1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.02.2010 N 117
Про затвердження Програми щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 рр.
З метою реалізації державної політики щодо забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів та збільшення частки альтернативних джерел енергії, а також на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. N 1567-р "Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Програму щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованих Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, на 2010-2014 рр., що додається.
2. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.) забезпечити, починаючи з 2010 року до 10 числа третього місяця, що настає за кожним півріччям, надання до Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів звітів про хід виконання Програми за встановленими ним формами.
3. Накази від 18.04.2006 р. N 301 та від 27.07.2006 р. N 539 вважати такими, що втратили чинність.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Міністра Кулікова П.М. та Стріху М.В.
Міністр І.О.Вакарчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
26.02.2010 N 117
ПРОГРАМА
Міністерства освіти і науки України щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, на 2010-2014 рр.
Програма Міністерства освіти і науки України спрямована на відносне скорочення бюджетних видатків на оплату енергоресурсів та води навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству, шляхом впровадження енергоефективних заходів.
Зміст розділів Програми
1. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Галузь освіти в Україні традиційно є однією з основних складових розвитку суспільства. Тому ефективне функціонування її складових, з точки зору енергозбереження та енерговикористання, є одним з основних завдань виконання державної політики щодо забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів бюджетними закладами.
З метою реалізації державної політики з енергозбереження Міністерством освіти і науки України у 1999 та 2006 роках були розроблені відповідно "Заходи щодо підвищення ефективності в освітній галузі" та "Програма щодо підвищення енергоефективності в галузі освіти", в основу яких покладено виконання першочергових заходів спрямованих на забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів протягом 1999-2010 років.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 року N 1567-р "Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів" Міністерством освіти і науки України створено робочу групу з провідних науковців з енергозбереження та енергоменеджменту вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації для розробки програми МОН щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 рр. (далі - Програма). Об'єкти, на які розповсюджується дія Програми - це навчальні заклади та установи освіти, підпорядковані Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету. Серед них:
- навчальні заклади I рівня акредитації - технікуми, професійно-технічні училища;
- навчальні заклади II рівні акредитації - коледжі;
- навчальні заклади III-IV рівнів акредитації - інститути, академії, університети;
- училища та школи соціальної реабілітації, методичні центри, будинки творчості.
Загальна кількість навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету становить 652 одиниці.
Аналіз стану господарських систем закладів МОН проведено за напрямами:
1. призначення будівель;
2. теплоізоляційна оболонка будівель;
3. інструментальне забезпечення;
4. сучасний стан споживання енергоресурсів та води.
Енергоспоживання будівлями закладів освіти залежить значною мірою від призначення будівель. Споруди, що використовуються закладами та установами освіти для забезпечення навчального процесу, за своїм призначенням поділяються на:
- учбові корпуси;
- гуртожитки;
- бібліотеки;
- палаци культури та мистецтв;
- господарські споруди;
- їдальні;
- пральні;
- котельні.
Орієнтовна кількість будівель та споруд навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих МОН, складає 6523 одиниці. Однак в межах даної Програми розглядатимуться будівлі, що є найбільш привабливими з точки зору енергозбереження.
Теплоізоляційна оболонка будівлі є одним з визначальних чинників витрат на енергоносії (для опалення та охолодження) для кліматичних умов України.
За рівнем теплоізоляції, зважаючи на стадії реформування нормативної бази з правил проектування теплової ізоляції, будинки і споруди можуть бути поділені на три групи:
- будинки забудови до 1996 року;
- будинки забудови 1996-2007 років;
- будинки забудови після 2007 року.
Переважна більшість будівель закладів та установ МОН відноситься до першої групи, що має показники опору теплопередачі огороджувальних конструкцій значно нижчі ніж встановлено сучасними нормативними вимогами, а отже має низький рівень теплозахисту і, як наслідок, високий рівень енергоспоживання для потреб опалення. Для покращення стану огороджувальних конструкцій проводиться заміна вікон та вітражів на металопластикові, зовнішнє та внутрішнє утеплення стін, однак існує потреба в ремонті покрівель будівель. Існує також ряд будівель навчальних закладів з незадовільним експлуатаційним станом, відновлення та ремонт яких планується провести в першу чергу.
Закладами освіти для забезпечення навчального процесу використовуються електрична енергія, теплова енергія і вода. Перераховані енергоносії використовуються для забезпечення роботи інженерних мереж будівель, які за призначенням поділяються на:
- опалення;
- вентиляція;
- гаряче водопостачання;
- кондиціонування;
- освітлення.
Аналізуючи стан інженерних споруд варто зазначити, що на сьогоднішній день з 307 діючих відомчих котелень модернізовано 109 котелень (відомчі котельні забезпечують теплопостачання і гарячою водою біля 20 відсотків будівель закладів освіти), частково проводиться відновлення теплової ізоляції та влаштування зовнішніх теплових мереж з полімерних матеріалів.
Модернізація 38 відомчих котелень передбачається Програмою на 2010-2014 роки.
Необхідною умовою забезпечення контролю за ефективністю заходів з енергозбереження є інструментальне забезпечення об'єктів енергопостачання засобами обліку. На сьогоднішній момент ситуація із забезпеченням об'єктів МОН засобами обліку теплової енергії, води та природного газу станом на 1 січня 2009 року становить близько 96 відсотків від потреби.
Проаналізувавши дані з енергоспоживання навчальними закладами та установами освіти, що підпорядковані Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, для розробки даної Програми прийнято показники 2009 року за базовий рівень, що використовуватиметься для аналізу результатів виконання заходів Програми відносно сучасного стану споживання енергоресурсів.
Рівень затрат бюджетних коштів за спожиті енергоресурси та води в 2006-2008 роках становить:
млн.грн.
КЕКВ Найменування 2006 2007 2008
бюджет
(загальний
фонд)
фактичні
видатки
бюджет
(загальний
фонд)
фактичні
видатки
бюджет
(загальний
фонд)
фактичні
видатки
1161 Оплата
теплопостачання
159,8 259,1 244,4 323,5 296,9 389,8
1162 Оплата
водопостачання
та
водовідведення
44,5 79,0 57,1 78,0 63,8 91,1
1163 Оплата
електроенергії
109,6 203,1 142,2 185,9 181,9 241,5
1164 Оплата
природного газу
26,5 45,0 53,8 72,2 80,5 104,7
1166 Оплата інших
енергоносіїв
19,2 17,6 19,6 17,4 24,5 21,5
Всього: 359,6 603,8 517,1 677,0 647,7 848,6
Сучасний стан споживання енергоресурсів закладами та установами МОН
Енергоносії Показники Одиниці виміру Рівень
споживання
енергоресурсів
в 2009 році
1 2 3 4
Тепло Натуральні
показники
тис.Гкал 928
Вартісні
показники (у
цінах 2009 р.)
млн.грн. 510,7
Електроенергія Натуральні
показники
тис.кВт·год. 315000
Вартісні
показники (у
цінах 2009 р.)
млн.грн. 220,5
Газ Натуральні
показники
тис.куб.м 36653
Вартісні
показники (у
цінах 2009 р.)
млн.грн. 95,3
Вугілля Натуральні
показники
т 8461
Вартісні
показники (у
цінах 2009 р.)
млн.грн. 5,5
Всього Вартісні
показники (у
цінах 2009 р.)
млн.грн. 832,0
Підсумовуючи проведений аналіз стану енергетичних господарств та закладів освіти, підпорядкованих МОН, варто відмітити, що за результатами проведеної роботи закладами освіти, що підпорядковані Міністерству, скорочення енергоспоживання з 1999 року по 2008 рік становить в середньому 4,7 відсотки щорічно порівняно з базовим 1998 роком (натуральні показники споживання ПЕР в 1998 році - 768,8 тис.т у.п., а в 2008 році - 363,1 тис.т у.п., води відповідно у 1998 році становили 40173,3 тис.куб.м, а в 2008 році - 19831,4 тис.куб.м).
Досягнення зазначених результатів здійснювалося за рахунок організаційно-просвітницьких заходів (раціональне та ефективне використання енергії, провадження систем енергоменеджменту та енергоаудиту) та технічних (технологічних) заходів, які не потребують значних капітальних видатків на їх виконання. Серед заходів з енергозбереження, що вже впроваджені в частині закладів та впровадження яких продовжується, варто відмітити:
- оснащення будівель і споруд приладами обліку (лічильниками тепла, води та природного газу);
- експлуатаційне керування використанням отриманого централізованого тепла, електроенергії, природного газу в залежності від погодних умов та в неробочі години;
- перехід на енергоефективне освітлення;
- модернізація відомчого котельного господарства;
- заміна та ущільнення вхідних дверей і вікон;
- влаштування зовнішніх теплових мереж з полімерних матеріалів та відновлення теплової ізоляції;
- зовнішнє та внутрішнє утеплення стін;
- тощо.
Проте, не всі резерви стосовно подальшого впровадження заходів на сьогодні вичерпані, але впровадження їх потребує значних капіталовкладень та державного фінансування. Це стосується зменшення споживання природного газу та збільшення частки альтернативних джерел енергії, запровадження систем електроопалення і водопідігріву акумуляційного типу та технологій з використанням альтернативних джерел енергії.
2. Мета Програми
Метою Програми є відносне скорочення бюджетних видатків на оплату енергоресурсів та води шляхом ефективного їх використання та зменшення втрат за рахунок впровадження енергоефективних заходів, а також використання альтернативних джерел енергії.
3. Перелік показників, за якими здійснюватиметься оцінка досягнення мети Програми
Основні показники, за якими здійснюється кінцева оцінка досягнення мети, на реалізацію якої спрямована Програма, визначались на основі результатів проведеного енергетичного аудиту, визначення граничних обсягів споживання паливно-енергетичних ресурсів та підготовці енергетичних паспортів будівель цих навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих Міністерству, де в результаті впровадження відповідних енергоефективних заходів можна досягти значного скорочення бюджетних видатків за спожиті енергоресурси.
За результатом опрацювання отриманих від навчальних закладів та установ освіти обґрунтованих пропозицій встановлений наступний перелік показників:
- Економічний ефект зекономлених енергоресурсів:
тепло - 3,1 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
електроенергія - 2,2 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
природний газ - 12,2 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
вугілля - 10,1 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
- Скорочення бюджетних видатків за спожиті енергоресурси (у цінах 2009 року) - 31,89 млн. гривень, що становить 3,8 відсотка від рівня видатків у 2009 році.
Навчальні заклади та установи освіти, бюджетне фінансування яким на впровадження енергоефективних заходів Програмою не передбачено, зобов'язані забезпечити зменшення споживання енергоресурсів та води, а також скорочення бюджетних видатків на них на 2-3 відсотки щорічно протягом 2010-2014 рр. порівняно з рівнем 2009 року.
Відповідні заходи повинні здійснюватись за рахунок:
- завершення встановлення приладів обліку теплової енергії, холодної і гарячої води, природного газу та двотарифних лічильників електроенергії;
- продовження заміни ламп розжарювання на енергоощадні лампи;
- додаткового ущільнення розбірних конструкцій вікон та дверей будівель шляхом застосування силіконового профілю;
- експлуатаційного керування використання отримуваного централізованого тепла, електроенергії, газу та води в залежності від погодних умов та в неробочі години;
- інші заходи технічного (технологічного) характеру, які не потребують значних капітальних видатків на їх впровадження, шляхом залучення коштів спецфонду закладів та інших джерел фінансування.
4. Шляхи розв'язання проблеми
Виконання Програми передбачається шляхом реалізації заходів організаційного і технічного (технологічного) характеру.
Організаційні заходи передбачають:
впровадження системи енергоменеджменту та методики енергоаудиту, розробленої Інститутом енергозбереження та енергоменеджменту НТУУ "КПІ" для навчальних закладів та установ освіти.
Технічні (технологічні) заходи передбачають:
- зменшення витрат природного газу на опалення;
- впровадження енергоакумулюючих систем електрообігріву разом зі встановленням засобів диференційного (погодинного) обліку електроенергії для використання в години нічного мінімального навантаження енергосистем;
- модернізації теплових пунктів;
- підвищення термічного опору зовнішніх стін, дахів та заміни фізично зношених віконних блоків на енергоефективні;
- заміни ламп розжарювання на енергоощадні лампи;
- поширення використання альтернативних та відновлювальних джерел енергії.
В результаті запровадження заходів з енергоефективності Програма забезпечить значний обсяг зекономлених енергоресурсів та економію бюджетних коштів в навчальних закладах та установах освіти в наступних показниках:
Енергоносії Показники Одиниці
виміру
Рівень
2009
року
Розрахунковий економічний ефект зекономлених
ресурсів та скорочення бюджетних видатків на
оплату енергоресурсів від запровадження
заходів з розрахунку річного споживання
Скорочення
споживання
енергоресурсів
відносно рівня
2009 року %
2010 2011 2012 2013 2014 Всього
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Тепло Натуральні
показники
тис.Гкал 928 0,75 3,78 1,92 4,44 17,69 28,58 3,1
Вартісні
показники
(у цінах
2009 р.)
млн.грн. 510,7 0,42 2,17 1,05 2,34 9,45 15,43
Електроенергія Натуральні
показники
тис.
кВт·год.
315000 701,2 783,0 131,7 208,0 5114,2 6938,1 2,2
Вартісні
показники
(у цінах
2009 р.)
млн.грн. 220,5 0,37 0,38 0,06 0,09 3,03 3,93
Газ Натуральні
показники
тис.
куб.м
36653 189,1 586,4 633,0 1050,6 2038,9 4498,0 12,2
Вартісні
показники
(у цінах
2009 р.)
млн.грн. 95,3 0,45 1,44 1,66 3,05 5,36 11,96
Вугілля Натуральні
показники
т 8461 - - - 200,0 650,0 850 10,1
Вартісні
показники
(у цінах
2009 р.)
млн.грн. 5,5 - - - 0,12 0,45 0,57
всього Вартісні
показники
скорочення
бюджетних
видатків
(у цінах
2009 року)
млн.грн. 832,0 1,24 3,99 2,77 5,60 18,29 31,89
5. Нормативно-правове забезпечення реалізації Програми
Для досягнення мети Програми щодо реалізації конкретних енергоефективних заходів (проектів), здійснення яких планується в період 2010-2014 рр., є необхідність у вирішенні проблемних питань, що не врегульовані чинним законодавством, а саме:
5.1. введення на державному рівні коду економічної класифікації видатків на впровадження енергоефективних заходів, передбачивши кошти загального фонду в державному бюджеті (державне фінансування програм щодо зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами).
5.2 введення на державному рівні статистичної та бухгалтерської звітності щодо споживання обсягів енергоресурсів та води в бюджетній сфері.
5.3. створення в одному з провідних університетів регіону (області) структурних підрозділів енергоменеджменту, спеціалісти якого повинні мати відповідну кваліфікацію (енергоменеджер, фахівець із енергетичного менеджменту), з метою постійного надання навчальним закладам та установам освіти регіону (області) рекомендацій і методичної підтримки в здійсненні енергоаудиту будівель та споруд і реалізації Програми.
6. Прогнозні обсяги та джерела фінансування. Строки виконання Програми
Джерела
фінансування
Обсяг
фінансування,
тис.грн.
У тому числі за роками
2010 2011 2012 2013 2014
Державний
бюджет
101953,0 20402 22251 24158 20277 14865
Гранти 2150,0 800 400 400 350 200
Всього 104103,0 21202,0 22651,0 24558,0 20627,0 15065,0
7. Порядок проведення моніторингу та узагальнення результатів Програми
Міністерство освіти і науки України проводитиме щопіврічно протягом 2010-2014 років моніторинг виконання енергоефективних заходів за показниками Програми щодо зменшення та раціонального використання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, з метою підготовки відповідного звіту про хід виконання Програми за формами, встановленими НАЕР, та у встановлені терміни надання цього звіту Національному агентству України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів.
ПЛАН ЗАХОДІВ
програми Міністерства освіти і науки України щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 роки
N
п/п
Назва заходу з
енергоефективності
Місце впровадження
та назва об'єкта
Загальний
обсяг
фінан-
сування,
тис.грн.
У тому числі Розрахунковий
економічний ефект від
запровадження заходу
2010 2011 2012 2013 2014 Обсяг
зекономлених
ресурсів за
видами та
натуральними
показниками
з розрахунку
річного
споживання
(Гкал,
кВт·год.,
тис.куб.м
газу, тон
вугілля
тощо)
Вартість
зеконом-
лених
ресурсів,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1. Заходи технічного (технологічного) характеру
1 Модернізація
теплових пунктів
(систем обліку та
регулювання)
1.1. Національний
університет
"Львівська
політехніка":
навчальні корпуси
NN 1-18
1050 500 550 260 тис.
куб.м газу
676
1.2. Вінницький
будівельний
технікум: навчальні
корпуси і
гуртожиток
200 130 70 120 Гкал 53
1.3. Одеський
національний
політехнічний
університет:
навчальні корпуси
480(*) 200 180 80 20 208 тис
кВт·год.
64
49,6 тис.
куб.м газу
110
1.4. Глухівський
державний
педагогічний
університет:
навчальні корпуси
NN 1, 2
60 60 70 Гкал 38
1.5. Харківський
національний
педагогічний
університет:
навчальні корпуси
NN 1, 2, 4,
гуртожитки
NN 1, 3, 4, 5
1000 100 200 200 250 250 815 Гкал 326,5
1.6. Київський
національний
університет
будівництва і
архітектури:
навчальні корпуси та
гуртожитки
2160 200 260 500 500 700 480 Гкал 277
1.7. Національний
технічний
університет "ХПІ":
навчальні корпуси
830 250 150 150 120 160 1495 Гкал 1048
1.8. Донецький
національний
технічний
університет:
навчальні корпуси
877 175 175 175 175 177 909 Гкал 400
2 Заміна зношених
мережевих насосів
на більш ефективні
з меншою
електричною
потужністю і
більшим ККД
2.1. Національний
університет
"Львівська
політехніка":
котельня
100 100 243 тис.
кВт·год.
145,7
3 Заміна фізично
зношених віконних
блоків на
енергоефективні,
металопластикові
вікна
3.1. Вінницький
будівельний
технікум: навчальні
корпуси і
гуртожиток
520 100 100 160 160 115 Гкал 45
3.2. Національний
університет
"Львівська
політехніка":
навчальні корпуси
NN 2, 4, 5, 8, 26
3470 450 750 1400 620 250 302,5 тис.
куб.м газу
786,7
3.3. Закарпатський
державний
університет:
навчальні корпуси
NN 1, 2, гуртожиток
по вул. Українській,
19
1700 1200 500 19 тис.
куб.м газу
39,6
3.4. Запорізький
національний
університет:
навчальні корпуси
800 200 150 150 150 150 250 Гкал 100
3.5. Харківська
державна академія
дизайну та мистецтв:
навчальний корпус
N 2
312 63 63 63 63 60 79 Гкал 46,5
3.6. Івано-
Франківський коледж
технологій та
бізнесу: навчальний
корпус та
гуртожиток
174 74 40 40 20 6,6 тис.
куб.м газу
17,4
3.7. Харківський
електромеханічний
технікум
транспортного
будівництва:
навчальні корпуси,
гуртожиток
950 190 190 190 190 190 122 Гкал 95
3.8. Стахановський
педагогічний коледж
ЛНУ: навчальний
корпус
600 120 120 120 120 120 40 Гкал 25
3.9. Горлівський
житлово-комунальний
технікум: навчальний
корпус та
гуртожиток
400 60 70 80 90 100 340 Гкал 122
3.10. Машинобудівний
коледж СумДУ:
лабораторний корпус
115 23 23 23 23 23 64 Гкал 35
3.11.
Дніпропетровський
професійний
залізничний ліцей:
навчальний корпус,
майстерні
700 100 150 150 150 150 180 Гкал 81
3.12. Інститут
енергозбереження та
енергоменеджменту
НТУУ "КПІ",
навчальний корпус
N 22.
1400 300 300 250 250 300 600 Гкал 270
4 Модернізація
теплових мереж із
застосуванням
попередньо
ізольованих труб
4.1. Національний
університет
"Львівська
політехніка":
теплові мережі від
центральної
котельні
497 247 250 27,5 тис.
куб.м газу
71,5
4.2. Рівненський
гуманітарний
університет: теплові
мережі до
навчального корпусу
N 3
298 298 232 Гкал 114
4.3. Національний
лісотехнічний
університет
м. Львів: теплотраса
довжиною 2240 м
2400 500 500 1000 400 428 Гкал 199,6
4.4. Херсонський
державний
університет: теплові
мережі до навчальних
корпусів та
гуртожитків
1560 500 200 500 200 160 347 Гкал 245,3
4.5. Кременчуцький
льотний коледж НАУ
Полтавська обл.:
навчальний аеродром
200 100 100 20 тис.
куб.м газу
51
5 Підвищення
термічного опору
зовнішніх стін та
дахів будівель
5.1. Закарпатський
державний
університет:
навчальні корпуси
NN 2, 3, гуртожиток
1950 250 900 800 26 тис.
куб.м газу
68
5.2. Волинський
національний
університет:
навчальний корпус
N 4
89 89 120 Гкал 71,6
3 тис.
куб.м газу
13,6
5.3. Херсонський
державний
університет:
навчальні корпуси
640 140 200 300 84 тис.
куб.м газу
252
148 Гкал 120,8
5.4. Харківський
національний
педагогічний
університет:
навчальний комплекс
корпуса А, Б, В
1200 150 150 200 300 400 220 Гкал 132
6 Будівництво
котельні потужністю
5000 кВт з
реконструкцією
мережі
Хмельницький
національний
університет
3800(*) 100 700 900 1300 800 1100 Гкал 600
7 Будівництво газових
котелень з метою
виведення існуючих
з підвальних
приміщень
7.1. Національний
лісотехнічний
університет
м. Львів
3000 1000 2000 44,4 тис.
куб.м газу
118,7
7.2. Львівська
національна академія
мистецтв: котельня
по вул. Кубійовича,
35 і 38
620 170 450 83 тис.
куб.м газу
215,8
8 Впровадження
автономної системи
енергозабезпечення
на базі
когенераційної
установки
потужністю 630 кВт
та оптимізація
режимів її
використання
Одеський
національний
політехнічний
університет:
комплекс будівель
1800(*) 800 300 300 200 200 210 тис.
куб.м газу
400
9 Термомодернізація
навчальних
корпусів
Одеський
національний
політехнічний
університет:
навчальні корпуси
NN 3, 8
1730 230 400 400 350 350 280 тис.
куб.м газу
728
110 тис.
кВт·год.
77
10 Вставлення
підігрівача води
Рівненський
гуманітарний
університет:
гуртожиток N 2
35 35 7,7 тис.
куб.м газу
20
11 Заміна традиційних
світильників на
енергозберігаючі з
компактними
люмінесцентними
лампами
11.1. Рівненський
гуманітарний
університет:
гуртожитки NN 1, 2,
3, 4, 6, 7 та
навчальні корпуси
NN 1-5
172 172 56,6 тис.
кВт·год.
33
11.2. Національний
лісотехнічний
університет
м. Львів: навчальні
корпуси та
гуртожитки
400 300 100 377 тис.
кВт·год.
149,3
11.3. Черкаський
державний
технологічний
університет:
навчальні корпуси,
гуртожитки
200 40 40 40 40 40 300 тис.
кВт·год.
150
11.4. Сумський
державний
педагогічний
університет:
навчальні корпуси
36 8 8 8 8 4 187 тис.
кВт·год.
101
11.5. Львівський
національний
університет:
навчальні корпуси і
гуртожитки
250 50 50 50 50 50 1689 тис.
кВт·год.
1031,8
11.6. Національна
металургійна
академія України
м. Дніпропетровськ:
навчальні корпуси
42 10 8 8 8 8 495 тис.
кВт·год.
321
11.7. Донецький
національний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
75 15 15 15 15 15 7,2 тис.
кВт·год.
9
11.8. Запорізький
національний
університет:
навчальні корпуси
150 120 30 340 тис.
кВт·год.
168
11.9. Харківська
державна академія
дизайну та мистецтв:
навчальні корпуси
NN 1, 2, 3
50 10 10 10 10 10 69 тис.
кВт·год.
48,3
11.10. Дубенський
коледж Рівненського
гуманітарного
університету:
навчальні корпуси
NN 1, 2
та гуртожиток
20 4 6 4 4 2 64 тис.
кВт·год.
37,4
11.11. Стахановський
педагогічний коледж
ЛНУ: навчальний
корпус та
гуртожиток
110 20 20 20 20 30 113 тис.
кВт·год.
69
11.12.
Машинобудівний
коледж СумДУ:
навчальний корпус та
гуртожиток
26 5 5 5 5 6 20 тис.
кВт·год.
10
11.13. Нікопольський
центр професійної
освіти
Дніпропетровська
обл.: навчальний
корпус, гуртожиток
870 161 172 175 180 182 71,4 тис.
кВт·год.
100
11.14. ВПУ N 7
Полтавська обл.:
навчальний корпус,
майстерні
57 57 66,5 тис.
кВт·год.
46,6
11.15. Харківський
національний
університет:
навчальні корпуси
440 110 110 110 110 168 тис.
кВт·год.
52
11.16. Кам'янець-
Подільський
національний
університет:
навчальні корпуси
NN 1-3, гуртожиток
N 4
360 20 20 80 110 130 115 тис.
кВт·год.
82,6
12 Додаткове
ущільнення
розбірних
конструкцій вікон
та дверей будівель
шляхом застосування
силіконового
профілю
12.1. Черкаський
державний
технологічний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
15 3 3 3 3 3 500 Гкал 290
12.2. Донецький
національний
університет:
навчальні корпуси і
гуртожитки
3500 700 700 700 700 700 280 Гкал 120
13 Встановлення
обладнання
автоматичного
регулювання
системами опалення
та ГВС
Черкаський державний
технологічний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
200 155 45 1700 Гкал 860
14 Будівництво та
реконструкція
відомчих котелень
(мінікотелень) і
топкових
14.1. Чернівецький
національний
університет: топкові
для гуртожитків
NN 1-6
1200 400 200 200 200 200 353 Гкал 160,5
14.2. Глухівський
державний
педагогічний
університет: для
спортивного
комплексу
400 400 48 тис.
куб.м газу
96
14.3. Львівський
національний
університет:
- для навчального
корпусу по вул.
Дорошенка, 41
1500 500 500 500 50,4 тис.
куб.м газу
132,4
- для навчального
корпусу по вул.
Драгоманова, 50
1400 500 500 400 58,2 тис.
куб.м газу
152,9
14.4. Донбаський
державний технічний
університет
м. Алчевськ: для
навчального корпусу
N 1
240 240 234 тис.
куб.м газу
611,0
14.5. Національна
металургійна
академія України
м. Дніпропетровськ:
заміна котлів на
більш ефективні
800 800 86,4 тис.
куб.м газу
190
16,1 тис.
кВт·год.
7,5
14.6. Волинський
національний
університет: дахова
котельня корпус N 3
2500 1000 1000 500 11,5 тис.
куб.м газу
29,8
14.7. Донбаська
державна
машинобудівна
академія
м. Краматорськ:
котельня
1500 500 1000 900 Гкал 700,0
14.8. Національний
університет водного
господарства та
природокористування
м. Рівне:
мінікотельні
(електробойлери,
теплові насоси-
рекуператори)
1500 540 480 480 602 Гкал 340
14.9. Херсонський
державний
університет:
навчальний корпус
N 5 та гуртожиток
N 2
700 100 300 300 120 Гкал 85,0
14.10. Луганський
коледж економіки і
торгівлі: навчальний
корпус N 1
950 300 350 300 31 тис.
куб.м газу
96,5
14.11. Чернігівський
радіомеханічний
технікум:
мінікотельня
900 300 300 300 114 Гкал 60,0
14.12.
Тернопільський
комерційний коледж
400 200 100 100 81 тис.
куб.м.газу
210
5,2 тис.
кВт·год.
5
14.13. Кременчуцький
льотний коледж НАУ
полтавська обл.:
навчальний аеродром
100 70 30 40 тис.
куб.м газу
100
52 тис.
кВт·год.
16
14.14. Миргородський
керамічний технікум
130 130 35 тис.
куб.м газу
84,0
14.15. Слов'янський
коледж НАУ Донецька
обл.: для навчальної
бази
2000 500 1000 500 185 Гкал 144,3
14.16. Полтавський
будівельний технікум
транспортного
будівництва
626 76 100 200 250 21 тис.
куб.м газу
36,6
14.17. Волинський
технікум НУХТ
м. Луцьк
450 200 250 72 тис.
куб.м газу
142,0
14.18. Вінницький
коледж НУХТ
1800 200 300 300 500 500 58,3 тис.
куб.м газу
160,0
14.19.
Дніпропетровський
центр ПТО з
поліграфії та
інформаційних
технологій
530 30 200 300 68 тис.
куб.м газу
150,8
14.20. ПТУ N 12
м. Знам'янка
Кіровоградська обл.
150 150 60 тис.
куб.м газу
156,0
14.21.
Міжрегіональний
центр професійної
перепідготовки
військовослужбовців,
звільнених у запас
м. Хорол
Полтавської обл.
1000 200 400 400 260 Гкал 167
14.22. Херсонський
професійний
суднобудівний ліцей:
навчальний корпус,
гуртожиток,
майстерні
730 134 440 156 1499 Гкал 824,4
14.23. Чернігівське
ВПУ побутового
обслуговування
540 108 108 108 108 108 630 Гкал 296,2
14.24. Сосницький
професійний аграрний
ліцей Чернігівська
обл.
695 139 139 139 139 139 238 Гкал 110,0
14.25. Нововолинське
ВПУ Волинська обл.
860 360 250 250 215,4 тис.
куб.м газу
560,0
14.26. Технічний
коледж
Тернопільського
державного
технічного
університету:
котельня, навчальні
корпуси NN 1, 2
1200 400 200 200 200 200 25 тис.
куб.м газу
54,5
14.27.
Тернопільський
державний технічний
університет:
- навчальний корпус
N 5
450 250 200 23 тис.
куб.м газу
30
42 тис.
кВт·год.
23,9
- гуртожиток N 2 400 250 150 22 тис.
куб.м газу
52
14.28. Білопільський
професійний ліцей
залізничного
транспорту Сумської
обл.
600 110 200 290 200 т
вугілля
120,0
14.29. Мукачівський
професійний аграрний
ліцей Закарпатської
обл.
1000(*) 100 300 300 300 500 Гкал 250
14.30. Одеський
технічний коледж
ОНАХТ
950 250 300 400 85,8 тис.
куб.м газу
299,0
15 Встановлення систем
автоматичного
регулювання подачі
теплоносія (САРТ)
15.1. Житомирський
державний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
400 80 100 80 70 70 1120 Гкал 640
15.2. Національний
університет водного
господарства та
природокористування
м. Рівне: навчальні
корпуси NN 6, 7,
гуртожитки NN 4, 7
375 225 150 860 Гкал 444
15.3. ВПУ N 7
Полтавська обл.:
навчально-виробничі
майстерні
30 30 83 Гкал 47,0
16 Будівництво
теплогенераторної
Глухівський
державний
педагогічний
університет: для
навчальних корпусів
NN 7, 8
500 200 300 400 Гкал 215,0
17 Реконструкція
теплових вводів з
встановленням
систем
автоматичного
регулювання
Запорізький
національний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
420 240 100 80 700 Гкал 300,0
18 Заміна
електрокомфорок на
нові з
використанням
товстоплівкових
нагріваючих
елементів
Національний
транспортний
університет м. Київ:
гуртожитки NN 2, 5
160 160 260 тис.
кВт·год.
140,0
19 Технічне
переобладнання
водогрійної
котельної
(4,2 мВт)
Придніпровська
державна академія
будівництва та
архітектури
м. Дніпропетровськ:
для опалювання
навчальних корпусів
4000 1000 1000 1000 1000 700 тис.
куб.м газу
1958,4
20 Встановлення вузлів
управління
споживання тепла
Дубенський коледж
Рівненського
гуманітарного
університету:
навчальні корпуси
NN 1, 2
50 10 10 10 10 10 320 Гкал 162,0
21 Установка
циркуляційних
насосів з системою
автоматичного
регулювання
опалення
Полтавський
професійний ліцей
транспорту:
навчальний комплекс
60 60 150 Гкал 90,0
22 Модернізація
котельні загальною
потужністю 2 Мвт
шляхом заміни
котлів на котли
КПВ-ГС з ККД 98%
Український
державний хіміко-
технологічний
університет
м. Дніпропетровськ
1800 600 600 600 130 тис.
куб.м газу
560,0
23 Вдосконалення
систем споживання
та обліку тепло-,
електроенергії (в
т.ч. реактивної
електроенергії)
Івано-Франківський
національний
технічний
університет нафти і
газу
500 250 250 14 тис.
кВт·год.
20,0
24 Впровадження
автоматизованого
управління
енергоресурсами та
діагностування їх
якості
31.1. Івано-
Франківський
національний
технічний
університет нафти і
газу: навчальні
корпуси та
гуртожитки
200 100 100 1000 Гкал 500,0
32.2. Київський
національний
університет
будівництва і
архітектури:
навчальні корпуси та
гуртожитки
700 100 100 100 200 200 160 Гкал 85,7
25 Реконструкція вузла
системи
теплопостачання із
встановленням
приладів
автоматичного
регулювання подачі
теплоносія на рамці
вводу та заміною
бойлера
Харківський
національний
університет:
навчальний корпус
1500 500 500 500 1233 Гкал 721,6
26 Встановлення
обладнання для
компенсації
реактивної
потужності
Національний
технічний
університет "ХПІ":
ТП-1-5, 170, щитова
спортивного
комплексу
120 120 125,5 тис.
кВт·год.
84,5
27 Реконструкція
системи опалення
шляхом впровадження
когенераційного
модуля для
виробництва
теплової та
електричної
енергії
Днепродзержинський
індустріальний
коледж УДХТУ
1400 200 200 300 300 400 375 Гкал 143
93,6 тис.
кВт·год.
64,7
28 Переведення газової
котельні на місцеве
(тверде) паливо
Національний
університет
"Острозька
академія"
900 300 300 300 445 тис.
куб.м газу
1067,6
Всього: 86006 17865 19758 20170 16717 11496 25876,1
1.1. Заміна використання газу на електричне опалення.
1 Заміна швидкісних
нагрівачів
(бойлерів) на
електронагрівачі
накопичувального
типу
1.1. Черкаський
державний
технологічний
університет:
навчальні корпуси
20 20 300 Гкал 164
1.2. Запорізький
національний
університет:
навчальні корпуси та
гуртожитки
175 175 120 Гкал 70
2 Заміна газових плит
на електроплити
2.1. Чернівецький
національний
університет:
гуртожитки NN 1-4
280 70 70 70 70 40,0 тис.
куб.м газу
104
2.2. Сумський
державний
педагогічний
університет:
гуртожиток N 2
55 10 10 10 10 15 6,5 тис.
куб.м газу
13,1
2.3. Чернівецький
коледж дизайну та
економіки:
гуртожиток
50 10 40 4,4 тис.
куб.м газу
5,4
2.4. Полтавський
будівельний технікум
транспортного
будівництва:
гуртожитки
36 36 7 тис.
куб.м газу
13
3 Впровадження
резонансного
теплогенератора
Донбаський державний
технічний
університет
м. Алчевськ:
навчальний корпус
N 2
330 120 210 234 Гкал 136,9
4 Улаштування
електроопалювання з
акумуляцією
Донецький
національний
університет
економіки і
торгівлі: навчальні
корпуси та
гуртожитки
1174 374 200 200 200 200 1160 Гкал 700,0
5 Переведення
навчального корпусу
на автономне
опалення з
використанням
індукційних
електролітичних або
гідродинамічних
нагрівачів
Кіровоградський
комерційний
технікум: навчальний
корпус
400 200 200 55 Гкал 25,0
6 Впровадження
системи опалення з
застосуванням
електролітичного
нагрівального
комплексу "Теплон"
6.1. Криворізький
коледж економіки та
управління:
навчально-
лабораторний корпус
та гуртожиток
1200 300 200 200 300 200 142 тис.
куб.м газу
382,0
6.2. Криворізький
державний
комерційно-
економічний
технікум: учбовий та
загально-побутовий
корпуси
1055 155 300 300 300 122,8 тис.
куб.м газу
300
7 Реконструкція
котельні -
переведення
опалення котельні з
вугілля на
електроопалення на
базі УГД "Термет"
Слов'янський
професійний ліцей
залізничного
транспорту Донецька
обл.
3200 640 640 640 640 640 650 т
вугілля
450,0
Всього: 7975 1789 1485 1460 1640 1601 2363,4
2. Впровадження альтернативних та відновлювальних джерел енергії
1 Реконструкція
котельної з
переведенням на
біопаливо.
Слов'янський коледж
Національного
авіаційного
університету,
Донецька область.
200 200 95 Гкал 74,1
2 Застосування
сонячних установок
для отримання
теплової та
електричної
енергії
2.1 Національний
технічний
університет"
Харківський
політехнічний
інститут".
Спортивний
комплекс
1110 380 340 390 630 Гкал 367,7
2.2 Полтавський
національний
технічний
університет,
Спортивний корпус.
600 200 200 200 302 Гкал 180
71 тис.
куб.м газу
184
2.3 Державна льотна
академія України
м. Кіровоград.
Навчальний
аеродром
1128 376 376 376 70 тис.
кВт·год.
35,4
2.4 Одеський
національний
морський
Університет.
Аудиторний корпус
Блок А, В.
1480 494 494 492 180 тис.
куб.м газу
466,6
3 Застосування
вітрових установок
для отримання
електричної
енергії
Державна льотна
академія України
м. Кіровоград.
Навчальний
аеродром
504 168 168 168 60 тис.
кВт·год.
34,8
4 Створення
автономної
мікроенергосистеми
на базі
комплексного
використання
відновлюваних
джерел енергії
Інститут
енергозбереження та
енергоменеджменту
Національного
технічного
університету України
"КПІ", корпус N 22
3000 600 600 600 600 600 1500 тис.
кВт·год.
808
5 Застосування
теплонасосних
установок для
отримання теплової
енергії за рахунок
сонячної енергії
Одеська державна
академія холоду.
Гуртожитки.
600 200 100 200 100 489 Гкал 240
6 Отримання
альтернативного
палива з мулового
осаду стічних
міської
каналізації
Харківський
національний
університет
радіоелектроніки.
Науково-дослідний
полігон: гуртожитки
1500 500 500 500 2133 Гкал 1280
Всього: 10122 1548 1408 2928 2270 1968 3671
Загальна сума: 104103,0 21202,0 22651,0 24558,0 20627,0 15065,0 31909,8

................
Перейти до повного тексту