- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження методичних рекомендацій щодо визначення переможця з кожного навчального предмета за рівнем змісту серед рукописів підручників, поданих на Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів
На виконання п. 5.2 Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.07.2009
N 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2009 за N 798/16814, та п. 4.3 наказу Міністерства освіти і науки України від 09.09.2009
N 836 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити методичні рекомендації щодо визначення рукопису підручника-переможця з кожного навчального предмета за рівнем змісту серед рукописів підручників, поданих на Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що додаються.
2. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) до 11.12.2009 передати головам Предметних комісій Науковометодичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України по одному примірнику вищезазначених методичних рекомендацій.
3. Наказ розмістити на сайті МОН України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Удода О.А.
Заступник Міністра | П.Полянський |
Додаток
до наказу МОН
25.11.2009 N 1065
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо порядку визначення переможця з кожного навчального предмета за рівнем змісту серед рукописів підручників, поданих на Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Експертиза рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.07.2009
N 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2009 за N 798/16814, та наказу Міністерства освіти і науки України від 09.09.2009
N 836 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів".
Відповідно до зазначених документів незалежну експертизу рукописів підручників проводять п'ять експертів. До їх складу з кожного навчального предмета та кожного рівня його змісту входять один науково-педагогічний працівник, а також два методисти і два вчителі відповідного фаху.
Наукову експертизу здійснює Національна академія наук України (далі - НАН України, а психолого-педагогічну - Академія педагогічних наук України (далі - АПН України)).
При проведенні експертизи кожен з незалежних експертів, НАН України і АПН України встановлюють рейтинги рукописів підручників, які не повинні мати однакових значень з кожного навчального предмета та кожного рівня його змісту.
Усі комплекти конкурсних матеріалів, надіслані незалежними експертами, НАН України та АПН України, передаються Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти (далі - Інститут) головам відповідних Предметних комісій НМР з питань освіти МОН (далі - Предметні комісії) у день початку їх роботи, про що складається відповідний акт, який підписує голова відповідної Предметної комісії, її секретар та відповідальний працівник Інституту.
Предметні комісії розглядають усі комплекти конкурсних матеріалів з відповідних навчальних предметів за рівнями їх змісту, перевіряють правильність оформлення експертних висновків та оцінних листів, відповідність зведеного обліку рейтингів оцінним листам і експертним висновкам та заносять до відповідних таблиць (таблиця 1).
Один переможець з кожного навчального предмета за рівнем (рівнями) його змісту визначається відповідною Предметною комісією на підставі висновків, зроблених незалежними експертами, НАН України і АПН України за наведеною нижче методикою.
У залежності від кількості рівнів змісту (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень або їх інтеграції: рівень стандарту та академічний рівень; академічний та профільний рівні) заповнюється декілька таблиць. Кількість стовпчиків у таблицях відповідає кількості рукописів підручників, поданих з певного навчального предмета і певного рівня змісту.
Таблиця 1
Результати оцінювання рукописів підручників:
_________________________________________________________________
(навчальний предмет, рівень вивчення: рівень стандарту,
академічний рівень, профільний рівень)
------------------------------------------------------------------
| Експерти, експертні установи | ПІБ | Шифри |
| | |-------------------------|
| | | | | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+-|
| Вчителі | | | | | | | | | | |
| |-----+--+--+--+--+--+--+--+--+-|
| | | | | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+-|
| Методисти | | | | | | | | | | |
| |-----+--+--+--+--+--+--+--+--+-|
| | | | | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+-|
................Перейти до повного тексту