1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 234 від 03.04.2002
Про порядок визначення наукових об'єктів, що становлять національне надбання України
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 19.12.01 N 1709 та від 18.02.97 N 174, а також з метою реалізації покладених на міністерство завдання щодо аналізу пропозицій стосовно визначення доцільності внесення/вилучення наукових об'єктів до Державного реєстру об'єктів, що становлять національне надбання України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити персональний склад експертної комісії (додаток 1).
2. Департаменту координації наукових досліджень вищих навчальних закладів та зведеного планування (Свіженко В.О.) провести експертизу пропозицій на 2003 рік стосовно визначення конкретних наукових об'єктів, які претендують на статус національного надбання, та підготувати результати на затвердження.
3. Департаменту економіки та соціального розвитку (Куліков П.М.) передбачити окремим рядком в пропозиціях до проекту Державного бюджету на 2003 р. кошти для експертизи, збереження та функціонування наукових об'єктів, що становлять національне надбання, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника державного секретаря Гуржія А.М.
Державний секретар В.О.Зайчук
Додаток 1
до наказу МОН України
від 03.04.2002 р. N 234
СКЛАД
експертної комісії з визначення наукових об'єктів національного надбання України
------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, ім'я, | Місце роботи, посада |
| п/п | по батькові | |
|-----+------------------------+---------------------------------|
| 1. | ГУРЖІЙ |Перший заступник державного |
| | Андрій Миколайович - |секретаря МОНУ |
| | голова | |
|-----+------------------------+---------------------------------|
| 2. | СВІЖЕНКО |Начальник департаменту МОНУ |
| | Віктор Олексійович - | |
| | заступник голови | |
|-----+------------------------+---------------------------------|

................
Перейти до повного тексту