- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
Н А К А З
N 263/40 від 30.06.2000
м.Київ
Про затвердження Положення про наукових кореспондентів наукових установ АПН України
З метою широкого залучення науково-педагогічних і практичних працівників навчальних закладів та органів освіти до науково-дослідної роботи, задоволення їхніх потреб у науковому зростанні
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити і ввести в дію з 1 вересня 2000 року Положення про наукових кореспондентів наукових установ Академії педагогічних наук України.
2. Положення довести до відома керівників структурних підрозділів і підвідомчих установ Міністерства освіти і науки та Академії педагогічних наук у місячний термін з дня його затвердження.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра освіти і науки Яцківа Я.С. і віце-президента АПН України Савченко О.Я.
Міністр освіти і науки В.Г.Кремень
Перший віце-президент Академії
педагогічних наук України В.М.Мадзігон
Затверджено
наказом Міністерства освіти
і науки України та Академії
педагогічних наук
від 30 червня 2000 р. N 263/40
Положення про наукових кореспондентів наукових установ Академії педагогічних наук України
Статус наукового кореспондента
1. Статус наукового кореспондента у діяльності наукових установ АПН створює додаткові можливості для залучення до науково-дослідної роботи науково-педагогічних і практичних працівників - викладачів вищих навчальних закладів, учителів загальноосвітніх шкіл, вихователів дошкільних і позашкільних навчально-виховних закладів, працівників органів народної освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів, професійних навчально-виховних закладів, практичних психологів, шкільних лікарів, працівників установ і організацій, що мають безпосереднє відношення до освіти та виховання.
2. Основні завдання наукових кореспондентів:
- всіляко сприяти розвиткові освіти, педагогічної та психологічної науки шляхом активної участі в дослідженнях, здійснюваних науковими установами АПН;
- дбати про впровадження надбань педагогічної і психологічної наук у практику навчально-виховних закладів;
- сприяти зміцненню зв'язку психологічної і педагогічної наук із життям та збагаченню їх передовим педагогічним досвідом;
- вивчати, узагальнювати та популяризувати позитивний педагогічний досвід;
- здійснювати під керівництвом наукових співробітників підрозділів (відділів, лабораторій тощо) наукових установ дослідження актуальних питань педагогіки, психології та методик викладання окремих предметів;
- надавати допомогу підрозділам наукових установ у проведенні досліджень;
- самостійно виконувати науково-дослідну експериментальну роботу в навчально-виховних установах різних типів, різних рівнів акредитації, різних профілів відповідно до завдань, визначених науковими установами АПН;
- брати безпосередню участь у створенні та апробації експериментальних навчально-методичних комплектів з усіх освітніх галузей для навчальних закладів різних рівнів акредитації.
Порядок добору і затвердження складу наукових
кореспондентів
3. До складу наукових кореспондентів обираються викладачі вищих навчальних закладів і практичні педагогічні працівники системи Міністерства освіти і науки, які виявили бажання, нахили і здібності до наукової розробки психолого-педагогічних проблем, мають вищу освіту та стаж педагогічної роботи не менше двох років. Перевага надається особам, які мають наукові ступені, вчені звання, друковані праці, повністю або частково складені кандидатські іспити.
4. Обрання наукових кореспондентів проводиться один раз на рік у терміни, встановлені науковою установою АПН.
5. Повідомлення про проведення конкурсу на обрання наукових кореспондентів публікується в педагогічній пресі не пізніше як за три місяці до конкурсу.
6. Кількість вакансій наукових кореспондентів визначається науковою установою, до якої вони зараховуються, з урахуванням потреб відповідних підрозділів у цій категорії науковців і побажань самих претендентів.
7. Обрання до складу наукових кореспондентів проводиться на основі рекомендацій відповідних структурних підрозділів наукових установ, з урахуванням характеристик на відповідних кандидатів з місць їхньої роботи.
................Перейти до повного тексту