1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
13.03.2010 N 1/9-174
Міністерству освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управлінню освіти і науки
обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
інститутам післядипломної
педагогічної освіти
Щодо проведення державної підсумкової атестації з фізичної культури та технологій
Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з фізичної культури та технологій у 2009/2010 н.р.
Заступник Міністра П.Полянський
Додаток
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення державної підсумкової атестації з фізичної культури для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Державна підсумкова атестація з фізичної культури має на меті виявити рівень фізичної підготовки випускників, перевірити знання випускників щодо фізкультурно-спортивної діяльності та вміння використовувати їх для збереження та вдосконалення свого здоров'я.
Підсумкові випробування з фізичної культури складають всі учні 11 класів, які навчалися за спортивним профілем. За вибором ці випробування можуть складати також учні 11 класів інших профілів.
До складання підсумкових випробувань з фізичної культури допускаються учні основної медичної групи, які не мають протипоказань щодо виконання фізичних вправ, передбачених завданнями атестації. Списки учнів, які планують складати атестацію з фізичної культури, має письмово погодити медичний працівник, який обслуговує заклад освіти.
Завдання для підсумкового випробування добираються вчителем з посібника "Збірник завдань для державної підсумкової атестації (у формі контрольних робіт) з фізичної культури" для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автори-упорядники: Круцевич Т.Ю. та ін. - К-П.: Аксіома, 2010 р.
Посібник містить:
- методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з фізичної культури у старшій школі;
- перелік теоретичних завдань;
- залікові вправи та нормативи до них;
- теоретичні відомості.
Зміст завдань диференціюється відповідно до рівня освоєння учнями навчального матеріалу на заняттях фізичної культури.
Комплект завдань містить теоретичну та практичну складові. До теоретичної складової входять два завдання, які вчитель добирає для кожного учня окремо: перше - з переліку завдань 1 - 27; друге - з переліку завдань 28 - 54. Наприклад:
1 варіант - завдання 1, 34;
2 варіант - завдання 2, 42;
............;
30 варіант - завдання 2, 34.
На виконання теоретичної складової відводиться один урок. Відповіді учнів мають бути підкріплені прикладами, на основі яких вони демонструють уміння використовувати набуті знання на практиці.
Оцінювання кожного теоретичного завдання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури (див. таблицю 1).
Табл. 1
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Бали
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з
предмета; розрізняє та виконує відповідно до
вимог лише елементи фізичних вправ
1
Учень (учениця) виявляє розуміння основних
положень навчального матеріалу, наводить
приклади; техніка виконання фізичних вправ має
незначні відхилення від встановлених вимог, які
аналізуються та виправляються з допомогою
вчителя
2
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними
знаннями з предмета; має достатню тактичну
підготовку для виконання навчальних завдань;
має системні навички техніки виконання фізичних
вправ, що відповідають встановленим вимогам
3
Після перерви, необхідної для переодягання в спортивну форму, та розминки, яку проводить вчитель, учні виконують практичну складову підсумкового випробування.
Практична частина складається з двох залікових вправ, які вчитель добирає зі збірника для хлопців та дівчат окремо.
При розминці та виконанні фізичних вправ має бути присутній медичний працівник. Особливу увагу при цьому слід звернути на дотримання правил безпеки.

................
Перейти до повного тексту