1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
24.06.2011 N 1/9-493
Міністерству освіти і науки,
молоді та спорту Автономної
Республіки Крим, управління
освіти і науки обласних,
Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
Інститутам післядипломної
педагогічної освіти
Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій
На виконання пункту 3.18 наказу Міністерства від 11.05.2011 N 436 "Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року" щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів до кінця 2011 основ інформаційно-комунікаційних технологій надсилаємо методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій.
Заступник Міністра Б.М.Жебровський
Додаток
до листа МОНмолодьспорт
24.06.2011 N 1/9-493
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
З початком комп'ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:
- під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
- під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
- шляхом самоосвіти;
- шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.
З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи":
- вчитель - вчитель. Ця форма передбачає навчання одних вчителів іншими, які мають навички володіння ІКТ, в межах одного навчального закладу. Досвід впровадження такої форми мають майже всі регіони країни;

................
Перейти до повного тексту