1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Список


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
СПИСОК
кандидатів (колективів), які висунуті навчальними закладами та науковими установами на здобуття Державної премії України в галузі освіти
Київ, 2011
ПЕРЕЛІК
навчальних закладів та наукових установ, що надіслали роботи на здобуття Державної премії України в галузі освіти
Номінація "Дошкільна і позашкільна освіта"
1. Головне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
2. Миколаївський обласний Інститут післядипломної педагогічної освіти.
3. Інститут психології імені Г.С.Костюка Національної академії педагогічних наук України.
Номінація "Загальна середня освіта"
1. Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
2. Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського.
Номінація "Професійно-технічна освіта"
1. Кримський республіканський професійно-технічний навчальний заклад "Феодосійське професійно-технічне будівельне училище".
2. Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму.
Номінації "Вища освіта"
1. Житомирський національний агроекологічний університет політики та продовольства України Міністерства аграрної політики.
2. Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет".
3. Дніпропетровський університет економіки і права імені Альфреда Нобеля.
4. Севастопольський національний технічний університет.
5. Харківський національний університет радіоелектроніки.
6. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.
7. Чорноморський державний університет імені Петра Могили.
8. Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет" (ДонНТУ).
Номінація "Наукові досягнення в галузі освіти"
1. Національний університет "Львівська політехніка".
2. Приватний вищий навчальний заклад "Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія".
СПИСОК
кандидатів (колективів), які висунуті навчальними закладами та науковими установами на здобуття Державної премії України в галузі освіти
Номінація "Дошкільна і позашкільна освіта"
1. Головне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Комплект позашкільних освітньо-виховних програм з напряму "Євроосвіта"
Претенденти:
Гончар Неля Григорівна, директор Дніпропетровського дитячо-юнацького центру міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради.
Афанасьєв Олег Євгенович, кандидат географічних наук, доцент кафедри фізичної та економічної географії Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара.
Краснобрижий Володимир Вікторович, завідувач методичного кабінету Дніпропетровського дитячо-юнацького центру міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради.
Паращук Ольга Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Дніпропетровського дитячо-юнацького центру міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради.
Олефір Леонід Олексійович, заступник начальника головного управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Овчаренко Наталія Володимирівна, заступник начальника головного управління - начальник управління загальної середньої освіти головного управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Кількість публікацій щодо питань комплекту позашкільних освітньо-виховних програм з напряму "Євроосвіта" нараховує понад 20 одиниць, результати роботи систематично публікуються у вигляді наукових, науково-популярних, інформаційно-довідкових статей, збірників матеріалів.
Запроваджені комплексні програми "Освіта для сталого розвитку" та "Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджувальної освіти для сталого розвитку".
У ході реалізації програм створена нормативно-правова база з питань євроінтеграції, розроблено та затверджено заходи щодо впровадження міжнародних стандартів у регіональну систему освіти та її інтеграції до європейського освітнього простору.
2. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Інтегрована особистісно орієнтована технологія - технологія наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою першого ступеня
Претенденти:
Якименко Світлана Іванівна, кандидат педагогічних наук, професор, автор інтегрованої особистісно орієнтованої технології, Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського.
Вареник Тетяна Іванівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Мільчуцька Алла Петрівна, методист.
Дячук Валентина Іванівна, учитель вищої категорії, учитель-методист.
Бахшиєва Людмила Володимирівна, учитель вищої категорії, учитель-методист, учитель початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів N 50 Миколаївської міської ради.
Рясна Наталя Валентинівна, учитель-методист, учитель початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів N 28 Миколаївської міської ради.
Янковська Тетяна Іванівна, завідувач Миколаївського дошкільного навчального закладу N 50.
Голян Людмила Павлівна, завідувач Миколаївського дошкільного навчального закладу N 139.
Андрейченко Людмила Несторівна, вихователь-методист, вихователь Миколаївського дошкільного навчального закладу N 132.
Будний Богдан Євгенійович, доктор педагогічних наук, професор, директор, головний редактор видавництва "Навчальна книга - Богдан", м. Тернопіль.
Уперше запропоновано інтегровану особистісно орієнтовану технологію, що на системному рівні забезпечує оптимальні педагогічні умови для формування цілісного світогляду, життєвої компетентності дошкільників (молодших школярів).
Здійснено практичну апробацію концептуальної моделі формування цілісного світогляду дітей дошкільного (молодшого шкільного) віку, розроблено конкретні методики щодо забезпечення інтегрованої особистісно орієнтованої технології, доповнено практичними напрацюваннями психодіагностичні методики, спрямовані на оцінку рівня сформованості компонентів світогляду у дошкільника (молодшого школяра).
Результати дослідження знайшли своє відображення у п'яти дисертаційних роботах, у матеріалах Всеукраїнських науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів, у 156 наукових працях (статті, методичні посібники).
3. Інститут психології імені Г.С.Костюка (лабораторія психології дошкільника) Національної академії педагогічних наук України Освітня технологія психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною "Радість розвитку"
Претенденти:
Піроженко Тамара Олександрівна, доктор психологічних наук, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Ладивір Світлана Олексіївна, кандидат психологічних наук, провідний науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Карасьова Катерина Володимирівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Манилюк Юлія Станіславівна, кандидат психологічних наук, науковий кореспондент лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Тищук Людмила Іванівна, кандидат психологічних наук, науковий кореспондент лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, завідувач Центру розвитку дитини "АБВГДейка", м. Житомир.
Досягненням творчої групи кандидатів є створення наукової школи в галузі дитячої психології та дошкільної освіти, в якій розроблено актуальні для сучасної науки та практики проблеми.
Загальна кількість публікацій, патентів, дисертацій, іншої інформації, що характеризує роботу, складає сім науково-методичних видань, вісім навчально-методичних посібників, п'ять альбомів розвивальних ігор та вправ, два свідоцтва про реєстрацію авторського права, десять захищених дисертацій.
Номінація "Загальна середня освіта"
1. Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Нова початкова школа
Претенденти:
Савченко О.Я., доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Вашуленко М.С., доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Бібік Н.М., доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Хорошковська О.К., доктор педагогічних наук, професор, почесний член НАПН України, завідувач лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України та діаспори Інституту педагогіки НАПН України.
Коваль Н.С., кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Бойченко Т.Є., кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з наукової роботи, директор Науково-дослідного інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України.
Розроблено Державний стандарт загальної початкової освіти, типові навчальні програми, підручники і методичний супровід для 4-річної початкової школи з українською мовою навчання та мовами національних меншин. Загальний науковий доробок становить 29 підручників, 12 науково-методичних посібників для вчителів, 11 навчальних посібників для учнів.
Під керівництвом претендентів захищено 22 кандидатських дисертації з теорії навчання, теорії та методики навчання.
2. Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
Освітня технологія "Довкілля"
Претенденти:
Ільченко Віра Романівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Гуз Костянтин Жоржович, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Ільченко Олексій Георгієвич, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Рибалко Ліна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Моргун Володимир Федорович, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка.
Ляшенко Андрій Хомич, директор Дніпропетровської середньої загальноосвітньої багатопрофільної школи.
Уперше в педагогічній науці розроблена методична система формування цілісності знань про етносоціоприродне технологізоване довкілля людини, яка втілена в практику вітчизняної освіти на п'яти рівнях: Державного стандарту; навчального предмета "Довкілля"; на рівні навчальної діяльності (створена концепція системи підручників та підручники для 1-11 класів, у яких уперше у вітчизняній та зарубіжній навчальній літературі втілений методичний апарат, що обумовлює неперервне (1-11 клас) формування образу світу, безпосередню взаємодію учнів з об'єктами довкілля на уроках серед природи; на рівні результатів навчання розроблена критеріальна система визначення якості освіти).
Кількість підготовлених робіт: шість дисертацій (одна докторська, п'ять кандидатських), десять монографій, десять програм, 24 підручники, 18 навчальних посібників, 243 статті у фахових виданнях.
Номінація "Професійно-технічна освіта".
1. Кримський республіканський професійно-технічний навчальний заклад "Феодосійське професійно-технічне будівельне училище"
Створення відкритого регіонального практичного будівельного центру із упровадження новітніх технологій з опоряджувальних професій (штукатур, маляр, лицювальник, плиточник)
Претендент:
Комаров Пантелей Іванович, директор Кримського республіканського професійно-технічного навчального закладу "Феодосійське професійно-технічне будівельне училище".
Для будівельної галузі підготовлено понад 5000 висококваліфікованих працівників, зміцнена матеріальна база - училище поповнилося навчальним корпусом на 300 місць, їдальнею на 100 місць, відремонтовано й укомплектовано гуртожиток.
Збільшено позабюджетні надходження училища. Тільки за останні п'ять років прибуток училища збільшився у п'ять разів. Додатково відкрито шість навчальних кабінетів, дві майстерні, будівельний центр з новітніх технологій "Хенкель-Баутехнік".
2. Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму Створення сучасного навчального закладу європейського зразка "Європейська освіта - європейський сервіс"
Претендент:
Балущак Ганна Федорівна, директор Львівського вищого професійного училища ресторанного сервісу та туризму.
В училищі навчається близько 1100 учнів та студентів та працює 210 працівників, із них 113 педагогічних. За останні п'ять років надано послуг на суму понад 28 млн. грн. Створена сучасна потужна матеріальна база, яка кожного року оновлюється з урахуванням упровадження в навчальний процес новітніх інформаційних технологій.
Навчальні кабінети, виробничі підрозділи обладнані комп'ютерами, мультимедійною технікою з виходом у мережу Інтернет.
Училища надає населенню такі послуги, як обслуговування урочистих подій, виготовлення кулінарної та кондитерської продукції, обслуговування туристичних та екскурсійних груп, консультативні послуги з питань обслуговування клієнтів. Послугами училища користуються як вітчизняні замовники, так і корпоративні фірми та консульства Польщі, Франції, Нідерландів, Росії, Австрії, Канади.
За останні п'ять років в училищі підготовлено близько 3000 фахівців з ресторанного сервісу та туризму.
Номінація "Вища освіта"
1. Житомирський національний агроекологічний університет політики та продовольства України Міністерства аграрної політики та продовольства України
Цикл науково-навчальних програм "Реалізація принципу науковості освітньої діяльності у вищій школі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій навчання (на прикладі навчальної дисципліни "Аграрна політика")"
Претендент:
Скидан Олег Васильович, доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри організації виробничих та інформаційних систем Житомирського національного агроекологічного університету політики та продовольства України Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Цикл праць включає 103 наукових праць, з яких три монографії, 60 праць у наукових фахових виданнях, 16 - у міжнародній реферативній базі, у зарубіжних виданнях.
Результати досліджень отримали 38 позитивних відгуків, у т.ч. 11 із-за кордону; використані при розробці проектів Закону України "Про основні засади державної аграрної політики на період до 2015 року", державних цільових програм України та програм соціально-економічного розвитку Житомирської області.
2. Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет" (м. Дніпропетровськ)

................
Перейти до повного тексту