- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про підсумки проведення конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності
На реалізацію Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007 - 2010 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2007 р.
N 1071, з метою подальшого розвитку та впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, управлінської діяльності; формування інноваційної культури педагогічних кадрів; розроблення інноваційних моделей навчальних закладів з високим рівнем якості освіти та освітнього менеджменту з жовтня 2009 року по грудень 2010 року проведено конкурс-захист на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності.
Відповідно до рішення журі конкурсу
НАКАЗУЮ:
1. Доповідну записку "Про підсумки проведення конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності" взяти до відома (додається).
2. Визнати переможцями конкурсу:
- авторський колектив у складі Павленко Олени Василівни, начальника управління освіти м. Ялти; Дзямка Сергія Степановича, завідувача методичного кабінету управління освіти м. Ялти; Чаус Ольги Леонідівни, методиста гімназії ім. А.П.Чехова м. Ялти; Баранової Тетяни Олександрівни, директора; Селиванової Наталії Володимирівни, заступника директора з науки; Зінкевич Тетяни Володимирівни, заступника директора з навчально-виховної роботи; Сімонової Ольги Юріївни, вчителя інформатики експериментального навчально-виховного комплексу "Школа майбутнього" м. Ялти Автономної Республіки Крим;
- Овдієнко Людмилу Кронидівну, директора Запорізького загальноосвітнього навчально-виховного комплексу "Мала гуманітарна академія";
- Нечипоренко Валентину Василівну, директора Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру м. Запоріжжя;
- Сергієнко Валентину Павлівну, директора Бердянської гімназії N 1 "Надія" Запорізької області;
- авторський колектив у складі Гуменяка Мирослава Михайловича, директора; Максимів Наталії Георгіївни, заступника директора з навчально-виховної роботи; Дерев'янко Марії Дмитрівни, заступника директора з виховної роботи; Шудрави Ольги Василівни, заступника директора з науково-методичної роботи Солотвинського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ст. - ліцей" Богородчанського району Івано-Франківської області;
- авторський колектив у складі Федорця Миколи Олександровича, наукового консультанта; Мельник Світлани Василівни, директора; Тихевич Олени Олександрівни, вчителя біології; Мацкевич Тетяни Станіславівни, вчителя географії; Сордії Олени Анатоліївни, вчителя української мови та літератури Одеського навчально-виховного комплексу "Гімназія N 7 - загальноосвітня школа I ст. з поглибленим вивченням англійської мови";
- Ананьєву Надію Василівну, заступника директора Першої міської гімназії Черкаської міської ради;
- Шульгу Вікторію Дмитрівну, заступника директора з навчально-виховної роботи Канівської гімназії імені Івана Франка Черкаської області.
3. Оголосити подяку Міністерства освіти і науки:
переможцям конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності;
Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим (Дзоз В.О.), управлінням освіти і науки Запорізької (Вєрозубов О.Г.), Івано-Франківської (Болюк З.А.), Одеської (Ткачук А.Л.), Черкаської (Шарапа І.Д.) обласних державних адміністрацій за високий рівень підготовки матеріалів на конкурс.
4. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести до відома керівників районних та міських органів управління освітою інформацію про підсумки проведення конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності.
5. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) забезпечити висвітлення кращих моделей навчального закладу "Школа майбутнього" на сторінках педагогічної преси.
6. Розмістити наказ на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки (www.mon.gov.ua) та Інтернет-порталі "Єдине освітнє інформаційне вікно України" (www.osvita.com).
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра, Голова комісії з реорганізації | Б.М.Жебровський |
Додаток
до наказу Міністерства
освіти і науки
18.01.2011 N 33
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
"Про підсумки проведення конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності"
Державна цільова соціальна програма "Школа майбутнього", затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2007 р.
N 1071, спрямовує діяльність навчальних закладів на вироблення інноваційної освітньої та наукової стратегії; активізує пошуки педагогічної спільноти України концептуальних моделей, які забезпечили б демократизацію всієї системи навчання і виховання, підвищення фундаментальності освіти, використання найновіших технологій навчання, інтеграцію різних форм і систем освіти як на національному, так і на світовому рівнях.
На реалізацію зазначеної програми, виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2009 N 551 та з метою подальшого розвитку і впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, управлінської діяльності; формування інноваційної культури педагогічних кадрів; впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання та розроблення інноваційних моделей навчальних закладів з високим рівнем якості освіти та освітнього менеджменту проведено конкурс-захист моделей навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності.
Конкурс передбачав вибір найдоцільніших педагогічних новацій щодо створення освітнього простору, сприяв активізації творчого пошуку керівників і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у розробленні моделей Шкіл майбутнього, підтримці талановитих педагогів, їх самореалізації і стимулювання подальших пошуків у контексті життєтворчої і компетентністю спрямованої освіти.
На конкурс надійшло 86 робіт з Автономної Республіки Крим, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської областей. У конкурсі взяли участь директори, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів, авторські колективи, творчі групи вчителів, учителі-предметники, психологи.
Учасники конкурсу розглядають Школу майбутнього як інноваційну систему, яка потребує постійного оновлення і розвитку; створює умови для формування особистості, вияву її здібностей, обдаровань, талантів; має оригінальні авторські ідеї відносно перебудови педагогічного процесу; науково і методично забезпечена; функціонує як відкрита система, здатна до ефективної взаємодії з науковими установами та вищими навчальними закладами, громадськими організаціями; має якісну матеріально-технічну та інформаційно-комунікаційну бази; приділяє постійну увагу підвищенню рівня освіти педагогічних кадрів; спрямована на зміну авторитарної державної системи управління на державно-громадську, децентралізовану, адаптовану до ринкових умов, проектно-інвестиційну модель управління.
Авторами були представлені різні моделі Шкіл майбутнього: "Школа культури миру" (Луганський навчально-виховний комплекс "Середня загальноосвітня школа I-III ступенів N 47 - міжшкільний навчально-виробничий комбінат"), "Школа успіху" (Устянська загальноосвітня школа I-III ступенів Снятинського району Івано-Франківської області), "Родинна школа" (Коломийський навчально-виховний комплекс N 10 Івано-Франківської області), "Громадсько активна школа" (загальноосвітня школа I-III ступенів с. Забороль Луцького району Волинської області), "Школа інтелектуального розвитку" (Рокинівський навчально-виховний комплекс - агроекологічний ліцей Волинської області), "Школа розвитку, творчості, успіху" (Чернігівський колегіум N 11), "Школа людяності" (Татарбунарська загальноосвітня школа N 1 Одеської області), "Школа здібностей" (Шепетівський навчально-виховний комплекс N 1 Хмельницької області) тощо.
Необхідно відзначити різноманітність підходів, методів і форм роботи, технологій більшості навчальних закладів, які відзначаються теоретичною обгрунтованістю, чіткими методологічними орієнтирами, науково-вивіреними підходами та адаптованістю до специфічних умов навчального закладу. Це є підставою стверджувати, що активну допомогу у науково-методичному забезпеченні діяльності цих шкіл надають обласні інститути післядипломної педагогічної освіти Волинської, Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської областей, а також Кримського регіонального інституту післядипломної педагогічної освіти.
................Перейти до повного тексту