1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
01.04.2011 N 1/9-237
Міністерству освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки
обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
Інститутам післядипломної
педагогічної освіти,
загальноосвітнім навчальним
закладам
Про проведення щорічної Всеукраїнської природознавчої гри "Геліантус - природознавство для дорослих" - 2010 та організацію гри "Геліантус - природознавство для дорослих" - 2011
Міністерство освіти і науки інформує, що грі "Геліантус - природознавство для дорослих" надано статус Всеукраїнської гри (наказ МОН від 28.07.2010 N 764 "Деякі питання надання статусу Всеукраїнських ігор грі "Соняшник" та грі "Геліантус - природознавство для дорослих").
Повідомляємо, що у 2011/2012 навчальному році Всеукраїнська природознавча гра "Геліантус - природознавство для дорослих" для учнів 7-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів відбудеться 30 листопада поточного року.
Надсилаємо для ознайомлення інформацію про підсумки проведення щорічної Всеукраїнської природознавчої гри "Геліантус - природознавство для дорослих" - 2011.
Заступник Міністра Б.М.Жебровський
Додаток
до листа Міністерства
освіти і науки, молоді
та спорту
01.04.2011 N 1/9-237
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки проведення щорічної Всеукраїнської природознавчої гри "Геліантус - природознавство для дорослих" - 2011
З метою впровадження нових форм роботи з обдарованою учнівською молоддю та розвитку творчих здібностей учнів Творчим об'єднанням "Соняшник" спільно з Харківською обласною спеціалізованою школою-інтернатом II-III ступенів "Обдарованість" 16 грудня 2010 року вперше було проведено Всеукраїнську природознавчу гру "Геліантус - природознавство для дорослих" - 2010 для учнів 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. З 2011 року участь у грі можуть взяти учні 7-11 класів.
Учасникам гри запропоновані завдання про ті чи інші природні об'єкти чи явища з точки зору різних природничих дисциплін. Гра не ставить за мету перевірити рівень засвоєння учнями програмових вимог з різних предметів, а призначена для виявлення тих, хто може цілісно мислити, оцінювати ситуації різнобічно і робити нестандартні висновки. Отже, для участі і перемоги у грі не потрібно оволодіти "усіма" знаннями людства, потрібно мати здоровий глузд і любов до природознавства.
У грі "Геліантус" - 2010 взяли участь 8775 учнів 9-11 класів з 533 загальноосвітніх навчальних закладів 25 регіонів України.
Розподіл учасників гри за областями наведений у табл. 1
Таблиця 1. Розподіл учасників гри за регіонами
Область Закладів Учасників
АР Крим 3 35
Вінницька 18 242
Волинська 1 29
Дніпропетровська 145 2237
Донецька 42 698
Житомирська 16 246
Запорізька 51 840
Івано-Франківська 1 49
Київська 6 273
Кіровоградська 17 153
Луганська 7 102
Львівська 4 78
м. Київ 2 28
Миколаївська 1 33
Одеська 2 83
Полтавська 7 147
Рівненська 3 74
Сумська 21 363
Тернопільська 6 131
Харківська 119 2170
Херсонська 35 398
Хмельницька 14 171
Черкаська 8 106
Чернівецька 3 67
Чернігівська 1 22
Усього 533 8775
Розподіл учасників гри за класами наведений у табл. 2.
Таблиця 2. Розподіл учасників гри за класами
Показники/Клас 9 10 11
Кількість учасників 4254 3129 1392
% від загальної кількості 48 36 16
Під час проведення гри кожний учасник індивідуально отримував завдання, які мали три рівня складності.
Відбувся "Геліантус" безпосередньо в школах. Учасникам було запропоновано 60 завдань у тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді. Усі завдання згруповано за чотирма тематичними блоками, що відповідають одному з предметів природничого циклу (фізика, хімія, біологія, географія). Кожний тематичний блок присвячений певному об'єкту, що є предметом вивчення цієї дисципліни. Утім тематичний блок включає шість завдань з базового предмету та по три завдання з інших предметів. За кожне правильно виконане завдання учасник може отримати один, два, або три бали (в одному тематичному блоці міститься по п'ять однобальних, п'ять двобальних, п'ять трьохбальних завдань). На кожне завдання пропонувалося п'ять варіантів відповідей, серед яких є лише одна правильна. Таким чином максимальна кількість балів за правильне виконання усіх завдань Гри складає 120 (сто двадцять) балів. Крім цього результати учасників, що набрали не менше ніж 22 бали з кожного із чотирьох предметів Гри, множаться на цілісний коефіцієнт 1,25.
Розподіл учасників гри за кількістю набраних балів наведений у табл. 3.
Таблиця 3. Розподіл учасників гри за кількістю набраних балів (у %)
Бали
Клас
0 - 20 21 - 40 41 - 60 61 - 80 81 - 100 101 - 120
9 клас 11,3 68,1 18,9 1,6 0,1 0
10 клас 7,6 55,3 32,3 4,8 0 0
11 клас 7,3 58,9 28,0 5,6 0,2 0
За підсумками гри, відповідно до набраних балів, учасники були нагороджені наступними дипломами та подарунками (табл. 4).
Таблиця 4. Кількість переможців гри*
Результат Подарунок Кількість
I місце. Всеукраїнський
рівень
Диплом + бейсболка 88
в т.ч. гран-прі Мобільний телефон Samsung
s5233t star tv з
TV-приймачем
2
II місце. Всеукраїнський
рівень
Диплом + блокнот 178
III місце. Всеукраїнський
рівень
Диплом + брелок/значок 289
Кращий результат з
предметів:
хімія Грамота з хімії + ручка 322
біологія Грамота з біології + ручка 361
географія Грамота з географії + ручка 387
фізика Грамота з фізики + ручка 335
Учасник Сертифікат 6917
в т.ч. анульовані 96
Усього 8775

................
Перейти до повного тексту