1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 1/9-181 від 26.04.99
м.Київ
Ректорам (директорам)
вищих закладів
освіти I - IV рівнів
акредитації
На виконання рішення колегії Міністерства освіти України від 28.10.98 р. N 14/6-8 "Про стан та проблеми національно-громадянського виховання у вищих навчальних закладах України" п.3.2.3 Міністерство освіти підготувало орієнтовний перелік функцій проректора (заступника директора) вищого навчального закладу з питань гуманітарної освіти та виховання і рекомендує для практичного використання в роботі закладу.
Міністр В.О.Зайчук
Додаток
Орієнтовний перелік функцій проректора (заступника директора) вищого навчального закладу з питань гуманітарної освіти та виховання
Проректор (заступник директора) вищого навчального закладу з питань гуманітарної освіти та виховання у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти України, рішеннями з питань молодіжної політики інших міністерств і відомств України.
Проректор (заступник директора) з питань гуманітарної освіти та виховання спільно з проректором (заступником директора) з навчальної роботи організовує викладання гуманітарних дисциплін (історичних, філософських, політологічних, економічних, соціологічних, культурологічних, філологічних, українознавчих, правознавчих, психолого-педагогічних), а також здійснює науково-методичне та кадрове забезпечення виховного процесу у вищому навчальному закладі.
Проректор (заступник директора) підпорядкований безпосередньо керівникові (ректору, директору) вищого навчального закладу.
Проректор з підпорядкованими йому відділами і службами (Рада з гуманітарної освіти, навчальний відділ, бібліотека, відділ виховної роботи, центр інформаційних технологій, декани та їх заступники з навчально-виховної роботи, кафедри, Рада студентського самоврядування, Рада студентського самоврядування гуртожитку, клуби, спортклуби, Ради кабінетів) розробляє функціональні обов'язки учасників і підрозділів управління.
Проректор (заступник директора) з гуманітарної освіти та виховання спільно з проректором з навчальної роботи, організовуючи викладання гуманітарних дисциплін:
створює умови для реалізації неперервної системи виховання шляхом поєднання навчання та позалекційних заходів;
бере участь у розробці навчальних планів базових гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, а також спецкурсів, що викладаються згідно з профілем вищого навчального закладу;
сприяє визначенню і використанню колективами кафедр, циклових комісій соціально-гуманітарних дисциплін різноманітних форм і методів гуманітарної освіти; вибору тематики наукових досліджень; методик навчання; визначенню навчальних курсів та спецкурсів;
сприяє формуванню у студентської молоді національної свідомості, розвитку у молодих людей національної гідності, засвоєнню загальнолюдських та національних цінностей;
організовує проведення науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів з соціально-гуманітарних дисциплін;
залучає діячів науки, права, культури, спеціалістів інших галузей до участі в підготовці студентів до майбутньої роботи;

................
Перейти до повного тексту