- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Програми щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 рр.
З метою реалізації державної політики щодо забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів та збільшення частки альтернативних джерел енергії, а також на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р.
N 1567-р "Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Програму щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованих Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, на 2010-2014 рр., що додається.
2. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.) забезпечити, починаючи з 2010 року до 10 числа третього місяця, що настає за кожним півріччям, надання до Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів звітів про хід виконання Програми за встановленими ним формами.
3. Накази від 18.04.2006 р. N 301 та від 27.07.2006 р. N 539 вважати такими, що втратили чинність.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Міністра Кулікова П.М. та Стріху М.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
26.02.2010 N 117
ПРОГРАМА
Міністерства освіти і науки України щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, на 2010-2014 рр.
Програма Міністерства освіти і науки України спрямована на відносне скорочення бюджетних видатків на оплату енергоресурсів та води навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству, шляхом впровадження енергоефективних заходів.
Зміст розділів Програми
1. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Галузь освіти в Україні традиційно є однією з основних складових розвитку суспільства. Тому ефективне функціонування її складових, з точки зору енергозбереження та енерговикористання, є одним з основних завдань виконання державної політики щодо забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів бюджетними закладами.
З метою реалізації державної політики з енергозбереження Міністерством освіти і науки України у 1999 та 2006 роках були розроблені відповідно "Заходи щодо підвищення ефективності в освітній галузі" та "Програма щодо підвищення енергоефективності в галузі освіти", в основу яких покладено виконання першочергових заходів спрямованих на забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів протягом 1999-2010 років.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 року
N 1567-р "Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів" Міністерством освіти і науки України створено робочу групу з провідних науковців з енергозбереження та енергоменеджменту вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації для розробки програми МОН щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 рр. (далі - Програма). Об'єкти, на які розповсюджується дія Програми - це навчальні заклади та установи освіти, підпорядковані Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету. Серед них:
- навчальні заклади I рівня акредитації - технікуми, професійно-технічні училища;
- навчальні заклади II рівні акредитації - коледжі;
- навчальні заклади III-IV рівнів акредитації - інститути, академії, університети;
- училища та школи соціальної реабілітації, методичні центри, будинки творчості.
Загальна кількість навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету становить 652 одиниці.
Аналіз стану господарських систем закладів МОН проведено за напрямами:
1. призначення будівель;
2. теплоізоляційна оболонка будівель;
3. інструментальне забезпечення;
4. сучасний стан споживання енергоресурсів та води.
Енергоспоживання будівлями закладів освіти залежить значною мірою від призначення будівель. Споруди, що використовуються закладами та установами освіти для забезпечення навчального процесу, за своїм призначенням поділяються на:
- учбові корпуси;
- гуртожитки;
- бібліотеки;
- палаци культури та мистецтв;
- господарські споруди;
- їдальні;
- пральні;
- котельні.
Орієнтовна кількість будівель та споруд навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих МОН, складає 6523 одиниці. Однак в межах даної Програми розглядатимуться будівлі, що є найбільш привабливими з точки зору енергозбереження.
Теплоізоляційна оболонка будівлі є одним з визначальних чинників витрат на енергоносії (для опалення та охолодження) для кліматичних умов України.
За рівнем теплоізоляції, зважаючи на стадії реформування нормативної бази з правил проектування теплової ізоляції, будинки і споруди можуть бути поділені на три групи:
- будинки забудови до 1996 року;
- будинки забудови 1996-2007 років;
- будинки забудови після 2007 року.
Переважна більшість будівель закладів та установ МОН відноситься до першої групи, що має показники опору теплопередачі огороджувальних конструкцій значно нижчі ніж встановлено сучасними нормативними вимогами, а отже має низький рівень теплозахисту і, як наслідок, високий рівень енергоспоживання для потреб опалення. Для покращення стану огороджувальних конструкцій проводиться заміна вікон та вітражів на металопластикові, зовнішнє та внутрішнє утеплення стін, однак існує потреба в ремонті покрівель будівель. Існує також ряд будівель навчальних закладів з незадовільним експлуатаційним станом, відновлення та ремонт яких планується провести в першу чергу.
Закладами освіти для забезпечення навчального процесу використовуються електрична енергія, теплова енергія і вода. Перераховані енергоносії використовуються для забезпечення роботи інженерних мереж будівель, які за призначенням поділяються на:
- опалення;
- вентиляція;
- гаряче водопостачання;
- кондиціонування;
- освітлення.
Аналізуючи стан інженерних споруд варто зазначити, що на сьогоднішній день з 307 діючих відомчих котелень модернізовано 109 котелень (відомчі котельні забезпечують теплопостачання і гарячою водою біля 20 відсотків будівель закладів освіти), частково проводиться відновлення теплової ізоляції та влаштування зовнішніх теплових мереж з полімерних матеріалів.
Модернізація 38 відомчих котелень передбачається Програмою на 2010-2014 роки.
Необхідною умовою забезпечення контролю за ефективністю заходів з енергозбереження є інструментальне забезпечення об'єктів енергопостачання засобами обліку. На сьогоднішній момент ситуація із забезпеченням об'єктів МОН засобами обліку теплової енергії, води та природного газу станом на 1 січня 2009 року становить близько 96 відсотків від потреби.
Проаналізувавши дані з енергоспоживання навчальними закладами та установами освіти, що підпорядковані Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, для розробки даної Програми прийнято показники 2009 року за базовий рівень, що використовуватиметься для аналізу результатів виконання заходів Програми відносно сучасного стану споживання енергоресурсів.
Рівень затрат бюджетних коштів за спожиті енергоресурси та води в 2006-2008 роках становить:
млн.грн.
КЕКВ |
Найменування |
2006 |
2007 |
2008 |
бюджет (загальний фонд) |
фактичні видатки |
бюджет (загальний фонд) |
фактичні видатки |
бюджет (загальний фонд) |
фактичні видатки |
1161 |
Оплата теплопостачання |
159,8 |
259,1 |
244,4 |
323,5 |
296,9 |
389,8 |
1162 |
Оплата водопостачання та водовідведення |
44,5 |
79,0 |
57,1 |
78,0 |
63,8 |
91,1 |
1163 |
Оплата електроенергії |
109,6 |
203,1 |
142,2 |
185,9 |
181,9 |
241,5 |
1164 |
Оплата природного газу |
26,5 |
45,0 |
53,8 |
72,2 |
80,5 |
104,7 |
1166 |
Оплата інших енергоносіїв |
19,2 |
17,6 |
19,6 |
17,4 |
24,5 |
21,5 |
|
Всього: |
359,6 |
603,8 |
517,1 |
677,0 |
647,7 |
848,6 |
Сучасний стан споживання енергоресурсів закладами та установами МОН
Енергоносії |
Показники |
Одиниці виміру |
Рівень споживання енергоресурсів в 2009 році |
1 |
2 |
3 |
4 |
Тепло |
Натуральні показники |
тис.Гкал |
928 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
510,7 |
Електроенергія |
Натуральні показники |
тис.кВт·год. |
315000 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
220,5 |
Газ |
Натуральні показники |
тис.куб.м |
36653 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
95,3 |
Вугілля |
Натуральні показники |
т |
8461 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
5,5 |
Всього |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
832,0 |
Підсумовуючи проведений аналіз стану енергетичних господарств та закладів освіти, підпорядкованих МОН, варто відмітити, що за результатами проведеної роботи закладами освіти, що підпорядковані Міністерству, скорочення енергоспоживання з 1999 року по 2008 рік становить в середньому 4,7 відсотки щорічно порівняно з базовим 1998 роком (натуральні показники споживання ПЕР в 1998 році - 768,8 тис.т у.п., а в 2008 році - 363,1 тис.т у.п., води відповідно у 1998 році становили 40173,3 тис.куб.м, а в 2008 році - 19831,4 тис.куб.м).
Досягнення зазначених результатів здійснювалося за рахунок організаційно-просвітницьких заходів (раціональне та ефективне використання енергії, провадження систем енергоменеджменту та енергоаудиту) та технічних (технологічних) заходів, які не потребують значних капітальних видатків на їх виконання. Серед заходів з енергозбереження, що вже впроваджені в частині закладів та впровадження яких продовжується, варто відмітити:
- оснащення будівель і споруд приладами обліку (лічильниками тепла, води та природного газу);
- експлуатаційне керування використанням отриманого централізованого тепла, електроенергії, природного газу в залежності від погодних умов та в неробочі години;
- перехід на енергоефективне освітлення;
- модернізація відомчого котельного господарства;
- заміна та ущільнення вхідних дверей і вікон;
- влаштування зовнішніх теплових мереж з полімерних матеріалів та відновлення теплової ізоляції;
- зовнішнє та внутрішнє утеплення стін;
- тощо.
Проте, не всі резерви стосовно подальшого впровадження заходів на сьогодні вичерпані, але впровадження їх потребує значних капіталовкладень та державного фінансування. Це стосується зменшення споживання природного газу та збільшення частки альтернативних джерел енергії, запровадження систем електроопалення і водопідігріву акумуляційного типу та технологій з використанням альтернативних джерел енергії.
2. Мета Програми
Метою Програми є відносне скорочення бюджетних видатків на оплату енергоресурсів та води шляхом ефективного їх використання та зменшення втрат за рахунок впровадження енергоефективних заходів, а також використання альтернативних джерел енергії.
3. Перелік показників, за якими здійснюватиметься оцінка досягнення мети Програми
Основні показники, за якими здійснюється кінцева оцінка досягнення мети, на реалізацію якої спрямована Програма, визначались на основі результатів проведеного енергетичного аудиту, визначення граничних обсягів споживання паливно-енергетичних ресурсів та підготовці енергетичних паспортів будівель цих навчальних закладів та установ освіти, підпорядкованих Міністерству, де в результаті впровадження відповідних енергоефективних заходів можна досягти значного скорочення бюджетних видатків за спожиті енергоресурси.
За результатом опрацювання отриманих від навчальних закладів та установ освіти обґрунтованих пропозицій встановлений наступний перелік показників:
- Економічний ефект зекономлених енергоресурсів:
тепло - 3,1 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
електроенергія - 2,2 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
природний газ - 12,2 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
вугілля - 10,1 відсотка (від рівня споживання у 2009 році)
- Скорочення бюджетних видатків за спожиті енергоресурси (у цінах 2009 року) - 31,89 млн. гривень, що становить 3,8 відсотка від рівня видатків у 2009 році.
Навчальні заклади та установи освіти, бюджетне фінансування яким на впровадження енергоефективних заходів Програмою не передбачено, зобов'язані забезпечити зменшення споживання енергоресурсів та води, а також скорочення бюджетних видатків на них на 2-3 відсотки щорічно протягом 2010-2014 рр. порівняно з рівнем 2009 року.
Відповідні заходи повинні здійснюватись за рахунок:
- завершення встановлення приладів обліку теплової енергії, холодної і гарячої води, природного газу та двотарифних лічильників електроенергії;
- продовження заміни ламп розжарювання на енергоощадні лампи;
- додаткового ущільнення розбірних конструкцій вікон та дверей будівель шляхом застосування силіконового профілю;
- експлуатаційного керування використання отримуваного централізованого тепла, електроенергії, газу та води в залежності від погодних умов та в неробочі години;
- інші заходи технічного (технологічного) характеру, які не потребують значних капітальних видатків на їх впровадження, шляхом залучення коштів спецфонду закладів та інших джерел фінансування.
4. Шляхи розв'язання проблеми
Виконання Програми передбачається шляхом реалізації заходів організаційного і технічного (технологічного) характеру.
Організаційні заходи передбачають:
впровадження системи енергоменеджменту та методики енергоаудиту, розробленої Інститутом енергозбереження та енергоменеджменту НТУУ "КПІ" для навчальних закладів та установ освіти.
Технічні (технологічні) заходи передбачають:
- зменшення витрат природного газу на опалення;
- впровадження енергоакумулюючих систем електрообігріву разом зі встановленням засобів диференційного (погодинного) обліку електроенергії для використання в години нічного мінімального навантаження енергосистем;
- модернізації теплових пунктів;
- підвищення термічного опору зовнішніх стін, дахів та заміни фізично зношених віконних блоків на енергоефективні;
- заміни ламп розжарювання на енергоощадні лампи;
- поширення використання альтернативних та відновлювальних джерел енергії.
В результаті запровадження заходів з енергоефективності Програма забезпечить значний обсяг зекономлених енергоресурсів та економію бюджетних коштів в навчальних закладах та установах освіти в наступних показниках:
Енергоносії |
Показники |
Одиниці виміру |
Рівень 2009 року |
Розрахунковий економічний ефект зекономлених ресурсів та скорочення бюджетних видатків на оплату енергоресурсів від запровадження заходів з розрахунку річного споживання |
Скорочення споживання енергоресурсів відносно рівня 2009 року % |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Всього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Тепло |
Натуральні показники |
тис.Гкал |
928 |
0,75 |
3,78 |
1,92 |
4,44 |
17,69 |
28,58 |
3,1 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
510,7 |
0,42 |
2,17 |
1,05 |
2,34 |
9,45 |
15,43 |
Електроенергія |
Натуральні показники |
тис. кВт·год. |
315000 |
701,2 |
783,0 |
131,7 |
208,0 |
5114,2 |
6938,1 |
2,2 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
220,5 |
0,37 |
0,38 |
0,06 |
0,09 |
3,03 |
3,93 |
Газ |
Натуральні показники |
тис. куб.м |
36653 |
189,1 |
586,4 |
633,0 |
1050,6 |
2038,9 |
4498,0 |
12,2 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
95,3 |
0,45 |
1,44 |
1,66 |
3,05 |
5,36 |
11,96 |
Вугілля |
Натуральні показники |
т |
8461 |
- |
- |
- |
200,0 |
650,0 |
850 |
10,1 |
Вартісні показники (у цінах 2009 р.) |
млн.грн. |
5,5 |
- |
- |
- |
0,12 |
0,45 |
0,57 |
всього |
Вартісні показники скорочення бюджетних видатків (у цінах 2009 року) |
млн.грн. |
832,0 |
1,24 |
3,99 |
2,77 |
5,60 |
18,29 |
31,89 |
|
5. Нормативно-правове забезпечення реалізації Програми
Для досягнення мети Програми щодо реалізації конкретних енергоефективних заходів (проектів), здійснення яких планується в період 2010-2014 рр., є необхідність у вирішенні проблемних питань, що не врегульовані чинним законодавством, а саме:
5.1. введення на державному рівні коду економічної класифікації видатків на впровадження енергоефективних заходів, передбачивши кошти загального фонду в державному бюджеті (державне фінансування програм щодо зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами).
5.2 введення на державному рівні статистичної та бухгалтерської звітності щодо споживання обсягів енергоресурсів та води в бюджетній сфері.
5.3. створення в одному з провідних університетів регіону (області) структурних підрозділів енергоменеджменту, спеціалісти якого повинні мати відповідну кваліфікацію (енергоменеджер, фахівець із енергетичного менеджменту), з метою постійного надання навчальним закладам та установам освіти регіону (області) рекомендацій і методичної підтримки в здійсненні енергоаудиту будівель та споруд і реалізації Програми.
6. Прогнозні обсяги та джерела фінансування. Строки виконання Програми
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, тис.грн. |
У тому числі за роками |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Державний бюджет |
101953,0 |
20402 |
22251 |
24158 |
20277 |
14865 |
Гранти |
2150,0 |
800 |
400 |
400 |
350 |
200 |
Всього |
104103,0 |
21202,0 |
22651,0 |
24558,0 |
20627,0 |
15065,0 |
7. Порядок проведення моніторингу та узагальнення результатів Програми
Міністерство освіти і науки України проводитиме щопіврічно протягом 2010-2014 років моніторинг виконання енергоефективних заходів за показниками Програми щодо зменшення та раціонального використання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти, підпорядкованими Міністерству і фінансування яких здійснюється з державного бюджету, з метою підготовки відповідного звіту про хід виконання Програми за формами, встановленими НАЕР, та у встановлені терміни надання цього звіту Національному агентству України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів.
ПЛАН ЗАХОДІВ
програми Міністерства освіти і науки України щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-2014 роки
N п/п |
Назва заходу з енергоефективності |
Місце впровадження та назва об'єкта |
Загальний обсяг фінан- сування, тис.грн. |
У тому числі |
Розрахунковий економічний ефект від запровадження заходу |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Обсяг зекономлених ресурсів за видами та натуральними показниками з розрахунку річного споживання (Гкал, кВт·год., тис.куб.м газу, тон вугілля тощо) |
Вартість зеконом- лених ресурсів, тис.грн. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. Заходи технічного (технологічного) характеру |
1 |
Модернізація теплових пунктів (систем обліку та регулювання) |
1.1. Національний університет "Львівська політехніка": навчальні корпуси NN 1-18 |
1050 |
500 |
550 |
|
|
|
260 тис. куб.м газу |
676 |
1.2. Вінницький будівельний технікум: навчальні корпуси і гуртожиток |
200 |
130 |
70 |
|
|
|
120 Гкал |
53 |
1.3. Одеський національний політехнічний університет: навчальні корпуси |
480(*) |
200 |
180 |
80 |
20 |
|
208 тис кВт·год. |
64 |
49,6 тис. куб.м газу |
110 |
1.4. Глухівський державний педагогічний університет: навчальні корпуси NN 1, 2 |
60 |
|
|
60 |
|
|
70 Гкал |
38 |
1.5. Харківський національний педагогічний університет: навчальні корпуси NN 1, 2, 4, гуртожитки NN 1, 3, 4, 5 |
1000 |
100 |
200 |
200 |
250 |
250 |
815 Гкал |
326,5 |
1.6. Київський національний університет будівництва і архітектури: навчальні корпуси та гуртожитки |
2160 |
200 |
260 |
500 |
500 |
700 |
480 Гкал |
277 |
1.7. Національний технічний університет "ХПІ": навчальні корпуси |
830 |
250 |
150 |
150 |
120 |
160 |
1495 Гкал |
1048 |
1.8. Донецький національний технічний університет: навчальні корпуси |
877 |
175 |
175 |
175 |
175 |
177 |
909 Гкал |
400 |
2 |
Заміна зношених мережевих насосів на більш ефективні з меншою електричною потужністю і більшим ККД |
2.1. Національний університет "Львівська політехніка": котельня |
100 |
100 |
|
|
|
|
243 тис. кВт·год. |
145,7 |
3 |
Заміна фізично зношених віконних блоків на енергоефективні, металопластикові вікна |
3.1. Вінницький будівельний технікум: навчальні корпуси і гуртожиток |
520 |
100 |
100 |
160 |
160 |
|
115 Гкал |
45 |
3.2. Національний університет "Львівська політехніка": навчальні корпуси NN 2, 4, 5, 8, 26 |
3470 |
450 |
750 |
1400 |
620 |
250 |
302,5 тис. куб.м газу |
786,7 |
3.3. Закарпатський державний університет: навчальні корпуси NN 1, 2, гуртожиток по вул. Українській, 19 |
1700 |
1200 |
500 |
|
|
|
19 тис. куб.м газу |
39,6 |
3.4. Запорізький національний університет: навчальні корпуси |
800 |
200 |
150 |
150 |
150 |
150 |
250 Гкал |
100 |
3.5. Харківська державна академія дизайну та мистецтв: навчальний корпус N 2 |
312 |
63 |
63 |
63 |
63 |
60 |
79 Гкал |
46,5 |
3.6. Івано- Франківський коледж технологій та бізнесу: навчальний корпус та гуртожиток |
174 |
|
74 |
40 |
40 |
20 |
6,6 тис. куб.м газу |
17,4 |
3.7. Харківський електромеханічний технікум транспортного будівництва: навчальні корпуси, гуртожиток |
950 |
190 |
190 |
190 |
190 |
190 |
122 Гкал |
95 |
3.8. Стахановський педагогічний коледж ЛНУ: навчальний корпус |
600 |
120 |
120 |
120 |
120 |
120 |
40 Гкал |
25 |
3.9. Горлівський житлово-комунальний технікум: навчальний корпус та гуртожиток |
400 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
340 Гкал |
122 |
3.10. Машинобудівний коледж СумДУ: лабораторний корпус |
115 |
23 |
23 |
23 |
23 |
23 |
64 Гкал |
35 |
3.11. Дніпропетровський професійний залізничний ліцей: навчальний корпус, майстерні |
700 |
100 |
150 |
150 |
150 |
150 |
180 Гкал |
81 |
3.12. Інститут енергозбереження та енергоменеджменту НТУУ "КПІ", навчальний корпус N 22. |
1400 |
300 |
300 |
250 |
250 |
300 |
600 Гкал |
270 |
4 |
Модернізація теплових мереж із застосуванням попередньо ізольованих труб |
4.1. Національний університет "Львівська політехніка": теплові мережі від центральної котельні |
497 |
|
|
247 |
250 |
|
27,5 тис. куб.м газу |
71,5 |
4.2. Рівненський гуманітарний університет: теплові мережі до навчального корпусу N 3 |
298 |
298 |
|
|
|
|
232 Гкал |
114 |
4.3. Національний лісотехнічний університет м. Львів: теплотраса довжиною 2240 м |
2400 |
500 |
500 |
1000 |
400 |
|
428 Гкал |
199,6 |
4.4. Херсонський державний університет: теплові мережі до навчальних корпусів та гуртожитків |
1560 |
500 |
200 |
500 |
200 |
160 |
347 Гкал |
245,3 |
4.5. Кременчуцький льотний коледж НАУ Полтавська обл.: навчальний аеродром |
200 |
100 |
100 |
|
|
|
20 тис. куб.м газу |
51 |
5 |
Підвищення термічного опору зовнішніх стін та дахів будівель |
5.1. Закарпатський державний університет: навчальні корпуси NN 2, 3, гуртожиток |
1950 |
|
|
250 |
900 |
800 |
26 тис. куб.м газу |
68 |
5.2. Волинський національний університет: навчальний корпус N 4 |
89 |
|
|
|
|
89 |
120 Гкал |
71,6 |
3 тис. куб.м газу |
13,6 |
5.3. Херсонський державний університет: навчальні корпуси |
640 |
140 |
200 |
300 |
|
|
84 тис. куб.м газу |
252 |
148 Гкал |
120,8 |
5.4. Харківський національний педагогічний університет: навчальний комплекс корпуса А, Б, В |
1200 |
150 |
150 |
200 |
300 |
400 |
220 Гкал |
132 |
6 |
Будівництво котельні потужністю 5000 кВт з реконструкцією мережі |
Хмельницький національний університет |
3800(*) |
100 |
700 |
900 |
1300 |
800 |
1100 Гкал |
600 |
7 |
Будівництво газових котелень з метою виведення існуючих з підвальних приміщень |
7.1. Національний лісотехнічний університет м. Львів |
3000 |
1000 |
2000 |
|
|
|
44,4 тис. куб.м газу |
118,7 |
7.2. Львівська національна академія мистецтв: котельня по вул. Кубійовича, 35 і 38 |
620 |
170 |
450 |
|
|
|
83 тис. куб.м газу |
215,8 |
8 |
Впровадження автономної системи енергозабезпечення на базі когенераційної установки потужністю 630 кВт та оптимізація режимів її використання |
Одеський національний політехнічний університет: комплекс будівель |
1800(*) |
800 |
300 |
300 |
200 |
200 |
210 тис. куб.м газу |
400 |
9 |
Термомодернізація навчальних корпусів |
Одеський національний політехнічний університет: навчальні корпуси NN 3, 8 |
1730 |
230 |
400 |
400 |
350 |
350 |
280 тис. куб.м газу |
728 |
110 тис. кВт·год. |
77 |
10 |
Вставлення підігрівача води |
Рівненський гуманітарний університет: гуртожиток N 2 |
35 |
35 |
|
|
|
|
7,7 тис. куб.м газу |
20 |
11 |
Заміна традиційних світильників на енергозберігаючі з компактними люмінесцентними лампами |
11.1. Рівненський гуманітарний університет: гуртожитки NN 1, 2, 3, 4, 6, 7 та навчальні корпуси NN 1-5 |
172 |
172 |
|
|
|
|
56,6 тис. кВт·год. |
33 |
11.2. Національний лісотехнічний університет м. Львів: навчальні корпуси та гуртожитки |
400 |
300 |
100 |
|
|
|
377 тис. кВт·год. |
149,3 |
11.3. Черкаський державний технологічний університет: навчальні корпуси, гуртожитки |
200 |
40 |
40 |
40 |
40 |
40 |
300 тис. кВт·год. |
150 |
11.4. Сумський державний педагогічний університет: навчальні корпуси |
36 |
8 |
8 |
8 |
8 |
4 |
187 тис. кВт·год. |
101 |
11.5. Львівський національний університет: навчальні корпуси і гуртожитки |
250 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
1689 тис. кВт·год. |
1031,8 |
11.6. Національна металургійна академія України м. Дніпропетровськ: навчальні корпуси |
42 |
10 |
8 |
8 |
8 |
8 |
495 тис. кВт·год. |
321 |
11.7. Донецький національний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
75 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
7,2 тис. кВт·год. |
9 |
11.8. Запорізький національний університет: навчальні корпуси |
150 |
120 |
30 |
|
|
|
340 тис. кВт·год. |
168 |
11.9. Харківська державна академія дизайну та мистецтв: навчальні корпуси NN 1, 2, 3 |
50 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
69 тис. кВт·год. |
48,3 |
11.10. Дубенський коледж Рівненського гуманітарного університету: навчальні корпуси NN 1, 2 та гуртожиток |
20 |
4 |
6 |
4 |
4 |
2 |
64 тис. кВт·год. |
37,4 |
11.11. Стахановський педагогічний коледж ЛНУ: навчальний корпус та гуртожиток |
110 |
20 |
20 |
20 |
20 |
30 |
113 тис. кВт·год. |
69 |
11.12. Машинобудівний коледж СумДУ: навчальний корпус та гуртожиток |
26 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
20 тис. кВт·год. |
10 |
11.13. Нікопольський центр професійної освіти Дніпропетровська обл.: навчальний корпус, гуртожиток |
870 |
161 |
172 |
175 |
180 |
182 |
71,4 тис. кВт·год. |
100 |
11.14. ВПУ N 7 Полтавська обл.: навчальний корпус, майстерні |
57 |
|
|
57 |
|
|
66,5 тис. кВт·год. |
46,6 |
11.15. Харківський національний університет: навчальні корпуси |
440 |
|
110 |
110 |
110 |
110 |
168 тис. кВт·год. |
52 |
11.16. Кам'янець- Подільський національний університет: навчальні корпуси NN 1-3, гуртожиток N 4 |
360 |
20 |
20 |
80 |
110 |
130 |
115 тис. кВт·год. |
82,6 |
12 |
Додаткове ущільнення розбірних конструкцій вікон та дверей будівель шляхом застосування силіконового профілю |
12.1. Черкаський державний технологічний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
15 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
500 Гкал |
290 |
12.2. Донецький національний університет: навчальні корпуси і гуртожитки |
3500 |
700 |
700 |
700 |
700 |
700 |
280 Гкал |
120 |
13 |
Встановлення обладнання автоматичного регулювання системами опалення та ГВС |
Черкаський державний технологічний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
200 |
155 |
45 |
|
|
|
1700 Гкал |
860 |
14 |
Будівництво та реконструкція відомчих котелень (мінікотелень) і топкових |
14.1. Чернівецький національний університет: топкові для гуртожитків NN 1-6 |
1200 |
400 |
200 |
200 |
200 |
200 |
353 Гкал |
160,5 |
14.2. Глухівський державний педагогічний університет: для спортивного комплексу |
400 |
|
400 |
|
|
|
48 тис. куб.м газу |
96 |
14.3. Львівський національний університет: - для навчального корпусу по вул. Дорошенка, 41 |
1500 |
500 |
500 |
500 |
|
|
50,4 тис. куб.м газу |
132,4 |
- для навчального корпусу по вул. Драгоманова, 50 |
1400 |
500 |
500 |
400 |
|
|
58,2 тис. куб.м газу |
152,9 |
14.4. Донбаський державний технічний університет м. Алчевськ: для навчального корпусу N 1 |
240 |
|
|
240 |
|
|
234 тис. куб.м газу |
611,0 |
14.5. Національна металургійна академія України м. Дніпропетровськ: заміна котлів на більш ефективні |
800 |
800 |
|
|
|
|
86,4 тис. куб.м газу |
190 |
16,1 тис. кВт·год. |
7,5 |
14.6. Волинський національний університет: дахова котельня корпус N 3 |
2500 |
|
1000 |
1000 |
500 |
|
11,5 тис. куб.м газу |
29,8 |
14.7. Донбаська державна машинобудівна академія м. Краматорськ: котельня |
1500 |
500 |
1000 |
|
|
|
900 Гкал |
700,0 |
14.8. Національний університет водного господарства та природокористування м. Рівне: мінікотельні (електробойлери, теплові насоси- рекуператори) |
1500 |
|
|
540 |
480 |
480 |
602 Гкал |
340 |
14.9. Херсонський державний університет: навчальний корпус N 5 та гуртожиток N 2 |
700 |
|
100 |
300 |
300 |
|
120 Гкал |
85,0 |
14.10. Луганський коледж економіки і торгівлі: навчальний корпус N 1 |
950 |
300 |
350 |
300 |
|
|
31 тис. куб.м газу |
96,5 |
14.11. Чернігівський радіомеханічний технікум: мінікотельня |
900 |
300 |
300 |
300 |
|
|
114 Гкал |
60,0 |
14.12. Тернопільський комерційний коледж |
400 |
200 |
100 |
100 |
|
|
81 тис. куб.м.газу |
210 |
5,2 тис. кВт·год. |
5 |
14.13. Кременчуцький льотний коледж НАУ полтавська обл.: навчальний аеродром |
100 |
70 |
30 |
|
|
|
40 тис. куб.м газу |
100 |
52 тис. кВт·год. |
16 |
14.14. Миргородський керамічний технікум |
130 |
130 |
|
|
|
|
35 тис. куб.м газу |
84,0 |
14.15. Слов'янський коледж НАУ Донецька обл.: для навчальної бази |
2000 |
|
|
500 |
1000 |
500 |
185 Гкал |
144,3 |
14.16. Полтавський будівельний технікум транспортного будівництва |
626 |
76 |
100 |
200 |
250 |
|
21 тис. куб.м газу |
36,6 |
14.17. Волинський технікум НУХТ м. Луцьк |
450 |
200 |
250 |
|
|
|
72 тис. куб.м газу |
142,0 |
14.18. Вінницький коледж НУХТ |
1800 |
200 |
300 |
300 |
500 |
500 |
58,3 тис. куб.м газу |
160,0 |
14.19. Дніпропетровський центр ПТО з поліграфії та інформаційних технологій |
530 |
30 |
200 |
300 |
|
|
68 тис. куб.м газу |
150,8 |
14.20. ПТУ N 12 м. Знам'янка Кіровоградська обл. |
150 |
150 |
|
|
|
|
60 тис. куб.м газу |
156,0 |
14.21. Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців, звільнених у запас м. Хорол Полтавської обл. |
1000 |
200 |
400 |
400 |
|
|
260 Гкал |
167 |
14.22. Херсонський професійний суднобудівний ліцей: навчальний корпус, гуртожиток, майстерні |
730 |
|
134 |
440 |
156 |
|
1499 Гкал |
824,4 |
14.23. Чернігівське ВПУ побутового обслуговування |
540 |
108 |
108 |
108 |
108 |
108 |
630 Гкал |
296,2 |
14.24. Сосницький професійний аграрний ліцей Чернігівська обл. |
695 |
139 |
139 |
139 |
139 |
139 |
238 Гкал |
110,0 |
14.25. Нововолинське ВПУ Волинська обл. |
860 |
|
|
360 |
250 |
250 |
215,4 тис. куб.м газу |
560,0 |
14.26. Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету: котельня, навчальні корпуси NN 1, 2 |
1200 |
400 |
200 |
200 |
200 |
200 |
25 тис. куб.м газу |
54,5 |
14.27. Тернопільський державний технічний університет: - навчальний корпус N 5 |
450 |
|
|
|
250 |
200 |
23 тис. куб.м газу |
30 |
42 тис. кВт·год. |
23,9 |
- гуртожиток N 2 |
400 |
|
250 |
150 |
|
|
22 тис. куб.м газу |
52 |
14.28. Білопільський професійний ліцей залізничного транспорту Сумської обл. |
600 |
|
110 |
200 |
290 |
|
200 т вугілля |
120,0 |
14.29. Мукачівський професійний аграрний ліцей Закарпатської обл. |
1000(*) |
|
100 |
300 |
300 |
300 |
500 Гкал |
250 |
14.30. Одеський технічний коледж ОНАХТ |
950 |
|
|
250 |
300 |
400 |
85,8 тис. куб.м газу |
299,0 |
15 |
Встановлення систем автоматичного регулювання подачі теплоносія (САРТ) |
15.1. Житомирський державний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
400 |
80 |
100 |
80 |
70 |
70 |
1120 Гкал |
640 |
15.2. Національний університет водного господарства та природокористування м. Рівне: навчальні корпуси NN 6, 7, гуртожитки NN 4, 7 |
375 |
225 |
150 |
|
|
|
860 Гкал |
444 |
15.3. ВПУ N 7 Полтавська обл.: навчально-виробничі майстерні |
30 |
|
|
|
30 |
|
83 Гкал |
47,0 |
16 |
Будівництво теплогенераторної |
Глухівський державний педагогічний університет: для навчальних корпусів NN 7, 8 |
500 |
|
|
200 |
300 |
|
400 Гкал |
215,0 |
17 |
Реконструкція теплових вводів з встановленням систем автоматичного регулювання |
Запорізький національний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
420 |
240 |
100 |
80 |
|
|
700 Гкал |
300,0 |
18 |
Заміна електрокомфорок на нові з використанням товстоплівкових нагріваючих елементів |
Національний транспортний університет м. Київ: гуртожитки NN 2, 5 |
160 |
160 |
|
|
|
|
260 тис. кВт·год. |
140,0 |
19 |
Технічне переобладнання водогрійної котельної (4,2 мВт) |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури м. Дніпропетровськ: для опалювання навчальних корпусів |
4000 |
1000 |
1000 |
1000 |
1000 |
|
700 тис. куб.м газу |
1958,4 |
20 |
Встановлення вузлів управління споживання тепла |
Дубенський коледж Рівненського гуманітарного університету: навчальні корпуси NN 1, 2 |
50 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
320 Гкал |
162,0 |
21 |
Установка циркуляційних насосів з системою автоматичного регулювання опалення |
Полтавський професійний ліцей транспорту: навчальний комплекс |
60 |
|
60 |
|
|
|
150 Гкал |
90,0 |
22 |
Модернізація котельні загальною потужністю 2 Мвт шляхом заміни котлів на котли КПВ-ГС з ККД 98% |
Український державний хіміко- технологічний університет м. Дніпропетровськ |
1800 |
|
600 |
600 |
600 |
|
130 тис. куб.м газу |
560,0 |
23 |
Вдосконалення систем споживання та обліку тепло-, електроенергії (в т.ч. реактивної електроенергії) |
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
500 |
250 |
250 |
|
|
|
14 тис. кВт·год. |
20,0 |
24 |
Впровадження автоматизованого управління енергоресурсами та діагностування їх якості |
31.1. Івано- Франківський національний технічний університет нафти і газу: навчальні корпуси та гуртожитки |
200 |
|
|
100 |
100 |
|
1000 Гкал |
500,0 |
32.2. Київський національний університет будівництва і архітектури: навчальні корпуси та гуртожитки |
700 |
100 |
100 |
100 |
200 |
200 |
160 Гкал |
85,7 |
25 |
Реконструкція вузла системи теплопостачання із встановленням приладів автоматичного регулювання подачі теплоносія на рамці вводу та заміною бойлера |
Харківський національний університет: навчальний корпус |
1500 |
|
|
500 |
500 |
500 |
1233 Гкал |
721,6 |
26 |
Встановлення обладнання для компенсації реактивної потужності |
Національний технічний університет "ХПІ": ТП-1-5, 170, щитова спортивного комплексу |
120 |
120 |
|
|
|
|
125,5 тис. кВт·год. |
84,5 |
27 |
Реконструкція системи опалення шляхом впровадження когенераційного модуля для виробництва теплової та електричної енергії |
Днепродзержинський індустріальний коледж УДХТУ |
1400 |
200 |
200 |
300 |
300 |
400 |
375 Гкал |
143 |
93,6 тис. кВт·год. |
64,7 |
28 |
Переведення газової котельні на місцеве (тверде) паливо |
Національний університет "Острозька академія" |
900 |
|
|
300 |
300 |
300 |
445 тис. куб.м газу |
1067,6 |
|
Всього: |
|
86006 |
17865 |
19758 |
20170 |
16717 |
11496 |
|
25876,1 |
1.1. Заміна використання газу на електричне опалення. |
1 |
Заміна швидкісних нагрівачів (бойлерів) на електронагрівачі накопичувального типу |
1.1. Черкаський державний технологічний університет: навчальні корпуси |
20 |
20 |
|
|
|
|
300 Гкал |
164 |
1.2. Запорізький національний університет: навчальні корпуси та гуртожитки |
175 |
175 |
|
|
|
|
120 Гкал |
70 |
2 |
Заміна газових плит на електроплити |
2.1. Чернівецький національний університет: гуртожитки NN 1-4 |
280 |
70 |
70 |
70 |
70 |
|
40,0 тис. куб.м газу |
104 |
2.2. Сумський державний педагогічний університет: гуртожиток N 2 |
55 |
10 |
10 |
10 |
10 |
15 |
6,5 тис. куб.м газу |
13,1 |
2.3. Чернівецький коледж дизайну та економіки: гуртожиток |
50 |
|
10 |
40 |
|
|
4,4 тис. куб.м газу |
5,4 |
2.4. Полтавський будівельний технікум транспортного будівництва: гуртожитки |
36 |
|
|
|
|
36 |
7 тис. куб.м газу |
13 |
3 |
Впровадження резонансного теплогенератора |
Донбаський державний технічний університет м. Алчевськ: навчальний корпус N 2 |
330 |
|
|
|
120 |
210 |
234 Гкал |
136,9 |
4 |
Улаштування електроопалювання з акумуляцією |
Донецький національний університет економіки і торгівлі: навчальні корпуси та гуртожитки |
1174 |
374 |
200 |
200 |
200 |
200 |
1160 Гкал |
700,0 |
5 |
Переведення навчального корпусу на автономне опалення з використанням індукційних електролітичних або гідродинамічних нагрівачів |
Кіровоградський комерційний технікум: навчальний корпус |
400 |
200 |
200 |
|
|
|
55 Гкал |
25,0 |
6 |
Впровадження системи опалення з застосуванням електролітичного нагрівального комплексу "Теплон" |
6.1. Криворізький коледж економіки та управління: навчально- лабораторний корпус та гуртожиток |
1200 |
300 |
200 |
200 |
300 |
200 |
142 тис. куб.м газу |
382,0 |
6.2. Криворізький державний комерційно- економічний технікум: учбовий та загально-побутовий корпуси |
1055 |
|
155 |
300 |
300 |
300 |
122,8 тис. куб.м газу |
300 |
7 |
Реконструкція котельні - переведення опалення котельні з вугілля на електроопалення на базі УГД "Термет" |
Слов'янський професійний ліцей залізничного транспорту Донецька обл. |
3200 |
640 |
640 |
640 |
640 |
640 |
650 т вугілля |
450,0 |
|
Всього: |
|
7975 |
1789 |
1485 |
1460 |
1640 |
1601 |
|
2363,4 |
2. Впровадження альтернативних та відновлювальних джерел енергії |
1 |
Реконструкція котельної з переведенням на біопаливо. |
Слов'янський коледж Національного авіаційного університету, Донецька область. |
200 |
200 |
|
|
|
|
95 Гкал |
74,1 |
2 |
Застосування сонячних установок для отримання теплової та електричної енергії |
2.1 Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут". Спортивний комплекс |
1110 |
380 |
340 |
390 |
|
|
630 Гкал |
367,7 |
2.2 Полтавський національний технічний університет, Спортивний корпус. |
600 |
|
200 |
200 |
200 |
|
302 Гкал |
180 |
71 тис. куб.м газу |
184 |
2.3 Державна льотна академія України м. Кіровоград. Навчальний аеродром |
1128 |
|
|
376 |
376 |
376 |
70 тис. кВт·год. |
35,4 |
2.4 Одеський національний морський Університет. Аудиторний корпус Блок А, В. |
1480 |
|
|
494 |
494 |
492 |
180 тис. куб.м газу |
466,6 |
3 |
Застосування вітрових установок для отримання електричної енергії |
Державна льотна академія України м. Кіровоград. Навчальний аеродром |
504 |
168 |
168 |
168 |
|
|
60 тис. кВт·год. |
34,8 |
4 |
Створення автономної мікроенергосистеми на базі комплексного використання відновлюваних джерел енергії |
Інститут енергозбереження та енергоменеджменту Національного технічного університету України "КПІ", корпус N 22 |
3000 |
600 |
600 |
600 |
600 |
600 |
1500 тис. кВт·год. |
808 |
5 |
Застосування теплонасосних установок для отримання теплової енергії за рахунок сонячної енергії |
Одеська державна академія холоду. Гуртожитки. |
600 |
200 |
100 |
200 |
100 |
|
489 Гкал |
240 |
6 |
Отримання альтернативного палива з мулового осаду стічних міської каналізації |
Харківський національний університет радіоелектроніки. Науково-дослідний полігон: гуртожитки |
1500 |
|
|
500 |
500 |
500 |
2133 Гкал |
1280 |
|
Всього: |
|
10122 |
1548 |
1408 |
2928 |
2270 |
1968 |
|
3671 |
|
Загальна сума: |
|
104103,0 |
21202,0 |
22651,0 |
24558,0 |
20627,0 |
15065,0 |
|
31909,8 |
................Перейти до повного тексту