, що створюється. Можливе використання пастижерних виробів та прикрас різного асортименту, що закривають не більше 30 % волосяного покриву голови. Дозволяється фіксація лаком, лаком з відблиском золотого та сріблястого кольору.
На виконання завдання практичного туру відводиться дві астрономічні години.
Критерії оцінювання:
1. Організація робочого місця в процесі роботи |
- 15 балів |
2. Зовнішній вигляд учасника (відповідність спецодягу та взуття нормам санітарії та гігієни, охайність) |
- 5 балів |
3. Чистота та якість виконання зачіски |
- 55 балів |
4. Правильність виконання трудових прийомів |
- 35 балів |
5. Дотримання норм часу |
- 15 балів |
6. Дотримання норм охорони праці та санітарії |
- 15 балів |
Максимальна кількість: |
140 балів |
За підсумками теоретичного та практичного турів журі визначає шістьох фіналістів, які беруть участь у заключному турі, що передбачає проведення фрагменту уроку виробничого навчання (вступний інструктаж) та представлення методичної розробки уроку виробничого навчання.
Фрагмент уроку виробничого навчання
(вступний інструктаж)
Урок проводиться конкурсантами за темою, що визначена шляхом жеребкування (згідно з додатком).
Критерії оцінювання:
1. Чіткість визначення мети і завдань уроку, забезпечення мотивації навчально-виробничої діяльності слухачів |
- 6 балів |
2. Методична доцільність структурування вступного інструктажу |
- 6 балів |
3. Методична доцільність добору змісту навчального матеріалу для розкриття теми уроку виробничого навчання |
- 6 балів |
4. Методична доцільність добору форм та методів проведення вступного інструктажу, їх ефективність для реалізації змісту навчання |
- 6 балів |
5. Якість демонстрації способів виконання робіт, трудових прийомів тощо |
- 16 балів |
6. Логічність, послідовність, доступність викладу |
- 6 балів |
7. Методична доцільність використання дидактичних засобів, ТЗН тощо |
- 6 балів |
8. Відображення сучасних прийомів праці, досягнень техніки та технологій |
- 6 балів |
9. Рівень зворотнього зв'язку, педагогічне співробітництво, психологічний клімат |
- 6 балів |
10. Культура мовлення, емоційність, дикція, інтенсивність, темп |
- 5 балів |
11. Організація та контроль за дотриманням безпечних умов праці при виконанні робіт |
- 6 балів |
Максимальна кількість: |
75 балів |
Методична розробка уроку виробничого навчання
Ця частина Конкурсу передбачає представлення підготовленої заздалегідь методичної розробки уроку виробничого навчання. У ній повинна відображатись робота автора над власною методичною проблемою.
Методична розробка представляється учасником конкурсу для її оцінки членам журі під час реєстрації учасників у друкованому та електронному варіантах (бажана наявність мультимедійної презентації до уроку).
Критерії оцінювання:
1. Дотримання вимог до структури методичної розробки |
- 7 балів |
2. Дотримання необхідних етапів у структурі вказаного типу уроку |
- 7 балів |
3. Взаємозв'язок типу уроку з використаними методами і прийомами |
- 7 балів |
4. Відповідність використаних методів навчання власній методичній проблемі |
- 7 балів |
5. Наявність супровідних матеріалів, додаткової інформації |
- 7 балів |
6. Науковість та грамотність викладення матеріалу |
- 7 балів |
7. Рівень оформлення розробки |
- 3 бали |
Максимальна кількість: |
45 балів |
Загальна максимальна кількість: |
320 балів |
................Перейти до повного тексту